UPC Mail op iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ves Het versturen werkte gewoon via mobiel internet (dus niet via WiFi)? Ja gewoon via mobiel internet. hostname: mail.chello.nl gebruikersnaam: (je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanx, ik had fetch al aanstaan. Maar die pushnotificatie voor hotmail en UPCmail bestaat dus niet ?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Oude topic weer heropend. Ik heb sinds kort T-mobile en heb diverse e-mailadressen welke allemaal werken (verzenden en ontvangen) via GPRS. Alleen als ik Wi-Fi aan heb staan verstuurd mijn upcmail niets meer totdat ik Wi-Fi uitzet. Dan worden de berichten alsnog verstuurd. Wie weet hoe dat komt?? mvg Tuur |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi,
Na een middagje heen en weer geslingerd te zijn tussen helpdesk UPC en T Mobile en dit forum (waarvoor veel dank) werkt het bij mij! De website van T Mobile legt zeer gedetailleerd uit hoe je de instellingen moet aanpassen. Kijk hiervoor op toestelhulp en email instellen: T-Mobile NL - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth Waar de truc zit is in de serverport die al is ingesteld op de iPhone en niet correct is. Deze dient in Nederland te zijn: uitgaande email: 25 inkomende email: 110 De servers zijn bij UPC trouwens inderdaad veranderd: uitgaande mail: pop3.upcmail.nl inkomende mail: smtp.upcmail.nl Mijn emailaccount is nog een chello adres, maar de chello servers dien je niet meer te gebruiken bij het instellen op je iPhone. Ik kan nu zowel via Wi-Fi als via 3G UPC mail ontvangen en verzenden. Hoop dat dit anderen ook helpt. Gr appeltje |
|
|||
|
|||
Hallo,
Serverport ok..........maar de inkomende blijft pop en uitgaande blijft smtp hoor/.......... |
|
|||
|
|||
hallo,
ben continu aan het prutsen en uitproberen..nu lukt het mij om een mail te versturen via UPCmail , maar ontvangen lukt niet...en snap niet wat ik fout doe..bij hostnaam heb ik pop3.upcmail.nl neergezet, gebruikersnaam mijn mailadres van UPC en bij wachtwoord mijn wachtwoord (duhh) bij geavanceerd de serverpoort op 110 gezet...wat doe ik fout??? Please help mij |
|
|||
|
|||
Ik krijg ook nog steeds een foutmelding... zoals die al eerder in dit topic is vermeld; de server accepteert de ontvanger .....@gmail.com niet. Heb verbinding via Wi-Fi van UPC!
hmmm heb de hoofdserver uitgezet en nu doet hij het wel???? Vreemd! Laatst gewijzigd door sjekrecords; 27-09-10 om 22:44. |
Labels |
chello, upc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
E-Mail via Chello/UPC | barts5 | iPhone algemeen | 25 | 11-11-10 00:53 |
upc email werkt niet op iphone ... | hully | Odido (T-Mobile) | 14 | 25-09-10 18:29 |
UPC mail | Jellemans | iPad algemeen | 8 | 23-08-10 21:37 |
iphone en upc mail | marcobaars | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 15:03 |
|
|