Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je betaald dan 10,95 in de maand. En het is een speciale iPhone verzekering zoals ze me bij t-mobile vertelden. Nog een nadeel is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#961
|
|||
|
|||
Je betaald dan 10,95 in de maand. En het is een speciale iPhone verzekering zoals ze me bij t-mobile vertelden. Nog een nadeel is dat het eigen risico van 30 euro na 40 euro is gegaan. Maar dat neem ik wel voor lief als ik maar een iPhone als leentoestel krijg
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#962
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat webcare hier meer duidelijk over kan geven? |
#963
|
|||
|
|||
Ik zit trouwens eens op de achterkant de "Algemene Voorwaarden T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekering" te lezen. Bij Proassist noemen ze het leveren van iphone's een soort van overmacht. Maar dit kunnen ze helemaal niet zo noemen. Dus ze zijn aansprakelijk voor de schade die ik lijdt aan het niet tijdig leveren van een vervangende telefoon.
Er staat letterlijk: " 9.1 Noch T-Mobile noch ProAssist is aansprakelijk voor schade ontstaan door niet tijdige levering van een vervangende telefoon als gevolg van overmacht. 9.2 Onder overmacht in de zin van deze overeenkomst wordt in ieder geval verstaan: * Extreme weer- en verkeersomstandigheden die onverantwoorde risico's met zich meebrengen voor deelname aan het vereer; * Oorlog, oorlogsgeweld, andere omstandigheden zoals genoemd in ar. 6.9 en 6.10. 9.3 Indien door overmacht een vervangend toestel niet kan worden geleverd wordt nakoming van e verplichtingen aan de zijde van zowel T-Mobile als ProAssist opgeschort voor de duur van de overmacht." Dit staat er letterlijk. Ik ga hier gewoon een echte brief over opstellen richting ProAssist maar ook tegelijk naar T-mobile. Het komt hierbij namelijk neer op contractbreuk. In de brief ga ik dan ook vragen om mijn contract bij T-mobile te laten ontbinden met behoud van nummer en toestel. Ik vindt dit niet meer dan een redelijke oplossing. |
#964
|
|||
|
|||
Hmm ik vraag het me af of het gaat werken. Zal eens vragen of een leraar Recht bij mij op school er eens naar wil kijken. Is wel interessant natuurlijk
|
#965
|
|||
|
|||
Ik weet het ook niet, maar ik heb een hekel aan het wachten. Dan heb ik liever dat ze het contract ontbinden. Ik lees net dat KPN en Vodafone één dezer dagen ook de Iphone gaat aanbieden. KPN via KPN, Hi en Telfort. Hierbij is T-mobile geen alleenheerser!! WOEHOE!! Zodra mijn contract ontbonden is al dan niet is afgelopen gelijk weer overstappen naar Hi..!!
|
#966
|
|||
|
|||
Dani heeft wel een punt ik ben benieuwd hou ons op de hoogte he!
|
#967
|
|||
|
|||
Haha ja dat hoop ik dat er heel wat over stappen. Dan wordt het t-mobile netwerk misschien ook weer wat "rustiger". Alhoewel ik meer verwacht dat er nieuwe mensen een iPhone nemen dan mensen die overstappen
|
#968
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had trouwens ook een 3GS ja |
#969
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: De brieven zijn geschreven en gaan op naar bestemming met uiteraard aangetekend versturen! Zo 14 euro kwijt aan twee briefjes aangetekend versturen.. tssss. Laatst gewijzigd door Dani538; 13-10-10 om 16:01. |
#970
|
|||
|
|||
Vervangend toestel
Nou heb ik ook een mooie, na lang wachten eindelijk antwoord van de claimservice (mis mijn iphone nu 2 maanden en heb hier nu al tig keer over gebeld en anderhalve week geleden ook maar gemaild): blabla leveringsproblemen, maar ik mag wel uit alle andere leverbare toestellen in Nederland kiezen. Ik denk, mooi, ik gebruik mijn iphone namelijk vooral ook als camera, routeplanner etc. en zag in de Nokia N8 wat dat betreft een goeie vervanger, even checken of die beschikbaar is bij Nokia.nl, ja hoor, op voorraad en leverbaar. Dus maar teruggemaild dat ik die dan ook wel wil, krijg ik als antwoord dat deze niet leverbaar is en pas in januari via proassist (oja, en dat er een sterk gerucht is dat er nieuwe iphones komen...). Lijkt bijna dat ik het verkeerd opgevat heb, maar onder aan de eerste mail staat toch echt duidelijk:
U mag uiteraard altijd kiezen voor een ander toestel en u heeft dan de keuze uit alle in Nederland te leveren toestellen. En er staat duidelijk niet: alle in Nederland te leveren toestellen waar proassist op dat moment zin in heeft om ze te leveren. kortom, anast geruchten en valse hoop nu ook nog eens valse beloften? |
#971
|
|||
|
|||
Citaat:
Webcare had mij een e71 beloofd en kreeg een e52... nu zit ik met een 2730i met de i van invalide... wat een drama. Heb gevraagd om een ander leen toestel, maar 0,0 reactie. Ik wacht sinds 23 juni, ben benieuw wie eerder een nieuwe telefoon krijgt. Laatst gewijzigd door apster; 13-10-10 om 16:47. |
#972
|
|||
|
|||
Ik heb meerdere ervaringen gehad met pro-assist, de eerste keren vond ik de service redelijk. Maar de laatste keer.... ik heb geloof ik 2 maanden gewacht, om mijn Iphone terug te krijgen. Vervolgens werkte hij voor geen meter, het aanraakscherm viel regelmatig uit, voor een paar minuten.
Oftewel ik ben erg ontevreden over pro-assist. (Oja als je belt kunnen ze niks zeggen over de status van je toestel, en er werd ook gebeld naar een heel ander telefoonnummer dan dat van mij, om te vragen naar de klanttevredenheid) |
#973
|
||||
|
||||
Valt me op dat veel mensen denken dat ze een "nieuw" toestel krijgen bij een swap (omruil). Dit is is meer dan 9 van de 10 gevallen niet aan de hand. Apple geeft namelijk een refurbished toestel terug, of wel een toestel opnieuw opgebouwd uit hergebruikte onderdelen. Vaak wordt hierbij wel de achterkant vervangen en er wordt een nieuwe simtray aangemaakt meer niet. Het toestel is ook redelijk makkelijk te herkennen, wanneer je het toestel openmaakt staat in het begin van het serie nummer 5K. 5K is een opnieuw opgebouwd toestel ofwel refurbished.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl Laatst gewijzigd door bartha; 13-10-10 om 21:48. |
#974
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#975
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#976
|
||||
|
||||
5K = refurbished. Sorry heb het aangepast!
|
#977
|
|||
|
|||
In het geval van mensen die een iPhone 4 krijgen, die zullen toch wel een echte nieuwe krijgen neem ik aan? Gezien de korte duur dat de iPhone 4 uberhaupt uit is. In het geval van de 3GS klopt het inderdaad wel denk ik.
|
#978
|
||||
|
||||
Sommige iPhone 4 toestellen worden ook nu al refurbished... Gaat sneller dan je denkt! Maar het klopt dat je in het begin een nieuw toestel kreeg. Een iPhone 4 refurbished is moeilijk te herkennen omdat deze alleen een streepjes code tegen de behuizing en accu heeft. Met een goede barcode scanner uiteraard wel te lezen.
|
#979
|
|||
|
|||
Na alle extra kosten die ik heb gemaakt , omdat ik al vanaf 11-08-10 zonder iphone 3gs 16 gb zwart zit vind ik dat ze me wel een iphone 4 mogen geven
__________________
http://www.weedwar.nl/?ref=23802 |
#980
|
|||
|
|||
ik ben mijn iphone 3GS als sinds 1 augustus kwijt,
als ik bel weten ze niks en niemand kan helpen iemand tips? ik wil eigenlijk wel een iphone 4 10 week ik belachelijk lang lijkt me.. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 17:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 18:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 10:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 15:48 |
|
|