melding bij bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb de iphone 13 en de apple ultra watch 2, als er een bericht of melding binnen komt krijg ik wel een meldings ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding bij bericht
hallo
Ik heb de iphone 13 en de apple ultra watch 2, als er een bericht of melding binnen komt krijg ik wel een meldings geluid op mijn iwatch , maar op mijn iphone komt het bericht wel binnen maar zonder geluid,ik heb alle instellingen gecontroleerd ,en die staan volgens mij goed , wat doe ik verkeerd of misschien weet iemand hier een oplossing voor . bedankt gr john |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is normaal. Je krijgt meldingen slechts op één device.
Als je iPhone is vergrendeld en je watch niet ==> op je watch. iPhone ontgrendeld dan ontvang je op je IPhone. |
|
|||
|
|||
melding
hallo bedankt voor je snelle reactie ,ik heb weer wat geleerd, bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding bij bericht versturen | ludo16 | iPhone algemeen | 3 | 06-09-22 12:24 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
Melding sms bericht | klaas52 | iPhone algemeen | 0 | 11-08-11 14:49 |
melding nieuw bericht | nikieja | Desktop-applicaties | 1 | 08-01-11 12:12 |
MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. | FSF | iPhone algemeen | 5 | 29-12-10 06:44 |
|
|