Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door skazz Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 17 January 2010, 18:35
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 July 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skazz Bekijk bericht
Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging.

Het is maar afwachten of hun reparatiecentrum de tweede keer iets anders doet.
Was vergeten te melden: 2de poging kwam Pro Assist terug netjes met een nieuwe 3G 16GB. Serienummer is van week 49 2009. Werkt uitstekend, misschien zelfs iets betere GPS ontvangst dan met mijn vorige. Ik heel blij, en een zeer tevreden Pro Assist klant, ondanks de iets langere wachttijd dan verwacht.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 20 January 2010, 19:42
» iPhone 6 Plus 64GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 19 November 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard

Hey, ik heb vandaag per ongeluk mijn iPhone 3G laten vallen. Nu wil ik hem gaan inleveren, maar weet iemand of je nu nog nieuwe of refurbished toestellen krijgt? Als het een refurbished is, wat verschilt er eigenlijk aan? Dat de telefoon een keer gebruikt is, of heeft hij dan ook nog gebruikersporen (iphones die gerepareerd zijn)?
  #143  
Oud 20 January 2010, 20:13
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Zijn gewoon nieuw zijn alleen voor dit soort situaties .
  #144  
Oud 21 January 2010, 10:13
tracker's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 7 September 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

keb met pro assist te maken gehad vanwege mijn prada. jammer genoeg werd mijn probleem niet opgelost, terwijl zij vonden dat het wel was opgelost. achteraf bleek dat het aan de simkaart lag, wat pro assist niet ontdekt heeft. ik ben eigenlijk best tevreden over die gasten.
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
  #145  
Oud 21 January 2010, 11:30
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 July 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dartlink Bekijk bericht
Hey, ik heb vandaag per ongeluk mijn iPhone 3G laten vallen. Nu wil ik hem gaan inleveren, maar weet iemand of je nu nog nieuwe of refurbished toestellen krijgt? Als het een refurbished is, wat verschilt er eigenlijk aan? Dat de telefoon een keer gebruikt is, of heeft hij dan ook nog gebruikersporen (iphones die gerepareerd zijn)?
Zie mijn antwoord: In mijn geval een paar weken geleden heb ik een nieuwe gekregen (op basis van zijn serienummer)

Stel dat je een refurb krijgt: Ik heb gelezen dat Apple altijd een nieuwe buitenkant, en een nieuwe batterij inzet. Dat de interne chips eerder gebruikt zijn is dan geen grote probleem.
  #146  
Oud 22 January 2010, 15:32
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 22 January 2010
Berichten: 2
Thumbs down

Hier even mijn ervaring met pro assist.

Een 3 maanden geleden heb ik mijn telefoon laten maken bij pro assist.
Hij was gevallen en er werd verteld dit valt niet onder garantie je moet er 30 euro voor betalen.
Nou om de telefoon op te laten halen heb ik 2 dagen thuis gezeten omdat zij de afspraak wel gemaakt hadden maar vreemd genoeg kwam er niemand langs achteraf bleek het zo te zijn dat de afsprak dus helemaal niet gemaakt was en steeds heb ik opnieuw gebeld voor een afspraak en bij 3 verschillende mensen is het fout gegaan.

UIteindelijk werd de telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel.
Waarvan de batterij te snel leeg ging het ging dan om een nokia dit heb ik wel doorgegeven
Na 2 weken werd hij netjes thuis gebracht en een week later is hij weer stuk gegaan want de batterij begaf het opeens.

Nieuwe afspraak gemaakt die dit keer wonderbaarlijk genoeg wel gemaakt werd en een leen toestel van Htc

Nu 2 en een halve maand later heb ik mijn iPhone nog steeds niet terug heb ze al meerdere keren gebeld en werd mij uitgelegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar deze zijn niet op vooraad.
Als zou ik nu naar de t mobile winkel gaan om een abonnement af te sluiten zou ik gelijk een nieuwe iphone hebben.
Er wordt gezecht dat wij het maar moeten afwachten en hun het ook niet weten.

Ik heb in totaal nu 4 maanden een abonnement met iphone en meerderdeel daarvan is hij weg.
Okj toe gegeven een keer was mijn eigen schuld maar ik vind dit zo niet netjes.
Ik betaal wel voor mijn iphone en ze hebben het niet op vooraad?

ZIjn er nog meer mensen die deze problemen hebben?
  #147  
Oud 25 January 2010, 22:18
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 January 2010
Berichten: 3
Standaard Ervaringen met Pro Assist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnabilie Bekijk bericht
Hier even mijn ervaring met pro assist.

Een 3 maanden geleden heb ik mijn telefoon laten maken bij pro assist.
Hij was gevallen en er werd verteld dit valt niet onder garantie je moet er 30 euro voor betalen.
Nou om de telefoon op te laten halen heb ik 2 dagen thuis gezeten omdat zij de afspraak wel gemaakt hadden maar vreemd genoeg kwam er niemand langs achteraf bleek het zo te zijn dat de afsprak dus helemaal niet gemaakt was en steeds heb ik opnieuw gebeld voor een afspraak en bij 3 verschillende mensen is het fout gegaan.

UIteindelijk werd de telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel.
Waarvan de batterij te snel leeg ging het ging dan om een nokia dit heb ik wel doorgegeven
Na 2 weken werd hij netjes thuis gebracht en een week later is hij weer stuk gegaan want de batterij begaf het opeens.

Nieuwe afspraak gemaakt die dit keer wonderbaarlijk genoeg wel gemaakt werd en een leen toestel van Htc

Nu 2 en een halve maand later heb ik mijn iPhone nog steeds niet terug heb ze al meerdere keren gebeld en werd mij uitgelegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar deze zijn niet op vooraad.
Als zou ik nu naar de t mobile winkel gaan om een abonnement af te sluiten zou ik gelijk een nieuwe iphone hebben.
Er wordt gezecht dat wij het maar moeten afwachten en hun het ook niet weten.

Ik heb in totaal nu 4 maanden een abonnement met iphone en meerderdeel daarvan is hij weg.
Okj toe gegeven een keer was mijn eigen schuld maar ik vind dit zo niet netjes.
Ik betaal wel voor mijn iphone en ze hebben het niet op vooraad?

ZIjn er nog meer mensen die deze problemen hebben?
Ik moet nu toch wel gaan reageren vond ik zelf.
Eind oktober ging mijn iPhone stuk, de glasplaat was gebarsten door een val.
Pro Assist gebeld en de volgende dag waren ze netjes op tijd aan de deur.
Een week of 3-4 later werd ik gebeld dat hij was gerepareerd, de volgende dag 's middags werd hij netjes afgeleverd na 30 euro eigen risico betaald te hebben.
Toen ik hem 's avonds aanzette bleek er een blauwe vlek in het scherm te zitten (alsof je een lcd scherm indrukt).
Direct de volgende ochtend gebeld en de dame aan de telefoon reageerde een beetje pissig, ze zei me dat reparaties aan het scherm nagenoeg niet lukken.
Ze zou er zelf persoonlijk voor gaan zorgen dat ik een nieuwe zou gaan krijgen, een paar uur later stond er iemand voor de deur die de iPhone kwam ophalen, keurig dus.
En daar hield het op......

Ik werd 3-4 weken later gebeld: Meneer uw iPhone is gerepareerd (??).
Ik vertelde haar dat een collega van haar mij een nieuwe had beloofd en wel persoonlijk (ik had haar naam gelukkig opgeschreven).
De datum stond vast van de aflevering maar ze zou kijken of ze dat kon terugvinden in het systeem zodat ik de beloofde nieuwe zou krijgen.
De dag voor de aflevering werd ik gebeld over het tijdstip.
De beste man kwam op tijd aan de deur met (je raadt het al) de gerepareerde telefoon.
Ik zei dat mij dat verbaasde, de man zei dat hij daar niets vanaf wist maar hij moest hem wel achterlaten, of ik even 30 euro wilde betalen.
Ik zei dat ik dat al had betaald, hij belde naar het hoofdkantoor maar daar konden ze dat niet zien dus de man werd verteld dat hij het toestel weer retour moest nemen en ik zou daarover teruggebeld worden.
Ik heb direct gebeld met Pro Assist en de vrouw aan de telefoon hoorde mijn verhaal aan, ik wist ook de naam van de vrouw die mij een nieuw toestel had beloofd.
Het antwoord was simpel: dat kan mijn collega nooit gezegd hebben....
Ik vroeg de vrouw of ze dat dat ik zat te liegen en dat ik zoiets niet zou kunnen verzinnen met de naam van haar collega erbij.
Daar werd langsheen gepraat maar mij werd beloofd dat de manager mij erover zou bellen.
Ik heb daarop een week of 4 niets gehoord van Pro Assist.
Ik heb nu ruim 2 weken geleden T Mobile gebeld en een klacht laten aanmaken, tot nu toe nog steeds niets........

Ik ben dus zeer ontevreden over de communicatie met Pro Assist en het vervolg zoals ze met mij als klant omgaan, je betaalt wel bijna 9 euro per maand voor deze verzekering.
  #148  
Oud 26 January 2010, 09:28
» Ik heb geen iPhone  
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 January 2010
Locatie: Mol, Noord Belgi
Berichten: 113
Standaard

Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak
  #149  
Oud 26 January 2010, 09:40
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 22 January 2010
Berichten: 2
Standaard

Eindleijk komt hij dan nu terug de telefoon..

Maar nu nog een vraag een baterij die niet meer werkt valt dat niet onder de garantie?

Ik krijg de telefoon terug maar moet mijn eigenrisico van 30 euro even goed betalen ik vind het een schande!

Je w8 bijna 3 maanden op je telefoon en dan opeens moet je een eigen risico betalen voor de batterij die stuk is gegaan en dat niet door mij maar de iPhone een fout aan gaf!
Maar na een lang telefonisch gesprek te hebben gehad geven hun aan dat je een nieuw toestel krijg en dat je daarom de 30 euro moet betalen en dat ik al blij mag zijn dat ik alleen dat hoef te betalen terwijl het toch te belachelijk voor woorden is !

Weet iemand of dit klopt of niet dat je batterij niet onder garantie valt
  #150  
Oud 26 January 2010, 12:13
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 January 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak
Ja die zou ik wel kunnen bellen maar ik vraag me af of dat helpt.
Tegenwoordig worden bedrijven daar niet meer zo snel warm van als je zoiets zegt.
Voor de consumentenbond moet je ook een lidmaatschap hebben en die heb ik niet bij hun.
Ik wacht eerst nog even af voordat ik actie onderneem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnabilie Bekijk bericht
Eindleijk komt hij dan nu terug de telefoon..

Maar nu nog een vraag een baterij die niet meer werkt valt dat niet onder de garantie?

Ik krijg de telefoon terug maar moet mijn eigenrisico van 30 euro even goed betalen ik vind het een schande!

Je w8 bijna 3 maanden op je telefoon en dan opeens moet je een eigen risico betalen voor de batterij die stuk is gegaan en dat niet door mij maar de iPhone een fout aan gaf!
Maar na een lang telefonisch gesprek te hebben gehad geven hun aan dat je een nieuw toestel krijg en dat je daarom de 30 euro moet betalen en dat ik al blij mag zijn dat ik alleen dat hoef te betalen terwijl het toch te belachelijk voor woorden is !

Weet iemand of dit klopt of niet dat je batterij niet onder garantie valt
Ik weet uit ervaring dat batterijen niet onder de garantie vallen.
In het verleden had ik een HTC en na twee maanden deed de accu lastig, die gaf het na 2 dagen al op. Toen ik alles had ingevuld en opgestuurd kwam de accu terug met de opmerking: Accu's en accessoires vallen niet onder de garantie. Ik denk dat dit ook het geval is bij de iPhone helaas.
  #151  
Oud 9 February 2010, 14:48
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een iPhone 3G los gekocht in Nl bij een lokale telefoondealer(geen belcompany of t-mobileicon dus). Deze telefoon moest dus gejailbreakt worden en ge-unlockt om werkend te krijgen.
2 weken laten ben ik langs de belcompany geweest om me iPhone te laten verzekeren. Dit was gewoon mogelijk en Proassist heeft me al een bevestiging gestuurd en ik betaal netjes per kwartaal de 30 eu.

Ik vraag me nu alleen af als ik er een ongeluk mee krijg of hij dan alleen wordt gerepareerd als hij volledig stuk is (waterschade of iets dergelijks) of ook als er een barst zit in het scherm. Het imei nr is genoteerd maar ik sta natuurlijk niet in de boeken bij t-mobile. De jailbreak kan ik er zo af halen maar dan is hij niet geactiveerd als hij daar ligt voor reparatie.

Weet iemand hoe dit dan in zijn werk gaat of heeft er iemand ervaring mee??

Laatst gewijzigd door kwak; 9 February 2010 om 15:07.
  #152  
Oud 9 February 2010, 19:10
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

hij is verzekerd , dus geen probleem en waarschijnlijk met de gevallen die jij opnoemt word het een refurbisch en een eigen bijdrage van 30 eurie .
  #153  
Oud 18 February 2010, 16:23
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 January 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je

Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak
Inderdaad ben ik nu in het stadium dat ik er de consumentenbond bij ga halen of een andere organisatie als Radar, Kassa of iets dergelijks!
Ik ben nu dus al 20 WEKEN bezig met Pro Assist en ben nog geen stap verder.
Vanochtend werd ik gebeld met de opmerking: "zakelijk heb ik begrip voor uw situatie, sorry dat het zo is gelopen, sorry dat u veel onnodige kosten heeft gemaakt en dat u als leugenaar bent uitgemaakt maar ik kan niks voor u doen".
Zodra ze mijn oude iPhone terugbrengen donder ik hem in de kast, gooi ik die dure en onnodige *@#verzekering eraf en dan heb ik het helemaal gehad. Waarom zou ik een dure verzekering nemen bij Pro Assist als ik van het kastje naar de muur gestuurd word en niet krijg wat men mij beloofd.
Lekker als je elke maand premie betaalt en vervolgens na 20 weken je toestel nog niet terug hebt!
Ik ga morgen is wat organisaties benaderen die mij wel helpen en niet afschepen!
  #154  
Oud 22 February 2010, 14:38
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Boven het IJ
Berichten: 282
Standaard Niet ontevreden

Mijn geval (softwarematig probleem na mislukte poging tot updaten met FW 3.1.3) is keurig afgehandeld. Mijn enige bezwaar is dat ik m'n iPhone uiteindelijk 19 dagen kwijt ben geweest. In de tussentijd heb ik me moeten behelpen met een leentelefoon - Nokia 6230i - en dat is ff afzien na een iPhone.. Het heeft me overigens geen stuiver gekost...
__________________
 iPhone 6+ 128GB  iMac 27" 2.66 Mhz i5, 12GB intern, 1TB HD 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 1 March 2010 om 16:33.
  #155  
Oud 1 March 2010, 15:46
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 July 2009
Berichten: 6
Standaard

zit nu al 4 uur thuis te wachten op proassist.
mijn iPhone wordt heel warm met opladen en gaat niet meer aan.
wacht tijd die door de telefoon werdt 2 a 6 weken wel erg lang maar als hij het maar weer doet voor een bedrag van 30 euro eigenrisiko
  #156  
Oud 3 March 2010, 20:45
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Boven het IJ
Berichten: 282
Standaard Ze mogen zich nog eens bewijzen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Mijn geval (softwarematig probleem na mislukte poging tot updaten met FW 3.1.3) is keurig afgehandeld. Mijn enige bezwaar is dat ik m'n iPhone uiteindelijk 19 dagen kwijt ben geweest. In de tussentijd heb ik me moeten behelpen met een leentelefoon - Nokia 6230i - en dat is ff afzien na een iPhone.. Het heeft me overigens geen stuiver gekost...
Niet te filmen... hij kan weer terug! Net een week in huis en hij heeft ineens geen agenda en contacten meer. Ik herstel in eerste instantie de boel door oude exchange account weg te mieteren en een nieuwe aan te maken... No such luck. Okay, dan maar herstellen via iTunes... en wat schetst de verbazing?? Boodschap: herstellen niet gelukt (fout 1602)! Harde reset? Helpt niet... DFU - forget it... Maar weer in de telefoon geklommen en de reddingsbrigade geroepen.. Ben ik m wr minstens twee weken kwijt..
  #157  
Oud 4 March 2010, 15:40
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Boven het IJ
Berichten: 282
Standaard en daar gaan we weer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Niet te filmen... hij kan weer terug! Net een week in huis en hij heeft ineens geen agenda en contacten meer. Ik herstel in eerste instantie de boel door oude exchange account weg te mieteren en een nieuwe aan te maken... No such luck. Okay, dan maar herstellen via iTunes... en wat schetst de verbazing?? Boodschap: herstellen niet gelukt (fout 1602)! Harde reset? Helpt niet... DFU - forget it... Maar weer in de telefoon geklommen en de reddingsbrigade geroepen.. Ben ik m wr minstens twee weken kwijt..
Nou, hij is opgehaald... dit keer een Blackberry te leen gekregen.. beter dan die simpele Nokia, maar in vergelijk met de iPhone een gebruiksonvriendelijk onding..
  #158  
Oud 4 March 2010, 16:22
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 June 2009
Berichten: 3
Standaard

Een aantal weken geleden reageerden mijn homeknop erg slecht en onregelmatig. Ik dus pro-assist opbellen en binnen 3 uur werd het toestel opgehaald. 13 dagen later kreeg ik gewoon een gloednieuwe iPhone thuisbezorgd! Super service dus. Na al die negatieve ervaringen hier op het forum dus echt een meevaller. Zo zie je maar weer dat juiste de mensen met negatieve ervaringen hier hun hart luchten (logisch) en daarom soms een verkeerd beeld over een service wordt geschept. Echter wordt mijn verzekering aan het eind van deze maand opgezegd, omdat 120 euro per jaar veel geld vind voor een zekerheid..
  #159  
Oud 4 March 2010, 19:12
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 6
Standaard

Een vriend van mij heeft zijn iPhone 3G laten vallen en heeft deze geclaimed bij Pro Assist. Na 6 weken werd hij gebeld door Pro Assist en 2 dagen later werd zijn nieuwe iPhone 3Gs bezorgd.

Nu heb ik Pro Assist gebeld omdat mijn iPhone 3G last heeft van haarscheurtjes en defecte Wi-Fi. Ik ben benieuwd of ik nu ook een iPhone 3Gs terugkrijg.

Iemand hier toevallig ook een iPhone 3Gs teruggekregen ipv een 3G na schade/defect?
  #160  
Oud 4 March 2010, 19:47
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 June 2009
Berichten: 3
Standaard

volgens de jongen in de t-mobileicon winkel worden er geen reparaties uitgevoerd in de Benelux. Met andere woorden: elke opgestuurde iPhone wordt vervangen voor een nieuwe/refurbished.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16 September 2010 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24 March 2010 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22 September 2009 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17 June 2009 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.