iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

kuotje 08-06-09 11:56

Vroeg namelijk aan de helpdesk-mevrouw of ik met de smartphone normaal kon internetten met een iPhone abbo. Maar ze zei nee en andere kosten komen apart.

Slaat nergens op dan haha
magoed :P

Nylez 10-06-09 11:47

Had een barst aan de achterkant bij mn dock connector, ongv cm lang. Pro-assist is hem gsiteren komen ophalen. Heb een of andere oude nokia als leentoestel gekregen :(.
Ben benieuwd wanneer en in welke staat ik mn iphone terug krijg!

kuotje 17-06-09 12:31

heb me tel sinds 7juni ingeleverd. net gebeld en zeggen dat het nog ander halve week minimaal gaat duren :S omdat gemiddelde reparatie 3-5weken duurt?
bullshit

Nylez 24-06-09 09:06

Heb ondertussen een nieuwe iphone binnegekregen, heeft maar 2 weken geduurd! super

AlexTemora 29-07-09 21:28

Mijn 3GS 1 juli laten ophalen omdat ik hem had laten vallen.. :(

Nu 4 weken later nog steeds geen verandering, communicatie is echt beroerd bij ProAssist. Elke keer als ik bel, krijg ik een ander verhaal te horen.

DanielJvdBerg 29-07-09 23:02

iPhone 2 en halve week geleden opgehaald. Ze waren er binnen 4 uur. Een Nokia E71 meegekregen. Prima vervanger. Internet vergeleken met iPhone super brak. Maar wel veel betere boxen waar de iPhone nog wel van kan leren.

Wel slordig, kreeg verkeerde headset mee. Past niet in de headset ingang.

Alhoewel, eerst zou het 1-2 weken duren, daarna 3-4 weken, en nu is de normale gang van zaken 3 tot 5 weken. Elke keer een ander verhaal. Toen ik na 2 weken belde hoe het ging met de reparatie kreeg ik nog een bijdehante tr*t aan de lijn. Legt ze iets heel onduidelijk uit, dus ik vraag of ze het is beter kan uitleggen. "Ja wat valt er niet aan te begrijpen man?!".

Probleem was dat me scherm een soort piep geluid maakte als er druk op kwam, dock connector had kuren (herkende kabels soms niet), headset poort deed het alleen nog voor muziek, niet telefoneren en controls voor muziek, en haarscheuren.

Ik kreeg te horen dat ik mijn iPhone onherstelbaar heb beschadigd en dat ik niet goed ermee ben omgegaan. Wat een schoften! Ik ga er altijd netjes mee om, dock connector is door stof, headset hetzelfde, haarscheuren is bekende kuur, en van het scherm heb ik geen aandeel aan. Al met al, stelletje profiteurs maar zal de 30 eu wel weer betalen..

nick3g 28-08-09 00:21

gister is mijn iphone van 2hoog naar beneden gevallen:confused:

je raad het al tottal loss. Gelijk pro assist gebeld. ze vroegen of het goed was of ze hem morgen kwamen halen (dus vandaag) daar stemde ik mee in. binnen 4uur waren ze er:cool: heb nu een oude nokia telefoon als leentoestel gekregen.(beetje jammer) maar ik kan iig bellen.

ik krijg een nieuwe iphone zij de beste man die hem kwam ophalen.
moet rekening houden met 2weken wachttijd....

ik ben benieuwd.

kuotje 28-08-09 01:29

Ja zelfde ritueel duurde bij mij 12 werkdagen. :) goede service alleen wachten duurt lang haha.
en je krijgt wss een helemaal nieuwe voor €29,95 eigen risico geld want dat valt denk niet te repareren.

nick3g 28-08-09 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 344070)
Ja zelfde ritueel duurde bij mij 12 werkdagen. :) goede service alleen wachten duurt lang haha.
en je krijgt wss een helemaal nieuwe voor €29,95 eigen risico geld want dat valt denk niet te repareren.

Ja idd 30 euro voor een nieuwe iphone :) kan ik mee leven hahah

Mis m'n iphone nu al......

OrDuLu52 28-08-09 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 279181)
Nou ik heb toch echt een verzekering afgesloten die mij beloven binnen 4 uur bij mij te zijn..

Als jij een fiets koopt en ze vertellen dat er 10 versnellingen op zitten en bij aflevering van de fiets zitten er maar 2 dan ben je toch ook niet tevreden.

Ik heb wel meer te doen dan meer dan 5 uur te wachten.

Dan koop je een 2e iPhone voor nood gevallen :) Wat een zeur ben jij zeg :P

nick3g 29-08-09 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 (Bericht 344517)
Dan koop je een 2e iPhone voor nood gevallen :) Wat een zeur ben jij zeg :P

je heb er altijd "mensen" bij zitten pfff 4uur is al snel voor een "verzekering"

OrDuLu52 29-08-09 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nick3g (Bericht 344536)
je heb er altijd "mensen" bij zitten pfff 4uur is al snel voor een "verzekering"

Laat een ding heel duidelijk zijn .. Binnen 4 uur in heel Nederland ? Dan mag je spreken van een goeie ophaal service.Vraag me af hoelang die mensen gewacht hebben op hun iPhone ? Zeker elke dag KS plat gebelt :p

Ken je het gezegde ; Geduld is een schone zaak ?

Peace out :D

S¡mon 29-08-09 19:14

Wow, veel verhalen. Mooi om te horen dat alles bij veel mensen zo goed gaat, blij dat ik ook de verzekering heb afgesloten... en gelukkig nog niet heb hoeven gebruiken.

Ik hoop dat er niks met mijn iPhone gebeurd de komende maanden want ze hebben bijna geen iPhone's meer op voorraad en onderdelen te kort (vanwege introductie in meerdere landen, volgende maand weer in tientallen landen)... dan kan het nog wel eens lang duren een maand ofzo :P

Eurovreter 07-09-09 16:07

vraag al beantwoord.

Dannybevers 07-09-09 23:54

Net laten ophalen alleen wel jammer dat het i.p.v. 4 uur ineens 7 uur duurde voordat ze kwamen wel minpuntje want eerst was het kwart voor 9 en nu 11/12 uur het scheelt dat ik niks te doen heb maarja ;p

Er zitten 2 luie pixels in men 3GS al na 1 maand had ik tevens niet verwacht maarja. Alleen het word weer een ramp ze gaan nummer bellen van iphone simkaart die nog niet in werking is gezet en dus niet mee kan bellen XD Dus zometeen weer belle ;p

Ben wel te spreken dat ze het dezelfde dag nog ophalen beter dan een afspraak die je week vooruit moet plannen ^^ Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er iets aan gedaan word en hoop natuurlijk op een nieuwe :"D

jeroen_29 11-09-09 06:12

ik heb mijn iphone 3 weken geleden op laten halen en heb van de week ks gebeld
toen zeiden ze tegen me dat ze op een onderdeel wachten
word hij nou wel gemaakt of krijg ik toch een nieuwe

kuotje 11-09-09 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen_29 (Bericht 349810)
ik heb mijn iphone 3 weken geleden op laten halen en heb van de week ks gebeld
toen zeiden ze tegen me dat ze op een onderdeel wachten
word hij nou wel gemaakt of krijg ik toch een nieuwe

ze zeggen dat ze wachten op een onderdeel. Dus dan wordt ie gerepareerd neem ik aan??
Als je een gerefurbished krijgt ( verbeter me als ik het fout heb ) krijg je een nieuwe of een iphone die niet van nieuw te onderscheiden is.

ik kreeg althans een nieuwe want had em laten vallen en hoesje was beschadigd. maar stuurde em op voor me antenne ( kon niet bellen )

jeroen_29 11-09-09 09:30

en hoe lang heeft dat geintje bij jou geduurd?:confused:

kuotje 11-09-09 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen_29 (Bericht 349856)
en hoe lang heeft dat geintje bij jou geduurd?:confused:

12werkdagen dus 2 en halve week.

Avdk 18-09-09 18:30

Zeer slechte ervaring met Pro-assist!
 
Ik heb een zeer slechte ervaring met Pro-assist en wil iedereen die waarde hecht aan zijn iPhone vooral oproepen om GEEN verzekering bij hen af te sluiten. Mijn 16G iPhone is stuk en dus belde ik met Pro-assist. Immers, binnen 4 uur leveren ze volgens hun voorwaarden een leentoestel. Prima, zou je denken. Donderdagochtend gebeld en die dag lukte het niet meer, maar vrijdag tussen 8 en 12 uur zou de koerier komen. Om 12 uur nog niemand gezien en dus gebeld. De koerier was wel langsgeweest vertelde de dame aan de telefoon mij. DUS NIET. Bleek dat de koerier op het verkeerde huisnummer voor de deur had gestaan?!? Goed, dan nog maar 4 uur thuis wachten... om 5 minuten voor 16:00 belt de koerier, ik kom eraan maar ik heb geen iPhone bij me terwijl dat wel beloofd was. Met Pro-assist gebeld en mijn ongenoegen geuit. Toen werd ik nota bene voor leugenaar uitgemaakt want de koerier was wel langsgeweest en toen was ik niet thuis? Ja amehoela, de koerier heeft niet goed gelezen en stond bij het verkeerde huis voor de deur. Maar nee, het was mijn eigen schuld. En nu kunnen ze geen leentoestel meer leveren want alle iPhones zijn op. Handig, als je de volgende dag op vakantie gaat...
Nee, Pro-assist is HOPELOOS SLECHT. Geen service, vervelende dames aan de telefoon en totaal geen medewerking. En daar betaal ik dan bijna 120 euro per jaar voor. KORTOM: SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PRO-ASSIST!

Dannybevers 18-09-09 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avdk (Bericht 353609)
Ik heb een zeer slechte ervaring met Pro-assist en wil iedereen die waarde hecht aan zijn iPhone vooral oproepen om GEEN verzekering bij hen af te sluiten. Mijn 16G iPhone is stuk en dus belde ik met Pro-assist. Immers, binnen 4 uur leveren ze volgens hun voorwaarden een leentoestel. Prima, zou je denken. Donderdagochtend gebeld en die dag lukte het niet meer, maar vrijdag tussen 8 en 12 uur zou de koerier komen. Om 12 uur nog niemand gezien en dus gebeld. De koerier was wel langsgeweest vertelde de dame aan de telefoon mij. DUS NIET. Bleek dat de koerier op het verkeerde huisnummer voor de deur had gestaan?!? Goed, dan nog maar 4 uur thuis wachten... om 5 minuten voor 16:00 belt de koerier, ik kom eraan maar ik heb geen iPhone bij me terwijl dat wel beloofd was. Met Pro-assist gebeld en mijn ongenoegen geuit. Toen werd ik nota bene voor leugenaar uitgemaakt want de koerier was wel langsgeweest en toen was ik niet thuis? Ja amehoela, de koerier heeft niet goed gelezen en stond bij het verkeerde huis voor de deur. Maar nee, het was mijn eigen schuld. En nu kunnen ze geen leentoestel meer leveren want alle iPhones zijn op. Handig, als je de volgende dag op vakantie gaat...
Nee, Pro-assist is HOPELOOS SLECHT. Geen service, vervelende dames aan de telefoon en totaal geen medewerking. En daar betaal ik dan bijna 120 euro per jaar voor. KORTOM: SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PRO-ASSIST!

Konden ze jou een iphone als leentoestel geven? Heb je hier zelf om gevraagd of hoe moet ik dat zien?

Wat ik wel meegemaakt heb is dat die mensen nogal vaak niet op een strikt tijdstip kunnen komen dus binnen 4 uur. Dit loopt telkens nog wel eens uit heb ik zo'n vermoeden bij mij werd het 7 i.p.v. 4 dusja. Zolang men iphone straks dan maar goed is hij is nu 2 weken weg en ga morgen eens bellen hoe het zit ;p

davejuh 18-09-09 22:53

ik lees zowel goede als slechte berichten over pro assist nu is mijn vraag ik wil een iphone uit belgie halen is het dan mogenlijk om die dan ook bij pro assist te verzekeren???

en zo ja waar ben je dan allemaal precies voor verzekerd?

alvast bedankt !!

S¡mon 19-09-09 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door davejuh (Bericht 353774)
ik lees zowel goede als slechte berichten over pro assist nu is mijn vraag ik wil een iphone uit belgie halen is het dan mogenlijk om die dan ook bij pro assist te verzekeren???

en zo ja waar ben je dan allemaal precies voor verzekerd?

alvast bedankt !!

Dit kan je gewoon in de winkel vragen of het dan mogelijk is om te verzekeren. In de winkel kijk je dan waarvoor je bent verzekerd (nooit blindelings zomaar even op het internet af gaan).

Ik heb T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekeringspakket. Hierin staat o.a. dit:

Citaat:

- Wereldwijde dekking van het toestel
- Dekking tegen val-, stoot en waterschade
- Dekking tegen alle vormen van defect
- Leentoestel binnen 4 uur op iedere gewenste locatie in de Benelux
- Leentoestel binnen 24 uur op iedere gewenste locatie in Europa.
- De Gegarandaard helpdesk is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
- Schadeafhandelijk vindt nog dezelfde dag plaats

Extra voordelen van het T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus pakket zijn:

- Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak). De claimafhandelijk bij diefstal vindt uiterlijk de volgende werkdag plaats.
- Dekking bij misbruik van gesprekskosten na diefstol tot 2.000,- euro.
EDIT: En in de voorwaarden staan ook dingen die niet worden gedekt. Ik noem er hiervan een paar op:

- oorlog, oorlogsgeweld, oorlogstuig, gewapende internationale actie, burgeroorlog, opstand, oproer of onlusten.
- Atoomkernreacties, aardbevingen, vulkanische uitbarstingen, overstromingen of andere natuurrampen.

mdejong22 24-09-09 15:48

1,5 MAAND ZONDER IPHONE *** BELCOMPANY!!!

Pro assist doet goed zijn werk!!

Iphone stuk gegaan, ingeleverd bij Belcompany. Opgestuurd naar Solid Vision.
Na 3 weken maar eens horen. Nog niet terug volgens belcompany.

Solid vision bellen. "Meneer uw iphone is dezelfde dag dat hij terug kwam alweer retour gestuurd aan BC".

Belcompany bellen. "Oww hebben hier niets"

BLIJKT DIE IPHONE 3 WEKEN IN DE LA BIJ SOLID VISION TE HEBBEN GELEGEN :mad::mad::mad: STOMME IDIOTEN!!! Dit is niet de 1e keer...

Iphone eindelijk terug (ongerepareerd omdat ie verzekerd is)

Belcompany: "meneer u had moeten zeggen dat hij verzekerd was)

ik: "HAD IK DAT MOETEN ZEGGEN? DAT KAN JE ZIEN IN JE SYSTEEM IDIOOTT! BEDANKT MAN!! 4 weken zonder iphone en niets meer gebeurd!!!!!

Belcompany: "jaja"

Nu heeft Pro Assist de iphone heeel snel opgehaald! Super service. Ik krijg een nieuwe iphone!! (moest ook door Pro assist worden opgestuurd naar Solid vison) ja voor de 2e keer...

mcman 25-09-09 13:48

Iphone van de trap laten vallen en he-le-maal kapot. Laten ophalen en wordt waarschijnlijk een nieuwe in doos.

Even wachten dus.

junk0077 26-10-09 14:21

3g stuk nu een 3gs??
 
Hallo,

Mijn iphone 3G 16 GB is stuk.(silent mode knopje afgebroken, volume knop stuk en 2 kleine barstje in het scherm)
Weet iemand wat er gebeurt als je nu gebruik maakt van de pro assist garantie?
De 3G 16 GB wordt niet meer gemaakt, dus krijg je dan een 3GS 16 GB of een 3 G 8GB?? Of zouden ze voor dit soort gevallen nog een paar 3G 16 GB's achter de hand hebben bij pro assist?
Of wordt ie gewoon gerepareerd?

Heeft iemand hier ervaring mee??

kal_el 26-10-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junk0077 (Bericht 374710)
Hallo,

Mijn iphone 3G 16 GB is stuk.(silent mode knopje afgebroken, volume knop stuk en 2 kleine barstje in het scherm)
Weet iemand wat er gebeurt als je nu gebruik maakt van de pro assist garantie?
De 3G 16 GB wordt niet meer gemaakt, dus krijg je dan een 3GS 16 GB of een 3 G 8GB?? Of zouden ze voor dit soort gevallen nog een paar 3G 16 GB's achter de hand hebben bij pro assist?
Of wordt ie gewoon gerepareerd?

Heeft iemand hier ervaring mee??

je krijgt een refurbished 3G 16 gig terug :-)

junk0077 26-10-09 15:25

dank je voor je snelle reactie :)

Ik heb nog een vraagje, ook mijn iphone oortjes zijn al 2 keer stuk gegaan. (geen geluid uit 1 van beide oortjes) de eerste keer heb ik gewoon zonder te zeuren nieuwe gekocht, maar nu vraag ik me af of dit ook onder de garantie valt. Zou ik mijn kapotte oortjes mee kunnen sturen en krijg ik dan nieuwe?

De Generaal 26-10-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junk0077 (Bericht 374746)
dank je voor je snelle reactie :)

Ik heb nog een vraagje, ook mijn iphone oortjes zijn al 2 keer stuk gegaan. (geen geluid uit 1 van beide oortjes) de eerste keer heb ik gewoon zonder te zeuren nieuwe gekocht, maar nu vraag ik me af of dit ook onder de garantie valt. Zou ik mijn kapotte oortjes mee kunnen sturen en krijg ik dan nieuwe?

Toevallig genoeg heb ik vandaag mijn kapotte oortjes opgestuurd, dus ja dat valt onder de garantie ;). Ik heb echter geen nieuwe oortjes gekregen, dus ik neem aan dat je geen 'refurbished oortjes' :p terug krijgt.

Franske 27-10-09 08:32

Zo , nu ben ik de 'klos' :-)
Telefoon gevallen, maarrrr , hij werkt nog wel.

Zit grote scheur over scherm, rechtsonder naast button is alles gescheurd en glas uitgevallen, bovenin scherm zit zwarte vlek van 0,5cm doorsnede.

Kan er gewoon mee werken, maar aangezien ik pro-assist valverzekering heb had ik liever een nieuwe voor 30 euro....
Kan ik gewoon zeggen dat ik hem per ongeluk heb laten vallen ?

Beter langs de tmobile shop rijden even of op laten halen ?

Panamera 29-10-09 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franske (Bericht 375161)
Zo , nu ben ik de 'klos' :-)
Telefoon gevallen, maarrrr , hij werkt nog wel.

Zit grote scheur over scherm, rechtsonder naast button is alles gescheurd en glas uitgevallen, bovenin scherm zit zwarte vlek van 0,5cm doorsnede.

Kan er gewoon mee werken, maar aangezien ik pro-assist valverzekering heb had ik liever een nieuwe voor 30 euro....
Kan ik gewoon zeggen dat ik hem per ongeluk heb laten vallen ?

Beter langs de tmobile shop rijden even of op laten halen ?

Hoezo 30 euro?

Zit er eigen risico bij Pro Assist dan?!

kal_el 29-10-09 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Panamera (Bericht 376458)
Hoezo 30 euro?
Zit er eigen risico bij Pro Assist dan?!

ik ken persoonlijk geen enkel verzekeringsbedrijf dat niet met franchise werkt.
kan natuurlijk zijn dat het in NL anders is.

mcman 29-10-09 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcman (Bericht 356615)
Iphone van de trap laten vallen en he-le-maal kapot. Laten ophalen en wordt waarschijnlijk een nieuwe in doos.

Even wachten dus.

Inmiddels een nieuwe gehad, maar kapotte terug gekregen. Nu WEER wachten op een andere.

Krinos 30-10-09 08:43

Ervaringen met ProAssist
 
Ik heb gisteren na 1 week en 4 dagen een nieuwe iPhone gekregen van ProAssist. Dus op zich met de service ben ik best tevreden!

Helaas moet je die ophalen en afleverdienst binnen 4 uur wel met een behoorlijke korrel zout nemen. Voor het ophalen waren ze ruim 1 uur te laat, en het afleveren was ook ruim 45 min later.

Maar de service die ze leveren is verder helemaal niet slecht!

Panamera 03-11-09 15:06

Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?

Krinos 03-11-09 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Panamera (Bericht 378590)
Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?

Ik heb van ProAssist een hele nieuwe iPhone gekregen zonder ook maar 1 cent bij te betalen.

mcman 03-11-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcman (Bericht 376466)
Inmiddels een nieuwe gehad, maar kapotte terug gekregen. Nu WEER wachten op een andere.

Als topicstarter moet ik eigenlijk de FP wijzigen want het gaat nu totaal de verkeerde kant op.

Heb gebeld naar de status van mijn reparatie die met spoed gedaan zou worden ivm het leveren van een defect toestel!

Ze zijn mijn telefoon gewoon kwijt?!? Alles is opgehaald en binnengekomen bij hun, maar daarna......... echt f*cked up!!! Ze proberen alles uit te zoekn, maar dit probleem kende de dame in kwestie zelf niet.

PeterTe 03-11-09 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Panamera (Bericht 378590)
Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?

Als je opstuurt en het valt onder garantie dan hoef je geen eigen resico te betalen. als het wel jouw schuld is(zeggen ze heel snel!) moet je eigen resico betalen van € 30! kon je ook lezen staat in hun regels ;)

PeterTe 03-11-09 22:55

Ik ben trouwens zeer tevreden over pro-assist :p ze haalden bij mij in 2 uur!! de iPhone op en kreeg een HTC terug als leen toestel. in 6 dagen kreeg ik een refurbished terug. ik hoefde geen eigen risico te betalen omdat het een "software" fout was dat binnen de garantie viel!

kuotje 03-11-09 23:02

Ja mijn kostte het ook niks. Maar ze gaan vaak de schuld geven met waterschade :( das wel jammer. Maar eigen risico is toch €30,- ??? Bij mij althans wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.