Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdl Zo, de mijne is net binnen! Ik moet zeggen, valt zeker niet tegen. Ik heb er wel 3 weken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#341
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hetzelfde, iphone 3G in reparatie, even gebeld, iphone 3G (s) in bestelling als nieuw toestel. Heb mijn iphone al 4 of 5x laten repareren, en ik ben echt blij dat ik bij pro assist zit!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#342
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Ik heb eens zitten snuffelen op internet en kom uit bij de website gsmverzekeren.nl Als ik de voorwaarden bekijk van het Platina pakket zijn deze volgens mij hetzelfde als bij pro assist. De maandelijkse kosten zijn €8,95 per maand. Iemand ervaring met deze verzekering?? Volgens mij is dit van Actua verzekeringen. Gr Randy |
#343
|
|||
|
|||
Citaat:
Even uit mijn hoofd, heb de voorwaarden niet meer in mijn hoofd zitten. |
#344
|
|||
|
|||
Ja dat van die vier uur heb ik ook effe nergens gelezen zo snel maar dat van dat leentoestel wel.... En het gaat mij erom dat ie tenminste gemaakt wordt mocht ie uit m'n zak vallen....
|
#345
|
|||
|
|||
Maar voor een paar euro minder, kan je bij T-Mobile dus (meer) services verwachten.
|
#346
|
|||
|
|||
Kleine update van me,volgende week woensdag krijg ik weer een nieuwe 3gs 32gb.
PA belde me vandaag dat ze weer wat binnen hadden gehad. |
#347
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap niet zo veel van die communicatie daar.. Toen ik vanmiddag belde was ook de 32gb niet leverbaar hahahaha.... Zo raar! Suzanne |
#348
|
|||
|
|||
@ Suzanne,
Gewoon heel veel zeuren, eisen dat je wordt doorverbonden en dure woorden gebruiken. Uiteindelijk heb ik de manager service en reparatie gesproken en zij heeft het binnen 2 dagen voor me geregeld; maandag krijg ik mn nieuwe i phone 16 gb 3gs....het is dus wel mogelijk je moet er alleen heel veel moeite voor doen. Heb ook een klachten mail gestuurd naar ze misschien heeft dit geholpen. (ik heb m hieronder voor je gecopieerd). "Geachte Mevrouw/Mijnheer, Rotterdam 30-07-2010 Inzake dossiernr: Via deze weg wil ik mijn ongenoegen laten blijken over de service geleverd door Pro-assist. Ik heb mijn I-phone 3gs op 18 juni aangeboden ter reparatie. Na enige tijd heb ik gebeld om te informeren naar de voortgang van de reparatie. Mij is toen verteld dat de I-phone vervangen zou worden door een compleet nieuw toestel. Inmiddels zijn er bijna twee maanden verstreken en heb tot op heden nog steeds geen nieuw toestel mogen ontvangen. Aangezien de maximale reparatie duur van Pro Assist vier weken bedraagt lijkt het mij allerzins redelijk om hier compensatie voor te krijgen. Wat mij dan nog meer ontstemt is het feit dat pro-assist zijn verplichtingen niet na komt maar wel op 28 juli het recht meent te hebben om premie af te schrijven. U zult begrijpen dat dit op mij als een zeer opmerkelijke manier van zaken doen overkomt. Vandaag is mij een aanbod gedaan om in plaats van een I-Phone over te stappen op een Blackberry 7900, alhoewel dit op mij overkomt als een enigszins redelijk aanbod ga ik hier absoluut niet mee akkoord. Ik heb bewust gekozen voor een I-phone om de daarbij horende functies en mogelijkheden van het toestel en wil dan ook niet overstappen op een ander merk toestel. Toen ik dit meldde werd mij gezegd dat ik dan moest wachten totdat de I-phone weer leverbaar is. Dit is natuurlijk absoluut geen optie, pro-assist heeft een verantwoordelijkheid ten op zichtte van haar klanten en kan hen niet eeuwig laten wachten. Mijn inziens heeft pro-assist een slecht contract met Apple cq T-Mobile waardoor er onvoldoende I-phones geleverd worden. Ik vind dat klanten hier niet de dupe van mogen en kunnen worden. Wat mijn probleem verder compliceert is dat ik vanaf half augustus voor een half jaar in Australië zal verblijven. Ik verwacht dan ook van Pro-assist dat er voor die tijd een passende oplossing wordt getroffen met een minimaal gelijkwaardig Apple toestel. Mocht dit niet mogelijk zijn dan vind ik het een niet meer dan passende vergoeding om mij te voorzien van een I-phone 4G zodra deze leverbaar zijn." |
#349
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een iphone 4 bij hun kunnen verzekeren?
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch! |
#350
|
|||
|
|||
Vanmiddag maar weer even bellen om te vragen wat ze me gaan opsturen. Ik zit inmiddels 5 weken zonder iphone dus mag ik ook wel even zeuren
|
#351
|
|||
|
|||
|
#352
|
|||
|
|||
|
#353
|
|||
|
|||
@ KNARNIE.
Hartelijk bedankt voor je tip. Ik ga er mee aan de slag en hoop op een spoedig resultaat! Suzanne |
#354
|
||||
|
||||
Omzetten ProAssist verzekering 3GS --> 4 piece of cake...
Vanmorgen in de T-Mobile shop de verzekering om laten zetten van de iPhone 3GS 32GB naar de iPhone 4 32GB. Fluitje van een cent, mits je alle relevante informatie bij de hand hebt, i.c. verzekeringsbewijs/polis oude iphone en factuur/pakbon van de nieuwe én beide toestellen, want de IMEI's worden gecheckt. Nu kan de 3GS morgen zonder problemen en volledig geschoond van mijn data naar zijn nieuwe baasje ...
__________________
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 14-08-10 om 18:58. |
#355
|
|||
|
|||
Hallo Allemaal,
Zoals in eerdere posts te zien is wacht ook ik op een nieuwe Iphone 3GS 16GB. Ik vraag me af of het nieuwe toestel compleet in de doos komt (geseald) óf enkel het toestel. Ik ben misschien van plan de 3gs te verkopen en dan bij te leggen voor een 4. Dat gaat natuurlijk een stuk makkelijker met een dichte, nieuwe doos. Weet iemand dat hier? Wat je aangeleverd krijgt van PA? Ik hoop op een antwoord! Suzanne |
#356
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#357
|
|||
|
|||
Ik, persoonlijk, geef meer voor een Iphone die compleet ingeseald is als eentje die al uit de verpakking is geweest. En als de seal er nog om zit weet je altijd zeker dat er niets mee is gebeurd. Wat ik raar vind is dat je zegt dat het tweedehands is, waarom dan? Ik snap wel dat hij/zij niet letterlijk de eerste eigenaar is maar het product is toch nieuw? Dan is toch degene die het opent de eerste eigenaar? Of zie ik dat dan verkeerd? Beetje offtopic trouwens..
|
#358
|
|||
|
|||
bij mijn iphone werkt er een speakertje niet goed, begint de metalen rand los te raken en heb een haarscheurtje bij de connector. ik meen hier ergens in dit topic gelezen te hebben dat apple reparatie door derden niet toe laat. betekent dit als ik mijn iphone laat ophalen door PA dat ik dan vrijwel zeker een nieuwe terugkrijg?
|
#359
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#360
|
|||
|
|||
Ik zit te denk aan een verzekering bij pro assist, deze heb ik gebeld, en ze vertelde me langs een tmobileshop te gaan, daar dat makkelijker zou zijn......iemand hier ervaring mee (dat je je verzekering af moet sluiten bij een tmobileshop en niet direct bij por-assist)??
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|