Iphone valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo peeps, Ik heb een Witte Iphone 3g 16 gig. ik heb hem bij mijn T mobile abonnement gekregen. ALLEEN HEB NU EEN PROBLEEM.. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt weg
Hallo peeps,
Ik heb een Witte Iphone 3g 16 gig. ik heb hem bij mijn T mobile abonnement gekregen. ALLEEN HEB NU EEN PROBLEEM.. Als ik bijvoorbeeld zit te interneten of een game of foto zit te kijken. dan valt mijn iphone regelmatig uit. het lijkt meer op standby ik zou het echt niet weten.. als ik op home drukt dan gaat die wel open maar niet naar waar ik was gebleven bijvoorbeeld op internet, hij gaat dan gewoon naar het hooft menu. Ik heb mijn iphone verzekert voor alle schade enz, maar ik ben bang dat ik moet wachten en heel lang de iphone is al moeilijk te vinden. heb me iphone bijna al een week |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zal m gewoon restoren in iTunes en als dat niet werkt terug naar T-Mob
succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S ontvangst valt weg | maceddy | iPhone algemeen | 12 | 07-02-11 02:37 |
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. | Serafijn | Wi-Fi | 4 | 16-12-09 12:50 |
Edge valt weg iphone 2G | chonazz | iPhone algemeen | 3 | 23-11-09 11:29 |
ontvangst iphone valt willekeurig weg? | chris-008 | iPhone algemeen | 6 | 30-09-09 10:03 |
iphone 3gs ipod valt weg | yocko | iPhone algemeen | 1 | 16-07-09 17:12 |
|
|