//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Laurent1089 Mijn inziens zie ik niet de ipod-ingang maar de ingang voor de oplader? Daar is het waarschijnlijke vocht gevonden, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1281  
Oud 09-12-10, 20:15
nikos989 nikos989 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurent1089 Bekijk bericht
Mijn inziens zie ik niet de ipod-ingang maar de ingang voor de oplader? Daar is het waarschijnlijke vocht gevonden, maar daar heb ik hem niet voor op gestuurd, omdat hij het nog gewoon goed deed. Zien jullie hetzelfde als mij of ligt het echt aan mij?
Die 30 euro betaal je altijd, dat is je eigen risico. De kans is groot dat je een nieuw of een refurbished toestel hebt ontvangen dus je problemen zijn waarschijnlijk opgelost.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1282  
Oud 10-12-10, 13:20
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb een refurbished gekregen,serienummer begint met een 5 en oude bootroom ipv mijn vorige 3GS 32gb nieuwe bootroom,nu is mijn vraag kunnen ze dit wel maken die pro assist?
Want voor zover ik weet krijg je een gelijkwaardige of een nieuwere toestel.of zit er geen ver schil in oud of nieuwe bootroom??
  #1283  
Oud 10-12-10, 16:52
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJab Bekijk bericht
Heb een refurbished gekregen,serienummer begint met een 5 en oude bootroom ipv mijn vorige 3GS 32gb nieuwe bootroom,nu is mijn vraag kunnen ze dit wel maken die pro assist?
Want voor zover ik weet krijg je een gelijkwaardige of een nieuwere toestel.of zit er geen ver schil in oud of nieuwe bootroom??
Wat het bootrom ook is, voor hun is het natuurlijk gewoon een iPhone 3GS. Logic board zullen ze niet vervangen gok ik zo, weet ik eigenlijk wel zeker anders had je ook geen refurb van ze gehad.
  #1284  
Oud 10-12-10, 20:44
jroentjuh_ jroentjuh_ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Na een aantal maanden wachten net nog maar eens gebeld voor de iPhone van mijn vriendin. Deze is begin september opgehaald nadat deze was gevallen (iPhones zijn blijkbaar niet zo sportief als de gebruiker!)
Kreeg net te horen dat we komende week gebeld zouden worden om een afspraak te maken om het toestel terug te brengen. Ook vertelde ze me dat mijn vriendin de week ervoor zelf ook al had gebeld en dat ze haar toen hadde gezegt dat het nog ongeveer 2 weken zou duren en dat we ze hem voor kerst terug zou hebben. Echter weet zij helemaal niets. Na wat beklaag werd er (wel na het wensen van een fijne avond) klakkeloos de verbinding verbroken. Netjes zijn ze wel met klanten! Weer teruggebeld (en met geluk weer dezelfde eraan gekregen en weer even geklaagd dat ze de verbinding niet zomaar moet verbreken!) Daarna bevestigde ze mij ook nog dat we hem zeker voor kerst zouden hebben. Maarja, we hebben inmiddels al zoveel verschillende verhalen gehoort dat ik er nog bar weinig van geloof. Ik mag hopen voor mijn vriendin dat ze haar toestel toch snel terug krijgt. Zijn er inmiddels al mensen die rond de tijd van voor september hun toestel al terug hebben? En voor diegene die hem net pas op hebben laten halen... Veel sterkte, want het kan zomaar een half jaar duren!
  #1285  
Oud 11-12-10, 01:19
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Wat het bootrom ook is, voor hun is het natuurlijk gewoon een iPhone 3GS. Logic board zullen ze niet vervangen gok ik zo, weet ik eigenlijk wel zeker anders had je ook geen refurb van ze gehad.

Bedankt voor je antwoord!

groetjes
  #1286  
Oud 11-12-10, 11:33
gapke gapke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

10 september is mijn iphone 3g 16gb (wit) opgehaald. Na eindeloos veel telefoontjes over wanneer ik deze nou terug krijg, werd ik woensdag ochtend gebeld dat ik deze vandaag terug krijg. Ben benieuwd of het een gewone of een refurbished is... En natuurlijk of het ook weer een witte 16gb 3g is, zoals ze woensdag aan de telefoon gezegd hebben. (In eerste instantie is mij een 3gs beloofd, maar omdat de 3g's nog gewoon geleverd werden, krijg ik deze. Beetje jammer van de belofte, omdat je je ergens op verheugd wat je dan toch niet krijgt. Maar ja, zo gaat dat bij Pro-Assist heb ik gemerkt. Vanmiddag gelijk m'n verzekering opzeggen als ik in ieder geval de juiste iPhone gekregen heb!)
  #1287  
Oud 11-12-10, 13:44
gapke gapke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Eindelijk m'n iPhone binnen na 3 maanden!
En ze waren zelfs anderhalf uur voor de afgesproken tijd bij mij!
Maar wel een witte iPhone 3g 16gb (refurbished, (week 48) november 2010). Ik moet deze alleen nog even een software-update geven en dan ik weer fijn gaan spelen
ik hoop dat jullie je iPhone ook snel mogen ontvangen!
  #1288  
Oud 12-12-10, 02:22
Castrus Castrus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Vandaag is, na 3,5 maand, eindelijk mijn Iphone geleverd, een fatsoenlijke refurbished Iphone 3GS 16Gb Wit, werkt prima, nu nog even de verzekering opzeggen. ik wil niet weer de kans lopen om zo lang te moeten wachten en stap dus over naar een andere verzekering.
  #1289  
Oud 13-12-10, 00:04
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

nou, heb hem gisteren ontvangen. mijn geluk kan niet op de meneer aan de deur vertelde me dat ze nu steeds meer Iphones gaan leveren, dus succes allemaal. ik ben alleen benieuwd of ik nou een gerefurbished toestel heb gekregen. hij zat niet in originele verpakking. gewoon een zwart doosje. mijn serienummer begint met: 880454.....
als ik het zo lees hierboven denk ik het niet...
  #1290  
Oud 14-12-10, 14:33
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Ja hoor, ben vandaag gebeld door PA dat ze m'n bestelde telefoon binnen hebben. Heb voor vrijdag 'n afspraak gemaakt dat ze hem komen brengen. Eens kijken wat ze me gaan geven. Ze hadden 'n 3gs toegezegd, maar dat zal wel niet.
  #1291  
Oud 14-12-10, 15:15
KMnG KMnG is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 6
Standaard

Ook ik ben zojuist gebeld door PA.

Op 14 september jl. mijn 3G ingeleverd. Mij werd een 3Gs toegezegd. Heb meteen even nagevraagd wat er voor mij is besteld.

Er wordt morgen een 3G bezorgd en ik moet € 30,- ER betalen

Vervolgens gevraagd of ik een doorverbonden kon worden met een supervisor. Wordt als het goed is vanmiddag teruggebeld....
  #1292  
Oud 14-12-10, 15:35
KMnG KMnG is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 6
Standaard

Gebeld door een supervisor van PA.

Krijg een 3G. Het eigen risico wordt niet in rekening gebracht....

Al met al een ballentent!!!
  #1293  
Oud 17-12-10, 17:26
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Dag KMNG,

Ja beetje jammer dat ze je iets toezeggen en daarna toch een 3G leveren, je hebt er zeker geen bewijs van de toezegging ofwel?

Zo niet staan ze volledig in hun recht om jou een 3g te leveren, maar ja eerlijk en netjes is idd wat anders.

Gr Tan
  #1294  
Oud 18-12-10, 13:54
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard 3GS terug?

Hoeveel mensen zijn er die hun 3G op hebben laten sturen en een 3GS terug hebben gekregen? Mijn iPhone heeft een 2cm lange barst op de achterkant, de luidspreker van het bellen kraakt gigantisch en het muteknopje zit niet echt vast (trilt zo'n 10x per uur gewoon in je zak)...

Ik ben mijn iPhone natuurlijk liever geen paar weken kwijt, tenzij het een 3GS wordt
  #1295  
Oud 18-12-10, 17:27
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard Eindelijk levering van Pro Asssit en dan...

Vandaag werd eindelijk na 3 1/2 maand wachten mijn nieuwe toestel geleverd. Bij 't opstarten leek het nog goed. Als je dan via I-tunes het apparaat tot leven moet wekken, reageert het nergens op. Ondertussen verandert het scherm van een neutraal vlak in een veelkeurig streepjespalet van heen en weer dansende lijntjes.
Na een paar uur pogingen het apparaat toch weer tot leven te wekken maar weer gebeld met ProAsssist. Ze komen 'm straks weer halen. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan ben lang te wachten. Ik wil voor de kerst, zoals toegezegd een goed werkend nieuw toestel terug en betaal uiteraard niet nog eens een keer die € 30,- eigen risico.

Laatst gewijzigd door JackLubberman; 20-12-10 om 11:03.
  #1296  
Oud 18-12-10, 20:52
jroentjuh_ jroentjuh_ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

De telefoon is inmiddels al gearriveerd!
Het betreft een refurbished 3gs (hoewel ze ons een nieuwe belooft hadden!)
Hij ziet er tot nu toe best goed uit, dus we doen het er maar mee.
  #1297  
Oud 20-12-10, 00:34
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

hoe kan ik nou zien of het een refurbished toestel is wat ik heb gekregen??
  #1298  
Oud 20-12-10, 10:52
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Zaterdagavond om een uur of half 11 stond ProAssist weer voor de deur en hebben ze 'm gehaald. Vanochtend heb ik weer gebeld. Men geeft aan even te kijken wat de snelste actie zou kunnen zijn. Ik wordt woensdag weer gebeld.

Laatst gewijzigd door JackLubberman; 20-12-10 om 11:03.
  #1299  
Oud 20-12-10, 11:05
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myr84 Bekijk bericht
hoe kan ik nou zien of het een refurbished toestel is wat ik heb gekregen??
Kun je checken via Klantenservice: Serienummers
Even je serienummer invoeren en vervolgens zie je de gegevens.
  #1300  
Oud 20-12-10, 14:05
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

ok, thnx.

ModelCode: iphone_3gs
Model introduced: 2009
Production year: 2010
Production week: 45 (November)
Production number: 4660 (within this week)

Ik ga ervan uit dat ik dan een nieuwe heb, en geen refurbished.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.