iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

keown 13-04-11 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denman80 (Bericht 663566)
Bij mij zitten de scheuren in de achterkant van de 3GS en knopje geluid aan/uit werkt ook al niet meer. Dus ben zelf ook benieuwd.

Dat haarscheurtje had ik er niet eens opgezet, maar dat hebben ze wel gemaakt. Ook dat geluidsknopje hebben ze gefixt. Die stond wel op de lijst, maar ja de Wi-Fi was eigenlijk het belangrijkst en als ze iedere keer terugsturen als ze 1 ding hebben gemaakt ipv de hele lijst dan kan het nog heel lang gaan duren ben ik bang:(

denbear 18-04-11 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keown (Bericht 663568)
Dat haarscheurtje had ik er niet eens opgezet, maar dat hebben ze wel gemaakt. Ook dat geluidsknopje hebben ze gefixt. Die stond wel op de lijst, maar ja de Wi-Fi was eigenlijk het belangrijkst en als ze iedere keer terugsturen als ze 1 ding hebben gemaakt ipv de hele lijst dan kan het nog heel lang gaan duren ben ik bang:(

Zijn die onderdelen nog in de handel? Helaas dus niet omgewisseld voor een 4. ;)

valentino46 19-04-11 13:02

actua is zeer slecht!!ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum sim
 
[QUOTE=Itsmitch;645726]Hier iets wat ik niet begrijp ..

Ik heb mijn Iphone 3GS (unlocked) gekocht via internet bij de Phone house met de actua platinum verzekering. Mijn iphone is helaas gevallen waardoor het scherm gebarsten is , een haarscheur (een grote) en de mute knop niet goed functioneerd. Ik heb via de Actua website toen de schade claim formulier ingevuld en werd hier telefonisch en schriftelijk geinformeerd dat ze me iphone gingen ophalen en ik een leentoestel zal krijgen. Dit is ook netjes gedaan.

Wat ik helaas niet snap, waarom heeft Proassist mijn iphone opgehaald? ik dacht dat proassist en actua allbei verschillende verzekeringsmaatschappijen zijn? want nadat ik met proassist heb gebeld konden ze wel de status van mijn iphone terug kijken.

Mijn iphone is (a.s) dinsdag 4 weken weg, eergister voor het laatst gebeld en werd beweerd dat hij nog in het reparatie centrum ligt?

Denken jullie dat ik een nieuwe 3GS krijg (en dan ook officieel unlocked) of is de kans ook groot op een Iphone 4? (niet dat ik dit graag wil omdat ik de vorm niet mooi vind :P )

Iemand anders hier ook trouwens bij Actua verzekerd en hier ervaring mee heeft? Ik heb de iphone trouwens pas 7 of 8 maanden, dus ik val binnen de garantie .. (maar stoten en vallen worden zeker hier niet gedekt alleen met een verzekering?)

Als iemand hier antwoord op weet hoor ik het graag :D

Ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum simpelweg omdat je gsm ieder kwartaal minder waard wordt en dus wordt niet voor de nieuwprijs is verzekerd !mijn toestel kostte 600 euro en kreeg na 13 maanden een tegoed bon van 350 euro!!schandalig !ik betaalde daar ook 10 euro per maand en 50 euro eigen risico..actua zijn oplichters..!!veel succes jij ermee..
ralph/QUOTE]*************************

valentino46 19-04-11 13:04

actua
 
ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum simpelweg omdat je gsm ieder kwartaal minder waard wordt en dus wordt niet voor de nieuwprijs is verzekerd !mijn toestel kostte 600 euro en kreeg na 13 maanden een tegoed bon van 350 euro!!schandalig !ik betaalde daar ook 10 euro per maand en 50 euro eigen risico..actua zijn oplichters..!!veel succes jij ermee..#############

denman80 19-04-11 13:15

Uh, We hebben het hier toch over Pro Ashit?

valentino46 20-04-11 08:35

actua een goede verkering?
 
hierboven vroeg iemand of actua een goede verzekering is?daarop heb ik gereageerd met mijn ervaring...mijn iphone is nu ruim 2 weken bij pro assist in behandeling dus die ervaring ga ik ook nog delen met jullie.
mvg ralph.:)

giljom 20-04-11 10:35

Ik heb in alle gevallen zeer goede ervaring met Pro Assist tot nu toe

denman80 20-04-11 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 666180)
Ik heb in alle gevallen zeer goede ervaring met Pro Assist tot nu toe


Wanneer heb je er gebruik van moeten maken?
Ik heb het idee dat het namelijk in het begin wel goed ging alleen de laatste maanden totaal niet!

giljom 20-04-11 11:03

Ik heb een week geleden gebruik gemaakt van Proassist, maar let op volgens de voorwaarden van proassist art 4.7 kan u maar een tussenkomst per jaar krijgen, dus vandaag hersteld dan zit u het ganse jaar zonder verzekering, en toch betalen, wat volgens mij niet kan, maar het zijn hun voorwaarden

denman80 20-04-11 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 666187)
Ik heb een week geleden gebruik gemaakt van Proassist, maar let op volgens de voorwaarden van proassist art 4.7 kan u maar een tussenkomst per jaar krijgen, dus vandaag hersteld dan zit u het ganse jaar zonder verzekering, en toch betalen, wat volgens mij niet kan, maar het zijn hun voorwaarden


Enigzins kan ik het begrijpen want dat is net als bij de dokter....
1 op de 10 patienten is for real.

Maar dat zijn niet de kleine letters die ik ken en te horen kreeg bij het afsluiten.

Zit er nog wel een eigen risico hier aan vast?

giljom 20-04-11 11:15

het eigen risico is 25 euro, maar als ik een verzekering vind die alle schade gevallen dekt, dan ga ik over, zelfs al moet ik meer betalen, want ik ben nu de rest van het jaar niet meer verzekerd, ik weet wel niet als dat wettelijk is, ik hoor graag meer hier over, of weet iemand een betere verzekering

dora95 22-04-11 13:34

Ik heb sinds kort een iPhone 4, maar ik poep in me broek dat ik hem weer laat vallen, net zoals mijn 3G (dag 60,-). Daarom wil ik een verzekering afsluiten waarbij val schade wordt gedekt. Ik wil er niet meer als 7 euro p/m voor betalen.
Heeft iemand advies?

giljom 22-04-11 14:24

Ik zoek ook een verzekering die alles dekt

denman80 22-04-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 666997)
Ik zoek ook een verzekering die alles dekt

En ik één die zijn woord na komt. :rolleyes:

eddie.xxl 27-04-11 16:05

Kan het nog klant onvriendelijker?
 
Ik zit ondertussen al 5 weken zonder telefoon, en het einde is nog niet in zicht. Dat allemaal omdat proassist van de leverancier geen informatie krijgen over de leverdatum. Ook kan proassist geen contact krijgen met de leverancier om te informeren wanneer de toestellen binnen komen. Dat is toch vreemd.. Als ik bel met het callcenter van proassist heb ik ook niet het idee of ze me willen helpen.. Ik krijg alleen maar te horen dat de proassist telefoniste niets voor me kan doen.

giljom 27-04-11 16:07

Welke maatschappij is dat waar u met beld, is dat proassist of een andere, is het in Nederland of in Belgie

eddie.xxl 27-04-11 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 668514)
Welke maatschappij is dat waar u met beld, is dat proassist of een andere, is het in Nederland of in Belgie

Pro assist.....

Patrick89 28-04-11 11:39

Ik heb net een mail gekregen van tmobile :

Citaat:

Er staat een bezoek van ProAssist T-Mobile Gegarandeerd Verzekering voor u klaar om ingepland te worden. Middels deze e-mail willen wij u uitnodigen om uw voorkeur voor dit bezoek op te geven. U kunt dit doen middels de volgende link:


Wij hopen u hiermee zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

ProAssist T-Mobile Gegarandeerd Verzekering
Heb verder geen bericht ontvangen , en me iphone is 2 weken opgehaald door pro assist, betekend dit dat hij nu al klaar is ?:confused:

giljom 28-04-11 13:18

Ik versta niets van u bericht, wat betekend dat juist, had u gevraag naar een verzekering, of wat is de betekenis van dit bericht

greenstuf20 28-04-11 16:53

ik heb mijn iphone 4 2 dagen terug laten op halen, in ongeveer 2 uur waren ze ter plaatsen. na 3 dagen kreeg ik een e-mail van pro assis dat het 199 euro ging kosten, maar hier klopt geen ene kloot van want ik ben verzekert met t totaal paket, dus ik belde ze op en leg het probleem uit. het ongeintereseerde wijf van pro assis zegt dat ik kpn maar even moest bellen, dus doe ik dat, ik t hele verhaal uitgelegd. en de vrouw van kpn ging even met ze bellen. ook zij proassis tegen de mevrouw van kpn dat dit buiten te verzekering viel,
dat heeft de mevrouw van kpn even na gekeken wat dus niet klopte. de vrouw van kpn zij tegen mij ga maar accoord met het bedrag, en dan moeten we daarna maar verder kijken wat we met het bedrag doen. ze had het over een regeling treffen met kpn, maar dat ik het niet hoef te betalen...

dit allemaal vanwegen kleine krasjes op t glaasje van mn camera, hierdoor worden de foto's zeeeeeer vaag...

dus kort om ik wil nooit maar dan ook nooit meer wat met pro assist temaken hebben, en hoop dat t goed komt..

199 euro voor t glaasje van de camera is toch niet normaal!!!!!! ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.