//

Lokale reservekopie chatgeschiedenis

Lokale reservekopie chatgeschiedenis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar zag geen recent topic en door updates in Itunes veranderd er nog wel eens wat. Door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-21, 22:26
face2013 face2013 is offline
• iOS 14.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 9
Standaard Lokale reservekopie chatgeschiedenis

Beste allen,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar zag geen recent topic en door updates in Itunes veranderd er nog wel eens wat.

Door valschade ruilt de verzekering mijn iphone XS 264gig om (telefoon werkt nog prima)

Ik heb zojuist een lokale reservekopie op mijn windows PC gemaakt (versleuteld) maar twijfel nu of mijn al mijn chat geschiedenissen wel worden opgeslagen en straks worden over gezet naar mijn nieuwe Iphone.

Ik weet dat het merkelijker is maar nee ik gebruik geen Icloud omdat ik daar principieel op tegen ben, het gaat dus om een lokale versleutelde reservekopie die ik heb gemaakt op desktopcomputer.

Vanwege zakelijk gebruik is mijn chatgeschiedenis van meerdere chatapps voor mij waardevol.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-21, 21:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

3 u tools heeft ook de mogelijkheid om chat geschiedenis op te slaan en evt ook complete backup

maar om de backup te bekijken heb je speciale software nodig om de versleuteling te omzeilen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud-reservekopie (al 350 weken geen reservekopie gemaakt) Kristiaan1 iPad algemeen 1 05-06-19 17:04
Problemen met whatsapp chatgeschiedenis xxllarissaxx iPhone Apps 2 15-01-19 10:59
Chatgeschiedenis terughalen Whats App Mellies85 iPhone Apps 3 20-05-12 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.