iPhone is geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door helpme OKE is duidelijk Ik heb het ongeveer 5x verkeerde code ingevoerd (Dus van de toetblokkering) niet 10x! Dus als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Standaard hoeft u op de iPhone geen code op te geven om het apparaat te ontgrendelen. Als u de cijfercode vergeet, moet u de software van de iPhone herstellen. Dat is minder nieuws voor je
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja maar mijn vriend weet de code wel gewoon???? Dus als hij hem intypt betekend dat, dat de iphone zich onblokkeerd en het gewoon weer doet??? |
|
|||
|
|||
Ja tuurlijk, zou wat zijn anders
|
|
|||
|
|||
ECHT WAAAAARRR?????? aaah als dat zo is ben ik zoooo blij!!!!!!!!!!!!!!!! Meer mensen die kunnen bevestigen dat als hij de juiste code invoert dat hij er gewoon weer in kan??? Laatst gewijzigd door iScorpio; 05-03-09 om 20:06. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Het kan totdat je 'kansen' op zijn en de iPhone zichzelf voor lange tijd blokkeert; hou die teller dus goed in de gaten (weet niet precies hoeveel keer het kan). Als je al zover bent dan moet je zo lang wachten (duizenden minuten) dat restoren eigenlijk alleen nog maar de meest praktische oplossing is.
|
|
|||
|
|||
huh dus er zou een teller op moeten zitten dat je na een bepaalde tijd er gewoon weer in zou kunnen.
De juiste code is nog niet geprobeerd op de telefoon omdat mijn vriend pas maandag naar mij toe komt. Kan het zijn dat als hij de juiste code invoert dat de iphone het gewoon weer doet of blijf de telefoon dan geblokkeerd aangeven??? |
|
|||
|
|||
Klopt, elke keer dat je hem four doet, moet je langer wachten (na de derde keer pas..)
|
|
|||
|
|||
Wat ik bedoelde is dat je maar een x aantal keer kan proberen en hij daarna aangeeft wacht 13495342 minuten of zoiets. Tenminste, dat is bij de iPod Touch 2G zo en de iPhone dacht ik ook eigenlijk. Teveel proberen is niet echt handig in zo'n geval.
|
|
|||
|
|||
maximaal 10 pogingen
|
|
||||
|
||||
Is net zoals op het werk, 3 keer de verkeerde login. Dan moeten we 15 minuten wachten voor het nog eens te proberen
|
|
|||
|
|||
oohh zooooo... okee dan is het al wa duidelijker voor mij.
Hij blijft dus steeds die Iphone geblokkeerd aangeven omdat ik de verkeerde code heb ingevoegd. Zodra hij de juiste code invoert dan kan hij er gewoon weer in dus?? (ik heb het zeker niet meer dan 5x geprobeerd!1 ) |
|
|||
|
|||
ooohh bedankt zeg! dat had ik zelf niet kunnen vinden!!!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een iphone pas gekocht alleen ben ik het wachtwoord kwijt maar nu is die voor duizenden minuten geblokeerd kunnen jullie mij a.u,b helpen. ik heb namelijk 2 dagen pas die iphone en heb niet eens kunnen genieten van die ding
|
|
|||
|
|||
Gewoon restoren in itunes...
|
|
|||
|
|||
en hoe gaat dat want ik doe mijn draad derin en wil nie eens op pc komen
|
|
|||
|
|||
Om welk wachtwoord gaat het?
De pincode toch? (niet die van de simkaart...) |
|
|||
|
|||
ja die pincode
zeg maar ook al zit er geen simkaart derin komt er te staan geblokkeerd en zoveel minuten en staat er alleen nood oproepen dus gewoon van die iphone |
|
|||
|
|||
Natuurlijk wel de phone in dfu zetten!!!
|
|
|||
|
|||
Home en powerbutton 25s gelijktijdig ingedrukt houden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geblokkeerd | lilianne6 | Chat en geruchten | 4 | 27-07-10 14:04 |
iPhone geblokkeerd...? | hockeyboer | iPhone algemeen | 8 | 13-04-10 02:02 |
iphone geblokkeerd | vorderman2 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-10 14:03 |
iPhone geblokkeerd | Zapp5 | Archief | 5 | 01-01-10 22:58 |
Iphone geblokkeerd? | pxltje | iPhone algemeen | 5 | 07-09-08 21:02 |
|
|