//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bij mij zitten de scheuren in de achterkant van de 3GS en knopje geluid aan/uit werkt ook al niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1381  
Oud 13-04-11, 14:23
keown keown is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bekijk bericht
Bij mij zitten de scheuren in de achterkant van de 3GS en knopje geluid aan/uit werkt ook al niet meer. Dus ben zelf ook benieuwd.
Dat haarscheurtje had ik er niet eens opgezet, maar dat hebben ze wel gemaakt. Ook dat geluidsknopje hebben ze gefixt. Die stond wel op de lijst, maar ja de Wi-Fi was eigenlijk het belangrijkst en als ze iedere keer terugsturen als ze 1 ding hebben gemaakt ipv de hele lijst dan kan het nog heel lang gaan duren ben ik bang
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1382  
Oud 18-04-11, 20:51
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keown Bekijk bericht
Dat haarscheurtje had ik er niet eens opgezet, maar dat hebben ze wel gemaakt. Ook dat geluidsknopje hebben ze gefixt. Die stond wel op de lijst, maar ja de Wi-Fi was eigenlijk het belangrijkst en als ze iedere keer terugsturen als ze 1 ding hebben gemaakt ipv de hele lijst dan kan het nog heel lang gaan duren ben ik bang
Zijn die onderdelen nog in de handel? Helaas dus niet omgewisseld voor een 4.
  #1383  
Oud 19-04-11, 13:02
valentino46 valentino46 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Thumbs down actua is zeer slecht!!ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum sim

[QUOTE=Itsmitch;645726]Hier iets wat ik niet begrijp ..

Ik heb mijn Iphone 3GS (unlocked) gekocht via internet bij de Phone house met de actua platinum verzekering. Mijn iphone is helaas gevallen waardoor het scherm gebarsten is , een haarscheur (een grote) en de mute knop niet goed functioneerd. Ik heb via de Actua website toen de schade claim formulier ingevuld en werd hier telefonisch en schriftelijk geinformeerd dat ze me iphone gingen ophalen en ik een leentoestel zal krijgen. Dit is ook netjes gedaan.

Wat ik helaas niet snap, waarom heeft Proassist mijn iphone opgehaald? ik dacht dat proassist en actua allbei verschillende verzekeringsmaatschappijen zijn? want nadat ik met proassist heb gebeld konden ze wel de status van mijn iphone terug kijken.

Mijn iphone is (a.s) dinsdag 4 weken weg, eergister voor het laatst gebeld en werd beweerd dat hij nog in het reparatie centrum ligt?

Denken jullie dat ik een nieuwe 3GS krijg (en dan ook officieel unlocked) of is de kans ook groot op een Iphone 4? (niet dat ik dit graag wil omdat ik de vorm niet mooi vind )

Iemand anders hier ook trouwens bij Actua verzekerd en hier ervaring mee heeft? Ik heb de iphone trouwens pas 7 of 8 maanden, dus ik val binnen de garantie .. (maar stoten en vallen worden zeker hier niet gedekt alleen met een verzekering?)

Als iemand hier antwoord op weet hoor ik het graag

Ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum simpelweg omdat je gsm ieder kwartaal minder waard wordt en dus wordt niet voor de nieuwprijs is verzekerd !mijn toestel kostte 600 euro en kreeg na 13 maanden een tegoed bon van 350 euro!!schandalig !ik betaalde daar ook 10 euro per maand en 50 euro eigen risico..actua zijn oplichters..!!veel succes jij ermee..
ralph/QUOTE]*************************
  #1384  
Oud 19-04-11, 13:04
valentino46 valentino46 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Thumbs down actua

ik heb een hele nare en trieste ervaring met actua platinum simpelweg omdat je gsm ieder kwartaal minder waard wordt en dus wordt niet voor de nieuwprijs is verzekerd !mijn toestel kostte 600 euro en kreeg na 13 maanden een tegoed bon van 350 euro!!schandalig !ik betaalde daar ook 10 euro per maand en 50 euro eigen risico..actua zijn oplichters..!!veel succes jij ermee..#############
  #1385  
Oud 19-04-11, 13:15
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Uh, We hebben het hier toch over Pro Ashit?
  #1386  
Oud 20-04-11, 08:35
valentino46 valentino46 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard actua een goede verkering?

hierboven vroeg iemand of actua een goede verzekering is?daarop heb ik gereageerd met mijn ervaring...mijn iphone is nu ruim 2 weken bij pro assist in behandeling dus die ervaring ga ik ook nog delen met jullie.
mvg ralph.
  #1387  
Oud 20-04-11, 10:35
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik heb in alle gevallen zeer goede ervaring met Pro Assist tot nu toe
  #1388  
Oud 20-04-11, 10:58
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Ik heb in alle gevallen zeer goede ervaring met Pro Assist tot nu toe

Wanneer heb je er gebruik van moeten maken?
Ik heb het idee dat het namelijk in het begin wel goed ging alleen de laatste maanden totaal niet!
  #1389  
Oud 20-04-11, 11:03
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik heb een week geleden gebruik gemaakt van Proassist, maar let op volgens de voorwaarden van proassist art 4.7 kan u maar een tussenkomst per jaar krijgen, dus vandaag hersteld dan zit u het ganse jaar zonder verzekering, en toch betalen, wat volgens mij niet kan, maar het zijn hun voorwaarden
  #1390  
Oud 20-04-11, 11:08
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Ik heb een week geleden gebruik gemaakt van Proassist, maar let op volgens de voorwaarden van proassist art 4.7 kan u maar een tussenkomst per jaar krijgen, dus vandaag hersteld dan zit u het ganse jaar zonder verzekering, en toch betalen, wat volgens mij niet kan, maar het zijn hun voorwaarden

Enigzins kan ik het begrijpen want dat is net als bij de dokter....
1 op de 10 patienten is for real.

Maar dat zijn niet de kleine letters die ik ken en te horen kreeg bij het afsluiten.

Zit er nog wel een eigen risico hier aan vast?
  #1391  
Oud 20-04-11, 11:15
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

het eigen risico is 25 euro, maar als ik een verzekering vind die alle schade gevallen dekt, dan ga ik over, zelfs al moet ik meer betalen, want ik ben nu de rest van het jaar niet meer verzekerd, ik weet wel niet als dat wettelijk is, ik hoor graag meer hier over, of weet iemand een betere verzekering
  #1392  
Oud 22-04-11, 13:34
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Ik heb sinds kort een iPhone 4, maar ik poep in me broek dat ik hem weer laat vallen, net zoals mijn 3G (dag 60,-). Daarom wil ik een verzekering afsluiten waarbij val schade wordt gedekt. Ik wil er niet meer als 7 euro p/m voor betalen.
Heeft iemand advies?
  #1393  
Oud 22-04-11, 14:24
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik zoek ook een verzekering die alles dekt
  #1394  
Oud 22-04-11, 14:30
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Ik zoek ook een verzekering die alles dekt
En ik één die zijn woord na komt.
  #1395  
Oud 27-04-11, 16:05
eddie.xxl eddie.xxl is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard Kan het nog klant onvriendelijker?

Ik zit ondertussen al 5 weken zonder telefoon, en het einde is nog niet in zicht. Dat allemaal omdat proassist van de leverancier geen informatie krijgen over de leverdatum. Ook kan proassist geen contact krijgen met de leverancier om te informeren wanneer de toestellen binnen komen. Dat is toch vreemd.. Als ik bel met het callcenter van proassist heb ik ook niet het idee of ze me willen helpen.. Ik krijg alleen maar te horen dat de proassist telefoniste niets voor me kan doen.

Laatst gewijzigd door eddie.xxl; 27-04-11 om 16:19.
  #1396  
Oud 27-04-11, 16:07
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Welke maatschappij is dat waar u met beld, is dat proassist of een andere, is het in Nederland of in Belgie
  #1397  
Oud 27-04-11, 16:20
eddie.xxl eddie.xxl is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Welke maatschappij is dat waar u met beld, is dat proassist of een andere, is het in Nederland of in Belgie
Pro assist.....
  #1398  
Oud 28-04-11, 11:39
Patrick89 Patrick89 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb net een mail gekregen van tmobile :

Citaat:
Er staat een bezoek van ProAssist T-Mobile Gegarandeerd Verzekering voor u klaar om ingepland te worden. Middels deze e-mail willen wij u uitnodigen om uw voorkeur voor dit bezoek op te geven. U kunt dit doen middels de volgende link:


Wij hopen u hiermee zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

ProAssist T-Mobile Gegarandeerd Verzekering
Heb verder geen bericht ontvangen , en me iphone is 2 weken opgehaald door pro assist, betekend dit dat hij nu al klaar is ?
  #1399  
Oud 28-04-11, 13:18
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik versta niets van u bericht, wat betekend dat juist, had u gevraag naar een verzekering, of wat is de betekenis van dit bericht
  #1400  
Oud 28-04-11, 16:53
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

ik heb mijn iphone 4 2 dagen terug laten op halen, in ongeveer 2 uur waren ze ter plaatsen. na 3 dagen kreeg ik een e-mail van pro assis dat het 199 euro ging kosten, maar hier klopt geen ene kloot van want ik ben verzekert met t totaal paket, dus ik belde ze op en leg het probleem uit. het ongeintereseerde wijf van pro assis zegt dat ik kpn maar even moest bellen, dus doe ik dat, ik t hele verhaal uitgelegd. en de vrouw van kpn ging even met ze bellen. ook zij proassis tegen de mevrouw van kpn dat dit buiten te verzekering viel,
dat heeft de mevrouw van kpn even na gekeken wat dus niet klopte. de vrouw van kpn zij tegen mij ga maar accoord met het bedrag, en dan moeten we daarna maar verder kijken wat we met het bedrag doen. ze had het over een regeling treffen met kpn, maar dat ik het niet hoef te betalen...

dit allemaal vanwegen kleine krasjes op t glaasje van mn camera, hierdoor worden de foto's zeeeeeer vaag...

dus kort om ik wil nooit maar dan ook nooit meer wat met pro assist temaken hebben, en hoop dat t goed komt..

199 euro voor t glaasje van de camera is toch niet normaal!!!!!! ?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.