Kosten GPRS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg me af, of T-Mobile kosten in rekening brengt, wanneer er geen 3G verbinding is en je data over GPRS binnenhaalt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten GPRS
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af, of T-Mobile kosten in rekening brengt, wanneer er geen 3G verbinding is en je data over GPRS binnenhaalt. Ik heb een i-300 abonnement afgesloten maar kan nergens vinden, of GPRS data verbruik ook als "onbeperkt" en inclusief geldt.... Hoor 't graag!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
T-Mobile iPhone abonnementen zijn incl. 'Onbeperkt internetten en e-mailen binnen Nederland'. Maakt dus niet uit of dat via 3G of GPRS gaat.
|
|||
|
|||
Ok, dank voor de uitleg!
Groet |
|
|||
|
|||
gelukkig is het onbeperkt anders was de 29,95 in de maand wel erg veel
|
|
|||
|
|||
Wordt de GPRS verbinding automatisch verbroken wanneer je in Safari op X toetst?
Mijn I300 is nog niet ingegaan dus heb nog geen onbeperkt internetabonnement en wordt (waarschijnlijk) nog afgrekend per Mb. Naast icoon netwerk en naam T-Mobile staat icoon vierkantje met rondje erin, heeft dat te maken met je dataverbinding? |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDGE: Shows that your carrier’s EDGE network is available, and iPhone can connect to the Internet over EDGE. Zelf zie ik ook steeds het GPRS icoontje, wil dat zeggen dat T-mobile geen EDGE heeft ofzo. Of zijn er wel T-Mobile Ixxx users met EDGE ? Zelf heb ik een I150 abonnement |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik had niet verbaasd opgekeken als er ook een soort data limiet (500mb ofzo) op het iphone abbo had gezeten... |
|
|||
|
|||
Bij mij staat er dus ook een soort gelijk icoon naast de t-mobile tekst, maar dan zonder vierkantje eromheen en het rondje is blauw...(dus gewoon een soort bullet) in de handleiding kan ik hier niks over vinden?!
|
|
||||
|
||||
Dit is gewoon het GPRS symbool van firmware 2.0 en hoger
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Debitel KPN GPRS- Zeer HOGE kosten | Drumcode | KPN | 3 | 18-09-08 11:21 |
hoge kosten gprs in 2.0 | tbeumer@ | iPhone algemeen | 3 | 24-07-08 23:34 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
Extra kosten GPRS voor streaming en buitenland ? | harrys | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 22-01-08 12:05 |
T-Mobile GPRS kosten | niels334 | Odido (T-Mobile) | 10 | 16-11-07 23:33 |
|
|