iPhone mail blijft vragen om wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn @outlook.com e-mailaccounts in de standaard iPhone mail-app toegevoegd. Om de zoveel tijd (soms een paar uur, soms een dag), blijft de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone mail blijft vragen om wachtwoord
Ik heb mijn @outlook.com e-mailaccounts in de standaard iPhone mail-app toegevoegd. Om de zoveel tijd (soms een paar uur, soms een dag), blijft de iPhone vragen om het wachtwoord van het e-mailaccount in the voeren. En het is geen uitzondering dat ik hier 2 of 3 keer op een dag om gevraagd wordt. Het wachtwoord is correct en ik kan er ook gewoon mee inloggen. Ook via de website van outlook.com zelf.
Het is vreselijk irritant en ik kan er niets over vinden op Google of in de instellingen. Wie heeft enig idee wat dit kan veroorzaken en hoe het opgelost kan worden? Ps. mijn vrouw heeft hetzelfde op haar iPhone en met haar eigen e-mailaccounts. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
idem ook ik heb hier last van
|
|
|||
|
|||
Exchance
Wat bij mij heeft geholpen is de mail instellen als Exchance account.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad blijft om iCloud wachtwoord vragen | moriceh | iPad algemeen | 4 | 23-10-15 09:03 |
iCloud blijft om wachtwoord vragen | solutions | iCloud | 21 | 20-03-15 16:36 |
iPad Contacts blijft om wachtwoord vragen | Poldermick | iPad algemeen | 10 | 02-01-15 20:20 |
App store blijft om wachtwoord vragen | Jovano | iPhone algemeen | 2 | 10-05-13 20:31 |
iPhone 4 blijft vragen om wachtwoord iTunes | yellowcanarie | iPhone algemeen | 2 | 14-02-13 21:39 |
|
|