iphone BT blijft zoeken naar Apple watch die ik niet heb. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede forumleden, Ik heb een iphone 12 met laatste IOS en geen jailbreak. Ik wilde vandaag Spotify luisteren via mijn Bose BT koptelefoon, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone BT blijft zoeken naar Apple watch die ik niet heb.
Hoi mede forumleden,
Ik heb een iphone 12 met laatste IOS en geen jailbreak. Ik wilde vandaag Spotify luisteren via mijn Bose BT koptelefoon, maar ik zag in de BT opties van de iphone dat de iphone blijft zoeken naar een Apple watch welke ik niet bezit. Het vervelende is, mijn Bose Koptelefoon wil niet meer koppelen met de iphone en bij de BT sectie op mijn iphone staat de volgende tekst: "Ga naar de aplle watch-app om een apple watch met je iphone te koppelen." Daarboven staat de tekst: apparaten en daarachter een sterretje wat maar blijft draaien. Ik zie verder geen keuze opties meer ( die ik daarvoor wel had ) , zodat ik andere BT apparaten kan koppelen. ( ik heb een BT audiostreamer en nog een BT koptelefoon die met de iphone kunnen koppelen, maar die zie ik niet meer ). Wat heb ik gedaan: De telefoon helemaal uitgezet en weer opgestart, maar gaf geen oplossing. * gekeken of het een firmware probleem is, maar zie daar niets over op internet. *Gezocht op mijn iphone of er ergens een apparaat "apple watch " staat, welke ik mogelijk kan wissen, maar niets gevonden. *Ik heb de apple watch app gedownload, maar daar kon ik niets mee, omdat dit alleen maar een bericht liet zien om een apple watch te koppelen. Dus zonder dat ik daarin iets aangeklikt heb, meteen maar weer verwijderd. * Bluetooth aan en uit gezet. ( geen oplossing ) Mijn buren bezitten een iwatch... zou een van de gezinsleden geprobeerd hebben mijn iphone te koppelen ? ( gaat BT door zo een dikke muur heen ? ) en laatst was er een vriend bij mij op bezoek die zat te spelen met zijn nieuwe aplle watch en mij dingen liet zien. Maar hij was nog niet zo handig met de watch en drukte een paar keer op "de verkeerde knopjes " zo leek het. Zou hij een poging gedaan hebben om mijn iphone te koppelen met zijn Iwatch ? Per ongeluk bedoel ik dan. Dus mijn vraag is, hoe kan ik dit oplossen ? ( zonder alle instellingen te wissen en de iphone weer als nieuwe gebruiker in te stellen ) Of moet ik naar die vriend toe, om te zien of hij in een koppelingsmodus staat ? En dat hij misschien dat zoeken van mijn iphone naar een apple watch kan stoppen ? Ik hoop dat iemand dit probleem eerder gehad heeft en de oplossing heeft. Alvast dank voor het lezen. Met vriendelijke groet, Teun |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al gekeken bij Instellingen > Algemeen > VPN- en apparaatbeheer (Profielen) of daar wellicht een extra profiel is geïnstalleerd? Ik zie hier een soortgelijk topic, maar dat is net een ander scenario dan het jouwe.
Wat je ook nog kan proberen is Instellingen > Algemeen > Zet over of stel iPhone opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op dat je daarbij al je Wi-Fi-netwerken en andere netwerkinstellingen kwijtraakt. Het is een paardenmiddel.
|
|||
|
|||
Dankje Jean Paul, ik heb niets staan bij VPN profielen.
En vanmiddag de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld middels een reset, maar ook dat had geen succes. Ik ga morgen Apple zelf eens bellen en anders wordt het de iphone geheel opnieuw instellen. IK vind het wel raar, dat als je geen iwatch hebt en je krijgt iemand op bezoek die met zijn iwatch aan spelen is.... ik dan ineens krijgt dat mijn iphone wil koppelen met een Iwatch. Zou niet mogen. Mijn iphone lag gewoon op tafel. Nogmaals dank voor je hulp ! Mvg Teun |
Labels |
apple watch, bt koppeling, iphone 12 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 blijft zoeken naar netwerk | XIII | iPhone algemeen | 9 | 19-02-17 20:14 |
iPhone 4S blijft 'zoeken...' naar netwerk | maarteun | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 13:47 |
Iphone 4s blijft 'zoeken...' naar verbinding | nadieh22 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-12 13:46 |
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken | Seline91 | iPhone algemeen | 0 | 21-05-11 22:51 |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
|
|