Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Is dat zo ja...wat is dit dan schat?? " Geachte mevrouw V, Bedankt voor uw reactie en fijn om te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#761
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#762
|
|||
|
|||
Citaat:
ik krijg hem morgen terug...YAAAAY |
#763
|
|||
|
|||
ik kan mijn ervaringen hier ook wel weer breed uit gaan opschrijven maar nu elke 'dreig' mailtjes. ghihi toen wisten ze ineens weer wie ik was en dat er zsm contact op genomen zou worden voor een nieuwe iphone ! Ze wist niet zeker of het een 3gs weer zou worden of een 4!
Hier reactie wat ik terug gekregen had van Webcare. Beste Silvan, Zoals telefonisch besproken neem ik even via de e-mail verder contact met je op. We hebben je probleem gelezen en willen dit graag nader toelichten. De I-Phones die voor reparatie worden opgestuurd en binnen de garantie van Apple vallen, worden door Apple zelf direct vervangen/omgeruild. I-Phones die niet binnen de garantie vallen en waar onze klanten ook voor verzekerd zijn, daarvoor dient de verzekeraar een nieuw toestel voor te verstrekken, zoals in de voorwaarden wordt gemeld. Wij zijn ons er ook van bewust, dat de klanten waarvan de reparatie binnen de garantie valt eerder zijn geholpen, maar wij hebben hier helaas geen invloed op. Het leveren van I-Phone toestellen is landelijk een probleem. ProAssist is echter zijn uiterste best aan het doen om I-Phone toestellen via andere wegen in te kopen. Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd u zouden willen voorzien van een ander toestel, kunnen wij op dit moment jammer genoeg niet realiseren. Betreffende de First-in, First-out, dat is ook de eerlijkste manier om iedereen te helpen. Wij hopen dat hier ook begrip voor is. Nogmaals wij gaan onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld. Volgende week neem ik nogmaals contact op per e-mail ook als ik nog geen verdere informatie kan verstrekken. We doen ons uiterste best. Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd. Dus ben benieuwd of ze volgende week contact op gaan nemen zo niet dan ga ik weer lekker door met spammen =). ** EDIT!!! ** ook een leuk nieuwtje; http://www.portablegear.nl/nieuws/11...in_Utrecht.htm Laatst gewijzigd door Souljaa; 29-09-10 om 17:04. |
#764
|
|||
|
|||
ff een update
nadat ik vorige week te horen kreeg dat mijn toestel vervangen zou worden door een nieuwe 3GS of een 4G. heb ik nu weer te horen gekregen dat mijn binnenwerk van iphone vervangen is....
heb nu een klacht ingediend bij webcare en om verduidelijking gevraagd, aangegeven dat ik het zat ben om iedere keer andere informatie te moeten ontvangen... het is net of ze daar met een dobbelsteen bepalen welke antwoorden ze geven aan de klanten grtzzz P succes alleen met de strijd tegen rare antwoorden |
#765
|
|||
|
|||
Citaat:
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law. |
#766
|
|||
|
|||
ja klopt inderdaad net wat robbor zegt !
ik heb zojuist via mail & Telefoon bevestiging gekregen dat ik een iphone 4 zou krijgen. en dat ze die volgens planning deze week zouden ontvangen. deze zou er voor mij ook tussen zitten. dus volgende week hoop ik een belletje te krijgen of morgen overmorgen nog ! Ben dus benieuwd of ze zich aan hun afspraak houden ! Heb ik 2 maand moeten wachten... ik hou jullie op de hoogte! |
#767
|
|||
|
|||
dank allen voor jullie reacties..
mijn grootste frustratie is dat alles wat ze mij aan info verstrekken wordt bij het volgende gesprek weer veranderd. ik weet af en toe niet meer welke informatie ik geloven moet..!! als ik wederom bel krijg ik weer iets anders te horen...en terugbel beloftes die ze maken komen ze ook niet na....en ja als ik een 3GS terug krijg is deze gerefurbished, daar ben ik van op de hoogte....als deze maar wel ok is grtzz P |
#768
|
||||
|
||||
pro assist werkt gewoon prima mijn 3 gs was van 4 hoog gevallen tijdens werk
Binnen 2 uur had ik een vervangend toestel en binnen 3 weken kreeg ik nieuw en gesealed in box in nieuwe witte 32 gig 3 GS Dus prima service
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB |
#769
|
|||
|
|||
soms zit het mee...vaak lees ik anders..
maar geniet ervan |
#770
|
|||
|
|||
Citaat:
YAY top!!! ik ben blij voor je.. |
#771
|
||||
|
||||
Voor sommige mensen gaat het zo snel omdat ze in de garantie termijn van 1 jaar zitten.
De eerste keer dat ik hem liet vallen had ik hem ook binnen 2 weken terug. Nu wacht ik echter al 3 weken op een nieuwe iPhone zonder ook maar iets te horen.. ---- Gemaild met Webcare, duurde 2 dagen (3x een mail gestuurd) voordat ik een reactie kreeg. In die reactie stond dat ze bepaalde informatie nodig had, die ik dus nu ook gemaild heb. Nu maar weer een paar dagen wachten dus :-( (Ik had de mysterieuze Bianca trouwens) |
#772
|
|||
|
|||
Ik heb dat andere nummer van jouw gebeld, maar daar krijg je nu niemand meer mee aan de lijn. Beetje raar. Ik bel nu met het standaard nummer van T-mobile gegarandeerd ofzo. Daar hang ik nu alweer meer dan een 15 minuten mee aan de lijn. Ze zeggen telkens dat ze in gesprek zijn en dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Maar volgens mij zit er maar één iemand, of ze willen gewoon niet op nemen. Ik zocht al de functie om nummerweergave uit te zetten, maar op de Samsung Jet is deze onvindbaar.
Ik wordt echt gek van Pro-assist ze latten helemaal maar dan ook helemaal niks van zich horen. Bellen ze nemen niet op en ze mailen nimmer terug. Voor mensen die will verzekeren ik raad Pro-assist af!! |
#773
|
|||
|
|||
Citaat:
Wacht...heb jij een proassist verzekering...of een t-mobile gegarandeerd....en hoelang heb jij je iphone al..ik heb hem namelijk al bijna een jaar...kan verschil in zitte... |
#774
|
|||
|
|||
Nou eindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze zegt dat er deze week een nieuwe lichting Iphones binnen komen. En dat ik volgende week bericht krijg over wanneer ze hem kunnen brengen. Deze dame vertelde mij dat ik wel gewoon weer een 3GS krijg. Ik wacht nog even af tot ze bellen want ik wil ook wel gewoon weer een witte. Aangezien deze duurder was dan de zwarte en ik hier specifiek voor gekozen heb.
Maar goed nou maar hopen dat ze de waarheid spreken, want op dit forum is gebleken dat dit ook niet altijd het geval is. |
#775
|
|||
|
|||
Citaat:
maar goed zie bovenstaande bericht over telefoontje. |
#776
|
|||
|
|||
Citaat:
En zoals je mijn berichten misschien hebt gelezen..ik heb dus niet gewacht op het telefoontje van PA...daar heb ik, 1: het geduld niet voor...en 2: als een medewerker van PA zelf al zegt dat ik beter zelf kan bellen, dat het dan sneller gaat...dan doe ik dat dus ook.. hopelijk loopt alles voor jou goed af...en hopelijk voor mij heb ik morgen rond deze tijd mn iphone weer in mn handen.. |
#777
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot nu toe vertellen ze mij elke keer dat ik geduld moet hebben en dat ze mij wel bellen. Maar daar heb ik ook het geduld niet voor... |
#778
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg mijn eigen iPhone 3GS terug met een nieuwe voor en achterkant zover ik weet... Ik zou niet eens een iphone 4 willen om heel eerlijk te zijn, vindt um zo blokkerig... En mij vertelden ze bij dat 29 nummer dat ik ook geduld moest hebben en dat ze zelf wel contact met mij zouden opnemen om een afspraak te maken aangezien mijn telefoon klaar was, maar heb direct erna gewoon naar het standaard nummer gebeld...en kon meteen een afspraak maken.. |
#779
|
|||
|
|||
Oke nou ik wacht het nog even tot volgende week af als ik dan op woensdag nog niks gehoord heb ga ik er weer achteraan bellen. Maar ik vind het toch een vaag gedoe allemaal. Net als dat de één wel een Iphone 4 krijgt en de ander toch weer een 3GS.
Is niet helemaal eerlijk zeg maar. |
#780
|
|||
|
|||
ach ja...sommige mensen hebben geluk...maar er zijn ook mensen die echt al maanden lang wachten..dan heb ik ook wel zoiets van..die mogen wel compensatie ontvangen..of mensen waarvan hun iphone totaal niet gemaakt kan worden...je weet het niet
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|