Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je het vanuit dat perspectief bekijkt heb je zeker gelijk! wat is voor mij nu zinvol dan om te doen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 15 September 2010, 13:33
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 August 2010
Berichten: 9
Standaard

als je het vanuit dat perspectief bekijkt heb je zeker gelijk! wat is voor mij nu zinvol dan om te doen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 15 September 2010, 13:37
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 January 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86 Stuur een bericht via Skype™ naar babz86
Standaard

Contact opnemen met EN radar EN kassa...en gewoon je verhaal vertellen...
  #543  
Oud 15 September 2010, 15:44
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 April 2008
Berichten: 65
Standaard

Zojuist maar weer eens gebeld met Pro-assist, maar ze konden me uiteraard geen levertijd geven. De Iphonge 3gs is erg lastig of niet leverbaar. En het klopt dat andere een iphone 4 hebben gekregen. Maar dit is meer wat er binnenkomt. Als er een 3gs binnenkomt krijg je gewoon een 3gs toestel terug.
  #544  
Oud 15 September 2010, 16:18
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Linux
 
Geregistreerd: 9 September 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Zojuist maar weer eens gebeld met Pro-assist, maar ze konden me uiteraard geen levertijd geven. De Iphonge 3gs is erg lastig of niet leverbaar. En het klopt dat andere een iphone 4 hebben gekregen. Maar dit is meer wat er binnenkomt. Als er een 3gs binnenkomt krijg je gewoon een 3gs toestel terug.
We zien het wel, wel even goeie info!
  #545  
Oud 15 September 2010, 16:59
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 January 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86 Stuur een bericht via Skype™ naar babz86
Standaard

Ik ben de mijne nu 48 uur kwijt en ik kan niet zonder...
  #546  
Oud 15 September 2010, 17:00
iScorpio's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 Plus 32GB (Zwart) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 March 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.261
Standaard

Modbreak:

Ik wil iedereen zich eraan herinneren dat het hier geen chat topic is. Graag in het vervolg on-topic en als dat toch niet mogelijk blijkt, gaat deze topic op slot.

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #547  
Oud 15 September 2010, 19:02
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 September 2009
Berichten: 15
Send a message via twitter to babyque
Standaard

tja.. een dag zonder iphone, een dag niet geleefd

Vorige week vrijdagavond op laten halen door proassist..
Vanmorgen rond 10 uur een mailtje gestuurd over wat de status is van mn iphone..
Nu 19:02 nog steeds niks.. word morgen maar is bellen..
  #548  
Oud 15 September 2010, 19:28
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 6
Standaard

Mijn iPhone 3G afgelopen zaterdag door PA laten ophalen. iPhone is gevallen waardoor het scherm gebroken is en de metalen rand en de achterkant beschadigd zijn geraakt. Ik ben benieuwd of ik een ander toestel krijg of dat de iPhone gewoon wordt gerepareerd. Ik lees steeds vaker dat de iPhone toestellen worden gerepareerd.
  #549  
Oud 16 September 2010, 08:24
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Linux
 
Geregistreerd: 9 September 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babyque Bekijk bericht
tja.. een dag zonder iphone, een dag niet geleefd

Vorige week vrijdagavond op laten halen door proassist..
Vanmorgen rond 10 uur een mailtje gestuurd over wat de status is van mn iphone..
Nu 19:02 nog steeds niks.. word morgen maar is bellen..
Waar mail je naartoe dan?Of gebruik je het contact formulier op hun website?
  #550  
Oud 16 September 2010, 08:54
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi +4G 32GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 December 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Gister avond had ik een medewerker van het webcare team aan de lijn. Deze heeft me medegedeeld dat mijn dossier nu in behandeling is door webcare, mijn telefoon is maandag opgehaald en ook meteen met spoed naar het reparatie centrum gebracht.

Ik krijg snel iets krijg te horen over de status hiervan. In mijn vorige post had ik het niet zo op de service.
Maar het webcare team ben ik tot nu toe tevreden over.
Ik hoef geen contact meer te leggen met hun, webcare zorgt voor de terug koppeling naar mij persoonlijk via email en telefoon.

Mag ook wel na al die problemen die ik heb ondervonden.
3e keer reparatie voor hetzelfde probleem
  #551  
Oud 16 September 2010, 08:59
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Linux
 
Geregistreerd: 9 September 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Gister avond had ik een medewerker van het webcare team aan de lijn. Deze heeft me medegedeeld dat mijn dossier nu in behandeling is door webcare, mijn telefoon is maandag opgehaald en ook meteen met spoed naar het reparatie centrum gebracht.

Ik krijg snel iets krijg te horen over de status hiervan. In mijn vorige post had ik het niet zo op de service.
Maar het webcare team ben ik tot nu toe tevreden over.
Ik hoef geen contact meer te leggen met hun, webcare zorgt voor de terug koppeling naar mij persoonlijk via email en telefoon.

Mag ook wel na al die problemen die ik heb ondervonden.
3e keer reparatie voor hetzelfde probleem
Het word dan ook tijd om jou gewoon een nieuwe telefoon te doneren vind ik. 3 keer is iets te veel van het goeie.
  #552  
Oud 16 September 2010, 09:57
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2008
Berichten: 17
Standaard

Afgelopen week is mijn iPhone 3G opgehaald door Pro assist met waterschade, hij had een wasje meegedraaid Het is nu dus afwachten wat Pro assist zal doen maar verwacht dat ik een nieuwe iphone zal krijgen.
Nu de nieuwe iPhone 4 uit is wil ik die erg graag maar twijfel nu of ik zal wachten op bericht van Pro assist wat de uitkomst is of gewoon de iPhone 4 bestellen.. Misschien krijg ik wel de iPhone 4 geleverd van Pro assist

Heeft er iemand ervaring met een (waterschade) iPhone 3G die is opgehaald en wat was hier de uitkomst van??
  #553  
Oud 16 September 2010, 10:08
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 October 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwak Bekijk bericht
Afgelopen week is mijn iPhone 3G opgehaald door Pro assist met waterschade, hij had een wasje meegedraaid Het is nu dus afwachten wat Pro assist zal doen maar verwacht dat ik een nieuwe iphone zal krijgen.
Nu de nieuwe iPhone 4 uit is wil ik die erg graag maar twijfel nu of ik zal wachten op bericht van Pro assist wat de uitkomst is of gewoon de iPhone 4 bestellen.. Misschien krijg ik wel de iPhone 4 geleverd van Pro assist

Heeft er iemand ervaring met een (waterschade) iPhone 3G die is opgehaald en wat was hier de uitkomst van??
Het lijkt me dat je gewoon een refurbished/nieuwe 3G mag verwachten
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law.
  #554  
Oud 16 September 2010, 10:20
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2008
Berichten: 17
Standaard

De 3G wordt niet meer gemaakt & geleverd vanwege de iPhone 3Gs en 4.. Of ze moeten nog op voorraad zijn?!
  #555  
Oud 16 September 2010, 10:20
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 July 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Send a message via twitter to Sjord
Standaard

Een vriend van mij had ook een 3G. Die was hem gevallen en kreeg van ProAssist een gloedje nieuwe Iphone 4 binnen.

Omdat de 3G niet meer gemaakt wordt krijg je toch altijd als het niet meer te repareren valt een nieuwe? Neem aan als je waterschade hebt je ook een 4 krijgt omdat je dan vrijwel alles niet meer kunt gebruiken ivm kortsluiting.
  #556  
Oud 16 September 2010, 11:30
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 October 2007
Berichten: 64
Standaard

Dat is niet zo.

Toestellen die meer tijd vragen om gerepareerd te worden, worden gewoon gerepareerd. Ze worden weer als nieuw gemaakt door de defecte en beschadigde onderdelen te vervangen met reserve onderdelen.

Je ontvangt dus waarschijnlijk niet je eigen toestel terug, maar een toestel dat door iemand anders ingeleverd is, ver voordat de jouwe de reparatie in ging. Daarom zullen je gegevens nooit bewaard blijven wanneer hij gerepareerd gaat worden, omdat hij waarschijnlijk naar een andere gebruiker gaat.

Op deze manier worden de reparatietijden verkort, pas wanneer er een tekort is aan een specifiek toestel, en reparatietijden uit de hand lopen, worden er uitzonderingen gemaakt door ProAssist of andere verzekeraars, om de klanten tegemoet te komen.

Het is dus geen feit of gegeven of regel dat je een nieuwer toestel krijgt wanneer de jouwe niet meer in productie is.

Het is heel verleidelijk om je toestel naar de knoppen te helpen als je deze berichten hier leest, maar dit zijn echt uitzonderingen op de regel. En er zijn een paar "gelukkigen" geweest, maar verwacht niet dat dit ook voor jou zal gelden.
  #557  
Oud 16 September 2010, 12:48
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 September 2009
Berichten: 15
Send a message via twitter to babyque
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Waar mail je naartoe dan?Of gebruik je het contact formulier op hun website?
naar webcare@proassist.. Nog steeeeeedss niets gehoord. Ik dacht, ik wacht geduldig af, maar nee helemaal niets!
  #558  
Oud 16 September 2010, 14:02
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Linux
 
Geregistreerd: 9 September 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babyque Bekijk bericht
naar webcare@proassist.. Nog steeeeeedss niets gehoord. Ik dacht, ik wacht geduldig af, maar nee helemaal niets!
Oowwh ik heb net gemaild en direct een reactie mogen ontvangen met de mededeling dat men pas na 2 weken de status kan opvragen.

Dus hiermee zal jou vraag ook beantwoord zijn.

ps ze mailen dat de gemiddelde reparatietijd 2 a 6 weken is sterkte!
  #559  
Oud 16 September 2010, 18:56
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 September 2009
Berichten: 15
Send a message via twitter to babyque
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Oowwh ik heb net gemaild en direct een reactie mogen ontvangen met de mededeling dat men pas na 2 weken de status kan opvragen.

Dus hiermee zal jou vraag ook beantwoord zijn.

ps ze mailen dat de gemiddelde reparatietijd 2 a 6 weken is sterkte!
Geachte heer/mevrouw Xxxxx



Helaas kunnen wij uw vraagstelling via Webcare niet in behandeling nemen.

Wij verwijzen u graag door naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie.

U kunt een e-mailbericht sturen naar claimservice@proassist.nl.



De medewerkers van de afdeling Claimservice kunnen uw vraagstelling in behandeling nemen.

Hopend u hiermee te hebben ge´nformeerd.



Ahahhaa tering ey, en 2 dagen wachten, en dan ook nog eens met dit soort bullshit aankomen..
  #560  
Oud 17 September 2010, 08:36
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Linux
 
Geregistreerd: 9 September 2010
Berichten: 106
Standaard

whaha dat mailtje heb ik ook gehad, heb antwoord gehad door een webformulier in te vullen op de site van PA. Maar heeft nu even geen zin voor jou. Je zal nog een goeie week moeten wachten voordat je mailt.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16 September 2010 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24 March 2010 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22 September 2009 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17 June 2009 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.