iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Franske 17-12-09 11:32

Verzekering ProAssist Gegarandeerd...

Gevallen en nu zwarte vlek en onderaan heel het glas los en komt steeds losser, de home button bevestiging is al te zien...

Valt dit al onder schade of is dit weer cosmetisch ? Aangezien functies het nu nog wel doen, afgezien van dat ik niet het hele scherm kan aflezen

http://www.burgers-stables.nl/images/foto/IMG_2317.JPG
http://www.burgers-stables.nl/images/foto/IMG_2320.JPG

kuotje 17-12-09 12:29

@Bart. Ja je kunt gewoon een verzekering af sluiten. Zal je wel op tijd moeten afzeggen.

@franske. Dat wordt gewoon gemaakt en valt onder schade. Waarschijnlijk zul je de eigen risico premie moeten betalen.

Franske 17-12-09 15:07

Dank u voor de reactie :)

Silfer 28-12-09 13:57

Even een vraagje:

Ik heb nu 4 problemen met mijn iPhone,

1: Licht lekt door aan de linkerkant *het gebruikelijke waar veel mensen last van hebben*

2: Silent-knop activeert zichzelf ookal is het schuifje niet ''omgeklikt''
(Al bij de kleinste beweging ervan word de sensor getriggered)

3: Mijn powerknop is zodanig in mijn behuizing ''gezonken'' dat het lastig is om hem in te drukken, waarschijnlijk door afgebroken veertje/ plastic pootjes.

4: Mijn bezel zit aan de bovenkant los, (door een val waarschijnlijk).

Nu zijn dit allemaal verzekerde problemen, maar ik heb deze problemen al een tijdje, alleen ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn bezel aan de boven dus los zit en aangezien, en ik citeer:

artikel 7.7.1: '' In geval van diefstal, vermissing of beschadiging van de mobiele telefoon ProAssist direct via het servicenummer 0344-636326 in kennis stellen.

Hier kunnen ze mij dus op pakken, en mij uitsluiten van reparatie.

Moet ik dan zeggen dat mijn silent-knop net 3 dagen geleden is kapotgegaan? zodat ik toch een been heb om op te staan?

Bedankt alvast voor jullie reacties :D

kuotje 28-12-09 15:37

Dat zal wel meevallen. Zo lang je gewoon een verzekering hebt bij ProAssist, zal hij gemaakt worden. maakt niet uit of het garantie is. Alles wordt gewoon gemaakt.
alleen wat onder garantie valt wordt gratis gerepareerd. En wat je zelf zegt door een val is ie los gegaan, dan zul je 30 € eigen risico geld moeten betalen voor een nieuwe gemaakte iphone.

En dat van direct hoef je niet op te letten, want heb half jaar met een kapotte wi-fi gelopen maar geen zin om hem te laten repareren


edit: tip, ik weet niet wat een bezel is -_- maar je kunt dus beter zeggen dat het los is gegaan uit zijn eigen en niet goed vast heeft gezeten. ipv te zeggen door een val. Want dan kun je die 30euro betalen !

Silfer 28-12-09 20:38

Bedankt voor de snelle reactie!

BTW, een bezel is het chromen randje langs de iphone dat het glas vasthoud ;)

Helaas zitten er dus valschades vlakbij waar hij loslaat, dus die 30 euro zal ik denk ik wel moeten betalen.
Maar moet dit ook ondanks dat er fouten in zitten die niet door de val komen? die 30 euro betalen bedoel ik? want opzich is dat al doorslaggevend voor de reparatie!

XIII 28-12-09 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 398233)
je kunt dus beter zeggen dat het los is gegaan uit zijn eigen en niet goed vast heeft gezeten. ipv te zeggen door een val. Want dan kun je die 30euro betalen !

In zo'n geval mag oplichten opeens wel?

(van verkopers accepteren we het niet...)

ThaBudz 28-12-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 398399)
In zo'n geval mag oplichten opeens wel?

(van verkopers accepteren we het niet...)

..............auw .......

Al zou je misschien 30 euro moeten betalen is niet duur voor een "nieuwe" iPhone :D

Silfer 28-12-09 20:53

@XIII je hebt inderdaad wel gelijk,
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat niet alle schade hierdoor komt, krijg ik die 30 euro dan so be it.. krijg ik het niet dan vind ik het ook niet erg :D.....

Hoe je het wend of keert, Pro-Assist haalt toch wel verlies op mij :P dus ja...

Dan heb ik wel mooi voor 30 euro een compleet nieuwe iPhone :)
En dat is ook wat waard!

kuotje 29-12-09 04:36

Ik zeg niet dat het mag. Maar ProAssist gooit bijna alles op waterschade. Plus het is niet oplichten? Het is het beste wat je eruit kan halen. Waarom zou je betalen , terwijl je al maandelijks betaalt voor hun service. Maar om toch terug te komen @silfer ik denk toch dat de schade allemaal toch op eigen risico wordt gezet omdat ze men toch niet geloven dat het uit zich eigen is gekomen. Meestal is het alleen softwarefouten die gratis gerepareerd worden. Magoed meningen verschillen hierover.

Wally21 04-01-10 16:21

Nou mijn Iphone was na 21 weken klaar echter duurde het maar liefst 11 dagen!!! om het te kunnen leveren en werd ik ook nog even afgesnauwd door een medewerker. Daarnaast kwam ik er achter dat hij klaar was door zelf te bellen, ze hadden het verkeerde nummer gebeld. Kreeg namelijk van apple netjes een mail dat mijn telefoon was gerepareerd en of ik daarover een enquête wilde invullen.

Maar goed eindelijk mijn telefoon binnen zou een nieuwe zijn. En zo zag hij er inderdaad ook uit. Maar volgens mij was het een refurb. (serienummer begin met 5K). Echter na 4 dagen zat mijn behuizing vol haarscheuren. en met 1 of 2 kan ik leven maar deze zat echt vol. bij elk knopje en gaatje zaten er een paar. tussen de simkaarthouder en de aan/uitknop zaten er zelfs een stuk of 10 onder elkaar in een boogje. Dus Proassist gebeld. en zijn ze hem vandaag weer komen halen.

Was blij hem terug te hebben maar heb hem dus al weer binnen een week kunnen inleveren.... Nou maar hopen dat de volgende wel goed is.

ThaBudz 04-01-10 16:43

damn , het kan tegen zitten maar dit ................

Silfer 04-01-10 18:07

Idd *** voor je man :(

Naja, ik heb mijn iphone een weekje geleden mee laten nemen.
Ik hoop dat ik hem wel snel terug krijg...
En graag een nieuwe als het even kan :)

Wally21 04-01-10 21:43

je krijgt hem altijd na 2 weken. tenminste ik zal het zo zeggen hij is na 2 weken klaar. en meestal leveren ze hem zo snel mogelijk (bij mijn collega de volgende dag).

Als het een 3G is krijg je geen nieuwe maar een refurb. Echter is hij gewoon nieuw te noemen. Als je het serienummer nakijkt zal je zien dat hij niet oud is. bij mij was hij van week 48 - 2009 dus nieuw maar lijkt me sterk dat ze die nog maken dus ga ik uit van een refurb.

maar goed 2 weekjes wachten komen we ook wel overheen. heb nu tenminste een fatsoenlijk leen toestel gehad (nokia E71 en geen schijt HTC uit het jaar blok)

en ja zo wort de tijd die ik straks moet doen met een nagenoeg hagelnieuw toestel wel korten want van de zomer loopt mij iphone abbo af bij t-mobile en kan ik hem verlengen met de waarschijnlijk dan uitkomende 4G :d

Silfer 12-01-10 14:12

Hij was inderdaad na 2 weken klaar!
Ik ben vandaag opgebeld door T-Mobile, en gelijk ook maar een afspraak gemaakt.
Ze komen hem donderdag ophalen :D

IK heb echt een oud barrel gehad als leentoestel.... een of andere nokia.
Zo'n ding die je ook bij de AH kan kopen voor 15 euro...

Maarja dat mag de pret niet drukken ^^, ik krijg nu tenminste een nieuwe.
Maar ik moet waarschijnlijk wel de 30 euro eigen risico betalen i.v.m. laten vallen.

,Silfer

Wally21 12-01-10 15:34

Bij mij was bij dit keer binnen 1 week klaar ze hebben mij afgelopen vrijdag gebeld en zijn hem vandaag komen brengen. Misschien dat het nu een stuk sneller ging omdat het nu onder de garantie van de reparatie viel en vanwege mijn nogal boze email. :D

Silfer 14-01-10 19:32

Wow niets dan hulde voor dit bedrijf!

Ik heb een compleet nieuw (of refurbished) toestel gekregen..ik moest wel de 30 euro betalen, maar dit is ook redelijk want het was mijn schuld..

En dit alles in 2,5 week! Super! :D:D

arjanmanus 15-01-10 20:15

:) Goeie service

PasQ 17-01-10 15:18

Heb een stuk of 5 kleine haarscheurtjes in mijn witte 3GS, zit bovenaan bij de simkaarthouder. Ze zijn alleen bij de juiste lichtval zichtbaar, ik ben verzekerd maar vraag me af of Pro Assist niet gaat zeggen dat dit te min is voor ophalen? Iemand advies?

kuotje 17-01-10 15:30

Nee ze zullen het gewoon ophalen. Hoort bij hun pakket :)

skazz 17-01-10 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skazz (Bericht 392815)
Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging.

Het is maar afwachten of hun reparatiecentrum de tweede keer iets anders doet.

Was vergeten te melden: 2de poging kwam Pro Assist terug netjes met een nieuwe 3G 16GB. Serienummer is van week 49 2009. Werkt uitstekend, misschien zelfs iets betere GPS ontvangst dan met mijn vorige. Ik heel blij, en een zeer tevreden Pro Assist klant, ondanks de iets langere wachttijd dan verwacht.

dartlink 20-01-10 19:42

Hey, ik heb vandaag per ongeluk mijn iPhone 3G laten vallen. Nu wil ik hem gaan inleveren, maar weet iemand of je nu nog nieuwe of refurbished toestellen krijgt? Als het een refurbished is, wat verschilt er eigenlijk aan? Dat de telefoon een keer gebruikt is, of heeft hij dan ook nog gebruikersporen (iPhones die gerepareerd zijn)?

ThaBudz 20-01-10 20:13

Zijn gewoon nieuw zijn alleen voor dit soort situaties .

tracker 21-01-10 10:13

keb met pro assist te maken gehad vanwege mijn prada. jammer genoeg werd mijn probleem niet opgelost, terwijl zij vonden dat het wel was opgelost. achteraf bleek dat het aan de simkaart lag, wat pro assist niet ontdekt heeft. ik ben eigenlijk best tevreden over die gasten.

skazz 21-01-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dartlink (Bericht 407142)
Hey, ik heb vandaag per ongeluk mijn iPhone 3G laten vallen. Nu wil ik hem gaan inleveren, maar weet iemand of je nu nog nieuwe of refurbished toestellen krijgt? Als het een refurbished is, wat verschilt er eigenlijk aan? Dat de telefoon een keer gebruikt is, of heeft hij dan ook nog gebruikersporen (iPhones die gerepareerd zijn)?

Zie mijn antwoord: In mijn geval een paar weken geleden heb ik een nieuwe gekregen (op basis van zijn serienummer)

Stel dat je een refurb krijgt: Ik heb gelezen dat Apple altijd een nieuwe buitenkant, en een nieuwe batterij inzet. Dat de interne chips eerder gebruikt zijn is dan geen grote probleem.

rsnabilie 22-01-10 15:32

Hier even mijn ervaring met pro assist.

Een 3 maanden geleden heb ik mijn telefoon laten maken bij pro assist.
Hij was gevallen en er werd verteld dit valt niet onder garantie je moet er 30 euro voor betalen.
Nou om de telefoon op te laten halen heb ik 2 dagen thuis gezeten omdat zij de afspraak wel gemaakt hadden maar vreemd genoeg kwam er niemand langs achteraf bleek het zo te zijn dat de afsprak dus helemaal niet gemaakt was en steeds heb ik opnieuw gebeld voor een afspraak en bij 3 verschillende mensen is het fout gegaan.

UIteindelijk werd de telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel.
Waarvan de batterij te snel leeg ging het ging dan om een nokia dit heb ik wel doorgegeven
Na 2 weken werd hij netjes thuis gebracht en een week later is hij weer stuk gegaan want de batterij begaf het opeens.

Nieuwe afspraak gemaakt die dit keer wonderbaarlijk genoeg wel gemaakt werd en een leen toestel van Htc

Nu 2 en een halve maand later heb ik mijn iphone nog steeds niet terug heb ze al meerdere keren gebeld en werd mij uitgelegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar deze zijn niet op vooraad.
Als zou ik nu naar de t mobile winkel gaan om een abonnement af te sluiten zou ik gelijk een nieuwe iphone hebben.
Er wordt gezecht dat wij het maar moeten afwachten en hun het ook niet weten.

Ik heb in totaal nu 4 maanden een abonnement met iphone en meerderdeel daarvan is hij weg.
Okj toe gegeven een keer was mijn eigen schuld maar ik vind dit zo niet netjes.
Ik betaal wel voor mijn iphone en ze hebben het niet op vooraad?

ZIjn er nog meer mensen die deze problemen hebben?

Stretch 25-01-10 22:18

Ervaringen met Pro Assist
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnabilie (Bericht 407685)
Hier even mijn ervaring met pro assist.

Een 3 maanden geleden heb ik mijn telefoon laten maken bij pro assist.
Hij was gevallen en er werd verteld dit valt niet onder garantie je moet er 30 euro voor betalen.
Nou om de telefoon op te laten halen heb ik 2 dagen thuis gezeten omdat zij de afspraak wel gemaakt hadden maar vreemd genoeg kwam er niemand langs achteraf bleek het zo te zijn dat de afsprak dus helemaal niet gemaakt was en steeds heb ik opnieuw gebeld voor een afspraak en bij 3 verschillende mensen is het fout gegaan.

UIteindelijk werd de telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel.
Waarvan de batterij te snel leeg ging het ging dan om een nokia dit heb ik wel doorgegeven
Na 2 weken werd hij netjes thuis gebracht en een week later is hij weer stuk gegaan want de batterij begaf het opeens.

Nieuwe afspraak gemaakt die dit keer wonderbaarlijk genoeg wel gemaakt werd en een leen toestel van Htc

Nu 2 en een halve maand later heb ik mijn iphone nog steeds niet terug heb ze al meerdere keren gebeld en werd mij uitgelegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar deze zijn niet op vooraad.
Als zou ik nu naar de t mobile winkel gaan om een abonnement af te sluiten zou ik gelijk een nieuwe iphone hebben.
Er wordt gezecht dat wij het maar moeten afwachten en hun het ook niet weten.

Ik heb in totaal nu 4 maanden een abonnement met iphone en meerderdeel daarvan is hij weg.
Okj toe gegeven een keer was mijn eigen schuld maar ik vind dit zo niet netjes.
Ik betaal wel voor mijn iphone en ze hebben het niet op vooraad?

ZIjn er nog meer mensen die deze problemen hebben?

Ik moet nu toch wel gaan reageren vond ik zelf.
Eind oktober ging mijn iPhone stuk, de glasplaat was gebarsten door een val.
Pro Assist gebeld en de volgende dag waren ze netjes op tijd aan de deur.
Een week of 3-4 later werd ik gebeld dat hij was gerepareerd, de volgende dag 's middags werd hij netjes afgeleverd na 30 euro eigen risico betaald te hebben.
Toen ik hem 's avonds aanzette bleek er een blauwe vlek in het scherm te zitten (alsof je een lcd scherm indrukt).
Direct de volgende ochtend gebeld en de dame aan de telefoon reageerde een beetje pissig, ze zei me dat reparaties aan het scherm nagenoeg niet lukken.
Ze zou er zelf persoonlijk voor gaan zorgen dat ik een nieuwe zou gaan krijgen, een paar uur later stond er iemand voor de deur die de iPhone kwam ophalen, keurig dus.
En daar hield het op......

Ik werd 3-4 weken later gebeld: Meneer uw iPhone is gerepareerd (??).
Ik vertelde haar dat een collega van haar mij een nieuwe had beloofd en wel persoonlijk (ik had haar naam gelukkig opgeschreven).
De datum stond vast van de aflevering maar ze zou kijken of ze dat kon terugvinden in het systeem zodat ik de beloofde nieuwe zou krijgen.
De dag voor de aflevering werd ik gebeld over het tijdstip.
De beste man kwam op tijd aan de deur met (je raadt het al) de gerepareerde telefoon.
Ik zei dat mij dat verbaasde, de man zei dat hij daar niets vanaf wist maar hij moest hem wel achterlaten, of ik even 30 euro wilde betalen.
Ik zei dat ik dat al had betaald, hij belde naar het hoofdkantoor maar daar konden ze dat niet zien dus de man werd verteld dat hij het toestel weer retour moest nemen en ik zou daarover teruggebeld worden.
Ik heb direct gebeld met Pro Assist en de vrouw aan de telefoon hoorde mijn verhaal aan, ik wist ook de naam van de vrouw die mij een nieuw toestel had beloofd.
Het antwoord was simpel: dat kan mijn collega nooit gezegd hebben....
Ik vroeg de vrouw of ze dat dat ik zat te liegen en dat ik zoiets niet zou kunnen verzinnen met de naam van haar collega erbij.
Daar werd langsheen gepraat maar mij werd beloofd dat de manager mij erover zou bellen.
Ik heb daarop een week of 4 niets gehoord van Pro Assist.
Ik heb nu ruim 2 weken geleden T Mobile gebeld en een klacht laten aanmaken, tot nu toe nog steeds niets........

Ik ben dus zeer ontevreden over de communicatie met Pro Assist en het vervolg zoals ze met mij als klant omgaan, je betaalt wel bijna 9 euro per maand voor deze verzekering.

Tomtje 26-01-10 09:28

Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je ;)

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook ;) Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak :)

rsnabilie 26-01-10 09:40

Eindleijk komt hij dan nu terug de telefoon..

Maar nu nog een vraag een baterij die niet meer werkt valt dat niet onder de garantie?

Ik krijg de telefoon terug maar moet mijn eigenrisico van 30 euro even goed betalen ik vind het een schande!

Je w8 bijna 3 maanden op je telefoon en dan opeens moet je een eigen risico betalen voor de batterij die stuk is gegaan en dat niet door mij maar de iphone een fout aan gaf!
Maar na een lang telefonisch gesprek te hebben gehad geven hun aan dat je een nieuw toestel krijg en dat je daarom de 30 euro moet betalen en dat ik al blij mag zijn dat ik alleen dat hoef te betalen terwijl het toch te belachelijk voor woorden is !

Weet iemand of dit klopt of niet dat je batterij niet onder garantie valt

Stretch 26-01-10 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje (Bericht 409023)
Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je ;)

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook ;) Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak :)

Ja die zou ik wel kunnen bellen maar ik vraag me af of dat helpt.
Tegenwoordig worden bedrijven daar niet meer zo snel warm van als je zoiets zegt.
Voor de consumentenbond moet je ook een lidmaatschap hebben en die heb ik niet bij hun.
Ik wacht eerst nog even af voordat ik actie onderneem.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnabilie (Bericht 409025)
Eindleijk komt hij dan nu terug de telefoon..

Maar nu nog een vraag een baterij die niet meer werkt valt dat niet onder de garantie?

Ik krijg de telefoon terug maar moet mijn eigenrisico van 30 euro even goed betalen ik vind het een schande!

Je w8 bijna 3 maanden op je telefoon en dan opeens moet je een eigen risico betalen voor de batterij die stuk is gegaan en dat niet door mij maar de iphone een fout aan gaf!
Maar na een lang telefonisch gesprek te hebben gehad geven hun aan dat je een nieuw toestel krijg en dat je daarom de 30 euro moet betalen en dat ik al blij mag zijn dat ik alleen dat hoef te betalen terwijl het toch te belachelijk voor woorden is !

Weet iemand of dit klopt of niet dat je batterij niet onder garantie valt

Ik weet uit ervaring dat batterijen niet onder de garantie vallen.
In het verleden had ik een HTC en na twee maanden deed de accu lastig, die gaf het na 2 dagen al op. Toen ik alles had ingevuld en opgestuurd kwam de accu terug met de opmerking: Accu's en accessoires vallen niet onder de garantie. Ik denk dat dit ook het geval is bij de iPhone helaas.

kwak 09-02-10 14:48

Ik heb een iPhone 3G los gekocht in Nl bij een lokale telefoondealer(geen belcompany of t-mobile dus). Deze telefoon moest dus gejailbreakt worden en ge-unlockt om werkend te krijgen.
2 weken laten ben ik langs de belcompany geweest om me iPhone te laten verzekeren. Dit was gewoon mogelijk en Proassist heeft me al een bevestiging gestuurd en ik betaal netjes per kwartaal de 30 eu.

Ik vraag me nu alleen af als ik er een ongeluk mee krijg of hij dan alleen wordt gerepareerd als hij volledig stuk is (waterschade of iets dergelijks) of ook als er een barst zit in het scherm. Het imei nr is genoteerd maar ik sta natuurlijk niet in de boeken bij t-mobile. De jailbreak kan ik er zo af halen maar dan is hij niet geactiveerd als hij daar ligt voor reparatie.

Weet iemand hoe dit dan in zijn werk gaat of heeft er iemand ervaring mee??

ThaBudz 09-02-10 19:10

hij is verzekerd , dus geen probleem en waarschijnlijk met de gevallen die jij opnoemt word het een refurbisch en een eigen bijdrage van 30 eurie .

Stretch 18-02-10 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje (Bericht 409023)
Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je ;)

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook ;) Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak :)

Inderdaad ben ik nu in het stadium dat ik er de consumentenbond bij ga halen of een andere organisatie als Radar, Kassa of iets dergelijks!
Ik ben nu dus al 20 WEKEN bezig met Pro Assist en ben nog geen stap verder.
Vanochtend werd ik gebeld met de opmerking: "zakelijk heb ik begrip voor uw situatie, sorry dat het zo is gelopen, sorry dat u veel onnodige kosten heeft gemaakt en dat u als leugenaar bent uitgemaakt maar ik kan niks voor u doen".
Zodra ze mijn oude iPhone terugbrengen donder ik hem in de kast, gooi ik die dure en onnodige *@#verzekering eraf en dan heb ik het helemaal gehad. Waarom zou ik een dure verzekering nemen bij Pro Assist als ik van het kastje naar de muur gestuurd word en niet krijg wat men mij beloofd.
Lekker als je elke maand premie betaalt en vervolgens na 20 weken je toestel nog niet terug hebt!
Ik ga morgen is wat organisaties benaderen die mij wel helpen en niet afschepen! :mad:

Operafreak 22-02-10 14:38

Niet ontevreden
 
Mijn geval (softwarematig probleem na mislukte poging tot updaten met FW 3.1.3) is keurig afgehandeld. Mijn enige bezwaar is dat ik m'n iPhone uiteindelijk 19 dagen kwijt ben geweest. In de tussentijd heb ik me moeten behelpen met een leentelefoon - Nokia 6230i - en dat is ff afzien na een iPhone.. :d Het heeft me overigens geen stuiver gekost...

weespermop11 01-03-10 15:46

zit nu al 4 uur thuis te wachten op proassist.
mijn iphone wordt heel warm met opladen en gaat niet meer aan.
wacht tijd die door de telefoon werdt 2 a 6 weken wel erg lang maar als hij het maar weer doet voor een bedrag van 30 euro eigenrisiko

Operafreak 03-03-10 20:45

Ze mogen zich nog eens bewijzen...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 419415)
Mijn geval (softwarematig probleem na mislukte poging tot updaten met FW 3.1.3) is keurig afgehandeld. Mijn enige bezwaar is dat ik m'n iPhone uiteindelijk 19 dagen kwijt ben geweest. In de tussentijd heb ik me moeten behelpen met een leentelefoon - Nokia 6230i - en dat is ff afzien na een iPhone.. :d Het heeft me overigens geen stuiver gekost...

Niet te filmen... hij kan weer terug! Net een week in huis en hij heeft ineens geen agenda en contacten meer. Ik herstel in eerste instantie de boel door oude exchange account weg te mieteren en een nieuwe aan te maken... No such luck. Okay, dan maar herstellen via iTunes... en wat schetst de verbazing?? Boodschap: herstellen niet gelukt (fout 1602)! Harde reset? Helpt niet... DFU - forget it... Maar weer in de telefoon geklommen en de reddingsbrigade geroepen.. Ben ik m wéér minstens twee weken kwijt.. :eek:

Operafreak 04-03-10 15:40

en daar gaan we weer...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 423001)
Niet te filmen... hij kan weer terug! Net een week in huis en hij heeft ineens geen agenda en contacten meer. Ik herstel in eerste instantie de boel door oude exchange account weg te mieteren en een nieuwe aan te maken... No such luck. Okay, dan maar herstellen via iTunes... en wat schetst de verbazing?? Boodschap: herstellen niet gelukt (fout 1602)! Harde reset? Helpt niet... DFU - forget it... Maar weer in de telefoon geklommen en de reddingsbrigade geroepen.. Ben ik m wéér minstens twee weken kwijt.. :eek:

Nou, hij is opgehaald... dit keer een Blackberry te leen gekregen.. beter dan die simpele Nokia, maar in vergelijk met de iPhone een gebruiksonvriendelijk onding..

ice-penguin 04-03-10 16:22

Een aantal weken geleden reageerden mijn homeknop erg slecht en onregelmatig. Ik dus pro-assist opbellen en binnen 3 uur werd het toestel opgehaald. 13 dagen later kreeg ik gewoon een gloednieuwe iPhone thuisbezorgd! Super service dus. Na al die negatieve ervaringen hier op het forum dus echt een meevaller. Zo zie je maar weer dat juiste de mensen met negatieve ervaringen hier hun hart luchten (logisch) en daarom soms een verkeerd beeld over een service wordt geschept. Echter wordt mijn verzekering aan het eind van deze maand opgezegd, omdat 120 euro per jaar veel geld vind voor een zekerheid..

KMnG 04-03-10 19:12

Een vriend van mij heeft zijn iPhone 3G laten vallen en heeft deze geclaimed bij Pro Assist. Na 6 weken werd hij gebeld door Pro Assist en 2 dagen later werd zijn nieuwe iPhone 3Gs bezorgd.

Nu heb ik Pro Assist gebeld omdat mijn iPhone 3G last heeft van haarscheurtjes en defecte Wi-Fi. Ik ben benieuwd of ik nu ook een iPhone 3Gs terugkrijg.

Iemand hier toevallig ook een iPhone 3Gs teruggekregen ipv een 3G na schade/defect?

ice-penguin 04-03-10 19:47

volgens de jongen in de t-mobile winkel worden er geen reparaties uitgevoerd in de Benelux. Met andere woorden: elke opgestuurde iphone wordt vervangen voor een nieuwe/refurbished.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.