//

iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet

iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate naar firmware 2.0.1 (custom firmware van Michael) en heb sindsdien geen internet meer. Bellen en smsen werkt wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-08, 09:36
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet

Hallo,

Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate naar firmware 2.0.1 (custom firmware van Michael) en heb sindsdien geen internet meer. Bellen en smsen werkt wel prima. Ik heb al geprobeerd APN gegevens in te vullen (internet, KPN, gprs) maar nog geen succes. Voor ik deze firmware erop had, werkte internet perfect en heb ik geen apn gegevens hoeven invoeren.
Hebben jullie een idee waar de fout ligt, en hoe ik deze fout kan oplossen?
Dank,

Gr Nerotje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-08, 09:40
phranq phranq is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Misschien je netwerkinstellingen even resetten..
  #3  
Oud 12-09-08, 09:41
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

Dank,

Het probleem is opgelost!

Mag een slotje op.
  #4  
Oud 28-09-08, 08:39
p.egginkmblonk p.egginkmblonk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Red face Geen internet buitens huis/router/wachtwoord probleem

Hallo,
Heb je mischien ook een tip voor het volgende probleem. Wij hebben thuis een router en tevens op de zaak. Hier heb ik dus internet via Wi Fi, als ik het wachtwoord vd router invul... Elders heb ik geen internet, hij vraagt naar het wachtwoord vd router die ik natuurlijk niet heb... Hoe kan ik een verbinding instellen zonder iedere keer dat gedoe met routers en wachtwoorden? Oftewel, ik heb thuis en op mijn werk internet en verder niet. Ook resetten?
groeten,Mirjam
  #5  
Oud 28-09-08, 08:49
p.egginkmblonk p.egginkmblonk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Standaard

Hoe doe je dat precies?
  #6  
Oud 28-09-08, 10:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.egginkmblonk Bekijk bericht
Hallo,
Heb je mischien ook een tip voor het volgende probleem. Wij hebben thuis een router en tevens op de zaak. Hier heb ik dus internet via Wi Fi, als ik het wachtwoord vd router invul... Elders heb ik geen internet, hij vraagt naar het wachtwoord vd router die ik natuurlijk niet heb... Hoe kan ik een verbinding instellen zonder iedere keer dat gedoe met routers en wachtwoorden? Oftewel, ik heb thuis en op mijn werk internet en verder niet. Ook resetten?
groeten,Mirjam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.egginkmblonk Bekijk bericht
Hoe doe je dat precies?
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Met bekende netwerken wordt in principe automatisch verbinding gemaakt, zo geeft de iPhone aan (Instellingen/Wi-Fi). Je hebt dan dus niet 'iedere keer dat gedoe enz.'.
Reset idd je netwerkinstellingen eens, meld je opnieuw aan bij je (thuis)netwerk en dan zou het in het vervolg moeten werken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 29-09-08, 00:13
steem72 steem72 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem. Na een firmwareupdate naar 2.0.2 met pwnagetool krijg ik geen verbinding meer met edge/gprs. Alle instellingen die benodigd zijn kan en heb ik ingevuld. Hij geeft na alle instellingen juist te hebben ingevuld en safari te hebben gestart de volgende melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt mogelijk geen abbonement op een mobiele dataservice. Ik heb een zakelijk abbonement bij Vodafone en heb altijd tot mijn volle tevredenheid mijn mail kunnen binnenhalen. Na de firmwareupdate wil het niet meer lukken. Heeft iemand een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: geupdate naar 4.0.1 maar geen internet ariew Unlock 2 21-09-10 18:33
iPhone 3GS: Help: geupdate naar 4.0.1 maar simkaart wordt niet ondersteund? pdewildt Unlock 14 23-08-10 08:37
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken nadal Jailbreak 3 22-07-10 11:52
iPhone: Geupdate naar 2.0.2 Unlocked maar niet geactiveerd? pzelf Jailbreak 2 21-08-08 22:18
Iphone Geupdate naar 2.0 Maar Mislukt Tabaa Archief 2 12-08-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.