ontvangst iphone valt willekeurig weg? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de laatste tijd regelmatig last van mensen die klagen dat ze direct op m'n mailbox terechtkomen...Vreemd, want op het eerste zicht lijkt mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontvangst iphone valt willekeurig weg?
Heb de laatste tijd regelmatig last van mensen die klagen dat ze direct op m'n mailbox terechtkomen...Vreemd, want op het eerste zicht lijkt mijn iphone wel actief te zijn. Nu en dan stel ik wel vast dat er een melding op het scherm komt "geen netwerkverbinding", wat aangeeft dat er dus idd even geen verbinding is geweest. Waar ik woon is er echter 100% ontvangst...
Iemand een idee wat dit kan zijn? Iphone is gejailbreaked en heeft versie 3.0.1 Alvast bedankt voor de reacties!! Gr, Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb Zelf precies het zelfde, en bel heel bang weet het bijna zeker dat het niet aan je software ligt, is hij al een weg geweest voor reparatie of heb je hem zelf wel eens open gehad? Gr
|
|
|||
|
|||
Hey Twynk,
Heb hem al enkele keren open gehad ja, om display en back cover te veranderen, maw volledig open dus... Heb niet echt iets opmerkelijks gezien. Heb jij het zelfde probleem of is dat ondertussen opgelost? Gr, C. |
|
|||
|
|||
Ik had gehoopt dat het zou komen door een of ander programma te hebben gedownload dat wel eens verbindingsconflicten zou kunnen geven....
Nog iemand ervaring/ oplossing hiermee? |
|
|||
|
|||
Ook heb ik gelezen dat het aan de FW kan liggen een van de oudsten zou het beste signaal hebben heb ik gelezen..
|
|
|||
|
|||
In dat geval zouden er velen hier toch last van hebben...Laat ons hopen op een goede oplossing!
|
|
|||
|
|||
Ja klopt maar het is ook meestal met US telefoons
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S ontvangst valt weg | maceddy | iPhone algemeen | 12 | 07-02-11 02:37 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
Edge valt weg iphone 2G | chonazz | iPhone algemeen | 3 | 23-11-09 11:29 |
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken | staafken | iPhone algemeen | 10 | 28-01-09 21:06 |
Iphone valt weg | Macfreak038 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-08 00:30 |
|
|