Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naja jij hebt twee keer een probleem gehad. Ik begrijp het wel ik wacht nu een maand. Maar heb nog geen definitieve afspraak of toezegging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#801
|
|||
|
|||
Naja jij hebt twee keer een probleem gehad. Ik begrijp het wel ik wacht nu een maand. Maar heb nog geen definitieve afspraak of toezegging gehad. Ik sprak gister alleen een vrouwtje die mij vertelde dat er een lading binnenkwam en dat ik volgende week wel gebeld zou worden. En dat ik weer een 3GS terug zou krijgen.
Maar goed het is toch raar dat ze meten met een soort van twee maten. Hoe heb jij ze trouwens zover gekregen dat ze je mailen, want ik heb al een aantal mails gestuurd, maar krijg steeds nul op rekest. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#802
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de iPhone 24 augustus laten ophalen door ProAssist, toen kreeg ik op 7 september die mail van Apple, en ProAssist heeft mij gisteren pas gebeld om te vertellen dat ze hem langs willen komen brengen. Ben ik nou gek of is dit vreemd? BTW: Het probleem was dat het lampje wat achter het scherm zat zegmaar stuk was, en nu vertelde dat grietje achter de telefoon mij gisteren dat ik de 30 euro kon pinnen of contant kon betalen maar zulk soort schade zit toch gewoon in de garantie ?? |
#803
|
|||
|
|||
@ cremerhm:
Dat antwoord kreeg ik dus ook dat ze niet zeker wisten of ik een zwarte of witte kreeg. Ik wou natuurlijk de witte weer terug en heb ze gemaild en dit was het antwoord: Geachte heer Nguyen, Wij betreuren ten zeerste dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden op de manier zoals u bent geholpen binnen ProAssist. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan. ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Het is inderdaad lastig om aan te geven of een toestel wordt gerepareerd of wordt vervangen. De I-phone van u is opgestuurd naar een repaircenter die vanuit Apple de licentie heeft om het te beoordelen of het een garantie is. Wij ontvangen vanuit het repair center de melding dat het toestel retour komt met unit/board swap. Dit betekend dat het toestel is gerepareerd en dat het unitboard is vervangen. Om u de juiste informatie te verstrekken heb ik even contact met het repair center opgenomen en kan ik u de juiste informatie verstrekken. U ontvangt een nieuwe I-Phone 3GS 16 GB Wit. Wij hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld en danken u nogmaals voor de genomen moeite. Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd @Babz Als jij een i4 krijgt vandaag en ik zaterdag die nieuwe witte 3gs 16 gig zullen we dan ruilen?:$ (L) |
#804
|
|||
|
|||
In ieder geval voet bij stuk houden dat je een witte eist. Deze is vaker ook duurder geweest dan de zwarte Iphone. Ik heb ook specifiek gekozen voor een witte, omdat al mijn vrienden een zwarte hebben. Ik wil niet dat ik de mijne per ongeluk verwissel met die van hun (dat probleem hebben zij wel haha) De mijne was gelijk vindbaar in het tasje met waardevolle spullen (voetbal )
Dus wel blijven zeggen dat je een witte eist, althans dat doe ik wel. |
#805
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarbij, als ze me een zwarte leveren dan voldoen ze aan hun voorwaarden, ik krijg een toestel met dezelfde specificatie's terug. Ik heb geen zin om te mieren over de kleur.....tevreden zijn mag ook wel eens! @TwyLight: ik denk dat je voorzichtig mag concluderen dat er rond 7-9-2010 een toestel als vervanger naar PA is gestuurd, en dat hij daar even "on hold"heeft gelegen. Denk dat dit te maken heeft met de eerdere genoemde problemen door vakantie's e.d. M.b.t. € 30,-, onderzoekskosten/eigen risico staat in de Algemene Voorwaarden, toch? Mijn schade viel binnen de garantie(periode), vandaar geen eigen risico weet niet of jij nog garantie had? @dani: hoe langer je voet bij stuk houdt, hoe langer je wacht op een toestel .... dat realiseer je wel? |
#806
|
|||
|
|||
@Cremerhm
Jah ik wacht liever wat langer voordat ik mijn voorkeur krijg. Ik heb hier namelijk echt rekening mee gehouden tijdens het halen van de Iphone. En ik begrijp dat de 4 nog niet in het wit is, maar deze hebben mijn teamgenoten en vrienden niet zeg maar, dus dan valt hij zoiezo weer op. Daarnaast is hij ook beter natuurlijk. Maar als ze mij een witte 3GS 16 GB in het wit kunnen garanderen ben ik ook tevreden. Ik vind alleen de communicatie vanuit hun kant niet goed. |
#807
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#808
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#809
|
|||
|
|||
ze praten daar bij pro assist alleen maar over 'nieuwe iphone is besteld'
Reken er maar op dat veel 3gs gebruikers gewoon een Gerefurbished iphone terug krijgen maar dat je het verschil tussen nieuw en gerepareerd niet eens kan zien ! Vast wel iemand op dit forum die dit kan bevestigen ! |
#810
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben het volledig met je eens dat het ombuigen van regels hypocriet is, maar dat jij preekt over het genoegen nemen met een zwarte terwijl mensen bewust voor een witte hebben gekozen vind ik kink klare onzin! Er zijn zat redenen te bedenken waarom mensen voor een witte hebben gekozen. Neem als voorbeeld dat de witte niet in 8gb is geleverd, als men een witte wou moest men dus bij betalen voor de 16gb. Nu nog een voorbeeld. Stel jij rijdt je WITTE auto in de prak..deze breng je volgens afspraak met je verzekering naar de schade herstel bedrijf. Het schade herstel bedrijf heeft geen WITTE verf meer dus spuiten ze hem maar groen. Zou jij hiermee akkoord gaan?Lijkt me niet he! Dus ga nou niet mensen veroordelen, omdat ze persee een witte moeten. Ik snap je standpunt dat men is tevreden moet zijn, maar we moeten ons niet zo makkelijk laten afschepen, want de volgende stap zou zijn aub meneer Cremer hier heeft u een blackberry, hij is even duur en kan naar onze mening hetzelfde als een iphone. Wees gegroet! |
#811
|
|||
|
|||
@Souljaa
als ik het niet zie of merk zou ik er geen problemen mee hebben... ik had overigens een 3g en geen 3gs, maar heb er ook geen probleem mee as ik die zou krijgen! |
#812
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb vandaag bericht gekregen dat mijn iphone klaar is. Nu even gebeld en wordt mij verteld dat het hele binnenwerk is vervangen. Houd dit dan in dat ik nu een 3g met 3gs binnenwerk (heb een 3g) of blijft dit hetzelfde, want de koerier vertelde mij dat de 3g's niet meer leverbaar zijn. Jari |
#813
|
|||
|
|||
Hoi jari,
Denk dat je een gloednieuwe 3gs krijgt tenminste dat lijkt mij of een Gerefurbished 1! 3gs zijn inderdaad leverproblemen mee dat is onderhand al wel duidelijk geworden! Wel het vage is, Zodra apple iets nieuws lanceert en een ouder model is kapot/gaat kapot dan kunnen ze die problemen niet binnen aanzienbare tijd oplossen ( Dacht ik in eens aan ) @IMarvin. oeps, Foutje van mij dan ! |
#814
|
|||
|
|||
|
#815
|
|||
|
|||
@Souljaa,
Dacht ik zelf ook al, maar omdat de vrouw aan de telefoon zei, dat alleen het binnenwerk was vervangen, moet ik hier alleen het moederbord onder verstaan? |
#816
|
|||
|
|||
Hahahaha Dikke deal hier !
@Babz Heb je al een i4 ontvangen vandaag ? |
#817
|
|||
|
|||
Hoi jari,
Ehm ja zoiets ja ! Het gaat iig om het binnenwerk like new processor en shit! Wat was eigenlijk jouw probleem met de 3g iphone? |
#818
|
|||
|
|||
@Souljaa,
Ging niet meer aan en geluidsknoppen werkten niet meer. Hoop eigenlijk wel 3g met 3gs binnenwerk. |
#819
|
|||
|
|||
@ Tan_n86 ik zeg nergens dat mensen genoegen moeten nemen met een zwarte terwijl ze per se een witte willen.
Ik heb het tegen de mensen die het eisen van een witte iPhone "misbruiken" om een nieuwe te krijgen. Want als ze een zwarte 4 krijgen dan is het ineens wel goed. In jouw voorbeeld: ik rijd een witte auto in de prak, wil per se een witte vervanger maar als ik een duurder/nieuwer model krijg dan mag hij ook best paars zijn hoor ...... beetje raar toch? Heeft iemand bewust een witte gekozen, wilt per se weer een witte terug geen probleem ... maar loop dan niet te klagen dat het een tijdje kan duren voordat je weer een iPhone hebt! Oh, en trouwens: ik krijg net bericht van thuis dat er een witte iPhone is afgeleverd .... zonder dat ik hier om heb hoeven te zeuren of klagen ..... Geeft best een fijn gevoel! Of het een nieuwe is? Moet ik dadelijk even naar het serienummer kijken, want daar kun je aan zien of ie refurbished is of niet. |
#820
|
|||
|
|||
@ jari,
hmm ben benieuwd hoe ze dit dan eigenlijk hebben opgelost! Want zou een 3g moederboard zodanig kunnen worden vervangen voor een 3gs? Zelf niet echt nerd op dat gebied van iphone en ook nooit echt in verdiept! Als ik & De rest hier de iphone's maar terug krijgen! |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|