Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @henkie123 stuur je imei even in een PB dan kan ik morgen kijken of ik iets van info voor je kan vinden bij Apple....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#981
|
||||
|
||||
@henkie123 stuur je imei even in een PB dan kan ik morgen kijken of ik iets van info voor je kan vinden bij Apple.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#982
|
|||
|
|||
hoe weet ik mn imei en hoe stuur ik een privebericht?
|
#983
|
|||
|
|||
Ik bel nu iedere dag maar iedere dag is de manager in gesprek
En ze zeggen dat ik moet mailen naar claimservice, dat heb ik vrijdag gedaan en nu nog geen antwoord en zo heb ik vaker gemaild en geen antwoord gekregen. Zo tikken de weken wel voorbij!
__________________
http://www.weedwar.nl/?ref=23802 |
#984
|
||||
|
||||
IMEI staat op je bon/doos en reparatie formulier en prive bericht moet je op me naam klikken even zoeken dus!
|
#985
|
|||
|
|||
ja ik ben nu ook bezig met een boze mail
maar goed dat zal ook wel weer niet helpen.. |
#986
|
|||
|
|||
mja ik wacht al vanaf 18 augustus en dan lees ik berichten van gasten die net een maand wachten..
|
#987
|
|||
|
|||
Gister maar weer eens gebeld met pro assist, wanneer ik een nieuwe iPhone kan verwachten. De dame verteld me dat het nog ongeveer 8 weken kan duren!
Heb haar dus ook medegedeeld dat ik hier niet mee akkoord ga, ben mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt en ga niet nog 8 weken wachten, dat zou betekenen dat ik er pas een in december krijg. Heb haar een bericht laten sturen naar Francis van het webcare team, zij heeft mijn dossier in behandeling en gaat me terug bellen hierover. Ik zit al lang genoeg zonder iPhone! @zed_no1 Dat klopt, snap het helen FIFO systeem van Pro-Assist niet, andere hebben binnen enkele weken een nieuw toestel in doos, terwijl andere klanten al maanden zitten te wachten op een nieuw toestel. Laatst gewijzigd door Agaron; 14-10-10 om 11:19. |
#988
|
|||
|
|||
Citaat:
Het loopt allemaal voor geen ene flikker daar ik wacht ook al vanaf 11 augustus en bellen en mailen geven ze je gewoon geen antwoord. |
#989
|
|||
|
|||
Klopt dat is wel het ergste.. je hebt geen idee wanneer iemand wakker wordt.. en met je dossier aan de slag gaat.. (schijnbaar gaat het dan snel..)
|
#990
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld naar Pro-Assist, mn iPhone is nu precies 3 weken weg & ik kreeg te horen van de telefoniste dat ik een afspraak kon maken.
Dus gelijk een afspraak gemaakt voor zaterdagmiddag! Volgens mij hebben ze me 3G gewoon kunnen maken want ik heb niks gehoord over een nieuw toestel. Ik kan niet wachten tot ik m weer kan gebruiken. |
#991
|
|||
|
|||
Citaat:
We zullen het zien, tussen kwart over 2 en kwart over 3 schijnen ze langs te komen. |
#992
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#993
|
|||
|
|||
Ik heb op 27-09 2 iPhone's ingeleverd.
Een 3G met een barst, en een defecte connector. en een 3Gs met waterschade. (van mijn vriendin) Vandaag gebeld naar de status, het toestel met waterschade is gerepareerd, en de 3G is vervangen door Apple, aldus de telefoniste. Aankomende maandag komen ze de telefoons na exact 3 weken weer brengen. Dus, ben benieuwd! |
#994
|
|||
|
|||
Gisteren ook maar weer eens gebeld met PA. Mevrouw was aardig en hielp me uitstekend. Ze vertelde dat mijn iPhone stuk was en dat er een nieuwe inbestelling was. Het is alweer 3,5 week geleden dat ik mijn iPhone had ingeleverd.
Ze kon me niets vertellen over wanneer ik mijn iPhone kon verwachten, maar ik zou tzt gebeld worden. Wat ze me wel kon vertellen was dat er vandaag (donderdag 14-10) een nieuwe lading iPhone binnen kwam, een stuk of 2000 vertelde ze. Dus als ik jullie was zou ik morgen nog 'n keer bellen en misschien helpen ze je dan wat sneller, ik ga het iig nog 'n keer proberen. |
#995
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wel mooi dat je iig een 3GS of 4 terug krijgt. Ik hoop een 4 voor je, want dat verdien je wel na zo'n lange tijd! |
#996
|
|||
|
|||
|
#997
|
|||
|
|||
Nu wordt het helemaal mooi.. Net kwam die koerier langs van proassist, werd me medegedeeld dat het toestel inderdaad was gerepareerd. Maar toen ik het toestel onder ogen kreeg, zag ik dat er nog steeds haarscheurtjes in zaten (had ik al een tijdje), maar ook de schade veroorzaakt doordat mijn iPhone in de wasmachine zat: scheurtjes en krasjes.
Daar hebben ze dus helemaal niets mee gedaan. Fout bleek te liggen in het feit dat op het reparatieformulier alleen was gezet dat er 'waterschade' was. Vervolgens kijkt zo'n reparatiebedrijf dus niet verder dan hun neus lang is? Nu moet het toestel dus weer teruggestuurd worden en heb ik nog steeds niet mijn iPhone. Inmiddels wel een boze mail gestuurd naar webcare, dat ik dit geen manier van zaken doen vind. |
#998
|
|||
|
|||
Citaat:
[Offtopic: we zijn de 1000 posts over dit onderwerp al gepasseerd, ik weet niet of dit nu 'n goed of slecht teken is richting PA] |
#999
|
|||
|
|||
Citaat:
Jezus mina hebben ze bij jou dus echt het unitboard vervangen?Dit vind ik echt ongelovelijk, snap niet waarom ze dan niet even de omhulsen vervangen als die toch helemaal uitelkaar ligt:S Pff ik kan me echt voorstellen hoe kwaad je nu bent..ik zou echt helemaal flippen..in dit geval is PA gewoon een stuk verdriet |
#1000
|
||||
|
||||
Als Pro-assist je toestel krijgt gaan ze eerst kijken of ze het ergens kunnen laten repareren buiten Apple om, dit is vaak goedkoper. Als die die reparateur er niet uitkomt / geen onderdelen heeft of als het nog onder een gewone Apple garantie valt wordt het toetel pas doorgestuurd voor screening naar bijv. Solid Vision. Als je de achterkant van je iPhone wordt vervangen bij Pro-assist en niet bij Apple zal het nooit een Apple achterkant zijn maar een imitatie.... Gaat het om een normaal garantie geval meld dit dan gewoon bij een Apple service center zoal Solid Vision dan krijg je wel de Apple service en een originele achterkant
Het toestel van sebasvdv is dus gerepareerd en heeft dus (waarschijnlijk) geen refurbished / nieuw toestel gekregen van Apple. Hadden ze dit wel gedaan dan had Pro-assist 179,- euro moeten betalen aan Apple. Nu hebben ze (wat ik uit het verhaal begrijp) de binnenkant schoongemaakt en meestal de accu vervangen en zijn ze voor nog geen 50,- euro klaar en is er GEEN verzekering meer op je toestel bij Apple, maar alleen nog bij Pro-assist. Mijn tip is dan ook: Denk goed na over een verzekering!! Meestal heb je voor minder dan 190euro een nieuw (refurbished) toestel van Apple bij inlevering van het oude toestel met vocht/stoot/val schade en loopt je 2jaar (bij een NL iPhone, T-mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone)garantie gewoon door! Laatst gewijzigd door bartha; 14-10-10 om 20:20. Reden: update tekst... |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|