//

NOKIA 5800: deze komt al in de buurt van de iphone

NOKIA 5800: deze komt al in de buurt van de iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Druk touchscreen... Verkopen die telefoons soms beter als je erbij kan zetten: "Touchscreen" Neem dan gewone toetsen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-12-08, 16:10
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Druk touchscreen...

Verkopen die telefoons soms beter als je erbij kan zetten: "Touchscreen"

Neem dan gewone toetsen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-12-08, 16:39
Hanker Hanker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik was eerst ook helemaal van de Nokia, ik kocht niet anders. Totdat de iphone uit kwam
  #23  
Oud 02-01-09, 20:10
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Nokia 5800 is al lang over de iphone. Hij is wat trager en heeft geen multitouch, maar voor de rest owned hij de iphone.
  #24  
Oud 09-03-09, 16:23
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

haha, succes met je 2 spelletjes, ik ga wel lekker online pokeren of racen met maten op mn iphone, zeg nou eens eerlijk, dat gebruik je toch vaker als een camera, wow 5 mp wow, koop dan teminste een goeie digitale camera, en waarom bluetooth? wat is dat voor bullshit, mailen die hap, hoef je je tenminste niet aan die zielige 9 meter te houden
  #25  
Oud 09-03-09, 19:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
haha, succes met je 2 spelletjes, ik ga wel lekker online pokeren of racen met maten op mn iphone, zeg nou eens eerlijk, dat gebruik je toch vaker als een camera, wow 5 mp wow, koop dan teminste een goeie digitale camera, en waarom bluetooth? wat is dat voor bullshit, mailen die hap, hoef je je tenminste niet aan die zielige 9 meter te houden
Rustig rustig .

Bluetooth vind ik gemakkelijk,ik gebruik dat samen met mijnen tomtom,terwijl ik rij moet ik niet meer opnemen,mijnen tomtom neemt dankzij mijn iphone dan vanzelf op en dan kan ik op die manier handsfree bellen en dat werkt zeer naar behoren.Bluetooth is ook leuk als je iets wil overzetten enz....Snap niet goed wat er daar verkeerds aan is hoor?
Dat van die camera;nu,ik heb ook een digitale camera,helaas,ik heb nooit zien om dat overal heel de dag nog eens te gaan meesleuren als ik ergens naartoe ga,als ik dan toch eens een foto wil trekken dan heb ik deze gewoon meteen op zak se,uiteraard is de iphone nu niet meteen de beste op dat gebied dus daardoor zou ik wel een 2de nieuwe gsm kopen met een supercamera in.Vergeet niet vele mensen dat gebruiken he en dan bv op internet zetten en ga zo maar verder,je wil het gemak ik er niet van inzien wrongless .
Ook video recording kan dikwijls heel belangrijk of leuk zijn vind ik,youtube staat er vol van,allemaal zaken die je anders nooit zou hebben gezien of mee zou kunnen lachen hebben of zie eens de dag van vandaag hoeveel filmpjes ze niet op het nieuws tonen,die dus gefilmd is met een gsm van iemand die er zelf bij was enz.....Toch schitterend?
Wist je als je met een oortje werkt via bluetooth er al bij zijn die verder gaan dan die 10 meter?Ga het maar eens goed na.

Wel zeggen deze gsm leuk en mooi is maar natuurlijk niet kan tippen aan de iphone.De iphone is sowieso degene met het beste touchscreen,dat alleen al is al genoeg om te kopen.
  #26  
Oud 10-03-09, 15:29
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

touchscreen van iphone stukken beter hoor
  #27  
Oud 11-03-09, 08:01
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

nee, maar velen gebruiken dat je geen bluetooth kan gebruiken om bestanden te verzenden als nadeel op de iphone, daarop was mijn argument dat wij gewoon konden mailen, en dat je dan wereldwijd bestandsoverdrachten kunt doen, ipv die paar meter.

waarom zou je wel een 2e telefoon bij hebben en geen digitale camera? ik bedoel, áls je het doet, doe het dan goed en niet een gaar mobiel telefoon cameratje, die van de g600 is ook een 5mp maar het verschil zie je er echt niet aan af vergeleken met mijn 2mp cameratje
  #28  
Oud 16-03-09, 22:35
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
nee, maar velen gebruiken dat je geen bluetooth kan gebruiken om bestanden te verzenden als nadeel op de iphone, daarop was mijn argument dat wij gewoon konden mailen, en dat je dan wereldwijd bestandsoverdrachten kunt doen, ipv die paar meter.

waarom zou je wel een 2e telefoon bij hebben en geen digitale camera? ik bedoel, áls je het doet, doe het dan goed en niet een gaar mobiel telefoon cameratje, die van de g600 is ook een 5mp maar het verschil zie je er echt niet aan af vergeleken met mijn 2mp cameratje
Het email argument is opzich wel goed maar toch blijft het jammer dat het niet mogelijk is. Soms moet je ook gebreken toegeven vind ik, de email kan wel 'beter' zijn maar het is gewoon niet de standaard.
__________________
Marc.
  #29  
Oud 17-03-09, 07:48
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

bluetooth komt in firmwire 3.0, dus dat gezeik ook weer opgelost, ookal zal ik het blijven mailen aangezien dat veel makkelijker is
  #30  
Oud 17-03-09, 09:11
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
bluetooth komt in firmwire 3.0, dus dat gezeik ook weer opgelost, ookal zal ik het blijven mailen aangezien dat veel makkelijker is
via itunes kan je ook al veel overztten dus waar zagen we over
  #31  
Oud 18-03-09, 07:42
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

niet van persoon naar persoon terwijl er geen computer in de buurt is, dan was vroeger bluetooth altijd wel handig maar nu heeft toch iedereen wel internet op zn telefoon?
  #32  
Oud 18-03-09, 08:53
neoghost neoghost is offline
• iOS 9.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
...maar nu heeft toch iedereen wel internet op zn telefoon?
Uh nee? Bijna niemand van mijn vrienden of familie heeft internet op de telefoon.
  #33  
Oud 18-03-09, 13:30
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
niet van persoon naar persoon terwijl er geen computer in de buurt is, dan was vroeger bluetooth altijd wel handig maar nu heeft toch iedereen wel internet op zn telefoon?
idd zo had ik het nog niet bekeken
maar kom nog een paar maanden geduld als ik het nalees over de niewe firmware die op komst is
  #34  
Oud 18-03-09, 14:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik vind het leuk en simpel;al mijjn mails ontvangen via mijn iphone,altijd meteen je emails bij de hand en je kan er makkelijk eentje terug sturen,meer moet ik niet hebben,ik heb blue tooth alleen eens nodig als ik een oorke gebruik of via mijn gps zodat ik dan handsfree kan bellen maar voor al de rest is dat allemaal niet nodig.Uiteraard zijn er mensen bij die dat nu wel gebruiken dus ik begrijp dat allemaal wel.Maar van levensbelang is het toch niet.
  #35  
Oud 24-04-09, 08:06
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

ik vind het gewoon bijna zielig voor mensen die dit als een ''concurrent'' zien, die hebben echt nog nooit een iphone vast gehad.
trouwens een maat van me heeft de 5800 gehaald en zit altijd met een pennetje, dat is echt cool vind ik.
  #36  
Oud 07-05-09, 16:51
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

ik heb de nokia 5800 zelf gehad maar vond het echt geen leuk ding. om de nadelen maar eens op een rijtje te zetten:
-touchscreen werkt veel minder fijn
-dat pennetje is zo 2007
-het is echt een slap ding die ieder moment uit elkaar kan vallen (word niet voor niets standaard een hoesje bij geleverd)
-zijn (heel) veel minder applicaties voor te downloaden
-leuk plan om 4 keuzes te geven in verschillende toetsenborden maar ze hadden beter aandacht kunnen geven aan 1 die dan goed zou werken (het schrijven met dat pennetje werkt bijvoorbeeld echt van geen kant, ook niet als je het aanpast aan je handschrift)
-ja zo zijn er vast nogmeer dingen maar dit was waar ik nu op kon komen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
NOKIA 5800 of iphone Upodtouch Archief 21 10-11-09 11:00
Nokia 5800 in Batman: The Dark Knight happy meal iPhone algemeen 5 30-09-08 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.