//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeg namelijk aan de helpdesk-mevrouw of ik met de smartphone normaal kon internetten met een iPhone abbo. Maar ze zei nee en andere kosten komen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-06-09, 12:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Vroeg namelijk aan de helpdesk-mevrouw of ik met de smartphone normaal kon internetten met een iPhone abbo. Maar ze zei nee en andere kosten komen apart.

Slaat nergens op dan haha
magoed
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-06-09, 12:47
Nylez Nylez is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Had een barst aan de achterkant bij mn dock connector, ongv cm lang. Pro-assist is hem gsiteren komen ophalen. Heb een of andere oude nokia als leentoestel gekregen .
Ben benieuwd wanneer en in welke staat ik mn iphone terug krijg!
  #43  
Oud 17-06-09, 13:31
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

heb me tel sinds 7juni ingeleverd. net gebeld en zeggen dat het nog ander halve week minimaal gaat duren :S omdat gemiddelde reparatie 3-5weken duurt?
bullshit
  #44  
Oud 24-06-09, 10:06
Nylez Nylez is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb ondertussen een nieuwe iphone binnegekregen, heeft maar 2 weken geduurd! super
  #45  
Oud 29-07-09, 22:28
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Mijn 3GS 1 juli laten ophalen omdat ik hem had laten vallen..

Nu 4 weken later nog steeds geen verandering, communicatie is echt beroerd bij ProAssist. Elke keer als ik bel, krijg ik een ander verhaal te horen.
  #46  
Oud 30-07-09, 00:02
DanielJvdBerg DanielJvdBerg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nederland, Huizen.
Berichten: 2
Standaard

iPhone 2 en halve week geleden opgehaald. Ze waren er binnen 4 uur. Een Nokia E71 meegekregen. Prima vervanger. Internet vergeleken met iPhone super brak. Maar wel veel betere boxen waar de iPhone nog wel van kan leren.

Wel slordig, kreeg verkeerde headset mee. Past niet in de headset ingang.

Alhoewel, eerst zou het 1-2 weken duren, daarna 3-4 weken, en nu is de normale gang van zaken 3 tot 5 weken. Elke keer een ander verhaal. Toen ik na 2 weken belde hoe het ging met de reparatie kreeg ik nog een bijdehante tr*t aan de lijn. Legt ze iets heel onduidelijk uit, dus ik vraag of ze het is beter kan uitleggen. "Ja wat valt er niet aan te begrijpen man?!".

Probleem was dat me scherm een soort piep geluid maakte als er druk op kwam, dock connector had kuren (herkende kabels soms niet), headset poort deed het alleen nog voor muziek, niet telefoneren en controls voor muziek, en haarscheuren.

Ik kreeg te horen dat ik mijn iPhone onherstelbaar heb beschadigd en dat ik niet goed ermee ben omgegaan. Wat een schoften! Ik ga er altijd netjes mee om, dock connector is door stof, headset hetzelfde, haarscheuren is bekende kuur, en van het scherm heb ik geen aandeel aan. Al met al, stelletje profiteurs maar zal de 30 eu wel weer betalen..
  #47  
Oud 28-08-09, 01:21
nick3g nick3g is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

gister is mijn iphone van 2hoog naar beneden gevallen

je raad het al tottal loss. Gelijk pro assist gebeld. ze vroegen of het goed was of ze hem morgen kwamen halen (dus vandaag) daar stemde ik mee in. binnen 4uur waren ze er heb nu een oude nokia telefoon als leentoestel gekregen.(beetje jammer) maar ik kan iig bellen.

ik krijg een nieuwe iphone zij de beste man die hem kwam ophalen.
moet rekening houden met 2weken wachttijd....

ik ben benieuwd.
  #48  
Oud 28-08-09, 02:29
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Ja zelfde ritueel duurde bij mij 12 werkdagen. goede service alleen wachten duurt lang haha.
en je krijgt wss een helemaal nieuwe voor €29,95 eigen risico geld want dat valt denk niet te repareren.
  #49  
Oud 28-08-09, 23:08
nick3g nick3g is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Ja zelfde ritueel duurde bij mij 12 werkdagen. goede service alleen wachten duurt lang haha.
en je krijgt wss een helemaal nieuwe voor €29,95 eigen risico geld want dat valt denk niet te repareren.
Ja idd 30 euro voor een nieuwe iphone kan ik mee leven hahah

Mis m'n iphone nu al......
  #50  
Oud 29-08-09, 00:11
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Nou ik heb toch echt een verzekering afgesloten die mij beloven binnen 4 uur bij mij te zijn..

Als jij een fiets koopt en ze vertellen dat er 10 versnellingen op zitten en bij aflevering van de fiets zitten er maar 2 dan ben je toch ook niet tevreden.

Ik heb wel meer te doen dan meer dan 5 uur te wachten.
Dan koop je een 2e iPhone voor nood gevallen Wat een zeur ben jij zeg
  #51  
Oud 29-08-09, 01:45
nick3g nick3g is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
Dan koop je een 2e iPhone voor nood gevallen Wat een zeur ben jij zeg
je heb er altijd "mensen" bij zitten pfff 4uur is al snel voor een "verzekering"
  #52  
Oud 29-08-09, 19:14
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick3g Bekijk bericht
je heb er altijd "mensen" bij zitten pfff 4uur is al snel voor een "verzekering"
Laat een ding heel duidelijk zijn .. Binnen 4 uur in heel Nederland ? Dan mag je spreken van een goeie ophaal service.Vraag me af hoelang die mensen gewacht hebben op hun iPhone ? Zeker elke dag KS plat gebelt

Ken je het gezegde ; Geduld is een schone zaak ?

Peace out
  #53  
Oud 29-08-09, 20:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Wow, veel verhalen. Mooi om te horen dat alles bij veel mensen zo goed gaat, blij dat ik ook de verzekering heb afgesloten... en gelukkig nog niet heb hoeven gebruiken.

Ik hoop dat er niks met mijn iPhone gebeurd de komende maanden want ze hebben bijna geen iPhone's meer op voorraad en onderdelen te kort (vanwege introductie in meerdere landen, volgende maand weer in tientallen landen)... dan kan het nog wel eens lang duren een maand ofzo
  #54  
Oud 07-09-09, 17:07
Eurovreter Eurovreter is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

vraag al beantwoord.

Laatst gewijzigd door Eurovreter; 07-09-09 om 17:27.
  #55  
Oud 08-09-09, 00:54
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Net laten ophalen alleen wel jammer dat het i.p.v. 4 uur ineens 7 uur duurde voordat ze kwamen wel minpuntje want eerst was het kwart voor 9 en nu 11/12 uur het scheelt dat ik niks te doen heb maarja ;p

Er zitten 2 luie pixels in men 3GS al na 1 maand had ik tevens niet verwacht maarja. Alleen het word weer een ramp ze gaan nummer bellen van iphone simkaart die nog niet in werking is gezet en dus niet mee kan bellen XD Dus zometeen weer belle ;p

Ben wel te spreken dat ze het dezelfde dag nog ophalen beter dan een afspraak die je week vooruit moet plannen ^^ Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er iets aan gedaan word en hoop natuurlijk op een nieuwe :"D
  #56  
Oud 11-09-09, 07:12
jeroen_29 jeroen_29 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: almere
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar jeroen_29
Standaard

ik heb mijn iphone 3 weken geleden op laten halen en heb van de week ks gebeld
toen zeiden ze tegen me dat ze op een onderdeel wachten
word hij nou wel gemaakt of krijg ik toch een nieuwe
  #57  
Oud 11-09-09, 09:05
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen_29 Bekijk bericht
ik heb mijn iphone 3 weken geleden op laten halen en heb van de week ks gebeld
toen zeiden ze tegen me dat ze op een onderdeel wachten
word hij nou wel gemaakt of krijg ik toch een nieuwe
ze zeggen dat ze wachten op een onderdeel. Dus dan wordt ie gerepareerd neem ik aan??
Als je een gerefurbished krijgt ( verbeter me als ik het fout heb ) krijg je een nieuwe of een iphone die niet van nieuw te onderscheiden is.

ik kreeg althans een nieuwe want had em laten vallen en hoesje was beschadigd. maar stuurde em op voor me antenne ( kon niet bellen )
  #58  
Oud 11-09-09, 10:30
jeroen_29 jeroen_29 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: almere
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar jeroen_29
Standaard

en hoe lang heeft dat geintje bij jou geduurd?
  #59  
Oud 11-09-09, 11:25
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen_29 Bekijk bericht
en hoe lang heeft dat geintje bij jou geduurd?
12werkdagen dus 2 en halve week.
  #60  
Oud 18-09-09, 19:30
Avdk Avdk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Zeer slechte ervaring met Pro-assist!

Ik heb een zeer slechte ervaring met Pro-assist en wil iedereen die waarde hecht aan zijn iPhone vooral oproepen om GEEN verzekering bij hen af te sluiten. Mijn 16G iPhone is stuk en dus belde ik met Pro-assist. Immers, binnen 4 uur leveren ze volgens hun voorwaarden een leentoestel. Prima, zou je denken. Donderdagochtend gebeld en die dag lukte het niet meer, maar vrijdag tussen 8 en 12 uur zou de koerier komen. Om 12 uur nog niemand gezien en dus gebeld. De koerier was wel langsgeweest vertelde de dame aan de telefoon mij. DUS NIET. Bleek dat de koerier op het verkeerde huisnummer voor de deur had gestaan?!? Goed, dan nog maar 4 uur thuis wachten... om 5 minuten voor 16:00 belt de koerier, ik kom eraan maar ik heb geen iPhone bij me terwijl dat wel beloofd was. Met Pro-assist gebeld en mijn ongenoegen geuit. Toen werd ik nota bene voor leugenaar uitgemaakt want de koerier was wel langsgeweest en toen was ik niet thuis? Ja amehoela, de koerier heeft niet goed gelezen en stond bij het verkeerde huis voor de deur. Maar nee, het was mijn eigen schuld. En nu kunnen ze geen leentoestel meer leveren want alle iPhones zijn op. Handig, als je de volgende dag op vakantie gaat...
Nee, Pro-assist is HOPELOOS SLECHT. Geen service, vervelende dames aan de telefoon en totaal geen medewerking. En daar betaal ik dan bijna 120 euro per jaar voor. KORTOM: SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PRO-ASSIST!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.