iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

leontjuh1 29-04-11 11:47

Modbreak:
Houden we het even netjes en on-topic heren? (en dames)


greenstuf20 29-04-11 11:48

komt helemaal goed mr

Patrick89 29-04-11 22:00

Binnen 2 weken een gloednieuwe iphone 3GS gekregen! Echt geweldige service in tegenstelling tot andere berichten hier. Ik ben supertevreden, defecte iphone was 18 maanden oud.

giljom 30-04-11 09:47

Ik heb juist het zelfde mee gemaakt , ik ben zeer tevreden van proassist, als het goed is mag dat ook eens gezegd worden

greenstuf20 30-04-11 14:33

beetje merkwaardig

Thirteen 04-05-11 12:12

Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt.. :(
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!

luchtverfrisser 05-05-11 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen (Bericht 670315)
Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt.. :(
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn iPhone op 28 maart ingeleverd met alleen een barst in het scherm, verder functioneerde de telefoon nog heel goed. De koerier zei dat het ongeveer drie weken zou duren en na drie weken kreeg ik te horen dat mijn telefoon 'total-loss' was en dat er een nieuwe besteld moest worden. Ik heb gisteren voor het laatst gebeld en de telefoniste vertelde me dat ze niets kan zeggen over de levertijd.
Ik begrijp niet waarom de grootste iPhone-verzekeraar van Nederland geen iPhones op voorraad heeft?

greenstuf20 05-05-11 19:12

nou ik heb hier eerder een zeer slecht berichtje geplaatst, maar ik denk dat ik t maar terug neem. want ik heb mijn iphone vorige week opgestuurd omdat er krasjes op de camera zaten waardoor hij zeer slechte foto,s maakte. maar t is nu de 5e, en ik heb een splinter nieuwe iphone opgestuurd gekregen, beetje raar dat ze m niet gewoon repareren want de oude was nog zo goed als nieuw, maar ik ben wel blij dat ik snel een nieuwe heb gekregen. :P

easynote 05-05-11 19:43

ik ben ook zeer tevreden over pro assist
want onlangs was er een ongelukje gebeurt met mijn iphone 4
en kreeg na 2weken een nieuw toestel
en 1 dag later nadat ik die nieuwe had gekregen
ben ik overvallen geweest en lap mijn iphone ook weer weg

ik heb toen gebeld naar pro assist
en deze zijden me eerst
dat je het toestel minstens 4weken in je bezzit moest hebben
maar ze hebben dat allemaal goed voor me opgelost
en heb vlede week weer een nieuw toestel gekregen

ik ben zeer blij dat zoiets bestaat
want anders was ik nu al meer dan 1800eu kwijt X3 600eu

pro-assist is TOPP :)

greenstuf20 05-05-11 19:47

top nou ook weer niet
 
zo top is t nou ook weer niet, want ik heb een totaal verzekering maar toch viel mijn schade buiten de verzekering, dus ik kpn op gebeld en hun vergoeden t bedrag van 200 euro, terwijl zij daar voor op moeten draven

cremerhm 06-05-11 13:35

Misschien info waar jullie (ook) iets aan hebben.

Niet alle telefoons gaan naar Solid Vision, ze gaan ook naar Fone Clinic in de UK.
FF googlen levert een mooie site op: The Fone Clinic™ - Insurer's Services
Vul hier je imei nummer in en je kunt de status van je reparatie zien!

Ben benieuwd of dit informatie is waar jullie wat aan hebben.

luchtverfrisser 10-05-11 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen (Bericht 670315)
Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt.. :(
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!

Heb jij al iets gehoord? Ik heb vanochtend gebeld en ze konden me wederom niets zeggen over de levertijd. Ongelooflijk... "Als ik geen iPhones heb, kan ik ze ook niet uitdelen", schreeuwde ene Anita door de telefoon. Vreselijke service, ik raad echt iedereen af om hier z'n eigendommen te verzekeren.

greenstuf20 10-05-11 11:02

ik vraag me af of je nog kan overstappen naar een ander verzekerings bedrijf, want hier word je echt niet blij van.. ik ben blij dat die van mij al terug is. maar ik zou hem nooit meer opstuuren, alleen als er echt niets meer mee te doen is stuur ik hem op. maar volgend mij ken je hem dan nog beter naar de winkel zelf brengen ook in plaats van die verrekte proassist

kvnspanjaard 17-05-11 19:29

Iphone 3 gs
 
Goed of mischien ook wel slecht om te zien dat jullie de zelfde waardeloze ervaring hebben met Proassist verzekeringen. Ruim 7 weken geleden me iphone 3gs opgestuurd omdat die niet meer wou opstarten, deed dus helemaal niks meer!

Telefoon werd netjes opgehaald, binnen 4 uurtjes! Natuurlijk weer die waardeloze nokia e71 als leentoestel, denk dat ik niet de enigste bent als ik zeg dat dit niet te vergelijken is met een iphone!

Na 5,5 week kon ik aangeven wanneer ik me gerepareerde toestel ( 3e x al) thuis wou hebben bezorgd. Ik netjes aangegeven de volgende dag tussen 8 en 12, om 1 uur was er nog steeds niks geleverd. Ik dus zelf maar weer bellen, natuurlijk eerst gewoonlijk 10 minuten in de wacht. Deze medewerker kon me vertellen dat de chaffeur het toestel te waardeloos vond om terug te geven? toch raar als alleen de binnekant dus kapot was en niet meer functioneerde.

Werd meteen de volgende dag terug gebeld, u toestel komt alsnog u kant op! Vond dit al appart, de dag ervoor was die nog niet af te leveren in die staat maar het was nu gebruikerschade. Week er op eindelijk me iphone.... ( DACHT IK !!) Bijna de papieren ondertekend, dacht kijk toch ff voor de zekerheid. JA HOOOR hele scherm met barsten en scheuren, DOOR PROASSIST!

Wordt nu al 2 dagen aan het lijntje gehouden, managers aan de telefoon gehad die beloven stappen te onder nemen en terug te bellen. NEE DUS.. geef ze morgen tot 1 uur heb ik net over gebeld, anders dan toch maar een bezoekje brengen aan het bedrijf zelf!

Kijken of al die medewerkers dan nog steeds hun grote mondje hebben..

wil een nieuwe telefoon betaal geen cent meer!

pant14 18-05-11 10:41

Wat te doen?
 
Ik heb begin februari mijn Iphone op laten halen vanwege een kapot beeldscherm en het niet opladen van de iPhone dmv van de 16v auto-oplader. Telefoon werd gemaakt en kreeg deze 5,5 week later terug. Echter het beeldscherm werkte niet naar behoren, vaak reageerde het aanraakscherm niet meer waardoor ik de standbyknop moest gebruiken om deze weer te laten werken. Opladen via de auto werkte nog steeds niet.

2 weken later opnieuw de iPhone opgestuurd en kreeg vrij snel te horen dat deze niet meer viel te repareren. Er zou een nieuwe telefoon komen maar hiervoor zijn ze afhankelijk van Apple of het repair centre... inmiddels alweer 6 weken wachtende en meer dan 13,5 week geen (goedwerkende) iPhone. Wat te doen, eisen van een levertijd? Ze zeggen heel simpel dat ze afhankelijk zijn van andere maar daar heb ik toch niets mee te maken?

Meest frustrerend is dat de gsm-shop bij mij om de hoek nieuwe beeldschermen plaats voor de prijs van het eigen risico en binnen 5 minuten klaar is!

a1993 23-05-11 20:52

Hallo:

Ik heb een iphone 32gb met een kpn abonnement (zakelijk).
Deze heb ik vanaf februari dit jaar. Paar weken geleden deed mijn homebutton erg vreemd, en reageerde soms helemaal niet meer. KPN gebeld en die gaven aan dat ProAssit mijn telefoon ging ophalen binnen 4 uur, dat deden ze. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag een iphone terug, met een andere serienummer. Dus het is niet mijn telefoon.. maar een refurbished toestel dus... WAAROM? Na enige tijd viel mij het volgende op: een beschadiging in de hoek van de telefoon, en een kleine scheurtje/barstje naast de frontcamera. Ook zit er een rare lijn/raster achter de glasplaat als je de telefoon in het zonlicht houdt. Ik wil geen refurbished toestel, ik wil mijn eigen (die was nog zo goed als nieuw) met een nieuwe homebutton.

Wat nu? ProAssist weer bellen of KPN?

a1993 25-05-11 19:42

Niemand die mij advies kan geven?

RVDB 25-05-11 20:19

pro-assist bellen, maar dan krijg je waarschijnlijk nog niet je eigen telefoon. Daar loopt ondertussen iemand anders mee rond denk ik.

a1993 29-05-11 15:30

ik wordt er gek van, ik zal ze van de week maar weer eens bellen. eerst kpn wat die ervan vindt van de service van pro assist.

Kimzrr 06-06-11 13:34

Mijn ervaring.
Ik nam bij mijn iPhone 4 toestel de verzekering bij proAsisst waarbij de medewerker zei dit is speciaal een iPhone verzekering waarbij als uw toestel word op gestuurd uw een leentoestel krijgt (een iPhone). Gisteren mijn telefoon laten ophalen krijg ik in mijn handen een Nokia E63, serieus wat een flop! Ik had de man gevraagd of hij in bezit is van een beter toestel, maar natuurlijk was dat niet zo. Hij zei dat ik de klantenservice kon bellen voor reservering op een iPhone toestel.. Dus ik bel vandaag op hoe dat nu ongeveer zat, verteld de medewerker me dat er geen toestellen aan te branden zijn.
Maar bij deze weet ik wel.... Als ik mijn iPhone terug heb, zeg ik deze verzekering af.. Waardeloos bedrijf en daar betaal je 11 euro per maand voor. Mij niet gezien!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.