Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Verzekering ProAssist Gegarandeerd... Gevallen en nu zwarte vlek en onderaan heel het glas los en komt steeds losser, de home button bevestiging is al te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 17 December 2009, 11:32
» iPhone US 8GB [FW: 1.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 March 2008
Berichten: 3
Standaard

Verzekering ProAssist Gegarandeerd...

Gevallen en nu zwarte vlek en onderaan heel het glas los en komt steeds losser, de home button bevestiging is al te zien...

Valt dit al onder schade of is dit weer cosmetisch ? Aangezien functies het nu nog wel doen, afgezien van dat ik niet het hele scherm kan aflezen



Laatst gewijzigd door Franske; 17 December 2009 om 11:38.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 17 December 2009, 12:29
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

@Bart. Ja je kunt gewoon een verzekering af sluiten. Zal je wel op tijd moeten afzeggen.

@franske. Dat wordt gewoon gemaakt en valt onder schade. Waarschijnlijk zul je de eigen risico premie moeten betalen.
  #123  
Oud 17 December 2009, 15:07
» iPhone US 8GB [FW: 1.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 March 2008
Berichten: 3
Standaard

Dank u voor de reactie
  #124  
Oud 28 December 2009, 13:57
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

Even een vraagje:

Ik heb nu 4 problemen met mijn iPhone,

1: Licht lekt door aan de linkerkant *het gebruikelijke waar veel mensen last van hebben*

2: Silent-knop activeert zichzelf ookal is het schuifje niet ''omgeklikt''
(Al bij de kleinste beweging ervan word de sensor getriggered)

3: Mijn powerknop is zodanig in mijn behuizing ''gezonken'' dat het lastig is om hem in te drukken, waarschijnlijk door afgebroken veertje/ plastic pootjes.

4: Mijn bezel zit aan de bovenkant los, (door een val waarschijnlijk).

Nu zijn dit allemaal verzekerde problemen, maar ik heb deze problemen al een tijdje, alleen ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn bezel aan de boven dus los zit en aangezien, en ik citeer:

artikel 7.7.1: '' In geval van diefstal, vermissing of beschadiging van de mobiele telefoon ProAssist direct via het servicenummer 0344-636326 in kennis stellen.

Hier kunnen ze mij dus op pakken, en mij uitsluiten van reparatie.

Moet ik dan zeggen dat mijn silent-knop net 3 dagen geleden is kapotgegaan? zodat ik toch een been heb om op te staan?

Bedankt alvast voor jullie reacties
__________________
"Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep."
  #125  
Oud 28 December 2009, 15:37
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

Dat zal wel meevallen. Zo lang je gewoon een verzekering hebt bij ProAssist, zal hij gemaakt worden. maakt niet uit of het garantie is. Alles wordt gewoon gemaakt.
alleen wat onder garantie valt wordt gratis gerepareerd. En wat je zelf zegt door een val is ie los gegaan, dan zul je 30 € eigen risico geld moeten betalen voor een nieuwe gemaakte iphone.

En dat van direct hoef je niet op te letten, want heb half jaar met een kapotte wi-fi gelopen maar geen zin om hem te laten repareren


edit: tip, ik weet niet wat een bezel is -_- maar je kunt dus beter zeggen dat het los is gegaan uit zijn eigen en niet goed vast heeft gezeten. ipv te zeggen door een val. Want dan kun je die 30euro betalen !
  #126  
Oud 28 December 2009, 20:38
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie!

BTW, een bezel is het chromen randje langs de iphone dat het glas vasthoud

Helaas zitten er dus valschades vlakbij waar hij loslaat, dus die 30 euro zal ik denk ik wel moeten betalen.
Maar moet dit ook ondanks dat er fouten in zitten die niet door de val komen? die 30 euro betalen bedoel ik? want opzich is dat al doorslaggevend voor de reparatie!
  #127  
Oud 28 December 2009, 20:47
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6 128GB (Space Grijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 July 2009
Berichten: 9.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
je kunt dus beter zeggen dat het los is gegaan uit zijn eigen en niet goed vast heeft gezeten. ipv te zeggen door een val. Want dan kun je die 30euro betalen !
In zo'n geval mag oplichten opeens wel?

(van verkopers accepteren we het niet...)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #128  
Oud 28 December 2009, 20:52
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
In zo'n geval mag oplichten opeens wel?

(van verkopers accepteren we het niet...)
..............auw .......

Al zou je misschien 30 euro moeten betalen is niet duur voor een "nieuwe" iPhone
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #129  
Oud 28 December 2009, 20:53
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

@XIII je hebt inderdaad wel gelijk,
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat niet alle schade hierdoor komt, krijg ik die 30 euro dan so be it.. krijg ik het niet dan vind ik het ook niet erg .....

Hoe je het wend of keert, Pro-Assist haalt toch wel verlies op mij dus ja...

Dan heb ik wel mooi voor 30 euro een compleet nieuwe iPhone
En dat is ook wat waard!
  #130  
Oud 29 December 2009, 04:36
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

Ik zeg niet dat het mag. Maar ProAssist gooit bijna alles op waterschade. Plus het is niet oplichten? Het is het beste wat je eruit kan halen. Waarom zou je betalen , terwijl je al maandelijks betaalt voor hun service. Maar om toch terug te komen @silfer ik denk toch dat de schade allemaal toch op eigen risico wordt gezet omdat ze men toch niet geloven dat het uit zich eigen is gekomen. Meestal is het alleen softwarefouten die gratis gerepareerd worden. Magoed meningen verschillen hierover.
  #131  
Oud 4 January 2010, 16:21
Wally21's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 July 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Nou mijn Iphone was na 21 weken klaar echter duurde het maar liefst 11 dagen!!! om het te kunnen leveren en werd ik ook nog even afgesnauwd door een medewerker. Daarnaast kwam ik er achter dat hij klaar was door zelf te bellen, ze hadden het verkeerde nummer gebeld. Kreeg namelijk van apple netjes een mail dat mijn telefoon was gerepareerd en of ik daarover een enquête wilde invullen.

Maar goed eindelijk mijn telefoon binnen zou een nieuwe zijn. En zo zag hij er inderdaad ook uit. Maar volgens mij was het een refurb. (serienummer begin met 5K). Echter na 4 dagen zat mijn behuizing vol haarscheuren. en met 1 of 2 kan ik leven maar deze zat echt vol. bij elk knopje en gaatje zaten er een paar. tussen de simkaarthouder en de aan/uitknop zaten er zelfs een stuk of 10 onder elkaar in een boogje. Dus Proassist gebeld. en zijn ze hem vandaag weer komen halen.

Was blij hem terug te hebben maar heb hem dus al weer binnen een week kunnen inleveren.... Nou maar hopen dat de volgende wel goed is.
  #132  
Oud 4 January 2010, 16:43
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

damn , het kan tegen zitten maar dit ................
  #133  
Oud 4 January 2010, 18:07
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

Idd *** voor je man

Naja, ik heb mijn iphone een weekje geleden mee laten nemen.
Ik hoop dat ik hem wel snel terug krijg...
En graag een nieuwe als het even kan
  #134  
Oud 4 January 2010, 21:43
Wally21's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 July 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

je krijgt hem altijd na 2 weken. tenminste ik zal het zo zeggen hij is na 2 weken klaar. en meestal leveren ze hem zo snel mogelijk (bij mijn collega de volgende dag).

Als het een 3G is krijg je geen nieuwe maar een refurb. Echter is hij gewoon nieuw te noemen. Als je het serienummer nakijkt zal je zien dat hij niet oud is. bij mij was hij van week 48 - 2009 dus nieuw maar lijkt me sterk dat ze die nog maken dus ga ik uit van een refurb.

maar goed 2 weekjes wachten komen we ook wel overheen. heb nu tenminste een fatsoenlijk leen toestel gehad (nokia E71 en geen schijt HTC uit het jaar blok)

en ja zo wort de tijd die ik straks moet doen met een nagenoeg hagelnieuw toestel wel korten want van de zomer loopt mij iphone abbo af bij t-mobile en kan ik hem verlengen met de waarschijnlijk dan uitkomende 4G
  #135  
Oud 12 January 2010, 14:12
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

Hij was inderdaad na 2 weken klaar!
Ik ben vandaag opgebeld door T-Mobile, en gelijk ook maar een afspraak gemaakt.
Ze komen hem donderdag ophalen

IK heb echt een oud barrel gehad als leentoestel.... een of andere nokia.
Zo'n ding die je ook bij de AH kan kopen voor 15 euro...

Maarja dat mag de pret niet drukken ^^, ik krijg nu tenminste een nieuwe.
Maar ik moet waarschijnlijk wel de 30 euro eigen risico betalen i.v.m. laten vallen.

,Silfer
  #136  
Oud 12 January 2010, 15:34
Wally21's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 July 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Bij mij was bij dit keer binnen 1 week klaar ze hebben mij afgelopen vrijdag gebeld en zijn hem vandaag komen brengen. Misschien dat het nu een stuk sneller ging omdat het nu onder de garantie van de reparatie viel en vanwege mijn nogal boze email.
  #137  
Oud 14 January 2010, 19:32
Silfer's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2007
Locatie: Gouda, Zuid-Holland
Berichten: 31
Standaard

Wow niets dan hulde voor dit bedrijf!

Ik heb een compleet nieuw (of refurbished) toestel gekregen..ik moest wel de 30 euro betalen, maar dit is ook redelijk want het was mijn schuld..

En dit alles in 2,5 week! Super!
  #138  
Oud 15 January 2010, 20:15
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 November 2009
Berichten: 1
Standaard

Goeie service

Laatst gewijzigd door arjanmanus; 15 January 2010 om 20:18.
  #139  
Oud 17 January 2010, 15:18
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 December 2009
Berichten: 68
Standaard

Heb een stuk of 5 kleine haarscheurtjes in mijn witte 3GS, zit bovenaan bij de simkaarthouder. Ze zijn alleen bij de juiste lichtval zichtbaar, ik ben verzekerd maar vraag me af of Pro Assist niet gaat zeggen dat dit te min is voor ophalen? Iemand advies?
  #140  
Oud 17 January 2010, 15:30
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

Nee ze zullen het gewoon ophalen. Hoort bij hun pakket
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16 September 2010 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24 March 2010 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22 September 2009 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17 June 2009 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.