Samsung (I900) Omnia discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geen killer nee.. Wel relax maar ja windows mobile is vaak zo traag he. Is bij mijn htc ook zo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
geen killer nee.. Wel relax maar ja windows mobile is vaak zo traag he. Is bij mijn htc ook zo
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Denk dat Samsung zelf ook niet zo heel blij was met windows mobile. De opvolger van de Omnia, de Omnia HD, draait nl. op symbian i.p.v. wm.
|
|
|||
|
|||
Vriend van me heeft een Samsung Omnia, en die is hem helemaal zat.
Omdat het touchscreen totaal niet lekker werkt, en het touchscreen in combinatie met windows mobile vind hij al helemaal erg. Zeker egen iphonekiller, en zeker geen super mobiel. |
|
|||
|
|||
omnia=***
windows = *** touchscreen bij wm telefoon e.d = *** 3 x *** dus, dat ding kun je net zo goed weggooie, ik heb zelf ook een omnia en gelukkig verloopt mijn abbo zodat ik met volletrots naar een t-mobile winkel kan gaan |
|
|||
|
|||
Heb nadat ik mijn iPhone was verloren 2 weken gebruik gemaakt van de Omnia Millionaire edition met 16 Gb (uitbreidbaar naar 32).
Maar hoewel hij tijdens tests er op technische specs beter uitkomt haalt ie het qua gebruikersvriendelijkheid (pennetje etc) en design absoluut niet bij de iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Samsung Omnia 8910HD | seminifeer | iPhone algemeen | 11 | 23-06-09 19:50 |
Iphone of Samsung I900 Omnia? | Jurf | Chat en geruchten | 41 | 10-01-09 21:31 |
|
|