Nokia N96: Voorbij met de iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens KPN is het voorbij met de iPhone. De Nokia N96 is er. Flikker toch op zeg, de N96 gaat het echt niet maken tegenover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nokia N96: Voorbij met de iPhone?
Volgens KPN is het voorbij met de iPhone.
De Nokia N96 is er. Flikker toch op zeg, de N96 gaat het echt niet maken tegenover het stukje techniek dat wij in onze broekzak hebben zitten. Ik denk niet dat hij 'hotter' kan worden dan de iPhone. Overigens moet ik wel toegeven dat het maken van filmpjes/foto's met 5 miljoen mp wel relaxed is. Maar dan nog, no way they gonna stop the iPhone. Drop je mening. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik word niet warm of koud van de Nokia N96, heb een N95 gehad die ik na 2 maand rap heb verkocht omdat ik er niet mee om kon gaan..wat een k*&^% telefoon
Maar goed er zijn mensen die zweren erbij, zo zal het ook gaan met de N96... Geef mij mijn iphone maar, lekker simpel in gebruik, ziet er te gek uit, mooie os, etc etc.... |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik hem echt lelijk vind!
Al dat slide gebeuren heb ik het niet meer op sinds mijn oude slidephone op de stort ligt En die knoppen op die N96.. phuuu word je gek van joh |
|
||||
|
||||
Is dat wel de nokia N96 op je afbeelding?
Op de site van nokia staat een ander toestel Nokia België - Nokia N96 - Toestel |
|
|||
|
|||
Qua design is er maar één telefoon he...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Link naar KPN. Laatst gewijzigd door Hunter; 08-09-08 om 22:53. |
|
||||
|
||||
Heeft die N96 apple software aan board?
Ik heb mijn hele leven Nokia's gehad, maar na de 6310i waren alle toestellen bagger! Ontvangst sucked, en na een paar maanden gebruik was er altijd wel wat. EN ja, het lijken wel chinezen met dat kopiëren |
|
||||
|
||||
Over Apple wordt idd een hoop gezeurt, ik heb hier een Nokia N82 die ik al 2 keer op heb moeten sturen omdat hij vast zat.
Bij de iPhone is dat tenminste nog zelf op te lossen. |
|
||||
|
||||
Eeehm, ik vind het wél een mooi ding, die echte dan -niet die concept op het eerste plaatje. En ik heb veel plezier gehad met/van mijn N95.....
Ik kraak de N96 dan ook niet af, denk dat er plaats en ruimte genoeg is in deze wereld voor meerdere mooie en goede telefoons. De ruimte in mijn broekzak is voorlopig trouwens wél voor de iPhone.
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan moet ik meteen denken aan een maat van me die bijna elke maand zijn N95 terug moest brengen omdat er wel iets aan was.. |
|
|||
|
|||
Als de bediening nog steeds zo ruk is als de N95 geloof ik het wel.
|
|
|||
|
|||
leuk ding eigenlijk maar een iphone killer ho maar er zit volgens mij teveel verschil tussen
|
|
|||
|
|||
Maar KPN stelt wel dat dit de iPhone hype voorbij gaat streven.
Dus een iPhone hype killer? |
|
||||
|
||||
Das toch normaal. Alleen T-mobile verkoopt de iPhone. KPN moet toch ook met iets kunnen uitpakken.
|
|
|||
|
|||
Ik ben weg gegaan bij Vodafone, voor de iphone 3G. Werd ik opgebeld, door iemand van Vodafone voor een speciale aanbieding nog. Ik heb ze verteld dat ik weg ging voor een iphone en ze vond het niet raar.
Maar ze zei ook dat mocht er ooit een nieuw model iphone uitkomen, zij er wel als provider voor gaan. Maar kan dit wel, ik dacht dat T-mobile de exclusiviteit hiervan heeft..? |
|
|||
|
|||
Kijk je naar de aanwezige features, dan heb je meer aan de N96. Ga je voor; LIKEOMGROFLCOPTER!!EINZ, WAT HEB JIJ DAAR NOU, OH WACHT IN DEZE COUPE HEBBEN NOG 10 MENSEN HETZELFDE DING ALS JIJ?! JA, ZO'N IPHONE IDD, dan heb je meer aan de iPhone. Heb de N96 zakelijk besteld. Ben benieuwd. Ben met de N95 (zakelijk) nog dik tervreden naast m'n 3G.
|
|
|||
|
|||
Dan heb je binnenkort 2 dikke telefoons!
|
|
||||
|
||||
Ben me in de wereld van de smartphones aan het verdiepen (iPhone valt helaas af omdat ik van de zaak aan KPN vastzit) maar snap niet dat N96 een iPhone killer zou moeten zijn.
Dat is appels en peren optellen namelijk. iPhone is de iPhone vanwege de perfecte touchscreen. N96 werkt nog gewoon met toetsen. Wat valt er dan te killen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Allebij de telefoons zijn gericht op media gebruik. Maar de N96 is niet gericht als iphone killer volgens mij een echte directe aanval naar de iphone woord de nokia tube (moeten ze wel ff dat pennetje weg doen ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Punt 2: De Nokia Tube is al helemaal geen vergelijk, want het typenummer: 5*** is het type; huismoeder en bouwvakkers. Dus een toestel dat Tante Sjaan heeft. Het type toestel wat je gratis krijgt bij een pak boter. Nokia heeft geen enkele intentie een toestel op de markt te droppen wat de iPone kan killen. Lees je mee? Nokia heeft namelijk meer marktaandeel dan we supermarkten hebben in de wereld. Die hoeven niet zo nodig aangezien ze een X-aantal miljoen toestellen per dag verkopen. De enigen die er een killer van maken zijn lui als; Ik heb lekker een iPhone, kijk mij een status hebben, ik ben het mannetje, etc etc en de pers. Lees: Jounalisten en websites. Want je wil immers HET toestel van het moment in je zak hebben. En ja, het zit allemaal tussen je oren. Ja, maar ik las op nieuwsites en telefoon-gerelateerde sites dat Nokia er alles aan doet Apple voor te blijven. Ja, da's die pers waar ik het net al over had. Die maken dat er van. Als er iemand z'n ballen uit z'n broek lacht, is het Nokia wel. |
Labels |
kpn, n96, nokia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|