//

blanco scherm in appkiezer na telefoongesprek

blanco scherm in appkiezer na telefoongesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone SE 2020, iOS 14.6, geen jailbreak. Het volgende doet zich uitsluitend op de iPhone van mijn vrouw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-21, 17:11
herelder herelder is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2018
Berichten: 11
Standaard blanco scherm in appkiezer na telefoongesprek

Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone SE 2020, iOS 14.6, geen jailbreak. Het volgende doet zich uitsluitend op de iPhone van mijn vrouw voor.

Als zij met de telefoon app een gesprek heeft gevoerd, laat dat gesprek in de appkiezer een compleet doorzichtig grijs scherm achter. Als je hem selecteert krijg je dat grijze doorzichtige scherm terug, en het enige wat je kunt doen is op de home knop drukken. Met elk gevoerd gesprek komt er zo'n scherm bij. Je kunt niet al die grijze schermen wegschuiven, er blijft er altijd 1 staan, alleen een herstart van de iPhone lijkt het weg te krijgen.
Dit vreemde verschijnsel doet zich alleen op de iPhone van mijn vrouw voor.

Functioneel lijkt er geen probleem te zijn.

De vraag is of dit rare verschijnsel bij anderen voorkomt, of iemand weet wat het veroorzaakt en of iemand weet hoe je het kunt voorkomen.

Ik ben erg nieuwsgierig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_3974.PNG‎ (1,72 MB, 4x gelezen)
Bestandstype: png IMG_3975.PNG‎ (907,3 KB, 4x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
telefoon appkiezer grijs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID site geeft blanco scherm quicks iCloud 12 13-07-17 07:04
Scherm knippert bij telefoongesprek sinds ios7 mclos iPhone algemeen 4 21-12-15 11:40
'instellingen' alleen blanco scherm FaasW iPhone algemeen 6 21-10-13 17:00
iPhone hartaanval: verloopt in blanco scherm en constante vibratie Bubbly iPhone algemeen 0 26-04-12 01:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.