//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na drie weken gewoon een 3G 16GB terug gekregen van pro assist......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1321  
Oud 11-01-11, 20:31
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik heb na drie weken gewoon een 3G 16GB terug gekregen van pro assist...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1322  
Oud 14-01-11, 15:52
ZHZ18809 ZHZ18809 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Hallo,

Gisteravond (donderdag 13-01-2011) heb ik mijn iPhone 3G terug gekregen vanaf reparatie. Hij is uitgeleverd aan Solid Vision. Dit bedrijf heeft m'n iPhone onderzocht en het probleem niet kunnen vinden. Ik heb mijn iPhone dus ongeprepareerd terug gekregen!

Vandaag aan de lijn gehangen met T-Mobile omdat ik nogsteeds de problemen had en het ongeveer wel spuugzat begin te worden.

Heb dus mijn toestel weer opgestuurd, ben benieuwd wat dit voor uitkomst geeft.

Ik laat het jullie weten!

Gr
  #1323  
Oud 17-01-11, 17:49
Spekkie86 Spekkie86 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 1
Standaard ProAssist wimpelt me af met smoesje

Hallo iedereen,

Bij de aanschaf van mijn Iphone 3GS heb ik direct een verzekering van Proassist afgesloten. Ik dacht het overkomt me niet weer dat mijn telefoon kapot is door eigen schuld waardoor ik een nieuwe moet kopen.

11 dec was het zover. Ik had hem laten vallen waardoor de aan/uit knop niet meer werkte. Ik belde Proassist en ze kwamen de telefoon netjes ophalen. Vorige week dinsdag (precies een maand later) belde ik ze op om te vragen om een update. Ze vertelde mij dat de telefoon niet goed was gerepareerd en ze hadden hem gisteren (maandag 10 jan) teruggestuurd. De camera werkte niet meer. (alsof ze dat controleren?)

Vandaag dacht ik ik bel ze nog maar eens. Ik kreeg de mededeling dat ze de telefoon vrijdag (14 jan.) weer hadden teruggestuurd wegens een defect. De telefoon wordt dus in 5 dagen 2 keer teruggestuurd??

Toen ik de vrouw confronteerde met de eerder genoemde reden viel het stil en hoorde ik een kleine onzekerheid/twijfel in haar stem toen ze zei: Tja, ik weet het ook niet!! En meer kon ze niet zeggen.

Mijn idee is dat dit gewoon een standaard smoes is om de schuld niet bij hen te leggen. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ze misschien een soort van tijdslimiet hebben waarin de telefoon gemaakt dient te worden. Zo kunnen ze het natuurlijk weer een beetje rekken..

Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt, of zou het toch waar zijn wat ze zeggen?
  #1324  
Oud 18-01-11, 15:27
Suerte Suerte is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Hmm,

Had mijn Iphone vlak voor oud en nieuw op laten halen (3gs 16g wit) en heb hem vandaag teruggehad 2,5 week is vrij snel gezien sommige reacties hier.
't zou een nieuw toestel zijn, maar de trilfunctie werkt dus niet weet niet of ik hem nu moet opsturen ja of nee, want wil hem eigk niet weer 2,5 weken kwijt zijn
  #1325  
Oud 20-01-11, 15:13
remco320 remco320 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Vandaag is mijn iPhone 3gs 16 gig ook opgehaald..

Het touchscreen reageerde niet of nauwelijks meer, waarna je hem weer moest uitzetten/ aanzetten. Afijn iedereen heeft volgens mij wel eens van dat probleem gehoord volgens mij... Iets met een sensor van het touchscreen geloof ik.. Daarnaast werd de accuduur steeds korter dus mogen ze dat ook gelijk even aanpakken.

Chauffeur is keurig op tijd en heeft een prachtige ''nieuwe'' telefoon mee. Een nokia 6120 Maar goed, dat is niet anders, want ze kunnen pas vanaf volgende week weer smart phones langs gooien.

De overigens allervriendelijkste meneer wist mij te vertellen dat het toestel morgen al naar de reparateur gaat en het doorgaans vier weken duurt.. Zal dus wel even afkicken worden van Twitter en foursquare..

Moet overigens melden dat het vervangende toestel wel helemaal compleet wordt geleverd met alles erop en eraan.. Autolader, hoofdtelefoontje en normale oplader.

Tenslotte wist de dame aan de andere kant van de lijn, die ik belde met mijn nieuwe Nokia, me te vertellen dat ze druk bezig zijn met een soort track en trace achtig iets, wat binnenkort online gaat, maar waar ik nog geen gebruik van zal kunnen maken..

Op het eerste oog ben ik zeer tevreden met Pro Assist, maar de toekomst moet helaas uitwijzen of dit ook zo zal blijven..

Overigens wist die chauffeur mij ook te vertellen dat ze 1400 iPhones per dag ophalen voor reparaties.. Best wel schrikbarend veel als je het mij vraagt..

Laatst gewijzigd door remco320; 20-01-11 om 16:00. Reden: extra informatie
  #1326  
Oud 21-01-11, 15:45
ZHZ18809 ZHZ18809 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

En ja hoor, we hebben een nieuwe iPhone 3G 8GB gehad!

Top hoor!
  #1327  
Oud 22-01-11, 22:41
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Thumbs down

slecht

wanneer je een iphone hebt uit het buitenland wordt hij naar 3 weken teruggeven ongerepareerd en afspraken zijn niet altijd afspraken heb hem uiteindelijk zelf opgehaald in culemborg
  #1328  
Oud 28-01-11, 19:33
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard iPhone stuk

vannacht is mijn iPhone 3GS stuk gegaan. hij is uit mn bed gevallen op een harde grond.

zijkant is een stukje open ( waardoor dus vochtschade kan ontstaan )
en mn beeldscherm aan de rechterkant is iets ingezakt ( je voelt de rand duidelijk zitten )
ook deed het knopje bovenop de iPhone regelmatig niks.

Pro Assist gebeld en ze komen hem vanavond voor 22:45 ophalen.

ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik m'n geliefde iPhone weer terug krijg!



*EDIT* net de koerier langs geweest. vrij snel! heb als leentoestel een HTC Touch Pro. vrij netjes.
ben benieuwd hoelang het duurt voor ik mijn iPhone weer terug heb!

Laatst gewijzigd door WishmasterNL; 28-01-11 om 20:33.
  #1329  
Oud 29-01-11, 11:41
kelian kelian is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

3 dagen geleden voor de tweede keer een refurbished iphone 3gs 16 gb teruggekregen van Pro Assist. Wederom heb ik het gevoel dat de batterij veel sneller leeg is dan het origineel van een inmiddels een jaar geleden. (de originele telefoon had wat ontvangstproblemen na een val) Binnen 6 uur van 100% naar 10% zonder teveel intensieve handelingen te verrichten. Zijn hier mensen die hier ook ervaring mee hebben?

Graag jullie mening.
  #1330  
Oud 02-02-11, 13:44
remco320 remco320 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik krijg zometeen mijn Iphone weer terug! 13 dagen (oei,.. pijnlijk getal) op de kop of. Databoard schijnt vervangen te zijn.. Dus binnenwerk helemaal vervangen en dat alles binnen 13 dagen.

Tot nu toe erg tevreden!
  #1331  
Oud 06-02-11, 13:29
paulusgti paulusgti is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

mijn iphone 3gs 32gb is half november op gehaald..op 10 januari is besloten om een nieuwe te bestellen maar heb nog steeds niks...word er gek van...
  #1332  
Oud 06-02-11, 19:12
Tracdc Tracdc is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik had binnen 4 dagen een nieuwe iPhone 4 van Pro Assist, nadat deze was opgehaald vanwege de camerasluiter die niet meer open ging.
Tja de dame aan de telefoon zei eerst dat het 4 weken kon duren, maar gelukkig na 4 dagen weer netjes een nieuwe gekregen. Het liep via KPN/Pro Assist.
  #1333  
Oud 07-02-11, 16:51
kappah kappah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Verbaas me echt over het feit dat er qua tijd zo veel verschil zit in het afhandelen van de klachten. De een heeft na 4 dagen een nieuw toestel en de ander wacht al 4 maanden. Dit getuigd wel van raar beleid binnen Pro-Assist.

Zelf wacht ik nu zo'n drie weken na het inleveren van een dode witte Iphone 3gs 16gb. Vorige week wist een mevrouw van Pro-Assist mij te vertellen dat er een nieuw toestel besteld is. Helaas kon deze mevrouw mij niet vertellen hoe lang dit gaat duren. Ik vrees het ergste....
  #1334  
Oud 07-02-11, 18:24
sweppes sweppes is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Nou ik heb mijn 3gs 32gb 2weken geleden laten ophalen. Vandaag een telefoontje gekregen dat ze morgen een nieuwe komen brengen. Best snel als ik de ervaringen hier zo lees. Ben alleen benieuwd of ik nu gewoon weer een 3gs krijg of een Iphone4.
  #1335  
Oud 08-02-11, 10:50
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Ik heb ook een pro-assist verzekering, maar ik zou echt niet weten hoe ik die lui moet bereiken, ja een tel nummer, maar welke gegevens hebben ze van me nodig?
  #1336  
Oud 08-02-11, 14:54
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard

Ik had mijn iPhone 3GS Wit 16GB 4 weken geleden meegeven. Heb hem nu gelukkig terug.
De achterkant ervan was gescheurd en er zat een dode pixel op het scherm.

Nu is de achterkant vervangen door een dikkere witte achterkant met een andere kleur wit. De simkaart houder is namelijk nog wel de oude kleur wit. Ook lijkt deze wel doorzichtig, want ik zie 2 zwarte strepen lopen, door de behuizing heen.

Ik zelf vind dit niet mooi en ga straks dan ook maar eens even bellen.
  #1337  
Oud 09-02-11, 02:08
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Is je dode pixel wel gerepareerd?
  #1338  
Oud 09-02-11, 14:40
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard

Ja, en de metalen rand zat ook los. Die is nu ook gerepareerd.
  #1339  
Oud 10-02-11, 17:01
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
Ik heb ook een pro-assist verzekering, maar ik zou echt niet weten hoe ik die lui moet bereiken, ja een tel nummer, maar welke gegevens hebben ze van me nodig?
ze vragen je om je 06-nummer. onder dit nummer staat namelijk je telefoon geregistreerd in hun systeem.
verder hebben ze niks nodigen maken ze en afspraak met je wanneer ze hem komen ophalen.



ik ben gister gebeld door pro assist en ze komen mij een nieuwe iPhone brengen. de mevrouw aan de telefoon wist mij helaas niet te vertellen welk toestel ik ging krijgen. nog maar even afwachten dus.
maar morgen tussen 9 en 1 weet ik meer.

tot nu toe geen slechte ervaring met pro assist.
ze mogen alleen wel wat sneller werken
( al heb ik met 3 weken niks te klagen in vergelijking met andere mensen hier op het forum )
  #1340  
Oud 11-02-11, 10:58
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

zojuist de koerier van Pro Assist langs geweest.
heb mn nieuwe toestel weer terug.
is helaas wel een refurbished. ( serie nummer begint met 5K )

totaal 2 weken geduurd. vrij snel dacht ik zo.

al met al een goede ervaring met pro assist
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.