//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueZ Ja ik zat ook met stijgende verbazing naar sommige ophaaldata te kijken hier Ik wacht al vanaf 27 juli...... Je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1161  
Oud 10-11-10, 11:29
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueZ Bekijk bericht
Ja ik zat ook met stijgende verbazing naar sommige ophaaldata te kijken hier

Ik wacht al vanaf 27 juli......
Je bent al 15 weken aan het wachten, dat is bijna 1/3 van 'n jaar. Oftewel zit je, bij 'n 2 jarig contract, 1/6 van je tijd zonder telefoon. Dat is 16% van je tijd zonder telefoon waar je wel voor betaald, dat kan toch gewoon niet de bedoeling zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1162  
Oud 10-11-10, 13:18
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Na meer dan 3 maanden eindelijk een witte iPhone 3G terug..het is een refurbished toestel te zien aan het 5k serienummer.

Toestel zat verpakt in een klein wit doosje zonder enige toebehoren. Er zijn geen haarscheurtjes of krassen zichtbaar. Geen opstaande rand oid. Home knop functioneert goed. Touch screen werkt goed tot nu toe niets mis mee.

Software versie die er op staat is 4.02. Bij gesprekstijd staat 3uur en 2 minuten, en bij gegevens mobiele netwerk 56,7 mb ontvangen en 8,1 mb verstuurd. Duidelijk al eens gebruik dus...

Telefoon ingeleverd op 18 augustus, na 2 weken gebeld voor status. Bleek dat deze niet meer te repareren was. Vervolgens gewacht tot eind september en contact opgenomen. Geen nieuws. Toen werd er later via dit forum contact met me opgenomen door webcare.. konden ook niets vertellen over de status.
Vervolgens op 30 oktober een aangetekende brief richting T-mobile gestuurd met daarin 2 opties.. ontbinding contract of leveren van gelijkwaardig toestel.
Werd ik afgelopen vrijdag om 10 voor 6 gebeld op de voicemail dat ik contact moest opnemen voor een aflever afspraak. Afgelopen maandag gebeld voor een afspraak. Deze gemaakt op dinsdag middag tussen 13 en 16 uur. Niemand gezien dus maar weer bellen en daar kreeg ik te horen dat ze rond 19.30 hier zouden zijn. Was op mn werk dus meteen nieuwe afspraak gemaakt voor vanochtend.. en ja eindelijk

Gisteren antwoord gekregen van T-mobile.. Ik begrijp dat u klachten heeft omtrent de service van Pro-Assist, ik raad u aan om hun deze brief te sturen? WTF? Ik heb het in jullie winkel gekocht staat bij mij letterlijk op de bon. Pro-assist gaat niet over abo's e.d. jullie wel! En als T-Mobile service had geleverd hadden ze mijn brief door gestuurd.. Ze hebben duidelijk nog niets geleerd van Youp van het Hek..

Iedereen die nog aan het wachten is wens ik veel sterkte en succes..
  #1163  
Oud 10-11-10, 13:43
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Naast Pro Assist heb ik ook bij T-Mobile geklaagd;
--> Mijn oude abonnement (moest nog ruim half jaar) is ontbonden, op voorwaarde dat ik een nieuw contract bij ze sloot. Inmiddels staat iPhone 4 in bestelling.
--> T-Mobile verzekeringen (wat is er met Pro Assist gebeurd??) komt morgen een nieuw toestel leveren voor de oude 3G. Weet nog niet welke versie/refurbished/etc. Heeft 8 weken geduurd in totaal.
  #1164  
Oud 10-11-10, 13:59
yensen yensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik vind het allemaal raar van Pro Assist. Ik heb binnen 2 maanden een nieuwe Iphone 4 met 16GB gekregen via Belcompany, terwijl deze geen losse Iphones uitgeeft. Mijn Iphone 3g 16GB is op 22 september opgehaald, en gisteren een nieuwe Iphone 4 opgehaald. Ik heb 1 klacht neergelegd bij Tmobile, en binnen 3 dagen teruggebeld, krijg nu 1 maand een creditnota gestuurd. Dus 1 maand niet betalen. Daarnaast heb ik nog steeds mijn leentoestel van Pro Assist, zij hebben nog niet gebeld. Bel met 0344-636324 en vraag om de financiele vergoeding ipv wachten op het toestel. Ik heb gelijk een positief bericht gehad en de 730 Euro minus 30 Euro eigen risico = 700 Euro is overgemaakt naar het filiaal van Belcompany. Ik heb zelf dus 30 Euro bijgelegd voor de Iphone 4 16GB, ik kon ook 130 euro betalen voor de 32GB variant. Maar die heb ik niet nodig.

Ik heb dus niet echt klachten over Pro Assist / Tmobile, als adviespunten heb ik meegegeven: Nieuwere leentoestellen uitgeven met HSDPA internet, communicatie naar cliënten moet veeéél beter.
Alleen maar lof voor Belcompany omdat zij goed luisteren en gelijk contact opnemen met Pro Assist.
  #1165  
Oud 10-11-10, 15:58
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

ok, 15 augustus hadden ze mijn iphone 3g 16gb opgehaald, na 2 maanden wachten heb ik precies op 15 oktober aangegeven een nokia n8 als vervanging te willen omdat het allemaal te lang duurde (deze is binnen een dag leverbaar), nu, bijna 4 weken later is die er nog niet. Ik heb vorige week gebeld ("We kunnen u niets zeggen") en gemaild met de vraag waarom het bestellen zo verschrikkelijk lang duurde. Deze week weer gemaild even ter herinnering, vandaag nog steeds geen antwoord, dus maar even bellen. Krijg iemand aan de lijn die het allemaal niet weet, maar ik wordt voor 15.00 uur teruggebeld. Dat gebeurt natuurlijk niet, dus ik heb hen weer gebeld, blijkt dat de persoon die het moest weten vandaag helemaal niet op werk zou zijn! Dus op zijn vroegst morgen weer antwoord. Morgen dus weer proberen, maar ondertussen knettergek aan het worden; je mag gewoon een andere telefoon uitzoeken als die leverbaar is, die nokia is leverbaar, maar ondertussen wacht ik weer een maand zonder wat voor info dan ook. Meisje kon ook niets anders dan verontschuldigen dat ik in de bijna 3 maand wachten van hen slechts 2 mailtjes heb ontvangen en verder de hele tijd zelf achter mijn info aan heb moeten zitten. Wat een k*tservice van pro-assist.
  #1166  
Oud 10-11-10, 15:58
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans87 Bekijk bericht
Naast Pro Assist heb ik ook bij T-Mobile geklaagd;
--> Mijn oude abonnement (moest nog ruim half jaar) is ontbonden, op voorwaarde dat ik een nieuw contract bij ze sloot. Inmiddels staat iPhone 4 in bestelling.
--> T-Mobile verzekeringen (wat is er met Pro Assist gebeurd??) komt morgen een nieuw toestel leveren voor de oude 3G. Weet nog niet welke versie/refurbished/etc. Heeft 8 weken geduurd in totaal.
Ik denk dat er voor mij ook niets anders opzit dan te gaan klagen. Als je hierdoor eerder je telefoon terug krijgt is 't het proberen waard. Ik wacht namelijk ook al zo'n 8 weken en heb nog niets vernomen over of en wanneer ik mijn telefoon terug krijg.

Laat je ons morgen weten wat voor telefoon je terug hebt gekregen?
  #1167  
Oud 10-11-10, 19:19
DEPEEK DEPEEK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

@yensen Dat heb ik ook geprobeerd voor mijn 3 Gs maar dat deden ze niet zeiden ze tegen mij. ben ondertussen al vanaf 30 augustus aan het wachten en word er schijtziek van. Waar moet je precies een aangetekende brief heen sturen? want ik ben er helemaal klaar mee. Elke keer hetzelfde telefoon in bestelling geen leverdatum.
  #1168  
Oud 10-11-10, 20:30
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Iemand al ervaring met het inleveren bij ProAssist van een iPhone 4? Heeft die ook zo'n lange wachttijd tot ie weer terug komt?
Mijne wordt morgen opgehaald. Door een val werkt de speaker niet zo best meer, de rest is wonderbaarlijk nog heel en niks aan te zien!

Verder las ik van iemand dat je een iPhone als leentoestel zou moeten krijgen? Nou weet ik niet wat ik krijg morgen, maar volgens de telefoniste een toestel waar ik alleen mee kan bellen en smsen?? Klopt dit wel, moet ik hier genoegen mee nemen?
Weten jullie of je recht hebt op je eigen toestel gerepareerd terug, of een splinternieuwe.
Mogen ze je zomaar een refurbished toestel terug geven?
  #1169  
Oud 10-11-10, 21:47
Roogr Roogr is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Het duurt in ieder geval weken, bij een garantiegeval minimaal twee weken. Reparatie nog (veel) langer. Je zal bijna zeker een refurbished krijgen.

Wat voor leentoestel je krijgt hangt af van de soort verzekering die je hebt afgesloten (de polisvoorwaarden). Zelf betaal ik de duurste, ik geloof 10,95 per maand, met een iphone als leentoestel. Dit is niet eens een Iphone 4 maar een crappy Iphone 3G.
  #1170  
Oud 11-11-10, 00:30
joosthuurman joosthuurman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

hallo allemaal,

vandaag heb ik met proassist contact gehad en maar eens geinfomeerd naar de status van mijn bestelde iphone. wederom konden ze mij geen duidelijk antwoord geven hier over, het enige dat ze mij konden vertellen was dat mijn toestel in bestelling was, maar dat was ie voor zo ver ik wist ook al 5 weken geleden geen goed bericht dus!!! de dame zei ook dat er mensen al wel meer dan 10 weken aan het wachten waren en dat ik me met andere woorden hier bij moest aansluiten en rustig moest afwachten. er was ook geen andere manier hoe ze mij kon helpen. toen was bij mij de maat vol en heb ik haar zeer duidelijk laten weten dat je zo niet met wel te verstaan betalende klanten om kunt gaan. wel iedere keer netjes je premie betalen en vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd worden, ik was het zat en op eens waren er meer mogelijkheden zo kon ik een ander toestel uitzoeken ongeacht welke prijs of type zolang het maar geen iphone was!!! tja als je eenmaal iphone gewent bent wil je niets anders meer!! maar ben van mijn geloof af moeten stappen want nog eens 5 a weet niet hoeveel weken wachten, nee echt niet.... heb nu tijdelijk een nokia e71 shit uitvoering val om de haverklap uit loopt vast en is nokia gebruiks onvriendelijk gelukkig wordt deze morgen omgeruild. dan nog zo'n 4 tot 7 dagen wachten en dan komt als het goed is mijn nieuwe telefoon heb gekozen voor een htc disire hd het is dan wel geen iphone maar ik ga er qua telefoon op voor uit had hier voor een iphone 3g 8gb.
ben eigenlijk wel benieuwd wat er met jullie zo al is afgesproken door proassist laat het maar even weten groetjes joost.
succes allemaal.
  #1171  
Oud 11-11-10, 09:57
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joosthuurman Bekijk bericht
hallo allemaal,

vandaag heb ik met proassist contact gehad en maar eens geinfomeerd naar de status van mijn bestelde iphone. wederom konden ze mij geen duidelijk antwoord geven hier over, het enige dat ze mij konden vertellen was dat mijn toestel in bestelling was, maar dat was ie voor zo ver ik wist ook al 5 weken geleden geen goed bericht dus!!! de dame zei ook dat er mensen al wel meer dan 10 weken aan het wachten waren en dat ik me met andere woorden hier bij moest aansluiten en rustig moest afwachten. er was ook geen andere manier hoe ze mij kon helpen. toen was bij mij de maat vol en heb ik haar zeer duidelijk laten weten dat je zo niet met wel te verstaan betalende klanten om kunt gaan. wel iedere keer netjes je premie betalen en vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd worden, ik was het zat en op eens waren er meer mogelijkheden zo kon ik een ander toestel uitzoeken ongeacht welke prijs of type zolang het maar geen iphone was!!! tja als je eenmaal iphone gewent bent wil je niets anders meer!! maar ben van mijn geloof af moeten stappen want nog eens 5 a weet niet hoeveel weken wachten, nee echt niet.... heb nu tijdelijk een nokia e71 shit uitvoering val om de haverklap uit loopt vast en is nokia gebruiks onvriendelijk gelukkig wordt deze morgen omgeruild. dan nog zo'n 4 tot 7 dagen wachten en dan komt als het goed is mijn nieuwe telefoon heb gekozen voor een htc disire hd het is dan wel geen iphone maar ik ga er qua telefoon op voor uit had hier voor een iphone 3g 8gb.
ben eigenlijk wel benieuwd wat er met jullie zo al is afgesproken door proassist laat het maar even weten groetjes joost.
succes allemaal.
Hier heb ik ook over nagedacht, 'n andere telefoon te nemen. Maar na veel wikken en wegen heb ik toch gekozen om bij de iPhone te blijven. Niet alleen omdat het gewoon 'n geweldig apparaat is (slijm), maar vooral ook omdat ik al weet ik hoeveel apps heb gekocht, geld wat ik kwijt zou zijn als ik over zou stappen naar 'n andere telefoon.

Toch vind ik 't opvallend dat je na flink aandringen (kwaad maken), je wel dingen voor elkaar krijgt bij PA, vreemde zaak.
  #1172  
Oud 11-11-10, 11:45
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joosthuurman Bekijk bericht
hallo allemaal,

vandaag heb ik met proassist contact gehad en maar eens geinfomeerd naar de status van mijn bestelde iphone. wederom konden ze mij geen duidelijk antwoord geven hier over, het enige dat ze mij konden vertellen was dat mijn toestel in bestelling was, maar dat was ie voor zo ver ik wist ook al 5 weken geleden geen goed bericht dus!!! de dame zei ook dat er mensen al wel meer dan 10 weken aan het wachten waren en dat ik me met andere woorden hier bij moest aansluiten en rustig moest afwachten. er was ook geen andere manier hoe ze mij kon helpen. toen was bij mij de maat vol en heb ik haar zeer duidelijk laten weten dat je zo niet met wel te verstaan betalende klanten om kunt gaan. wel iedere keer netjes je premie betalen en vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd worden, ik was het zat en op eens waren er meer mogelijkheden zo kon ik een ander toestel uitzoeken ongeacht welke prijs of type zolang het maar geen iphone was!!! tja als je eenmaal iphone gewent bent wil je niets anders meer!! maar ben van mijn geloof af moeten stappen want nog eens 5 a weet niet hoeveel weken wachten, nee echt niet.... heb nu tijdelijk een nokia e71 shit uitvoering val om de haverklap uit loopt vast en is nokia gebruiks onvriendelijk gelukkig wordt deze morgen omgeruild. dan nog zo'n 4 tot 7 dagen wachten en dan komt als het goed is mijn nieuwe telefoon heb gekozen voor een htc disire hd het is dan wel geen iphone maar ik ga er qua telefoon op voor uit had hier voor een iphone 3g 8gb.
ben eigenlijk wel benieuwd wat er met jullie zo al is afgesproken door proassist laat het maar even weten groetjes joost.
succes allemaal.
Hoi Joost,

Als je een andere telefoon uitzoekt, dan laten ze je iphone ook in bestelling staan, wat ze zeggen is dat 'als de iphone er eerder is je deze uiteraard uitgeleverd krijgt'. Klinkt heel redelijk allemaal, dus ik had voor de nokia n8 gekozen. Wat ze volgens mij alleen doen, is als die vervangende telefoon te duur is (duurder dan een refurbished) je alsnog gewoon laten wachten op die iphone, de andere telefoon blijft dan 'in bestelling staan, ook geen idee waarom het zo lang duurt', ook al is die gewoon leverbaar. Het lijkt bij mij iig op een valse belofte om je weer even 2 weken stil te houden terwijl je op je refurbished toestel wacht...
  #1173  
Oud 11-11-10, 13:37
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

voor de hopefuls: net opgehangen met pro-assist, ze geven aan dat mensen die vanaf augustus wachten waarschijnlijk (slag om de arm) deze maand geholpen worden, aangezien ze nu een steady stroom toestellen binnenkrijgen. Ze kunnen alleen niets zeggen over type, nieuw/refurbished of met zekerheid dat het ook echt gaat lukken deze maand.
  #1174  
Oud 11-11-10, 14:22
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhr984 Bekijk bericht
voor de hopefuls: net opgehangen met pro-assist, ze geven aan dat mensen die vanaf augustus wachten waarschijnlijk (slag om de arm) deze maand geholpen worden, aangezien ze nu een steady stroom toestellen binnenkrijgen. Ze kunnen alleen niets zeggen over type, nieuw/refurbished of met zekerheid dat het ook echt gaat lukken deze maand.
Dit hebben ze mij ook verteld. Of dit nu de waarheid is of gewoon 'n toezegging om ons warm te houden weet ik niet, laten we hopen het eerste!
  #1175  
Oud 11-11-10, 14:50
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Dit hebben ze mij ook verteld. Of dit nu de waarheid is of gewoon 'n toezegging om ons warm te houden weet ik niet, laten we hopen het eerste!
Voor de hopefulls, mijn toestel is 19 september opgehaald en heb vandaag een nieuwe 3G 16GB gekregen. Overigens na eindeloos klagen bij pro-assist en t-mobile.
  #1176  
Oud 11-11-10, 14:53
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans87 Bekijk bericht
Voor de hopefulls, mijn toestel is 19 september opgehaald en heb vandaag een nieuwe 3G 16GB gekregen. Overigens na eindeloos klagen bij pro-assist en t-mobile.
De mijne is 20 september opgehaald, dus ik ben morgen aan de beurt? Zal wel niet zo gaan, ookal doet PA aan 'n first-in-first-out systeem...
Veel plezier met je iPhone!
  #1177  
Oud 11-11-10, 14:53
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans87 Bekijk bericht
Voor de hopefulls, mijn toestel is 19 september opgehaald en heb vandaag een nieuwe 3G 16GB gekregen. Overigens na eindeloos klagen bij pro-assist en t-mobile.

oprecht, onvoorstelbaar dit
  #1178  
Oud 11-11-10, 18:01
musa-rsn musa-rsn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans87 Bekijk bericht
Voor de hopefulls, mijn toestel is 19 september opgehaald en heb vandaag een nieuwe 3G 16GB gekregen. Overigens na eindeloos klagen bij pro-assist en t-mobile.
Mijn toestel is 18 augustus opgehaald en heb nog niks gehoord, niet te geloven dit... volgens mij weten die gasten niet wat Fifo inhoudt.
Volgens mij is het eerder hoe meer klagen hoe sneller je hem hebt
  #1179  
Oud 12-11-10, 01:07
Quanza Quanza is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik stel voor dat degenen die nu nog wachten op vervanging van hun iPhone, melden wanneer het is opgehaald en of het toestel binnen/ buiten garantie is.
Zal meteen aftrappen...

- 8 augustus opgehaald
- buiten garantie
  #1180  
Oud 12-11-10, 03:49
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Hoi beste mensen,

Ik was een tijd geleden bestolen van mijn iphone 3gs 32 gb (zie vanaf pagina 20).
Nadat mijn telefoon gestolen was (was pissed off,zat al midden in de scheiding en had al een kort lontje) lopen bellen met t-mobile,pro-assist en tig keren langs de politie geweest om te zeuren..was ie eindelijk terecht van de week.Dinsdag 9-11-2010 opgehaald bij de politie.Verdachte..nou eigenlijk dader is opgepakt en heeft er "afstand" van gedaan (heb een beetje gezocht,maar ben het nergens tegengekomen wiens iphone gestolen was en teruggevonden).Justitie is er nu nog mee bezig,maar mijn iphone heb ik direkt devolgende dag laten ophalen door Pro-Assist.Ik kreeg em gejailbreakt terug,met krassen en pitjes op de achterkant en voorkant!En er zat een tmobile prepaidkaartje in notabene van de dader! (asshole!).
Ik heb met tmobile hierover gebeld en die vonden het heel raar dat mijn zaak afgewezen was door pro-assist,had namelijk alles in gang gezet voor een vergoeding.
Met pro assist daarna gebeld die vertelde mij dat ze het toestel zullen proberen te reparen en dat ik na 10 dagen mocht bellen voor informatie,of ik em gerepareerd terug krijg of dat ik een nieuwe krijg.Als ik een nieuwe krijg accpeteer ik niks anders dan een iphone 3gs 32 GB zwart of anders de iphone 4 32 GB zwart!Ze hebben heel wat goed te maken en gezien wat ik allemaal hier op het forum lees vind ik het echt SCHANDALIG op z'n zachts gezegd! Dader staat heel groot en duidelijk,in bewegend beeld dat ie mijn iphone steelt en dat noem je GEEN diefstal??? Wat voor wereld leven we in? Ik kreeg eerst ook een kleine nokia uit 1999 met nog foto's erin van de vorige gebruiker en na een tijd lang zeuren kreeg ik zo een verouderde htc,waar ik nu og gebruik van maak.Toen ik de mevrouw van pro assist vroeg of het versneld kon worden,antwoorde ze "meneer wij doen niet aan spoedreparaties"...bij de koerier die het toestel kwam ophalen probeerde ik het ook,die heeft er een notitie van gemaakt.
Maar goed ik ben van plan om exact 10 dagen te wachten,daarna bel ik 1 keer met ze,is het niet geregeld,stop ik onmiddelijk de verzekering en ga ik met tmobile bellen dat ik mijn contract die nog anderhalf jaar loop wil ontbinden!Ik heb hier namelijk geen trek in om nog meer energie in te steken,het gaat hier om een telefoon die gestolen was,die verzekerd was,die boven water is gekomen weliswaar beschadigd,maar terug is,alle bewijzen liggen er en nog gaan ze me in de kou laten staan??

groetjes
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.