Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je het vanuit dat perspectief bekijkt heb je zeker gelijk! wat is voor mij nu zinvol dan om te doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als je het vanuit dat perspectief bekijkt heb je zeker gelijk! wat is voor mij nu zinvol dan om te doen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Contact opnemen met EN radar EN kassa...en gewoon je verhaal vertellen...
|
|
|||
|
|||
Zojuist maar weer eens gebeld met Pro-assist, maar ze konden me uiteraard geen levertijd geven. De Iphonge 3gs is erg lastig of niet leverbaar. En het klopt dat andere een iphone 4 hebben gekregen. Maar dit is meer wat er binnenkomt. Als er een 3gs binnenkomt krijg je gewoon een 3gs toestel terug.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben de mijne nu 48 uur kwijt en ik kan niet zonder...
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
tja.. een dag zonder iphone, een dag niet geleefd
Vorige week vrijdagavond op laten halen door proassist.. Vanmorgen rond 10 uur een mailtje gestuurd over wat de status is van mn iphone.. Nu 19:02 nog steeds niks.. word morgen maar is bellen.. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3G afgelopen zaterdag door PA laten ophalen. iPhone is gevallen waardoor het scherm gebroken is en de metalen rand en de achterkant beschadigd zijn geraakt. Ik ben benieuwd of ik een ander toestel krijg of dat de iPhone gewoon wordt gerepareerd. Ik lees steeds vaker dat de iPhone toestellen worden gerepareerd.
|
|
|||
|
|||
Waar mail je naartoe dan?Of gebruik je het contact formulier op hun website?
|
|
|||
|
|||
Gister avond had ik een medewerker van het webcare team aan de lijn. Deze heeft me medegedeeld dat mijn dossier nu in behandeling is door webcare, mijn telefoon is maandag opgehaald en ook meteen met spoed naar het reparatie centrum gebracht.
Ik krijg snel iets krijg te horen over de status hiervan. In mijn vorige post had ik het niet zo op de service. Maar het webcare team ben ik tot nu toe tevreden over. Ik hoef geen contact meer te leggen met hun, webcare zorgt voor de terug koppeling naar mij persoonlijk via email en telefoon. Mag ook wel na al die problemen die ik heb ondervonden. 3e keer reparatie voor hetzelfde probleem |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Afgelopen week is mijn iPhone 3G opgehaald door Pro assist met waterschade, hij had een wasje meegedraaid Het is nu dus afwachten wat Pro assist zal doen maar verwacht dat ik een nieuwe iphone zal krijgen.
Nu de nieuwe iPhone 4 uit is wil ik die erg graag maar twijfel nu of ik zal wachten op bericht van Pro assist wat de uitkomst is of gewoon de iPhone 4 bestellen.. Misschien krijg ik wel de iPhone 4 geleverd van Pro assist Heeft er iemand ervaring met een (waterschade) iPhone 3G die is opgehaald en wat was hier de uitkomst van?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
De 3G wordt niet meer gemaakt & geleverd vanwege de iPhone 3Gs en 4.. Of ze moeten nog op voorraad zijn?!
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij had ook een 3G. Die was hem gevallen en kreeg van ProAssist een gloedje nieuwe Iphone 4 binnen.
Omdat de 3G niet meer gemaakt wordt krijg je toch altijd als het niet meer te repareren valt een nieuwe? Neem aan als je waterschade hebt je ook een 4 krijgt omdat je dan vrijwel alles niet meer kunt gebruiken ivm kortsluiting. |
|
|||
|
|||
Dat is niet zo.
Toestellen die meer tijd vragen om gerepareerd te worden, worden gewoon gerepareerd. Ze worden weer als nieuw gemaakt door de defecte en beschadigde onderdelen te vervangen met reserve onderdelen. Je ontvangt dus waarschijnlijk niet je eigen toestel terug, maar een toestel dat door iemand anders ingeleverd is, ver voordat de jouwe de reparatie in ging. Daarom zullen je gegevens nooit bewaard blijven wanneer hij gerepareerd gaat worden, omdat hij waarschijnlijk naar een andere gebruiker gaat. Op deze manier worden de reparatietijden verkort, pas wanneer er een tekort is aan een specifiek toestel, en reparatietijden uit de hand lopen, worden er uitzonderingen gemaakt door ProAssist of andere verzekeraars, om de klanten tegemoet te komen. Het is dus geen feit of gegeven of regel dat je een nieuwer toestel krijgt wanneer de jouwe niet meer in productie is. Het is heel verleidelijk om je toestel naar de knoppen te helpen als je deze berichten hier leest, maar dit zijn echt uitzonderingen op de regel. En er zijn een paar "gelukkigen" geweest, maar verwacht niet dat dit ook voor jou zal gelden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus hiermee zal jou vraag ook beantwoord zijn. ps ze mailen dat de gemiddelde reparatietijd 2 a 6 weken is sterkte! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas kunnen wij uw vraagstelling via Webcare niet in behandeling nemen. Wij verwijzen u graag door naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie. U kunt een e-mailbericht sturen naar claimservice@proassist.nl. De medewerkers van de afdeling Claimservice kunnen uw vraagstelling in behandeling nemen. Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd. Ahahhaa tering ey, en 2 dagen wachten, en dan ook nog eens met dit soort bullshit aankomen.. |
|
|||
|
|||
whaha dat mailtje heb ik ook gehad, heb antwoord gehad door een webformulier in te vullen op de site van PA. Maar heeft nu even geen zin voor jou. Je zal nog een goeie week moeten wachten voordat je mailt.
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|