//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je betaald dan 10,95 in de maand. En het is een speciale iPhone verzekering zoals ze me bij t-mobile vertelden. Nog een nadeel is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 13-10-10, 13:23
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Je betaald dan 10,95 in de maand. En het is een speciale iPhone verzekering zoals ze me bij t-mobile vertelden. Nog een nadeel is dat het eigen risico van 30 euro na 40 euro is gegaan. Maar dat neem ik wel voor lief als ik maar een iPhone als leentoestel krijg
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 13-10-10, 13:27
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Dat zou wel grappig zijn dat ze dan Iphones als leentoestel geven, ze hebben knijter veel moeite met leveren van toestellen. Maar ondertussen kunnen ze ze wel als leentoestel aanbieden... Frapant... Het wordt steeds gekker bij Pro-assist..
Dat was opzich ook wel mijn gedachte. Dus ik zie het wel hoe ze het gaan oplossen. Kan trouwens in de voorwaarde niet lezen dat ze ook daadwerkelijk een iPhone als leentoestel geven.

Misschien dat webcare hier meer duidelijk over kan geven?
  #963  
Oud 13-10-10, 13:34
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik zit trouwens eens op de achterkant de "Algemene Voorwaarden T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekering" te lezen. Bij Proassist noemen ze het leveren van iphone's een soort van overmacht. Maar dit kunnen ze helemaal niet zo noemen. Dus ze zijn aansprakelijk voor de schade die ik lijdt aan het niet tijdig leveren van een vervangende telefoon.

Er staat letterlijk:

"
9.1 Noch T-Mobile noch ProAssist is aansprakelijk voor schade ontstaan door niet tijdige levering van een vervangende telefoon als gevolg van overmacht.
9.2 Onder overmacht in de zin van deze overeenkomst wordt in ieder geval verstaan:
* Extreme weer- en verkeersomstandigheden die onverantwoorde risico's met zich meebrengen voor deelname aan het vereer;
* Oorlog, oorlogsgeweld, andere omstandigheden zoals genoemd in ar. 6.9 en 6.10.
9.3 Indien door overmacht een vervangend toestel niet kan worden geleverd wordt nakoming van e verplichtingen aan de zijde van zowel T-Mobile als ProAssist opgeschort voor de duur van de overmacht."

Dit staat er letterlijk. Ik ga hier gewoon een echte brief over opstellen richting ProAssist maar ook tegelijk naar T-mobile. Het komt hierbij namelijk neer op contractbreuk. In de brief ga ik dan ook vragen om mijn contract bij T-mobile te laten ontbinden met behoud van nummer en toestel. Ik vindt dit niet meer dan een redelijke oplossing.
  #964  
Oud 13-10-10, 13:38
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Hmm ik vraag het me af of het gaat werken. Zal eens vragen of een leraar Recht bij mij op school er eens naar wil kijken. Is wel interessant natuurlijk
  #965  
Oud 13-10-10, 13:45
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik weet het ook niet, maar ik heb een hekel aan het wachten. Dan heb ik liever dat ze het contract ontbinden. Ik lees net dat KPN en Vodafone één dezer dagen ook de Iphone gaat aanbieden. KPN via KPN, Hi en Telfort. Hierbij is T-mobile geen alleenheerser!! WOEHOE!! Zodra mijn contract ontbonden is al dan niet is afgelopen gelijk weer overstappen naar Hi..!!
  #966  
Oud 13-10-10, 13:46
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Dani heeft wel een punt ik ben benieuwd hou ons op de hoogte he!
  #967  
Oud 13-10-10, 13:47
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Haha ja dat hoop ik dat er heel wat over stappen. Dan wordt het t-mobile netwerk misschien ook weer wat "rustiger". Alhoewel ik meer verwacht dat er nieuwe mensen een iPhone nemen dan mensen die overstappen
  #968  
Oud 13-10-10, 14:15
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Bekijk bericht
En had je hiervoor ook een 3GS? En vertelden ze dat ie gerepareerd zou zijn? Bij mij vertellen ze dus dat ie gerepareerd is, maar met waterschade lijkt me dat apart. Dus hoop ik nog steeds ook op een nieuwe, zoals jij!
Aan de telefoon zeiden ze eerst dat ze wachtten op een onderdeel. Toen ik een week later weer belde zeiden ze dat ie gemaakt was en dat er een nieuw unitboard in zat, toen zei ik dat het probleem met name ook aan de buitenkant zat en toen zei ze `oh ja ik zie het, het is een geheel nieuw toestel´. Dus ik acht de kans groot dat jij ook een nieuwe Iphone krijgt.

Ik had trouwens ook een 3GS ja
  #969  
Oud 13-10-10, 14:48
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Dani heeft wel een punt ik ben benieuwd hou ons op de hoogte he!
Ik ga nu de brieven schrijven, ik houd jullie op de hoogte.

Edit: De brieven zijn geschreven en gaan op naar bestemming met uiteraard aangetekend versturen!

Zo 14 euro kwijt aan twee briefjes aangetekend versturen.. tssss.

Laatst gewijzigd door Dani538; 13-10-10 om 16:01.
  #970  
Oud 13-10-10, 16:33
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard Vervangend toestel

Nou heb ik ook een mooie, na lang wachten eindelijk antwoord van de claimservice (mis mijn iphone nu 2 maanden en heb hier nu al tig keer over gebeld en anderhalve week geleden ook maar gemaild): blabla leveringsproblemen, maar ik mag wel uit alle andere leverbare toestellen in Nederland kiezen. Ik denk, mooi, ik gebruik mijn iphone namelijk vooral ook als camera, routeplanner etc. en zag in de Nokia N8 wat dat betreft een goeie vervanger, even checken of die beschikbaar is bij Nokia.nl, ja hoor, op voorraad en leverbaar. Dus maar teruggemaild dat ik die dan ook wel wil, krijg ik als antwoord dat deze niet leverbaar is en pas in januari via proassist (oja, en dat er een sterk gerucht is dat er nieuwe iphones komen...). Lijkt bijna dat ik het verkeerd opgevat heb, maar onder aan de eerste mail staat toch echt duidelijk:

U mag uiteraard altijd kiezen voor een ander toestel en u heeft dan de keuze uit alle in Nederland te leveren toestellen.

En er staat duidelijk niet: alle in Nederland te leveren toestellen waar proassist op dat moment zin in heeft om ze te leveren. kortom, anast geruchten en valse hoop nu ook nog eens valse beloften?
  #971  
Oud 13-10-10, 16:37
apster apster is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pellebrakkee Bekijk bericht
Als ik het zo allemaal lees ben ik niet de enige met problemen bij Pro-Assist:

14 weken geleden heb ik mijn Iphone 3g laten vallen, gevolg: het volledige scherm kapot. Ik blij dat ik mijn Iphone gelukkig verzekerd heb. Daar denk ik nu wel anders over. Iphone op laten halen na eerst getelefoneerd te hebben met Pro-Assist (duurt ook 30 minuten voor je iemand aan de lijn hebt) aardige vrouw aan de lijn gekregen en ze zouden hem binnen 4 uur ophalen en ik kreeg een Blackberry (gloednieuw) tot nu toe allemaal prima. Helaas bleef de Blackberry hangen tijdens mijn vakantie dus ik had 2 weken geen telefoon. Terug thuis weer gebeld of mijn Iphone al klaar was. "Nee meneer hij is nog bij de monteur" Nou oke dan maar. Nieuw leentoestel gekregen (Nokia E91) en 4 weken later was mijn Iphone dan eindelijk klaar. Chauffeur komt netjes mijn Iphone terugbrengen en ik was natuurlijk blij. Totdat ik eens goed na het nieuwe scherm keek. Het scherm was nieuw máár hij lag er aan de rechterkant los op!!! Gevolg: er kwam stof onder. Weer gebeld om dit te melden en mevrouw bood aan om de telefoon op te halen voor opnieuw een reparatie. Hier heb ik even mee gewacht want ik had geen zin in weer zon lompe Nokia. Twee weken later toch maar laten ophalen anders zou het scherm nog kapot gaan door vocht e.d. Telefoon werd weer netjes opgehaald en deze keer kreeg ik een Nokia E71 (afschuwelijk apparaat). De chauffeur had nog op het bekende blauwe a4tje geschreven: "scherm zit los en er zit stof onder" verder stond er nog "headset defect aan linker oortje" (mijn oortje was kapot en ik zou nieuwe krijgen hadden ze gezegd). Na 3 weken belde ik maar eens op of het nog lang duurde. "Ja hoor meneer vrijdag komt ie binnen, bent u maandag thuis?" Ja ik was maandag thuis dus laat maar komen. Eindelijk dacht ik na al die weken mijn Iphone te hebben gemist. Ik heb maandag middag dan eindelijk mijn Iphone weer in mijn handen, scherm zit netjes vast. Maar je raadt het natuurlijk al: er zat gewoon nog stof onder. Ook de oortjes die ik zou moeten krijgen waren nergens te bekennen, kreeg gewoon de kapotte terug. Dus ik weer bellen: na een uur proberen en 3 keer weggedrukt te zijn had ik dan eindelijk iemand aan de telefoon. Mevrouw was alles behalve klantvriendelijk en er kwam geen schot in. Op dat moment heb ik dus ook niet afgesproken mijn Iphone opnieuw in te leveren. Ik had geen zin meer om met mevrouw te telefoneren. Een half uur later heb ik toch maar weer gebeld en gevraagd naar de manager. Deze was al naar huis maar de telefoniste zou een mailtje sturen en de volgende dag zou ik 's ochtends gebeld worden. Het is de volgende dag (vandaag dus) maar de manager heeft niet gebeld. Dus dan bel ik zelf maar, uiteindelijk heb ik de manager aan de telefoon gekregen en alles uitgelegd. Uiteraard betreurde ze de gang van zaken. Maar iets regelen dat mij aanstaat? Hoo maar. Toch maar toegegeven en in overleg met de manager zou mijn Iphone met spoed worden gerepareerd en binnen twee uur zouden ze hem ophalen en met een HTC komen (dat wilde ik). Inderdaad de chauffeur was er binnen twee uur maar met een Nokia E52. "Dat was niet afgesproken mevrouw de manager" dacht ik. Dus wéér gebeld met de manager (die uit der vergadering gehaald moest worden) om mijn ongenoegen te uitte. Mevrouw was het hier niet mee eens en het was allemaal maar mijn probleem. Morgen komen ze dan (hopelijk) een HTC afgeven.

Hopelijk dat mijn Iphone nu netjes terug komt binnen de afgesproken tijd en dat ik dan mijn verzekering kan opzeggen!
Die e52 is volgens mij de toestel die ik had als leen toestel. Wat is de ProAssist wereld toch klein! De e52 hield het overigens maar 5 dagen vol.

Webcare had mij een e71 beloofd en kreeg een e52... nu zit ik met een 2730i met de i van invalide... wat een drama. Heb gevraagd om een ander leen toestel, maar 0,0 reactie.

Ik wacht sinds 23 juni, ben benieuw wie eerder een nieuwe telefoon krijgt.

Laatst gewijzigd door apster; 13-10-10 om 16:47.
  #972  
Oud 13-10-10, 20:34
jorisb jorisb is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb meerdere ervaringen gehad met pro-assist, de eerste keren vond ik de service redelijk. Maar de laatste keer.... ik heb geloof ik 2 maanden gewacht, om mijn Iphone terug te krijgen. Vervolgens werkte hij voor geen meter, het aanraakscherm viel regelmatig uit, voor een paar minuten.
Oftewel ik ben erg ontevreden over pro-assist.
(Oja als je belt kunnen ze niks zeggen over de status van je toestel, en er werd ook gebeld naar een heel ander telefoonnummer dan dat van mij, om te vragen naar de klanttevredenheid)
  #973  
Oud 13-10-10, 21:16
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Valt me op dat veel mensen denken dat ze een "nieuw" toestel krijgen bij een swap (omruil). Dit is is meer dan 9 van de 10 gevallen niet aan de hand. Apple geeft namelijk een refurbished toestel terug, of wel een toestel opnieuw opgebouwd uit hergebruikte onderdelen. Vaak wordt hierbij wel de achterkant vervangen en er wordt een nieuwe simtray aangemaakt meer niet. Het toestel is ook redelijk makkelijk te herkennen, wanneer je het toestel openmaakt staat in het begin van het serie nummer 5K. 5K is een opnieuw opgebouwd toestel ofwel refurbished.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl

Laatst gewijzigd door bartha; 13-10-10 om 21:48.
  #974  
Oud 13-10-10, 21:34
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisb Bekijk bericht
Ik heb meerdere ervaringen gehad met pro-assist, de eerste keren vond ik de service redelijk. Maar de laatste keer.... ik heb geloof ik 2 maanden gewacht, om mijn Iphone terug te krijgen. Vervolgens werkte hij voor geen meter, het aanraakscherm viel regelmatig uit, voor een paar minuten.
Oftewel ik ben erg ontevreden over pro-assist.
(Oja als je belt kunnen ze niks zeggen over de status van je toestel, en er werd ook gebeld naar een heel ander telefoonnummer dan dat van mij, om te vragen naar de klanttevredenheid)
Ik kan dan wel blond zijn,maar klant tevredenheid,lijk mij ook een heeeeel andere afdeling dan de status update dinges...en ik heb gewoon netjes mijn status op kunnen vragen hoor..niks aan de hand,snap niet dat er veel mensen zijn die echt maandenlang wachten,maar ook mensen die hoogstens 2,5 week wachten en gewoon een hele nieuwe 3GS terugkrijgen...
  #975  
Oud 13-10-10, 21:37
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartha Bekijk bericht
Valt me op dat veel mensen denken dat ze een "nieuw" toestel krijgen bij een swap (omruil). Dit is is meer dan 9 van de 10 gevallen niet aan de hand. Apple geeft namelijk een refurbished toestel terug, of wel een toestel opnieuw opgebouwd uit hergebruikte onderdelen. Vaak wordt hierbij wel de achterkant vervangen en er wordt een nieuwe simtray aangemaakt meer niet. Het toestel is ook redelijk makkelijk te herkennen, wanneer je het toestel openmaakt staat in het begin van het serie nummer 5K.
En wat wil 5k zeggen dan?! Nieuw of refurbished??
  #976  
Oud 13-10-10, 21:49
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

5K = refurbished. Sorry heb het aangepast!
  #977  
Oud 13-10-10, 22:22
sebasvdv sebasvdv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 18
Standaard

In het geval van mensen die een iPhone 4 krijgen, die zullen toch wel een echte nieuwe krijgen neem ik aan? Gezien de korte duur dat de iPhone 4 uberhaupt uit is. In het geval van de 3GS klopt het inderdaad wel denk ik.
  #978  
Oud 13-10-10, 22:31
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Sommige iPhone 4 toestellen worden ook nu al refurbished... Gaat sneller dan je denkt! Maar het klopt dat je in het begin een nieuw toestel kreeg. Een iPhone 4 refurbished is moeilijk te herkennen omdat deze alleen een streepjes code tegen de behuizing en accu heeft. Met een goede barcode scanner uiteraard wel te lezen.
  #979  
Oud 13-10-10, 23:20
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Na alle extra kosten die ik heb gemaakt , omdat ik al vanaf 11-08-10 zonder iphone 3gs 16 gb zwart zit vind ik dat ze me wel een iphone 4 mogen geven
__________________
http://www.weedwar.nl/?ref=23802
  #980  
Oud 13-10-10, 23:24
henkie123 henkie123 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

ik ben mijn iphone 3GS als sinds 1 augustus kwijt,
als ik bel weten ze niks en niemand kan helpen
iemand tips? ik wil eigenlijk wel een iphone 4
10 week ik belachelijk lang lijkt me..
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.