Edge valt weg iphone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb sinds enige tijd last van m'n Edge verbinding die telkens weg valt. De "E" blijft wel mooi staan, maar m'n internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Edge valt weg iphone 2G
Beste mensen, ik heb sinds enige tijd last van m'n Edge verbinding die telkens weg valt. De "E" blijft wel mooi staan, maar m'n internet verbinding is weg. Dit is ontzettend irritant. Het enige dat op dat moment helpt is de iphone herstarten, wat natuurlijk veel tijd kost.
Zijn er onder jullie nog mensen die heir last van hebben? En heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al geprobeerd om m'n netwerkinstellingen te resetten, maar dit heeft tot nu toe geen soelaas geboden! Alvast bedankt! Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb 't zelfde probleem,
geen instellingen mogelijk voor EDGE, wel internet via GPRS denk ik. Wie weet wat met deze oudere toestellen en FW 3.0.1 en FW 3.1.2 Thnxs Bernard |
|
|||
|
|||
Ik vind het apart dat je überhaupt een E er hebt staan. In Nederland is er namelijk helemaal geen EDGE netwerk. Telfort had tot 2005 een uitgebreid EDGE netwerk maar sinds dat netwerk opgedoekt is bestaan er geen providers meer die EDGE aanbieden...
nu.nl/internet | Telfort onder vuur om opheffen EDGE Voor het probleem van de topic starter: is je APN wel goed ingesteld? |
|
|||
|
|||
Voor EDGE moet ik dus niet in Nederland zijn blijkt.
Sinds de FW upgrade van m'n 2G naar OS 3.1.2 ziet m'n instellingenscherm er wel anders uit. Voorheen kon ik nog instellingen voor internet doen maar die zijn nu verdwenen. Wordt dit nu automatisch door 't OS geregeld? Wie weet meer, THNX anyway |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S ontvangst valt weg | maceddy | iPhone algemeen | 12 | 07-02-11 02:37 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
ontvangst iphone valt willekeurig weg? | chris-008 | iPhone algemeen | 6 | 30-09-09 10:03 |
iphone 3gs ipod valt weg | yocko | iPhone algemeen | 1 | 16-07-09 17:12 |
Iphone valt weg | Macfreak038 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-08 00:30 |
|
|