Mail app vraagt steeds om wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ingelogd met mijn outlook account via de standaard mail app. Ik krijg nu al de hele dag door een melding dat ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail app vraagt steeds om wachtwoord
Ik ben ingelogd met mijn outlook account via de standaard mail app. Ik krijg nu al de hele dag door een melding dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren. Ik voer dus mijn wachtwoord opnieuw in en na een korte periode vraagt hij er weer om.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb mijn mail ook al helemaal verwijderd en weer opnieuw ingesteld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb dus precies het zelfde. En andere die ik ken met een Outlook hebben het ook ik denk dus aan een storing ik zat zelf ook al te kijken voor een oplossing maar vind niets.
|
|
|||
|
|||
Totdat er een oplossing komt, kan je de Outlook App gebruiken.
Dat werkt waarschijnlijk goed. |
|
|||
|
|||
Is een algemeen probleem. Wachten tot Apple het fixt.
|
|||
|
|||
Mhh hier precies hetzelfde bloed irritant en inderdaad hopen dat Apple het snel fixt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is een ander probleem dan het wachtwoordprobleem.
|
|||
|
|||
Wat bij mij heeft geholpen (in het geval van een Outlook/Hotmail account) is het account te verwijderen en instellen als Exchance ipv Outlook account
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app van Apple vraagt telkens wachtwoord van Microsoft accounts | Pimirene | iPad algemeen | 2 | 10-11-20 23:29 |
Oude I Phone vraagt steeds om account wachtwoord | kaphaak | iPhone algemeen | 3 | 18-09-17 14:04 |
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord | sigrid48 | iPhone algemeen | 8 | 06-09-13 13:46 |
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord | fgeer | Archief | 6 | 13-03-10 22:08 |
|
|