Iphone koppelen aan Parrot CK 3100 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) druk dan nog eens op de verbindingsknop op je iphone...heb dat ook gehad en toen was het opgelost...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
druk dan nog eens op de verbindingsknop op je iphone...heb dat ook gehad en toen was het opgelost
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kan je aub een duidelijkere omschrijving geven van de "verbindingsknop"? het is me niet duidelijk welke u juist bedoeld.
|
|
|||
|
|||
groene telefoonknop
|
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 4S en daarop staat geen groene telefoonknop wanneer ikzelf wegbel. vandaar dus mijn vorige vraag.
ik heb ondertussen de oplossing gevonden op http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ar-geluid.html en ik moest dus gewoon mijn iPhone eens herstarten. dat ik er zelf niet ben opgekomen... het probleem stelt zich dus niet meer. |
|
|||
|
|||
Heb zelf een Iphone 4 en ben niet bekend met de S, goed dat je de oplossing gevonden hebt....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
adresvolgorde op de Parrot CK 3100 | rosbaas | iPhone algemeen | 0 | 09-01-11 19:11 |
Parrot 3100 compatible met 3Gs? | miggel | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 03-12-09 10:59 |
probleem met parrot 3100 en 3gs | boblong | iPhone algemeen | 0 | 21-07-09 21:01 |
|
|