//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Zoals gezegd is mijn iPhone 3G vorige week maandag opgehaald door PA. Inmiddels puur om wat druk op de ketel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 06-10-10, 16:46
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Bekijk bericht
Zoals gezegd is mijn iPhone 3G vorige week maandag opgehaald door PA. Inmiddels puur om wat druk op de ketel te zetten maar een mailtje gestuurd. Kijken wat er gebeurt..
Ik heb precies een week geleden ook een mailtje gestuurd, toen was myn 3G ook net een week weg. Maar ik heb nooit iets terug gehad.

& heb dinsdag ff gebeld omdat ik ongeduldig ben..
Maar de telefoniste zei dat ze helemaal niks kon zien, ik moest precies na 2 weken bellen, dan pas kon ze me meer vertellen. Wat volgens my echt de grootste BS is, maar oke.
Morgen dus maar weer ff bellen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 06-10-10, 17:39
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Iphone 3gs overreden xp pro assis de dag erna het toestel opgehaald, vandaag 1 maand later een iphone 4 geleverd!!!! Het grappige is dat een maat dan vorige week zn iphone liet vallen en die krijgt terug een 3gs. Ie is een beetje jaloers nu xp dus ik heb een super ervaring met pro assist
  #883  
Oud 06-10-10, 20:17
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baptiste___ Bekijk bericht
Iphone 3gs overreden xp pro assis de dag erna het toestel opgehaald, vandaag 1 maand later een iphone 4 geleverd!!!! Het grappige is dat een maat dan vorige week zn iphone liet vallen en die krijgt terug een 3gs. Ie is een beetje jaloers nu xp dus ik heb een super ervaring met pro assist

Wat was precies de dag dat je hem hebt laten ophalen, want ik heb hem op 29 augustus laten ophalen. Maar ze hebben nog steeds moeite met leveren. Daarnaast is het raar dat jij wel een Iphone 4 krijgt en je maat niet, maar hadden jullie allebei een witte of een zwarte?
gr.
  #884  
Oud 06-10-10, 20:42
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

ik ben me 3gs al vanaf 11 augustus kwijt nu nog steeds niks moet er zelf achteraan gaan
  #885  
Oud 06-10-10, 21:31
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Wat was precies de dag dat je hem hebt laten ophalen, want ik heb hem op 29 augustus laten ophalen. Maar ze hebben nog steeds moeite met leveren. Daarnaast is het raar dat jij wel een Iphone 4 krijgt en je maat niet, maar hadden jullie allebei een witte of een zwarte?
gr.
9 september kwamen ze hem ophalen, de mijne was een witte, de andere een zwarte, maar je moet er niet 100 procent vanuit gaan dat je een 4 krijgt, ik denk dat ze wel binnekort nog 3gssen zullen binnen krijgen.
  #886  
Oud 06-10-10, 22:10
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ben nu vandaag precies 2 maanden mijn 3G kwijt en ik ben het zoo helemaal zat dat wachten! Ik heb vandaag weer gebeld, het verhaal uitgelegd, maar ze kan helemaal niks voor me doen... Ik vind het nu echt belachelijk en ben van mening dat Pro-assist een regeling MOET treffen voor mensen die al 2 maanden of langer wachten... Ze moeten dan maar op een andere manier voor die mensen aan een nieuwe Iphone komen door een geldstorting of via Tmobile... Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook belachelijk dat mensen hier komen klagen, omdat ze hun Iphone al 2 weken kwijt zijn... Dan heb je nog geen recht van spreken vind ik! Ik wacht nog tot volgende week en dan gaa ik eisen dat ik een manager/supervisor aan de telefoon krijg... Vreselijk!
  #887  
Oud 07-10-10, 00:01
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baptiste___ Bekijk bericht
9 september kwamen ze hem ophalen, de mijne was een witte, de andere een zwarte, maar je moet er niet 100 procent vanuit gaan dat je een 4 krijgt, ik denk dat ze wel binnekort nog 3gssen zullen binnen krijgen.
Ik wil er ook helemaal niet vanuit gaan dat ik een Iphone 4 krijg, maar ik vindt het voornamelijk raar dat alsjij hem op 9 september laat ophalen, dat je dan eerder een nieuw toestel krijgt dan mij. Terwijl ik hem op 29 augustus heb laten ophalen. Dit vindt ik eerlijk gezegd toch vreemd. Er wordt door hun naar buiten gebracht dat ze aan First In First Out doen, maar ondertussen klopt hier dus helemaal niks van.

Ik heb ze een mail gestuurd hierover dat ik dit toch wel belachelijk vindt. Wanneer heb je eigenlijk je telefoon weer terug gekrege?
  #888  
Oud 07-10-10, 12:33
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Wat ik wel bij deze phone heb is dat de chromen rand aan de rechterkant hoger is dan aan de linkerkant......met het bewegingen over het scherm kom ik dus tegen deze rand aan .....

Weet nog niet zeker of dit me stoort
Nou, het stoorde me dus wel .... veel zelfs

Dus heb ik zondag een mail gestuurd naar webcare en vanmorgen werd ik gebeld door Bianca (met excuses voor de late reactie!) dat ze de iPhone vandaag weer komen ophalen en met spoed gaan behandelen (geen onderzoekskosten). Verwachting is 1, max 2 weken. Ik ben benieuwd.
Wederom ben ik tevreden over de manier waarop webcare dit oppakt. Natuurlijk baal ik dat ik mijn iPhone weer even kwijt ben, maar ja .... ik stoor me dan ook aan die rand.....

Het is overigens niet alleen de rand, de powerknop valt aan 1 kant ook in de backcover en aan de andere kant niet en de homebutton steekt ook deels boven de glasplaat, het is nog geen mm maar er blijft wel vuil (huidcellen ) achter hangen.
  #889  
Oud 07-10-10, 20:50
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

ik ben tevreden over ProAssist,,
Binnen 3 weken een nieuwe iPhone trg
  #890  
Oud 08-10-10, 14:23
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Leuk, ik wacht nu 31 dagen, meer dan een maand. Omdat mijn iPhone nét na een jaar kapot is gegaan val ik niet meer in de garantie van Apple maar omdat ik een verzekering heb, heb ik gewoon recht op een nieuwe telefoon. Die moeten ze inkopen, wat volgens hun niet kan aangezien Apple niet levert.

Het verhaal veranderd steeds, vorige week werd mij verteld dat het nog 2 weken zou duren terwijl toen ik gister belde, de mevrouw mij vertelde dat ik nog zo een aantal maanden kon wachten.

Ik heb geen idee wat ik moet doen, ik blijf gewoon 52 euro per maand doorbetalen zonder een iPhone in mijn handen.

Trouwens, die 'mysterieuze Bianca' mail ik ook wel mee (elke keer 5 dagen wachten voor een mailtje) maar die stuurde me een mail die een ander lid op dit forum ook al had gekregen, ik zal hem even quoten.

Citaat:
Geachte heer van Rosmalen,

Wij betreuren ten zeerste dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden op de manier zoals u bent geholpen binnen ProAssist.
Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan. ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

De I-Phones die voor reparatie worden opgestuurd en binnen de garantie van Apple vallen, worden door Apple zelf direct vervangen/omgeruild.
I-Phones die niet binnen de garantie vallen en waar onze klanten ook voor verzekerd zijn, daarvoor dient de verzekeraar een nieuw toestel voor te verstrekken, zoals in de voorwaarden wordt gemeld.
Wij zijn ons er ook van bewust, dat de klanten waarvan de reparatie binnen de garantie valt eerder zijn geholpen, maar wij hebben hier helaas geen invloed op.

Het leveren van I-Phone toestellen is landelijk een probleem. ProAssist is echter zijn uiterste best aan het doen om I-Phone toestellen via andere wegen in te kopen.
Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd u zouden willen voorzien van een ander toestel, kunnen wij op dit moment jammer genoeg niet realiseren.

Betreffende de First-in, First-out, dat is ook de eerlijkste manier om iedereen te helpen. Wij hopen dat hier ook begrip voor is.
Nogmaals wij gaan onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld.

Graag zouden wij aan u willen vragen of u een ander type toestel in overweging zou willen nemen die uw I-Phone zou kunnen vervangen.
In vele gevallen is T-Mobile bereid om uw abonnement aan te passen. Mocht u aangeven geen ander toestel te willen ontvangen dan alleen een I-Phone,
zullen wij onze uiterste best doen om dit aan u te leveren.

Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Bianca
Webcare
ProAssist
Iemand advies? Ik snap echt niet waarom ik betaal voor een verzekering als ik NIETS krijg!

Laatst gewijzigd door Bart02; 08-10-10 om 14:27.
  #891  
Oud 08-10-10, 20:07
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Afgelopen week mijn iPhone 3G bij Mahé aangemeld voor schade aan de back cover (haarscheuren over hele lengte dock connector en 1 doorgescheurde haarscheur). Telefoon werdt vanmorgen opgehaald door ProAssist en kreeg een nokia 6021 als leentoestel (daar kan ik dus helemaal niks mee :s). Hoop dat ik mijn toestel snel gerepareerd terug krijg.
  #892  
Oud 08-10-10, 22:53
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

@Bart02

Mijn iPhone is afgelopen week eindelijk teruggekomen, en het heeft 10 weken geduurd. Op dit moment is de communicatie van ProAssist ronduit beroerd, ik vind het van het bedrijf netjes dat ik nergens heb kunnen merken dat ze mensen voor laten gaan dus het kan inddd nog een aantal weken duren voordat je een nieuw toestel hebt.

Wat je op dit moment wel kan doen is zowel ProAssist als T-Mobile (daar heb je namelijk het product aangeschaft) aanspreken op de veel te lange duur. Daarnaast staan ze pas in hun gelijk dat je zo lang kan wachten als het een iPhone 4 betreft (hier is namelijk officieel van bekend dat deze slecht leverbaar is).

Ik heb de laatste 2 weken erg aangedrongen bij T-Mobile maar moet toegeven dat dit naar mijn mening niet veel heeft geholpen. Alvast succes.
  #893  
Oud 09-10-10, 01:27
Ahjan Ahjan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zit al zonder Iphone (3gs 16g) sinds 2 Augustus, en ik vind het heel vervelend dat ik gewoon geen duidelijk antwoord krijg van Pro-Assist wanneer ik me nieuwe Iphone kan verwachten. Ik ga maar net als Robin84, klagen bij T-Mobile want elke week Pro-Assist bellen heeft naar mijn idee totaal geen zin heb gelukkig wel een Nokia E71 als leen toestel gekregen, maar daar kan ik alleen me mail net bekijken, en ondertussen heb ik wel een duur abbo lopen met een internet abbo bij T-Mobile. Heb jij wel je eigen risico moeten betalen Robin ???

Vriendelijke groet
Arjan
  #894  
Oud 09-10-10, 13:21
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robin84 Bekijk bericht
@Bart02

Mijn iPhone is afgelopen week eindelijk teruggekomen, en het heeft 10 weken geduurd. Op dit moment is de communicatie van ProAssist ronduit beroerd, ik vind het van het bedrijf netjes dat ik nergens heb kunnen merken dat ze mensen voor laten gaan dus het kan inddd nog een aantal weken duren voordat je een nieuw toestel hebt.

Wat je op dit moment wel kan doen is zowel ProAssist als T-Mobile (daar heb je namelijk het product aangeschaft) aanspreken op de veel te lange duur. Daarnaast staan ze pas in hun gelijk dat je zo lang kan wachten als het een iPhone 4 betreft (hier is namelijk officieel van bekend dat deze slecht leverbaar is).

Ik heb de laatste 2 weken erg aangedrongen bij T-Mobile maar moet toegeven dat dit naar mijn mening niet veel heeft geholpen. Alvast succes.
Ja bedankt, ik heb nu ook een brief (mailadres hebben ze niet?) de deur uitgedaan naar T-Mobile. Hopelijk heb ik daar meer succes.

Ik zal wel weer een bericht achterlaten als er nieuwe vorderingen zijn gemaakt
  #895  
Oud 09-10-10, 13:43
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Ja eigen risico heb ik ook moeten betalen, in basis verleend ProAssist gewoon de dienstverlening die je hebt afgesloten. Kenmerkt ook wel een verzekeraar om niet klantgericht te werken. Voor klachten naar T-Mobile zou ik vooral proberen te bellen, op webcare en brieven zijn ze niet al te alert.
  #896  
Oud 09-10-10, 16:25
apster apster is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Mijn iPhone had op 23 juni (wk 25) waterschade en kreeg op 24 juli (wk 29) al een nieuwe refurbished toestel terug die een paar uur later mankementen kreeg (beelscherm reageerde niet).

Nu, 15 weken later, oftewel een kwartaal weet ik nog steeds niet wanneer ik een iPhone krijg. Het enige wat ik van PA bezit is een crappy leen toestel en tig gele en rose PA formulieren in mijn bezit.

First-in, first-out, my ass, daar geloof ik niks van. Gelukkig doen ze wel hun best bij PA...
  #897  
Oud 09-10-10, 16:51
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

First-in First-Out, daar doet Pro-assist al helemaal niks aan. Ze beweren van wel. Maar ik zie berichten van mensen op dit forum die hun telefoon binnen een maand al terughebben. En die hadden ook een nieuw toestel op de planning staan. Dus geen reperatie. Ik wacht nu vanaf 29 augustus al. En er zijn mensen die hun telefoon kwijt waren in September een nieuwe Iphone hebben gehad. Dus hier gaat bij Pro-assist ergens iets fout.

Ik krijg het idee dat als je vaak belt en zeurt, dat ze dan alleen maar langer wachten met het leveren van een Iphone.

Wat me echter het meeste stoort bij Pro-assist is dat ze geen leverdatum kunnen geven. Als ik naar een winkel ga en ik vraag naar de wachttijd voor een Iphone kunnen ze me daar gewoon een aantal weken geven. Bij Pro-assist blijft het allemaal erg onduidelijk. Ik betaal netjes elke maand 8 euro aan hun zodat zij het allemaal voor elkaar kunnen krijgen. Maar vervolgens krijg je er bar weinig voor terug. Als ze niet kunnen leveren, moeten ze ook niet een dienst aan bieden waarbij ze beweren dat ze wel kunnen leveren. Zeg dan dat je geen Iphones meer verzekerd en dat iedereen die nog een Iphone heeft mag blijven, maar je geen nieuwe meer aanneemt.
  #898  
Oud 09-10-10, 17:02
apster apster is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Inderdaad, als zij al die iPhone bezitters niet kunnen bedienen. Moet T-mobile eigenlijk op zoek naar andere partners. We leven nou eenmaal in een land, dat alles te verzekeren is.

Bij elke bedrijf heeft de inkoper toch contact met de verkoper. Dan vind ik wel dat er een indicatie moet zijn. Ik heb liever dat ze zeggen "het duurt nog 5 a 6 weken" ipv "vrijdag krijgen we weer een nieuwe lading".
  #899  
Oud 09-10-10, 17:05
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb dan nog liever dat ze zeggen. We zorgen dat het contract met je T-mobile wordt opgezegd (kosteloos uiteraard) We kunnen namelijk nu geen Iphone leveren, dus we zorgen dat je abonnement opgezegd wordt met nummerbehoud.

Dit zou een reële optie zijn. Aangezien wij dat abonnement met die telefoon sluiten als Pro-assist de Iphone niet kan leveren dan wil ik dat contract niet meer met T-mobile. Lijkt mij een eerlijke regeling.
  #900  
Oud 09-10-10, 17:18
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Bekijk bericht
Leuk, ik wacht nu 31 dagen, meer dan een maand. Omdat mijn iPhone nét na een jaar kapot is gegaan val ik niet meer in de garantie van Apple maar omdat ik een verzekering heb, heb ik gewoon recht op een nieuwe telefoon. Die moeten ze inkopen, wat volgens hun niet kan aangezien Apple niet levert.

Het verhaal veranderd steeds, vorige week werd mij verteld dat het nog 2 weken zou duren terwijl toen ik gister belde, de mevrouw mij vertelde dat ik nog zo een aantal maanden kon wachten.

Ik heb geen idee wat ik moet doen, ik blijf gewoon 52 euro per maand doorbetalen zonder een iPhone in mijn handen.

Trouwens, die 'mysterieuze Bianca' mail ik ook wel mee (elke keer 5 dagen wachten voor een mailtje) maar die stuurde me een mail die een ander lid op dit forum ook al had gekregen, ik zal hem even quoten.



Iemand advies? Ik snap echt niet waarom ik betaal voor een verzekering als ik NIETS krijg!
Leert niemand lezen in Nederland.

Minimale garantie op ALLE elektonica is 2 jaar.
Bij telefoon abonnementen is de lengte van het abonnement de MINIMALE garantie periode.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.