blanco scherm in appkiezer na telefoongesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone SE 2020, iOS 14.6, geen jailbreak. Het volgende doet zich uitsluitend op de iPhone van mijn vrouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blanco scherm in appkiezer na telefoongesprek
Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone SE 2020, iOS 14.6, geen jailbreak. Het volgende doet zich uitsluitend op de iPhone van mijn vrouw voor.
Als zij met de telefoon app een gesprek heeft gevoerd, laat dat gesprek in de appkiezer een compleet doorzichtig grijs scherm achter. Als je hem selecteert krijg je dat grijze doorzichtige scherm terug, en het enige wat je kunt doen is op de home knop drukken. Met elk gevoerd gesprek komt er zo'n scherm bij. Je kunt niet al die grijze schermen wegschuiven, er blijft er altijd 1 staan, alleen een herstart van de iPhone lijkt het weg te krijgen. Dit vreemde verschijnsel doet zich alleen op de iPhone van mijn vrouw voor. Functioneel lijkt er geen probleem te zijn. De vraag is of dit rare verschijnsel bij anderen voorkomt, of iemand weet wat het veroorzaakt en of iemand weet hoe je het kunt voorkomen. Ik ben erg nieuwsgierig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
telefoon appkiezer grijs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID site geeft blanco scherm | quicks | iCloud | 12 | 13-07-17 08:04 |
Scherm knippert bij telefoongesprek sinds ios7 | mclos | iPhone algemeen | 4 | 21-12-15 12:40 |
'instellingen' alleen blanco scherm | FaasW | iPhone algemeen | 6 | 21-10-13 18:00 |
iPhone hartaanval: verloopt in blanco scherm en constante vibratie | Bubbly | iPhone algemeen | 0 | 26-04-12 02:30 |
|
|