Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bartha Als Pro-assist je toestel krijgt gaan ze eerst kijken of ze het ergens kunnen laten repareren buiten Apple om. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kzie net de rekening van t-mobile...kzit 15 euro boven mijn bundel van 30 eurie door het feit dat ik 2,5 week mn iphone kwijt was, dus niet kon twitteren/hyven/facebooken/mailen en pingen wat ik normaal veel doe ipv smsen/bellen.
Weet iemand of ik dit evt terug kan krijgen van T-mobile/ProAssist? Of kan er ik er wel naar fluiten? |
|
|||
|
|||
Wat krijg je de laatste tijd eigenlijk voor leentoestel als ik vragen mag??
Heb ook PA verzekering afgesloten via T-mobile, voor me iphone 4. Zat na 1,5 week al een kras op de voorkant :s Mja als ik het zo lees, dan laat ik het maar ff zo denk ik... Heb er een Bodyguardz overheen gedaan en zie er nu niks meer van gelukkig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg gewoon een Nokia 6021, iets anders was er niet. Heb nu een oude HTC Phar100 te leen van een collega daar kan je tenminste nog iets mee.
|
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik maar weer gebeld
Stond hier dat ze 2000 iPhones binnen hebben gekregen, dus dacht daar zit er dan vast eentje voor mij tussen, maar nee, volgens de medewerker hebben ze een achterstand sinds mei en moet die eerst weg gewerkt worden voordat ik een nieuw toestel krijg. Vraag me dan echt af hoeveel mensen zitten te wachten, had niet verwacht dat het er 1000den zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je krijgt waarschijnlijk een refurbished telefoon. Dat is gewoon een van oude onderdelen in elkaar gezette iPhone, de buitenkant zullen ze wel nieuw er op zetten neem ik aan. Dus geen doosje maar wel in bubbeltjes plastic met een bescherm folie. |
|
|||
|
|||
Ik heb een pro assist verzekering op me iphone 4; nu heeft m'n vriendin laatst mijn iphone 3gs gehad en maar meteen een goeie wasbeurt op 60 graden meegegeven in de wasmachine. Dat ding is dus kapot.. kan ik niet aanspraak maken op m'n eigen verzekering?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag heb ik zelf met Solid Vision gebeld (ongeduldig, ik weet het) en deze gaven aan dat het toestel terug is naar Proassist, maar dat ze hebben er niets aan hebben gedaan!! Solid Vision is namelijk van mening dat er niets mis is met het toestel! Ben benieuwd wat ik volgende week van Proassist te horen krijg...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is altijd zo. Mijn 3G met aanschaf datum 3-2-2009 komt aankomende maandag terug van PA, na precies 3 weken weg te zijn geweest. Het toestel zou door Apple vervangen zijn. |
|
|||
|
|||
Proassist
hee,
ik had een vraagje, ik heb sinds een maandje een iphone 4 16GB met verzekering van t-mobile (prijs is omhoog gegaan voor iphones 10.95 p/m). maar ik had een vraagje of iemand dit weet: als je je iphone laat vallen ( wat normaal onder de verzekering valt ) en je hele scherm zit vol barsten etc. maar het lcd en touch werkt nog wel, valt dit dan onder cosmetische schade of gaan ze hem toch reperaren? ik hoor het graag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder heb ik ook nog geen reactie gehad van mijn brieven die ik gestuurd heb naar T-Mobile en ProAssist, waarin ik heb gezegd dat ze contractbreuk doen omdat ze beweren dat het leveren van een nieuwe iPhone zo lang duurt doort overmacht. Maar onder overmacht wordt alleen verstaan oorlog en dergelijke en extreme weersomstandigheden. Dit is niet het geval en ze leveren mij niet tijdig een nieuwe iPhone. Dus ik heb in de brieven gevraagd om mijn contract bij T-Mobile als ProAssist te laten ontbinden met behoud van nummer en toestel. Als ik jullie was de mensen die ook lang wachten zou ik het zeflde doen. Hoe meer mensen dit gaan doen des te beter! Samen staan we sterk. Ik houd jullie op de hoogte van reactie van één van de twee kampen. Kreeg wel de dag nadat ik de brieven had verstuurd (aangetekend, dus waren al aangekomen) een mail van Bianca. Deze vroeg mij om de klacht over ProAssist te e-mailen dan zouden ze in de loop van Volgende week contact met mij opnemen (dit was donderdag). Ik heb tich mails gestuurd over mijn klachten en dan gaat ze nu vragen naar mijn klachten. Dit is toch onzin. Ik heb haar verwezen naar mijn briev en heb de brief nogmaals in de bijlage gevoegd. |
|
|||
|
|||
Hoe doen ze het eigenlijk met leentoestellen als je een iphone 4 hebt? Daar kan alleen maar een micro sim in...
|
||||
|
||||
Citaat:
Maargoed, wat ik zeg geld natuurlijk ook niet voor IEDEREEN maar wel voor een groot gedeelte. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles wordt verwijderd van je iPhone. Het is niet zo dat hun eerst een back-up gaan maken van je telefoon en die dan weer terug gaan zetten. Dit is iets wat je zelf gewoon regelmatig moet doen om niet te veel kwijt te raken. Of vlak voor dat ze hem ophalen nog een back-up te maken indien dit nog mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iPhone's terug gekregen.
Mijn 3G is vervangen door een nieuw exemplaar echter wel in bubbeltjes plastic, hij is echt spic en span zo mooi. Maar nog steeds een 3G. De iPhone 3GS die waterschade had is gerepareerd (te zien aan herkenbare krasjes aldus mijn vriendin) en werkt ook weer perfect. Al met al kan ik niets anders dan lof geven voor PA, want precies na 3 weken heb ik de telefoons weer terug. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|