Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door skazz Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#141
|
|||
|
|||
Was vergeten te melden: 2de poging kwam Pro Assist terug netjes met een nieuwe 3G 16GB. Serienummer is van week 49 2009. Werkt uitstekend, misschien zelfs iets betere GPS ontvangst dan met mijn vorige. Ik heel blij, en een zeer tevreden Pro Assist klant, ondanks de iets langere wachttijd dan verwacht.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#142
|
|||
|
|||
Hey, ik heb vandaag per ongeluk mijn iPhone 3G laten vallen. Nu wil ik hem gaan inleveren, maar weet iemand of je nu nog nieuwe of refurbished toestellen krijgt? Als het een refurbished is, wat verschilt er eigenlijk aan? Dat de telefoon een keer gebruikt is, of heeft hij dan ook nog gebruikersporen (iPhones die gerepareerd zijn)?
|
#143
|
||||
|
||||
Zijn gewoon nieuw zijn alleen voor dit soort situaties .
|
#144
|
||||
|
||||
keb met pro assist te maken gehad vanwege mijn prada. jammer genoeg werd mijn probleem niet opgelost, terwijl zij vonden dat het wel was opgelost. achteraf bleek dat het aan de simkaart lag, wat pro assist niet ontdekt heeft. ik ben eigenlijk best tevreden over die gasten.
__________________
Heb ik nu een appel of een apple. 富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
|
#145
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel dat je een refurb krijgt: Ik heb gelezen dat Apple altijd een nieuwe buitenkant, en een nieuwe batterij inzet. Dat de interne chips eerder gebruikt zijn is dan geen grote probleem. |
#146
|
|||
|
|||
Hier even mijn ervaring met pro assist.
Een 3 maanden geleden heb ik mijn telefoon laten maken bij pro assist. Hij was gevallen en er werd verteld dit valt niet onder garantie je moet er 30 euro voor betalen. Nou om de telefoon op te laten halen heb ik 2 dagen thuis gezeten omdat zij de afspraak wel gemaakt hadden maar vreemd genoeg kwam er niemand langs achteraf bleek het zo te zijn dat de afsprak dus helemaal niet gemaakt was en steeds heb ik opnieuw gebeld voor een afspraak en bij 3 verschillende mensen is het fout gegaan. UIteindelijk werd de telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel. Waarvan de batterij te snel leeg ging het ging dan om een nokia dit heb ik wel doorgegeven Na 2 weken werd hij netjes thuis gebracht en een week later is hij weer stuk gegaan want de batterij begaf het opeens. Nieuwe afspraak gemaakt die dit keer wonderbaarlijk genoeg wel gemaakt werd en een leen toestel van Htc Nu 2 en een halve maand later heb ik mijn iphone nog steeds niet terug heb ze al meerdere keren gebeld en werd mij uitgelegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar deze zijn niet op vooraad. Als zou ik nu naar de t mobile winkel gaan om een abonnement af te sluiten zou ik gelijk een nieuwe iphone hebben. Er wordt gezecht dat wij het maar moeten afwachten en hun het ook niet weten. Ik heb in totaal nu 4 maanden een abonnement met iphone en meerderdeel daarvan is hij weg. Okj toe gegeven een keer was mijn eigen schuld maar ik vind dit zo niet netjes. Ik betaal wel voor mijn iphone en ze hebben het niet op vooraad? ZIjn er nog meer mensen die deze problemen hebben? |
#147
|
|||
|
|||
Ervaringen met Pro Assist
Citaat:
Eind oktober ging mijn iPhone stuk, de glasplaat was gebarsten door een val. Pro Assist gebeld en de volgende dag waren ze netjes op tijd aan de deur. Een week of 3-4 later werd ik gebeld dat hij was gerepareerd, de volgende dag 's middags werd hij netjes afgeleverd na 30 euro eigen risico betaald te hebben. Toen ik hem 's avonds aanzette bleek er een blauwe vlek in het scherm te zitten (alsof je een lcd scherm indrukt). Direct de volgende ochtend gebeld en de dame aan de telefoon reageerde een beetje pissig, ze zei me dat reparaties aan het scherm nagenoeg niet lukken. Ze zou er zelf persoonlijk voor gaan zorgen dat ik een nieuwe zou gaan krijgen, een paar uur later stond er iemand voor de deur die de iPhone kwam ophalen, keurig dus. En daar hield het op...... Ik werd 3-4 weken later gebeld: Meneer uw iPhone is gerepareerd (??). Ik vertelde haar dat een collega van haar mij een nieuwe had beloofd en wel persoonlijk (ik had haar naam gelukkig opgeschreven). De datum stond vast van de aflevering maar ze zou kijken of ze dat kon terugvinden in het systeem zodat ik de beloofde nieuwe zou krijgen. De dag voor de aflevering werd ik gebeld over het tijdstip. De beste man kwam op tijd aan de deur met (je raadt het al) de gerepareerde telefoon. Ik zei dat mij dat verbaasde, de man zei dat hij daar niets vanaf wist maar hij moest hem wel achterlaten, of ik even 30 euro wilde betalen. Ik zei dat ik dat al had betaald, hij belde naar het hoofdkantoor maar daar konden ze dat niet zien dus de man werd verteld dat hij het toestel weer retour moest nemen en ik zou daarover teruggebeld worden. Ik heb direct gebeld met Pro Assist en de vrouw aan de telefoon hoorde mijn verhaal aan, ik wist ook de naam van de vrouw die mij een nieuw toestel had beloofd. Het antwoord was simpel: dat kan mijn collega nooit gezegd hebben.... Ik vroeg de vrouw of ze dat dat ik zat te liegen en dat ik zoiets niet zou kunnen verzinnen met de naam van haar collega erbij. Daar werd langsheen gepraat maar mij werd beloofd dat de manager mij erover zou bellen. Ik heb daarop een week of 4 niets gehoord van Pro Assist. Ik heb nu ruim 2 weken geleden T Mobile gebeld en een klacht laten aanmaken, tot nu toe nog steeds niets........ Ik ben dus zeer ontevreden over de communicatie met Pro Assist en het vervolg zoals ze met mij als klant omgaan, je betaalt wel bijna 9 euro per maand voor deze verzekering. |
#148
|
|||
|
|||
Moesten ze zoiets met mij doen haal ik er de consumentenorganisatie bij... Hebben jullie in Nederland toch ook? Die lossen zulke dingen gratis op voor je
Daarnaast vinden bedrijven het niet leuk, want in het slechtste geval krijgen ze nog slechte reclame over zich heen ook Een beetje dreigen met zulke dingen helpt heel vaak |
#149
|
|||
|
|||
Eindleijk komt hij dan nu terug de telefoon..
Maar nu nog een vraag een baterij die niet meer werkt valt dat niet onder de garantie? Ik krijg de telefoon terug maar moet mijn eigenrisico van 30 euro even goed betalen ik vind het een schande! Je w8 bijna 3 maanden op je telefoon en dan opeens moet je een eigen risico betalen voor de batterij die stuk is gegaan en dat niet door mij maar de iphone een fout aan gaf! Maar na een lang telefonisch gesprek te hebben gehad geven hun aan dat je een nieuw toestel krijg en dat je daarom de 30 euro moet betalen en dat ik al blij mag zijn dat ik alleen dat hoef te betalen terwijl het toch te belachelijk voor woorden is ! Weet iemand of dit klopt of niet dat je batterij niet onder garantie valt |
#150
|
|||
|
|||
Citaat:
Tegenwoordig worden bedrijven daar niet meer zo snel warm van als je zoiets zegt. Voor de consumentenbond moet je ook een lidmaatschap hebben en die heb ik niet bij hun. Ik wacht eerst nog even af voordat ik actie onderneem. Citaat:
In het verleden had ik een HTC en na twee maanden deed de accu lastig, die gaf het na 2 dagen al op. Toen ik alles had ingevuld en opgestuurd kwam de accu terug met de opmerking: Accu's en accessoires vallen niet onder de garantie. Ik denk dat dit ook het geval is bij de iPhone helaas. |
#151
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3G los gekocht in Nl bij een lokale telefoondealer(geen belcompany of t-mobile dus). Deze telefoon moest dus gejailbreakt worden en ge-unlockt om werkend te krijgen.
2 weken laten ben ik langs de belcompany geweest om me iPhone te laten verzekeren. Dit was gewoon mogelijk en Proassist heeft me al een bevestiging gestuurd en ik betaal netjes per kwartaal de 30 eu. Ik vraag me nu alleen af als ik er een ongeluk mee krijg of hij dan alleen wordt gerepareerd als hij volledig stuk is (waterschade of iets dergelijks) of ook als er een barst zit in het scherm. Het imei nr is genoteerd maar ik sta natuurlijk niet in de boeken bij t-mobile. De jailbreak kan ik er zo af halen maar dan is hij niet geactiveerd als hij daar ligt voor reparatie. Weet iemand hoe dit dan in zijn werk gaat of heeft er iemand ervaring mee?? Laatst gewijzigd door kwak; 09-02-10 om 16:07. |
#152
|
||||
|
||||
hij is verzekerd , dus geen probleem en waarschijnlijk met de gevallen die jij opnoemt word het een refurbisch en een eigen bijdrage van 30 eurie .
|
#153
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nu dus al 20 WEKEN bezig met Pro Assist en ben nog geen stap verder. Vanochtend werd ik gebeld met de opmerking: "zakelijk heb ik begrip voor uw situatie, sorry dat het zo is gelopen, sorry dat u veel onnodige kosten heeft gemaakt en dat u als leugenaar bent uitgemaakt maar ik kan niks voor u doen". Zodra ze mijn oude iPhone terugbrengen donder ik hem in de kast, gooi ik die dure en onnodige *@#verzekering eraf en dan heb ik het helemaal gehad. Waarom zou ik een dure verzekering nemen bij Pro Assist als ik van het kastje naar de muur gestuurd word en niet krijg wat men mij beloofd. Lekker als je elke maand premie betaalt en vervolgens na 20 weken je toestel nog niet terug hebt! Ik ga morgen is wat organisaties benaderen die mij wel helpen en niet afschepen! |
#154
|
||||
|
||||
Niet ontevreden
Mijn geval (softwarematig probleem na mislukte poging tot updaten met FW 3.1.3) is keurig afgehandeld. Mijn enige bezwaar is dat ik m'n iPhone uiteindelijk 19 dagen kwijt ben geweest. In de tussentijd heb ik me moeten behelpen met een leentelefoon - Nokia 6230i - en dat is ff afzien na een iPhone.. Het heeft me overigens geen stuiver gekost...
__________________
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 01-03-10 om 17:33. |
#155
|
|||
|
|||
zit nu al 4 uur thuis te wachten op proassist.
mijn iphone wordt heel warm met opladen en gaat niet meer aan. wacht tijd die door de telefoon werdt 2 a 6 weken wel erg lang maar als hij het maar weer doet voor een bedrag van 30 euro eigenrisiko |
#156
|
||||
|
||||
Ze mogen zich nog eens bewijzen...
Citaat:
|
#157
|
||||
|
||||
en daar gaan we weer...
Citaat:
|
#158
|
|||
|
|||
Een aantal weken geleden reageerden mijn homeknop erg slecht en onregelmatig. Ik dus pro-assist opbellen en binnen 3 uur werd het toestel opgehaald. 13 dagen later kreeg ik gewoon een gloednieuwe iPhone thuisbezorgd! Super service dus. Na al die negatieve ervaringen hier op het forum dus echt een meevaller. Zo zie je maar weer dat juiste de mensen met negatieve ervaringen hier hun hart luchten (logisch) en daarom soms een verkeerd beeld over een service wordt geschept. Echter wordt mijn verzekering aan het eind van deze maand opgezegd, omdat 120 euro per jaar veel geld vind voor een zekerheid..
|
#159
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heeft zijn iPhone 3G laten vallen en heeft deze geclaimed bij Pro Assist. Na 6 weken werd hij gebeld door Pro Assist en 2 dagen later werd zijn nieuwe iPhone 3Gs bezorgd.
Nu heb ik Pro Assist gebeld omdat mijn iPhone 3G last heeft van haarscheurtjes en defecte Wi-Fi. Ik ben benieuwd of ik nu ook een iPhone 3Gs terugkrijg. Iemand hier toevallig ook een iPhone 3Gs teruggekregen ipv een 3G na schade/defect? |
#160
|
|||
|
|||
volgens de jongen in de t-mobile winkel worden er geen reparaties uitgevoerd in de Benelux. Met andere woorden: elke opgestuurde iphone wordt vervangen voor een nieuwe/refurbished.
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|