//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door klinker hallo ik heb slechte ervaring met pro assist heb gisteren gebelt want mijn homeknop werkt niet meer . dus hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1241  
Oud 28-11-10, 12:00
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klinker Bekijk bericht
hallo

ik heb slechte ervaring met pro assist

heb gisteren gebelt want mijn homeknop werkt niet meer .
dus hij is verzekert en gebeld .
en zouden hem gisteren tussen 18.00 u en 22.00 u op komen halen meet heb gewacht tot 23.00 u ben toen maar gaan slapen en niets meer gehoort waarom verzekeren ze komen toch niet erg triest

grtz klinker
Jij bent dus typisch een geval die niet PA moet inschakelen maar gewoon naar de winkel moet gaan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 28-11-10, 16:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sj0e5d Bekijk bericht
@joostlenders hoe kom je er toch steeds bij dat als je binnen de garantie zit je wel snel bent geholpen?

Mijn iPhone 3G 16Gb zwart was 22 maanden oud heb 2 weken geleden een nieuwe terug gekregen van ProAssist. Het heeft alles bij elkaar 3 weken geduurd. Lijkt mij toch een redelijk snelle afhandeling voor een toestel buiten garantie!

Groet Sjoerd
Binnen de garantie. Je hebt 2 jaar garantie
  #1243  
Oud 29-11-10, 04:48
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Pro Ass-ist is een shitcompany kan ik jullie vertellen.
Het volgende is namelijk met mij gebeurd:
26-08-2010 iphone 3gs 32 gb gestolen.
Dader stond op camerabeelden,aangifte gedaan etc.Politie is er 2,5 maand mee bezig geweest.
Aangifte gefaxt naar pro assist en t-mobile.
Waarna ik een brief krijg met als conclusie dat ik geen recht heb op een nieuwe iphone,omdat het niet "aantoonbaar" diefstal was (ja dat stond er echt!).
13-11-2010 Iphone terug gekregen van de politie.Dader is aangehoudene en justitie is nog met de zaak bezig,maar ik mocht mijn iphone weer ophalen.
Op politieburo blijkt ie onder de pitjes te zitten en het display zit een klein gaatje + daarbovenop is ie gejailbreakt.Heb meteen een notitie laten maken door de politie.
Dezelfde dag nog met t-mobile en proassist gebeld.Dezelfde dag is ie opgehaald.
10 dagen later bel ik en wat verteld mevrouw van proassist?..dat mijn iphone helemaal gemaakt is en gereset is.Ik dus blij!
Volgende dag word ie bezordt en quess what??...gereset..ok...had ik ook kunnen doen,maar alle gaten achter en op de display zijn er nog!Hij is alleen een beetje opgepoetst! Had ik ook zelf even kunnen doen!
Dus ik heb gebeld en het verhaal weer uitgelegd,dat mijn iphone niet in deze staat was en dat het maar gefikst moet worden.Ik kan begrijpen dat proassist de beschadigingen niet heeft aangebracht,ik ook niet,de dader wel (die idioot heeft hem namelijk zelf gebruikt al die tijd en beschadidgd!).Dus zou de pro assist koerier dezelfde dag komen tussen 17 en 21 uur.20:30 uur ben ik gaan bellen,zegt ze tegen me dat de koerier pas om 23:30 aankomt!!!!!Ja daag zei ik,ik ga niet de hele dag op ze wachten.Dus weer een nieuwe afspraak gemaakt de volgende dag.Hij is opgehaald en ga nu weer afwachten.....al sinds 26 augustus...ben benieuwd!
  #1244  
Oud 29-11-10, 09:35
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Het is alweer 'n tijdje geleden dat ik gereageerd heb op dit forum.
Inmiddels heb al 'n nieuwe iPhone 4 gekocht in Belgie, want ik kon gewoon niet meer zonder. (werk technisch)
PA had beloofd mij vorige week maandag te bellen, dit is (natuurlijk) niet gebeurt. Ik heb zelf geen contact meer met hun opgenomen, ik ben er gewoonweg helemaal klaar mee. Ik wacht gewoon net zo lang totdat ik telefoon van hun krijg, maar dan moeten ze niet proberen mij nog dat eigen risico te gaan vragen te betalen.
Mocht ik nog contact hebben met PA, laat ik het jullie weten.
  #1245  
Oud 29-11-10, 15:22
youri.vandorst youri.vandorst is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mnrtjeandy Bekijk bericht
nou lekker dan zo snel terug zit al bijna 3,5 maand op me iphone 3gs 16gb te wachten ga morgen maar weer is bellen voor de zoveelste keer :@
Vandaag een refurbished 3GS 32GB teruggekregen, te herkennen aan het serienummer wat begint met een 5. Het toestel voldoet prima, ik heb nog geen rare dingen kunnen ontdekken. Het lijkt een toestel te zijn uit Frankrijk, omdat aan de achterkant een Franse sticker zit (met de tekst dat langdurig luisteren naar de speaker gehoorschade kan opleveren). Kortom ik ben tevreden met mijn klachtafhandeling, tot zo ver mijn update.
  #1246  
Oud 29-11-10, 22:31
sneeuwwitjuh sneeuwwitjuh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone is 3 weken geleden opgehaald.
Vandaag zou ik hem terugkrijgen (of een nieuwe, dat weet ik nog niet). Ze zouden komen tussen 15 en 19 uur. Om 21 uur was er nog steeds niemand, de klantenservice deelde mij mee dat er op elk moment iemand aan zou komen.
Het is nu 22:30 en ik heb hem nog steeds niet.
  #1247  
Oud 30-11-10, 20:44
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwwitjuh Bekijk bericht
Mijn iPhone is 3 weken geleden opgehaald.
Vandaag zou ik hem terugkrijgen (of een nieuwe, dat weet ik nog niet). Ze zouden komen tussen 15 en 19 uur. Om 21 uur was er nog steeds niemand, de klantenservice deelde mij mee dat er op elk moment iemand aan zou komen.
Het is nu 22:30 en ik heb hem nog steeds niet.
En ach, er stond maar 1000 km file, dus die koerier had best op tijd kunnen zijn.. Toch?
  #1248  
Oud 30-11-10, 21:04
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb inmiddels ook een bezorgafspraak staan voor komende donderdag.
De telefoon is dan op de kop af 3 wkn weggeweest, acceptabel.
Ik ben alleen benieuwd wat ze gedaan hebben, ze zeggen gerepareerd, in tegenstelling wat mij eerder beloofd was, nl een nieuw toestel.
Ik ben ook benieuwd of ze hem in het nieuw gestoken hebben, of dat hij er nog precies hetzelfde uitziet (incl protector op voor en achterkant)
Iemand ervaring?

Tevens beweren ze dat ik gelijk aan de deur mijn eigen risico moet betalen, terwijl een defecte speaker bij een toestel van krap 4 maanden oud een garantie kwestie betreft lijkt mij...

Iemand advies?
  #1249  
Oud 30-11-10, 22:23
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Ik heb inmiddels ook een bezorgafspraak staan voor komende donderdag.
De telefoon is dan op de kop af 3 wkn weggeweest, acceptabel.
Ik ben alleen benieuwd wat ze gedaan hebben, ze zeggen gerepareerd, in tegenstelling wat mij eerder beloofd was, nl een nieuw toestel.
Ik ben ook benieuwd of ze hem in het nieuw gestoken hebben, of dat hij er nog precies hetzelfde uitziet (incl protector op voor en achterkant)
Iemand ervaring?

Tevens beweren ze dat ik gelijk aan de deur mijn eigen risico moet betalen, terwijl een defecte speaker bij een toestel van krap 4 maanden oud een garantie kwestie betreft lijkt mij...

Iemand advies?
Je vind 3 weken acceptabel? Mij is verteld dat de gemiddelde reparatieduur 4 weken is, dus ik denk dat ze top service hebben geleverd bij jou..

Ik heb verder geen ervaring met reparaties ofzo, maar ik hoop dat mijn iPhone met 3 weken weer terug is..

Dan hoor je mij niet klagen..
  #1250  
Oud 01-12-10, 01:04
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Topservice?
Ze hebben gewoon gedaan waar ze voor betaald worden, waar ik een aardige premie voor betaal...
Ik vind dat niet meer dan normaal hoor... Tevens ben ik ervan overtuigd dat wanneer ik het op zijn beloop had gelaten ik nog steeds met een kluitje in het riet zou zitten...

Er gebeurde namelijk pas iets toen ik iets minder vriendelijk en meegaand werd, dan kan er wel ineens vaart en duidelijkheid in het proces komen!

Nu eerst maar eens zien of mijn toestel echt gerepareerd en in goede staat is... Wordt vervolgd
  #1251  
Oud 01-12-10, 09:37
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Ik zit alweer in week nr. 10.
PA beloofd mij te bellen, niet gebeurt. Op de site staat dat ze in de komende weken (lees maanden, PA-taal) contact met je opnemen, niet gebeurt. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, ik ga er geen energie en tijd meer insteken. Van ellende heb ik maar 'n iPhone 4 aangeschaft (Belgie), maar deze zal ik zeker niet bij PA gaan verzekeren!
  #1252  
Oud 01-12-10, 11:22
sneeuwwitjuh sneeuwwitjuh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb na 3,5 week een nieuwe 3G gekregen, hopelijk krijgen de mensen die al zo lang aan het wachten zijn ook snel hun toestel!
  #1253  
Oud 01-12-10, 15:47
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Update:

23 november 20:45: iPhone opgehaald door Pro Assist.
26 november : Mailtje gestuurd naar Pro Assist met vraag om uitleg en dank voor de snelle service en vervangende telefoon.
01 december: Geen antwoord ontvangen op mijn mail. (wat geen verwijt is, er staat namelijk aangegeven dat ze de mail binnen twee weken beantwoorden) Zojuist gebeld, met een smoesje. Dossiernummer doorgegeven waarop de persoon aan de lijn doorgaf dat mijn iPhone bij het reparatiecentrum is waar er verschillende tests worden uitgevoerd. Maandag word ik teruggebeld of mijn iPhone vervangen wordt of dat de iPhone gerepareerd wordt.

Afwachten dus.
  #1254  
Oud 01-12-10, 19:04
Aarbolgraveur Aarbolgraveur is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Ben hem vanaf 5 aug kwijt ben benieuwt of ik er nog een heb voor de jaarwisseling. En ik mag wel premie betalen voor die fijne firma. Ik wil er eigelijk ook geen eigenrisico voor betaalen na 17 weken vind het gewoon er schandalig om zo lang dat je moet wachten.ben er ook behoorlijk klaar mee. Vind eigelijk dat ze maar een maar een week of vier premie door mogen bereken wand hunc blijven toch in gebreken. Heb wel een leen toestel maar die ligt op de kast daar kan ik niet mee. Is ook niet echt een vergelijkbaar toestel vind ik kan er nog niks op typen zo klein zijn de toetsen of mijn vingers zo groot? Maar hoe lang het nog duurt??????
  #1255  
Oud 02-12-10, 17:08
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaiseRRuby Bekijk bericht
Update:

23 november 20:45: iPhone opgehaald door Pro Assist.
26 november : Mailtje gestuurd naar Pro Assist met vraag om uitleg en dank voor de snelle service en vervangende telefoon.
01 december: Geen antwoord ontvangen op mijn mail. (wat geen verwijt is, er staat namelijk aangegeven dat ze de mail binnen twee weken beantwoorden) Zojuist gebeld, met een smoesje. Dossiernummer doorgegeven waarop de persoon aan de lijn doorgaf dat mijn iPhone bij het reparatiecentrum is waar er verschillende tests worden uitgevoerd. Maandag word ik teruggebeld of mijn iPhone vervangen wordt of dat de iPhone gerepareerd wordt.

Afwachten dus.
Het gaat mij benieuwen of je terug wordt gebeld. PA maakt beloftes dat ze je terug bellen, maar 9 van de 10 keer gebeurt dit niet. Ik wens je heel veel succes met wachten!
  #1256  
Oud 02-12-10, 17:35
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Het gaat mij benieuwen of je terug wordt gebeld. PA maakt beloftes dat ze je terug bellen, maar 9 van de 10 keer gebeurt dit niet. Ik wens je heel veel succes met wachten!
Ik ben zojuist gebeld door Pro Assist.

Aankomende dinsdag komen ze de telefoon weer terugbrengen. Ze hebben het unitboard vervangen, dat betekent volgens de persoon aan de lijn dat ik een volledig nieuwe binnenkant heb.

Als hij dinsdag daadwerkelijk terugkomt is hij exact twee weken weggeweest.

Edit: Ze hebben het logicboard vervangen.. Dit ding dus.. http://bit.ly/exsB1Y

Laatst gewijzigd door KaiseRRuby; 02-12-10 om 23:00.
  #1257  
Oud 02-12-10, 18:38
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Mijn iPhone 4 is vanmorgen volgens afspraak retour gebracht! De klacht, slecht werkende speaker, is verholpen. Verder is er niks aan mijn toestel veranderd. Zowel op de voor als achterkant zit de protector nog op. Wel eigen risico moeten betalen. Maar goed blij dat ik mijn iPhone were terug heb en dat hij het weer super doet! Succes met wachten allemaal, en nog een tip, blijf bellen en mailen, zorg dat ze je niet vergeten!
  #1258  
Oud 03-12-10, 10:31
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Mijn iPhone 4 is vanmorgen volgens afspraak retour gebracht! De klacht, slecht werkende speaker, is verholpen. Verder is er niks aan mijn toestel veranderd. Zowel op de voor als achterkant zit de protector nog op. Wel eigen risico moeten betalen. Maar goed blij dat ik mijn iPhone were terug heb en dat hij het weer super doet! Succes met wachten allemaal, en nog een tip, blijf bellen en mailen, zorg dat ze je niet vergeten!
Fijn om te horen dat ze bij jouw wel service leveren binnen de afgesproken tijdsperiode. Ik wens je (wederom) veel plezier met je iPhone.
Over je tip, van blijf bellen/mailen, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik, als betalende klant, moet er toch vanuit gaan dat zij het zo snel mogelijk oplossen. Ik heb al vaak genoeg gebeld, ik ben er gewoon klaar mee.
  #1259  
Oud 03-12-10, 11:37
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Fijn om te horen dat ze bij jouw wel service leveren binnen de afgesproken tijdsperiode. Ik wens je (wederom) veel plezier met je iPhone.
Over je tip, van blijf bellen/mailen, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik, als betalende klant, moet er toch vanuit gaan dat zij het zo snel mogelijk oplossen. Ik heb al vaak genoeg gebeld, ik ben er gewoon klaar mee.
Ben ik zeker met je eens!
Maar toch ben ik ervan overtuigd dat de "zeurende" niet zo meegaande klant sneller geholpen wordt dan de braaf afwachtende klant.

Niet dat ik hiermee suggereer dat je te weinig doet/gedaan hebt hoor!

Ik heb als eis gesteld dat wanneer ze mijn toestel niet konden repareren/vervangen binnen de afgesproken 4 weken, ik mijn toesel direct terug wilde zodat ik stappen van garantie claimen bij Apple of T-Mobile.
Wat ik misschien beter direct had kunnen doen, maar ach dit is voor mij de eerste keer geweest dat ik aanspraak op garantie/verzekering deed.

Na die mail, niet zo vriendelijk, maar wel correct en netjes kreeg ik direct te horen dat ik deze week mijn toestel gerepareerd zou ontvangen, van een senior medewerker overigens.

Als het dus werkelijk zo werkt, zeer slechte zaak overigens, dan speel ik dat spelletje wel mee...
  #1260  
Oud 03-12-10, 16:08
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik stond gisteren ook echt even met mijn mond vol tanden toen ik zo snel al gebeld werd. Zeker na alle negatieve berichten op het internet. Maar ik heb waarschijnlijk dan 'geluk' gehad.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.