Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Maar je hebt dus recht op een iphone als leen toestel als je kapotte toestel ook een iphone is. . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1041
|
|||
|
|||
Mijn kapotte toestel is een iphone en tegen mij word gezegd dat ik helemaal nergens recht op heb. ik heb recht op een leen toestel, maar niet wat voor 1. nu zit ik van een iphone 3gs naar een nokia 3310 met grijs scherm en niet eens internet. nooit meer proassist.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#1042
|
|||
|
|||
das lekker :S. Maar welke type iphone denkje dat ik krijg?
|
#1043
|
|||
|
|||
|
#1044
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik had in gedachten, kom gewoon langs vandaag (maandag dus) en haal mijn kapotte toestel op en morgen bel ik dat ik niet tevreden ben over de leen toestel (hij blijft zogenaamd vast lopen). Dus toestel maandag opgehaald, heb een nokia 6230 gekregen, dag erna gebeld en heb gezegd dat ik niet tevreden was...en vandaag brengen ze me een iphone |
#1045
|
|||
|
|||
Maar ik had een iphone 3G 16gb dus krijg ik dan een 3Gs 16gb?
|
#1046
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb trouwens in de voorwaarde gekeken maar daar staat nergens dat je recht hebt op een iphone? |
#1047
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou je krijgt er een beter toestel voor terug. de 3Gs was beduidend beter dan de 3G. dus je levert wat ruimte in voor een beter toestel. Als je geheugen belangrijker vindt kun je ook een ander toestel kiezen met meer geheugen. Zie het als dat je wat geheugen inlevert voor een beter toestel. |
#1048
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1049
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon bellen dat je toestel steeds vast blijft lopen en dat je een ander wilt (iphone) of een smartphone. |
#1050
|
|||
|
|||
Maar Dani538 somige mensen hebben een iphone 4 16gb gekregen omdat hun 3g was gestolen is er dan geen kans dat ik ook een iphone 4 krijg?
|
#1051
|
|||
|
|||
Sonrise krijgt een iPhone als leentoestel omdat hij een iPhone 4 heeft ingeleverd, deze is met de "T-Mobile ProAssist iPhone Verzekering"
Dit is een nieuw verzekering pakket waar de premie ook hoger van is (10,95 p/m / € 40,- eigen risico), maar je wel recht hebt op een iPhone als leentoestel. Mensen met een 3G/3GS vallen onder het "gegarandeerd plus" pakket, waar je recht hebt op een leentoestel, dit leentoestel hoeft geen iPhone te zijn bij dit pakket. @iPhone12345 Het is mogelijk dat je een iPhone 4 krijgt maar het kan ook een 3GS zijn, ligt eraan wat Pro Assist kan leveren... Maar dat leveren kan even duren ik wacht ook al meer dan 2 maanden |
#1052
|
|||
|
|||
hoe land duurt het meestal dan tot Pro-assis een nieuwe iphone kan leveren?
|
#1053
|
|||
|
|||
|
#1054
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommige mensen hebben om een vage reden een iPhone 4 gekregen. Maar dat wil niet zeggen dat jij er ook één krijgt. Op het moment zijnd e 3Gs toestellen makkelijker leverbaar dan de 4 toestellen. Ga ervanuit dat je gewoon een iPhone 3gs 8 gb gaat krijgen. Dit zal ongeveer 3 maanden gaan duren als je geluk hebt. er zijn nog steeds mensen die vanaf juni al wachten op een toestel. |
#1055
|
|||
|
|||
|
#1056
|
|||
|
|||
[QUOTE=Agaron;588273]
Dit is een nieuw verzekering pakket waar de premie ook hoger van is (10,95 p/m / € 40,- eigen risico), maar je wel recht hebt op een iPhone als leentoestel. Daar heb je gelijk in! Maar eigen risico is nog steeds 30 euro...dat is me ook vertelt. |
#1057
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1058
|
|||
|
|||
Daar ben ik dan ook met mijn ProAssist ervaring.
26 augustus een Iphone 4 aangeschaft, vanaf het begin al weinig bereik, t-mobile ingelicht over mijn problemen geven mij aan dat ik met mijn iphone op een mast zit 2,8km van mijn huis vandaan als ik het contract wil ontbinden is dat mogelijk dan moet ik wel me iphone inleveren, een nachtje over geslapen besloten het contract te ontbinden, bel t-mobile en krijg vervolgens iemand anders aan de lijn dan de jongen die ik de vorige dag gesproken had deze geeft aan dat ik niet op een mast 2,8km van me huis zit maar op een mast van 300m, na discussies met hem gevoerd te hebben laat ik vallen dat ik een ProAssist verzekering heb hij raad me aan hun te bellen en de telefoon ter reparatie mee te geven aan ProAssist, wat ik ook doe ProAssist komt netjes de telefoon ophalen bij mij thuis op zaterdag 2 oktober. Vervolgens bel ik een week later om te vragen hoelang dat het eigenlijk gaat duren, ProAssist geeft aan dat het minimaal 4 weken kan duren en geeft ook aan dat er een lockcode ontbreekt hierover hebben zij mij al een brief gestuurd, ik geef aan dat er geen lockcode op zit want deze heb ik nooit ingevoerd het enige code dat erop zit is een sim code maar die heb ik niet mee gestuurd. ProAssist geeft aan dat als ik geen lockcode geef Apple de telefoon niet kan maken, wat ik belachelijk vind want apple is apple niet als ze niet in mijn telefoon kunnen zonder lockcode dit heb ik ook aangegeven maar mevrouw weigert te luisteren en heeft uiteindelijk opgehangen. Ik heb toen na lang nadenken wat het ooit kan zijn 2 codes opgegeven welke ik invoer als ik bijv op een app kan kijken (bankrekening) vervolgens krijg ik van ProAssist te horen dat het niet de lockcode is dat ontbreekt maar de KLACHTOMSCHRIJVING nouuu belachelijk! dit heb ik ook aangegeven dacht ga niet moeilijk doen anders duurt het nog langer voordat me telefoon gerepareerd wordt. Ik geef mevrouw ook gelijk aan dat ik nog steeds geen gebruik kan maken van mijn leentoestel want ik heb een microsim en die hebben ze in de t-mobile shop in mijn telefoon gedaan maar het verleng stukje zijn ze denk ik vergeten mee te geven. Mevrouw vond het ook erg dat ik zo een slechte service heb gekregen en besluit een nieuw toestel met verlengstuk voor me sim mee te sturen zodat ik alsnog gebruik kan maken van mijn simkaart en internet. Donderdag 14 oktober komt de chauffeur van ProAssist en deze heeft geen telefoon bij zich ook geen verlengstuk maar een Adapter, nu begrijp ik als die dingen bijna het zelfde heetten dat je je kan verwarren maar goed het is al de zoveelste keer. Heb toen gelijk T-Mobile gebeld om het contract te ontbinden en pro assist gebeld het toestel zsm naar mij retour te sturen. Zaterdag 16oktober zouden zij komen tussen 13:00uur en 17:00uur maar om 17:15uur besluit ik te bellen want nog steeds geen chauffeur in zicht. Mevrouw geeft aan dat er helemaal geen afspraak gemaakt is, ze raad me aan zondag te bellen want ze leveren ook zondag... zondag gebeld en ja hoor je raad het..mevrouw hoe komt u aan deze informatie wij leveren niet op zondag. Ik maak een afspraak met u voor dinsdag... tussen 8uur en 12uur zouden zij de telefoon leveren en weer geen chauffeur ik bel op en mevrouw geeft aan dat ze dit gaat utzoeken en mij voor 15:00uur terugbelt. Je raad het al om 15:00uur ben ik nog steeds niet terug gebeld. Ik bel op hang 30minuten in de wacht krijg vervolgens iemand aan de telefoon die aangeeft dat mevrouw mij geprobeerd heeft te bereiken maar dat dat niet gelukt is BULLSHIT ik heb 3 telefoonnummers opgegeven en een email adres en je gaat mij niet zeggen dat je me niet kan bereiken... Nu hang ik inmiddels 24 minuten in de wacht om door verbonden te worden met de klachten afdeling ben benieuwd wat daar uit komt. Ik heb trouwens ook een klachten brief getypt en gemaild naar ze maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. |
#1059
|
|||
|
|||
Gisteren gebeld met Pro-assist. Ik zou volgens mevrouw deze week gebeld worden om een afspraak te maken voor een nieuwe Iphone. Wacht al vanaf 19 augustus en volgens mij is er pas een beetje beweging in gekomen toen ik 2 weken geleden een klachtenbrief had geschreven. Ik hoop op een Iphone 4 om het een beetje goed te maken, dan zal ik verder ook niet zeuren.
Maar zo lang wachten op een telefoon is toch niet normaal! En dan nog gewoon vrolijk 75e per maand abbo kosten doorbetalen! En dan komen de kosten voor de apps die ik heb gekocht er ook nog bij, waar ik nu dus geen ruk aan heb. Snap dat ze niks kunnen doen als ze niet aan de telefoons kunnen komen, ze kunnen moeilijk zelf een paar iPhones erbij knutselen, maar als je klanten al 10 weken of meer wachten zou je ze moeten behandelen als Koningen! Minstens elke week bellen en sowieso komen met een vergoeding voor het lange wachten! |
#1060
|
|||
|
|||
Wat is eigenlijk slimmer als je iphone kapot is, nog in de garantie zit én verzekerd is via proassist?
Afgeven bij een tmobilewinkel, of via proassist laten afwikkelen? Trilstand werkt niet meer zoals het hoort, trilt continu uit zichzelf en maakt toch geluid. Knop van de trilstand is niet kapot, het zit ergens in de telefoon niet goed. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|