Iphone Xs vreemd probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De telefoon staat vast op 1 app. Ik kan niet naar home scherm gaan. Ik kan wel het scherm uitzetten en aan maar dan gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Xs vreemd probleem
De telefoon staat vast op 1 app. Ik kan niet naar home scherm gaan. Ik kan wel het scherm uitzetten en aan maar dan gaat die terug naar de app.
Ik heb hard reset geprobeerd maar dan maakt die alarm geluid en daarna belt die 112. Kan ook de telefoon niet op vertrouwen klikken zodat ik het via itunes kan proberen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet m in dfu modus en doe een herstel via iTunes daarna?
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je manier om de herstart te proberen niet goed gaat. lijkt volgens mij heel erg op het bellen van een noodnummer.
dit is de juiste manier Om de iPhone X, iPhone XS, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 12 of iPhone 13 geforceerd opnieuw op te starten, voer je de volgende stappen uit: Druk kort op de volume-omhoogknop, druk kort op de volume-omlaagknop en houd vervolgens de zijknop ingedrukt. Laat de knop los wanneer het Apple logo verschijnt noodnummer is Houd de zijknop en één van de volumeknoppen ingedrukt tot de schuifknop 'SOS-noodmelding' verschijnt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6s vreemd probleem | xynta | iPhone algemeen | 11 | 18-08-16 18:09 |
Vreemd probleem met bereik iPhone 4 | jpgvisser | iPhone algemeen | 9 | 18-10-15 22:06 |
iphone heeft een vreemd probleem. | Levimenten | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 12:05 |
Vreemd probleem iphone 4 | bartkoper | iPhone algemeen | 20 | 26-07-11 20:27 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g 3.1.3 jailbreak vreemd probleem | bramr6 | Unlock | 1 | 06-02-11 12:52 |
|
|