Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Zoals gezegd is mijn iPhone 3G vorige week maandag opgehaald door PA. Inmiddels puur om wat druk op de ketel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#881
|
|||
|
|||
Citaat:
& heb dinsdag ff gebeld omdat ik ongeduldig ben.. Maar de telefoniste zei dat ze helemaal niks kon zien, ik moest precies na 2 weken bellen, dan pas kon ze me meer vertellen. Wat volgens my echt de grootste BS is, maar oke. Morgen dus maar weer ff bellen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#882
|
|||
|
|||
Iphone 3gs overreden xp pro assis de dag erna het toestel opgehaald, vandaag 1 maand later een iphone 4 geleverd!!!! Het grappige is dat een maat dan vorige week zn iphone liet vallen en die krijgt terug een 3gs. Ie is een beetje jaloers nu xp dus ik heb een super ervaring met pro assist
|
#883
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat was precies de dag dat je hem hebt laten ophalen, want ik heb hem op 29 augustus laten ophalen. Maar ze hebben nog steeds moeite met leveren. Daarnaast is het raar dat jij wel een Iphone 4 krijgt en je maat niet, maar hadden jullie allebei een witte of een zwarte? gr. |
#884
|
|||
|
|||
ik ben me 3gs al vanaf 11 augustus kwijt nu nog steeds niks moet er zelf achteraan gaan
|
#885
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#886
|
|||
|
|||
Ik ben nu vandaag precies 2 maanden mijn 3G kwijt en ik ben het zoo helemaal zat dat wachten! Ik heb vandaag weer gebeld, het verhaal uitgelegd, maar ze kan helemaal niks voor me doen... Ik vind het nu echt belachelijk en ben van mening dat Pro-assist een regeling MOET treffen voor mensen die al 2 maanden of langer wachten... Ze moeten dan maar op een andere manier voor die mensen aan een nieuwe Iphone komen door een geldstorting of via Tmobile... Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook belachelijk dat mensen hier komen klagen, omdat ze hun Iphone al 2 weken kwijt zijn... Dan heb je nog geen recht van spreken vind ik! Ik wacht nog tot volgende week en dan gaa ik eisen dat ik een manager/supervisor aan de telefoon krijg... Vreselijk!
|
#887
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ze een mail gestuurd hierover dat ik dit toch wel belachelijk vindt. Wanneer heb je eigenlijk je telefoon weer terug gekrege? |
#888
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus heb ik zondag een mail gestuurd naar webcare en vanmorgen werd ik gebeld door Bianca (met excuses voor de late reactie!) dat ze de iPhone vandaag weer komen ophalen en met spoed gaan behandelen (geen onderzoekskosten). Verwachting is 1, max 2 weken. Ik ben benieuwd. Wederom ben ik tevreden over de manier waarop webcare dit oppakt. Natuurlijk baal ik dat ik mijn iPhone weer even kwijt ben, maar ja .... ik stoor me dan ook aan die rand..... Het is overigens niet alleen de rand, de powerknop valt aan 1 kant ook in de backcover en aan de andere kant niet en de homebutton steekt ook deels boven de glasplaat, het is nog geen mm maar er blijft wel vuil (huidcellen ) achter hangen. |
#889
|
|||
|
|||
ik ben tevreden over ProAssist,,
Binnen 3 weken een nieuwe iPhone trg |
#890
|
||||
|
||||
Leuk, ik wacht nu 31 dagen, meer dan een maand. Omdat mijn iPhone nét na een jaar kapot is gegaan val ik niet meer in de garantie van Apple maar omdat ik een verzekering heb, heb ik gewoon recht op een nieuwe telefoon. Die moeten ze inkopen, wat volgens hun niet kan aangezien Apple niet levert.
Het verhaal veranderd steeds, vorige week werd mij verteld dat het nog 2 weken zou duren terwijl toen ik gister belde, de mevrouw mij vertelde dat ik nog zo een aantal maanden kon wachten. Ik heb geen idee wat ik moet doen, ik blijf gewoon 52 euro per maand doorbetalen zonder een iPhone in mijn handen. Trouwens, die 'mysterieuze Bianca' mail ik ook wel mee (elke keer 5 dagen wachten voor een mailtje) maar die stuurde me een mail die een ander lid op dit forum ook al had gekregen, ik zal hem even quoten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bart02; 08-10-10 om 15:27. |
#891
|
|||
|
|||
Afgelopen week mijn iPhone 3G bij Mahé aangemeld voor schade aan de back cover (haarscheuren over hele lengte dock connector en 1 doorgescheurde haarscheur). Telefoon werdt vanmorgen opgehaald door ProAssist en kreeg een nokia 6021 als leentoestel (daar kan ik dus helemaal niks mee :s). Hoop dat ik mijn toestel snel gerepareerd terug krijg.
|
#892
|
|||
|
|||
@Bart02
Mijn iPhone is afgelopen week eindelijk teruggekomen, en het heeft 10 weken geduurd. Op dit moment is de communicatie van ProAssist ronduit beroerd, ik vind het van het bedrijf netjes dat ik nergens heb kunnen merken dat ze mensen voor laten gaan dus het kan inddd nog een aantal weken duren voordat je een nieuw toestel hebt. Wat je op dit moment wel kan doen is zowel ProAssist als T-Mobile (daar heb je namelijk het product aangeschaft) aanspreken op de veel te lange duur. Daarnaast staan ze pas in hun gelijk dat je zo lang kan wachten als het een iPhone 4 betreft (hier is namelijk officieel van bekend dat deze slecht leverbaar is). Ik heb de laatste 2 weken erg aangedrongen bij T-Mobile maar moet toegeven dat dit naar mijn mening niet veel heeft geholpen. Alvast succes. |
#893
|
|||
|
|||
Ik zit al zonder Iphone (3gs 16g) sinds 2 Augustus, en ik vind het heel vervelend dat ik gewoon geen duidelijk antwoord krijg van Pro-Assist wanneer ik me nieuwe Iphone kan verwachten. Ik ga maar net als Robin84, klagen bij T-Mobile want elke week Pro-Assist bellen heeft naar mijn idee totaal geen zin heb gelukkig wel een Nokia E71 als leen toestel gekregen, maar daar kan ik alleen me mail net bekijken, en ondertussen heb ik wel een duur abbo lopen met een internet abbo bij T-Mobile. Heb jij wel je eigen risico moeten betalen Robin ???
Vriendelijke groet Arjan |
#894
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zal wel weer een bericht achterlaten als er nieuwe vorderingen zijn gemaakt |
#895
|
|||
|
|||
Ja eigen risico heb ik ook moeten betalen, in basis verleend ProAssist gewoon de dienstverlening die je hebt afgesloten. Kenmerkt ook wel een verzekeraar om niet klantgericht te werken. Voor klachten naar T-Mobile zou ik vooral proberen te bellen, op webcare en brieven zijn ze niet al te alert.
|
#896
|
|||
|
|||
Mijn iPhone had op 23 juni (wk 25) waterschade en kreeg op 24 juli (wk 29) al een nieuwe refurbished toestel terug die een paar uur later mankementen kreeg (beelscherm reageerde niet).
Nu, 15 weken later, oftewel een kwartaal weet ik nog steeds niet wanneer ik een iPhone krijg. Het enige wat ik van PA bezit is een crappy leen toestel en tig gele en rose PA formulieren in mijn bezit. First-in, first-out, my ass, daar geloof ik niks van. Gelukkig doen ze wel hun best bij PA... |
#897
|
|||
|
|||
First-in First-Out, daar doet Pro-assist al helemaal niks aan. Ze beweren van wel. Maar ik zie berichten van mensen op dit forum die hun telefoon binnen een maand al terughebben. En die hadden ook een nieuw toestel op de planning staan. Dus geen reperatie. Ik wacht nu vanaf 29 augustus al. En er zijn mensen die hun telefoon kwijt waren in September een nieuwe Iphone hebben gehad. Dus hier gaat bij Pro-assist ergens iets fout.
Ik krijg het idee dat als je vaak belt en zeurt, dat ze dan alleen maar langer wachten met het leveren van een Iphone. Wat me echter het meeste stoort bij Pro-assist is dat ze geen leverdatum kunnen geven. Als ik naar een winkel ga en ik vraag naar de wachttijd voor een Iphone kunnen ze me daar gewoon een aantal weken geven. Bij Pro-assist blijft het allemaal erg onduidelijk. Ik betaal netjes elke maand 8 euro aan hun zodat zij het allemaal voor elkaar kunnen krijgen. Maar vervolgens krijg je er bar weinig voor terug. Als ze niet kunnen leveren, moeten ze ook niet een dienst aan bieden waarbij ze beweren dat ze wel kunnen leveren. Zeg dan dat je geen Iphones meer verzekerd en dat iedereen die nog een Iphone heeft mag blijven, maar je geen nieuwe meer aanneemt. |
#898
|
|||
|
|||
Inderdaad, als zij al die iPhone bezitters niet kunnen bedienen. Moet T-mobile eigenlijk op zoek naar andere partners. We leven nou eenmaal in een land, dat alles te verzekeren is.
Bij elke bedrijf heeft de inkoper toch contact met de verkoper. Dan vind ik wel dat er een indicatie moet zijn. Ik heb liever dat ze zeggen "het duurt nog 5 a 6 weken" ipv "vrijdag krijgen we weer een nieuwe lading". |
#899
|
|||
|
|||
Ik heb dan nog liever dat ze zeggen. We zorgen dat het contract met je T-mobile wordt opgezegd (kosteloos uiteraard) We kunnen namelijk nu geen Iphone leveren, dus we zorgen dat je abonnement opgezegd wordt met nummerbehoud.
Dit zou een reële optie zijn. Aangezien wij dat abonnement met die telefoon sluiten als Pro-assist de Iphone niet kan leveren dan wil ik dat contract niet meer met T-mobile. Lijkt mij een eerlijke regeling. |
#900
|
||||
|
||||
Citaat:
Minimale garantie op ALLE elektonica is 2 jaar. Bij telefoon abonnementen is de lengte van het abonnement de MINIMALE garantie periode. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|