Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Whaha Soulja wat heb je tegen mr manager gezegd dan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#841
|
|||
|
|||
Whaha Soulja wat heb je tegen mr manager gezegd dan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#842
|
|||
|
|||
Nou het zou je verbazen;P
het is een mevrouw !!!!! heb gezegd van; dat ik niet tevreden was over hun service en als ze problemen wouden zo door moesten gaan =). |
#843
|
|||
|
|||
|
#844
|
|||
|
|||
Het ging ongeveer zo;
Je belt het nummer van pro assist ( Zit nu op school dus weet het nummer ff niet ;P) * Al onze medewerkers zijn in gesprek een moment geduld aub.* na 5 minuten wachten.. * Al onze medewerkers zijn in gesprek een moment geduld aub.* na 10 min.. * Al onze medewerkers zijn in gesprek een moment geduld aub.* na 13 min eindelijk iemand aan de telefoon gekregen, Goedendag meneer wat kan ik voor u betekenen, ik; Ja goedendag, bijna 2 maand geleden hebben jullie mijn iphone opgehaald en na herhaaldelijke mailtjes,belletjes. Krijg ik daar geen antwoord op en ik wil onderhand weten wat de status is van mijn telefoon. Pro assist: Ja meneer wat is uw dossiernummer? ik; 64**** Pro assist; Dat gaan we dan even voor u uitzoeken meneer heeft u een moment geduld? weer 10 min wachten ongeveer; Komt die medewerker weer aan de lijn; Ja er staat een telefoon voor u in de bestelling. Ik; Nou dat is dan mooi. Verbind me dan nu maar even door met de manager . Pro Assist; Nee dat kan ik helaas niet maken meneer zij zit in een vergadering. Ik; Ja ik zit ook wel is in een vergadering of wil niet gestoord worden geef me nou die manager maar dan regel ik het wel met hem/haar. Pro ; Ja ehm maar ehm( Dik getreuzel aan haar kant omdat ze wist dat ik gelijk had ) Na eindelijk wat door drammen me zin gekregen. Na 5 min kreeg ik dus de manager aan de telefoon; Zij zo goedendag meneer onze excuus voor dit ongemak. ik; Ja god ik spreek dus met de manager? zij zo; Ja daar spreekt u mee. ik; Ja ten 1e u weet het hele verhaal over mijn iphone probleem? Dat wist ze dan en ze zou voor mij deze week nog een iphone regelen. * Krijg zaterdag dus een nieuwe iphone 4 =).* Dankzij die manager daar ;P! |
#845
|
|||
|
|||
Whahaha u bastard, regel er ook 1 voor mij dan
|
#846
|
|||
|
|||
hahahahaha,
met zeiken over een i4 helpt alles blijkbaar:$! Ben nu wel benieuwd of zij zich aan haar afspraak houd ;P! ze hebben het telefonisch en schriftelijk wel bevestigd;P. ik hou je op de hoogte ! Mijn iphone komt tussen 2-6 maar moet gewoon werken zaterdag tot half 3 ! misschien loop ik hem wel mis :$? |
#847
|
|||
|
|||
Waar woon je?Neem ik hem wel voor je in ontvangst
|
#848
|
||||
|
||||
Dinsdag of maandag gebeld (vergeten lol) en toen kreeg ik het antwoord: "Ik heb geen idee wanneer u uw iPhone kunt ontvangen, Apple levert momenteel niet"
Net gebeld: "U kunt uw iPhone wel rond 2 weken verwachten" Ik: "Levert Apple de iPhones weer dan?" Zij: "Ja, mondjesmaat" Over 2 weken heb ik 5 weken en een dag gewacht, maargoed. Beter dan niks he.. |
#849
|
|||
|
|||
echt ff lachen
hahaha echt lachen man,
ik heb mijn iphone nog niet eens terug en dan ontvang ik deze email..... knap...of gewoon niet te geloven.... Beste Apple-klant, Apple zou graag willen weten wat uw recente ervaringen zijn met onderhoud aan uw iPhone bij uw plaatselijke netwerkprovider. Uw antwoorden in deze enquête zullen worden gebruikt om onze onderhoudsdiensten en producten te verbeteren. De informatie zal niet worden gebruikt voor marketingdoeleinden. Meer informatie over hoe Apple omgaat met klantgegevens vindt u in het privacybeleid van Apple . Als u wilt deelnemen aan deze internetenquête, kunt u op het internetadres (URL) hieronder klikke Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 3 tot 5 minuten. Hartelijk dank dat u ons wilt laten weten of we voldoen aan uw verwachtingen. Bedankt voor het retourneren van de ingevulde internetenquête binnen 7 dagen Met vriendelijke groet, AppleCare Service and Support |
#850
|
|||
|
|||
ben me iphone nu bijna 8 weken kwijt ben maandag gebeld door bianca ze zou me binnen een week wat laten horen hoe of wat ben benieuwd of ik bericht ga krijgen
|
#851
|
|||
|
|||
heel mooi
heel goed dat je een reactie van Bianca gehad hebt. ik heb 1 keer een meiltje gehad waarin ze vroeg naar wat persoonsgegevens en wanneer ze mij kon bellen. daarna nooit meer wat vernomen van Bianca...ook niet naar herhaaldelijk mailen...dus
maar helemaal topman.. grtzz |
#852
|
|||
|
|||
Zo heb zojuist een gloednieuwe 3gs van Pro Assist mogen ontvangen, had de koerier even een bakkie koffie gedaan en we kwamen aan de praat over claims die hij elke dag meemaakte.
Ik vroeg voor de lol aan hem of hij niet even een 4g achterover kon drukken voor mij en toen kwam et erop neer dat er nu schade experts zijn ingezet om de totale kosten te ramen voor al die debielen die 'perongeluk' hun 3g/3gs in het water laten vallen die niet meer binnen garantie van apple vallen en dus van PA een nieuw toestel moeten krijgen en hopen dat ze een i4 krijgen. Door dat soort mensen gaan we binnenkort een hogere premie betalen, ook gaan ze kijken naar de hoeveelheid claims die men indient. Mensen die dit geregeld doen (hij had het over 2 x of meer in de verzekeringshistorie) lopen kans om of helemaal geen nieuwe iphone te ontvangen dus gewoon een ander toestel of men krijgt gewoon de kapotte iphone weer terug. Dus mensen wees gewaarschuwd. Deze praktijken worden dus gemonitoord!! Fijn weekend allen |
#853
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#854
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#855
|
|||
|
|||
Ik heb nu dus ook mijn iPhone 3G laten vallen (barst in scherm). Maar hoop dat het voor ProAssist duidelijk is dat ik niet bij mensen hoor die dat 'per ongeluk expres' doen... Ik ben sinds 2003 verzekerd bij ProAssist, en heb nog nooit iets geclaimd. Wel eerder kapotte telefoons gehad, maar dan mocht ik vaak alweer bijna mijn contract vernieuwen en een telefoon uitzoeken...
|
#856
|
|||
|
|||
Goedemiddag allen,
Hier een geval waterschade gehad aan mijn 3G 16GB wit, dit afgelopen maandag gemeld. Als ik de verhalen hier goed begrijp kan ik pas een status van mijn eventuele reparatie/vervanging na 2 weken verwachten of opvragen? Na de laatste berichten ook nog te hebben gelezen, zag ik dat speculaties bestaan over het wijzigen van prijzen en/of het monitoren van de verzekerden. Van dat eerste kan ik alvast zeggen dat de iPhone verzekeringen bij ProAssist inmiddels al veranderd zijn in een variant met een hogere premie, namelijk 10,95 per maand. Voor ieder ander toestel is de premie standaard naar 7,95 p/m gezet. Hieraan is dus wel duidelijk te zien dat PA onder dit alles te lijden heeft, ook met name door de plotselinge opleving van het aantal schademeldingen. Dit allemaal natuurlijk nadat bekend werd dat sommigen zelfs iPhones 4 kregen. Na al die verhalen word ik inmiddels overigens ook wel benieuwd of ik in aanmerking kom voor een 3GS danwel 4. Ik vermoed namelijk dat mijn 3G met waterschade waarschijnlijk niet meer te repareren is. Ik hou jullie op de hoogte. |
#857
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#858
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#859
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#860
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|