Microfoon iPhone 11 werkt soms niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn iPhone 11. Ik wil iemand bellen maar de persoon aan de andere kant hoort mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microfoon iPhone 11 werkt soms niet.
Hallo, ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn iPhone 11.
Ik wil iemand bellen maar de persoon aan de andere kant hoort mij niet. Als ik dan nogmaals bel werkt het ineens wel weer of dat als de persoon mij terug belt werkt het ook prima. De microfoon getest via de dictafoon en die werkt prima. Het hoesje zit niet voor de microfoon en er zit ook geen stof in. Het toestel is aangeschaft via een zakelijk account van mijn ex werkgever en zodoende slechts een jaar garantie, ik heb hem nu een jaar en 5 maanden in gebruik. Erg hinderlijk deze storing en zelf krijg ik de indruk dat dit een software fout is, iemand bekend met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit alles al nagekeken? iPhone-microfoon werkt niet? Zo kun je het oplossen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone x microfoon werkt niet | RudydG | iPhone algemeen | 1 | 14-03-18 18:44 |
Microfoon iPhone 5s werkt niet | Taar123 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-15 23:01 |
Microfoon iPhone 4s werkt niet | Brandweersmurf | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 17:17 |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
|
|