//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat ik een van de eerste ben met ervaringen met het nieuwe verzekeringdinges ik België hier, iPhone 3GS 8 was kapot, nu 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1541  
Oud 17-02-12, 18:03
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik denk dat ik een van de eerste ben met ervaringen met het nieuwe verzekeringdinges ik België hier, iPhone 3GS 8 was kapot, nu 2 weken verder is hij al terug geleverd, ik heb een witte 4s 32 gb gekregen, TOP SERVICE!!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1542  
Oud 17-02-12, 18:04
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

trolol, netjes
  #1543  
Oud 17-02-12, 18:20
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

Ik ook bij tmobile!!

Even een update

Ik had een kapote iphone terug gekregen van pro assist dus weer terug gestuurd maar had dit probleem gelegd bij tmobile..

Na 4 dagen stond er een tnt man voor de deur met een nieuwe iphone 4 HULDE
TMOBILE!!
  #1544  
Oud 17-02-12, 18:23
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Heeft niemand van jullie een account op mijnproassist.nl? Zodat iemand even de totale overzicht van zijn/haar reparatieprocess kan plaatsen? Bij mij is het nog altijd:

09-02-2012 22:41 Onderweg naar RC(NL)
09-02-2012 15:24 Ontvangen PA
09-02-2012 15:23 Verz. Filiaal naar PA
09-02-2012 15:23 Aangemeld bij filiaal
04-02-2012 18:37 Opgehaald

Long story short: hij is al 8 dagen onderweg naar het reparatie center in Nederland..
  #1545  
Oud 17-02-12, 18:24
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

Danny beste bellen..
  #1546  
Oud 17-02-12, 18:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Nouja ik kan die mensen toch niet telkens lastig vallen? Ze zullen me sowieso doorverwijzen naar MijnProassist :') Nouja volgende week vrijdag zal ik wel bellen, dan zijn 2,5week pas om dus.
  #1547  
Oud 17-02-12, 21:56
williamsellis williamsellis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baptiste___ Bekijk bericht
Ik denk dat ik een van de eerste ben met ervaringen met het nieuwe verzekeringdinges ik België hier, iPhone 3GS 8 was kapot, nu 2 weken verder is hij al terug geleverd, ik heb een witte 4s 32 gb gekregen, TOP SERVICE!!!!
Netjes. Ik ben ook mijn 3gs 8gb nu 2 weekjes kwijt. Ben benieuwd wat ik ga krijgen aangezien ik in nl woon.
  #1548  
Oud 18-02-12, 18:31
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Heeft niemand van jullie een account op mijnproassist.nl? Zodat iemand even de totale overzicht van zijn/haar reparatieprocess kan plaatsen? Bij mij is het nog altijd:

09-02-2012 22:41 Onderweg naar RC(NL)
09-02-2012 15:24 Ontvangen PA
09-02-2012 15:23 Verz. Filiaal naar PA
09-02-2012 15:23 Aangemeld bij filiaal
04-02-2012 18:37 Opgehaald

Long story short: hij is al 8 dagen onderweg naar het reparatie center in Nederland..
Bij mij staat er niet eens vermeld dat de telefoon is opgehaald. Hij staat gewoon NIET in het systeem, althans niet online. Wel is de telefoon afgelopen week opgehaald...
  #1549  
Oud 18-02-12, 20:09
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

@denbear, bij mij staat 't er officieel ook niet bij dat ie is opgehaald. Wel staat dit vermeld bij de Toelichting onder het kopje 'Klachten'. Daarnaast moet je even met ProAssist contact opnemen. Via mijn account kreeg ik ook geen reparatiestatus overzicht, maar de afdeling Mijn ProAssist (beheerder website) heeft per mail mijn dosier- en reparatienummer toegestuurd.

Daarnaast is mijn telefoon vanaf gisterenavond ontvangen bij ProAssist en even later doorgestuurd naar een tweede Repair Center binnen Nederland. Ze zeiden dat mijn telefoon nu in behandeling is bij een gespecialiseerdere RC, maar wat de reden zelve was wisten ze niet. Nu rest mij de vraag waarom dit niet meteen gebeurd is, en waarom ze in zee gaan met een 'minder gespecialiseerde' RC.. Anyway, nu maar afwachten op een volgende update. Hopelijk duurt het daar geen 8 dagen om te concluderen dat ze hem niet kunnen maken en het toestal moeten vervangen waar nog een x-aantal dagen bovenop zullen komen..

Statushistorie
17-02-2012 22:51 Onderweg naar RC(NL)
17-02-2012 21:45 Ontvangen PA(NL)
09-02-2012 22:41 Onderweg naar RC(NL)
09-02-2012 15:24 Ontvangen PA
09-02-2012 15:23 Aangemeld bij filiaal
09-02-2012 15:23 Verz. Filiaal naar PA
  #1550  
Oud 19-02-12, 00:47
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
@denbear, bij mij staat 't er officieel ook niet bij dat ie is opgehaald. Wel staat dit vermeld bij de Toelichting onder het kopje 'Klachten'. Daarnaast moet je even met ProAssist contact opnemen. Via mijn account kreeg ik ook geen reparatiestatus overzicht, maar de afdeling Mijn ProAssist (beheerder website) heeft per mail mijn dosier- en reparatienummer toegestuurd.
Ik zie die knop 'toelichting' helemaal niet. Als ik op de button 'Mijn Reparatie' klik, krijg ik de melding: "Er zijn geen reparaties". Als ik vervolgens op 'Mijn Verzekering' klik krijg ik een blanco pagina te zien. Wanneer ik vervolgens naar 'Mijn Gegevens' ga zie onderaan in rood het volgende staan: "Het toestel is momenteel niet verzekerd". Dat vind ik uiterst vreemd want gisteren is toch echt de automatische incasso van ProAssist voltrokken.

Laatst gewijzigd door denbear; 22-02-12 om 18:19.
  #1551  
Oud 19-02-12, 10:23
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denbear Bekijk bericht
Ik zie die knop 'toelichting' helemaal niet. Als ik op de button 'Mijn Reparatie' klik, krijg ik de melding: "Er zijn geen reparaties". Als ik vervolgens op 'Mijn Verzekering' klik krijg ik een blanco pagina te zien. Wanneer ik vervolgens naar 'Mijn Gegevens' ga zie onderaan in rood het volgende staan: "Het toestel is momenteel niet verzekerd". Dat vind ik uiterst vreemd want gisteren is toch echt de automatische incasso van ProAssist voltrokken. Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat Service with a smile een leuk initiatief is maar aan de uitwerking nog heel wat schort. Bovendien lijkt het erop dat ze een 'dubbel' systeem hanteren. Ik vind het vreemd dat ik mijn reparatie niet gewoon kan inzien. Die mevrouw die de klacht heeft genoteerd, wist op het moment van noteren toch ook mijn IMEI-nummer, telefoonnummer, type toestel et cetera. Eerlijk gezegd een beetje raar dat ik dit niet gewoon kan inzien zonder eerst weer een apart nummer te krijgen waaronder mijn telefoon/claim in het systeem is gezet.
Er is geen toelichting knop, deze tekst zie je in het scherm waar je jouw reparatie-statussen ziet. Om deze te kunnen zien dien je contact op te nemen met ProAssist zoals ik zei, om het dosier- en reparatienummer te verkrijgen. Het iMEI nummer heb je zelf, en deze staat nogmaals op de 'Mijn gegevens' pagina. Waarom jij een blanko page krijgt weet ik niet, bij mij zie ik dat namelijk wel. Ook staat er bij mij dat mijn telefoon momenteel niet verzekerd is, maar hier moet je niet op letten. De vrouw van ProAssist vertelde ook dat de website nog nieuw op de markt is en dat niet alle functies zullen werken zoals ze bedoeld zijn.


Mijn advies: Bel met ProAssist en vraag om je dosier- en reparatienummer. Kom terug naar dit forum en plaats (of stuur mij een prive bericht) met je dosier-, reparatie- en IMEInummer.
  #1552  
Oud 21-02-12, 17:38
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Zojuist met ProAssist gebeld en ik had echt een onwijs vriendelijke vrouw aan de telefoon. Dat wilde ik als eerst vermelden want ook dat mag gezegd worden. Ik belde om de reparatiestatus van mijn toestel te checken en mevrouw deed dus even navraag. Helaas konden hun niets vinden in het systeem, behalve dat mijn toestel bij het repaircentrum ligt. Daarnaast werd er verteld dat ProAssist sinds vandaag beschikt over een nieuwe website waar je jouw reparatie kunt volgen. Nadat me alles duidelijk werd uitgelegd, heb ik een account aangemaakt en kan ik mijn reparatie volgen. Tenminste.. dat zou de bedoeling moeten zijn hehe :’) Als ik op ‘Mijn reparaties’ klik kan ik helaas niks zien. Echter geef ik het systeem even de tijd. Mocht over enkele dagen nog steeds niks kenbaar zijn, dan zal ik wederom even contact opnemen.

Mocht je graag zelf je reparatiestatus willen volgen dan kun je op de registratie pagina van Mijn ProAssist je account registeren. Om dit te doen is het klantnummer, IMEI nummer en je postcode vereist.

Indien je een account hebt geregistreerd en je ziet wél je reparatiestatus, dan verzoek ik je vriendelijk om dit even hier te plaatsen. Dan hoef ik namelijk geen dagen te wachten.

Voor mijn ProAssist RoadTrip blog kun je terecht op: dannyhtek.nl » Blog Archive » RoadTrip ProAssist. [14/02]
Blij dat jij zo goed op de hoogte wordt gehouden. Zaterdag naar ProAssist gebeld om de reparatiestatus op te vragen, maar volgens de mevrouw aan de lijn konden ze dat niet zien. Ze zei ook dat er geen systeem was waardoor je het zelf kon bijhouden, maar dat ze daar wel mee bezig zijn.
Het enige wat ze wél wist te vertellen is dat de wachttijd voor een iPhone-reparatie nu zeven (!) weken is. Dat zijn gewoon bijna twee volle maanden!

Ik vind het trouwens ook wel slecht dat er helemaal geen communicatie van ProAssist uit is: ze zouden je bijvoorbeeld op z'n minst op de hoogte kunnen houden van de reparatiestatus per mail. Het enige contact wat er nu met ProAssist is geweest is:

- Het bellen naar ProAssist om iPhone te laten ophalen
- Contact met de chaffeur om de iPhone op te halen
- Drie weken verder dus het belletje naar ProAssist om reparatiestatus op te vragen wat dus niet eens mogelijk is

Ik vind zeven weken wachten wel erg lang, zeker als je je bedenkt dat je met die Galaxy Mini (die ik heb gekregen) véél minder kan doen (en ook veel minder van je abonnement gebruik maakt (en dan heb ik het over internet)). Ondertussen loopt het abonnement toch door (waar je minder gebruik van kan maken).

Ik hoop niet dat ik pas eind maart of begin april mijn iPhone terugkrijg! De reparatie zou echt verschrikkelijk lang duren dan.
  #1553  
Oud 21-02-12, 18:23
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zo blij ben ik niet hoor.. Hij is naar een tweede reparatiecentrum verstuurd. Nu weet ik wel dat dát Dynafix in Nuth is. Ik heb dus via de track 'n trace van hun mijn reparatiestatus bij Dynafix vernomen. Echter, ze hebben mijn telefoon vanuit Dynafix naar het interne reparatiecentrum gestuurd en is daar nog altijd niet ontvangen. Dit is gebeurd op 17/02 en het is inmiddels 21/02. Ik zal ze vanavond even bellen en vragen hoe het zit en waarom mijn iPhone onder twee verschillende reparatienummers in hun systeem staan.

Wat jouw reparatie betreft.. Ik vind het raar dat de medewerkster niet de status kan opvragen. Daarnaast is de medewerkster hoogstwaarschijnlijk niet up-to-date want er bestaat wel degelijk een systeem voor.

Mijn advies: Bel even ProAssist en vraag naar je dosier- en reparatienummer. DM mij zodra je deze hebt
  #1554  
Oud 22-02-12, 10:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Kleine update: Gisteren nog met Dynafix gebeld ivm. twee reparatienummers. Ik vroeg waarom dit was en met welke reparatienummer ik een update kan verwachten. Jammer genoeg wist ie dit niet en raakte een klein beetje in de stress, waardoor ie niet verder dan "Hij is in ieder geval, sinds 17/02, bij ons in behandeling". Toen hij navraag ging doen kwam er als conclusie dat ik de status niet kon volgen via hun track&trace systeem, in andere gevallen was dat wel mogelijk maar in dit geval helaas niet. Prima dacht ik, zolang die sinds 17/02 bij hun in behandeling is komt er nog een reparatietijd van max. 10 werkdagen. Dit werd mij twee keer verteld door de klantenservice.

De ongeduld die ik ben checkte vanmorgen voor de fun beiden iRMA (reparatie) nummers. En jawel, ik zag dat mijn iPhone vandaag pas bij de reparatieafdeling is ontvangen.. Dan komt er nog eens bij kijken dat bij het ander reparatienummer staat dat de telefoon nog onderweg is naar de interne reparatiedienst? Blup, da**** is dit.. Daar gaan de eerste 3 werkdagen reparatietijd, want nu gaan pas de max. 10 werkdagen in voor de reparatie.. FML.

STATUSOVERZICHT
Order - Data complete 17-2-2012 22:54:27
Order - Confirmed 17-2-2012 22:54:28
Logistics - Product received by Dynafix Care 22-2-2012 6:05:30
Logistics - Product sent to internal repair facility 22-2-2012 6:05:31
Logistics - Product arrived at repair center 22-2-2012 8:07:44

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 februari 2012 om 10:29 ----------

Whoop de reparatie is van start gegaan! Wel staat er een fckn weird foto bij waar ik niet echt iets van snap :/ Get it done, Dynafix!

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 22-02-12 om 11:30.
  #1555  
Oud 22-02-12, 14:50
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Laatste update: Telefoon is inmiddels nagekeken en er is geconstateerd dat hij niet meer te maken was. ProAssist heeft vanuit Dynafix een Prijsopgave ontvangen en is ermee akkoord gegaan dat 't toestel wordt vervangen. De mevrouw kon mij geen correcte indicatie geven wat betreft de levertijden, deze zouden variëren tussen de 2 en 8 weken..

Absurd als je mij vraagt.. Men, tenminste ik, zou toch zeggen dat ze toestellen op voorraad zouden moeten hebben. Dit valt bij mij onder de service en iedereen met een beetje gezond verstand zal in dit geval achter mij aansluiten.

Nouja.. happy waitin'
  #1556  
Oud 22-02-12, 19:45
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Bij mij staat op dit moment in het systeem van Mijn Proassist de volgende statusupdate: 'PO Klant(NL)'. Dit is nadat er in de statusupdate van het RC de volgende melding is opgenomen: 'Prijsopgave - verzonden'. Heeft iemand enig idee wat PO precies betekent? En wordt met klant in deze de polishouder (ikzelf dus) bedoeld?
  #1557  
Oud 22-02-12, 19:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Hehe denbear, dat staat er bij mij ook PO Klant(NL) Betekent dat ProAssist de PrijsOpgave heeft ontvangen van Dynafix, maar deze nog dient te beoordelen. Er staat inderdaad 'Klant' bij waardoor je zou denken dat deze voor jou is. Aangezien ik eerder contact met ProAssist had, weet ik dat deze voor ProAssist is. De enige vraag voor ons rest nog: Wanneer gaat ProAssist onze prijsopgaven beoordelen
  #1558  
Oud 23-02-12, 14:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik ben toenet door Kassa TV uitgenodigd om plaats te nemen in de studio aankomende zaterdag. Het onderwerp is ProAssist en er is een woordvoerder van ProAssist aanwezig. Zelf voel ik me niet echt geroepen aangezien het allemaal nog vrij vlotjes is verlopen. De enigste minpunten die ik deze keer heb ervaren is dat 't bestellen van nieuwe toestellen 2 tot 6 weken zal duren (indien je eigen niet meer gerepareerd kan worden en wordt vervangen). Daarnaast ben ik het niet gewend om zolang te wachten tot ze de PrijsOpgave van het RC beoordelen. Dit zorgt voor extra vertraging in het hele traject..

Kortom: kijk van 't weekend naar kassa tv en hoor wat ze te melden hebben
  #1559  
Oud 27-02-12, 16:30
williamsellis williamsellis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Ik ben toenet door Kassa TV uitgenodigd om plaats te nemen in de studio aankomende zaterdag. Het onderwerp is ProAssist en er is een woordvoerder van ProAssist aanwezig. Zelf voel ik me niet echt geroepen aangezien het allemaal nog vrij vlotjes is verlopen. De enigste minpunten die ik deze keer heb ervaren is dat 't bestellen van nieuwe toestellen 2 tot 6 weken zal duren (indien je eigen niet meer gerepareerd kan worden en wordt vervangen). Daarnaast ben ik het niet gewend om zolang te wachten tot ze de PrijsOpgave van het RC beoordelen. Dit zorgt voor extra vertraging in het hele traject..

Kortom: kijk van 't weekend naar kassa tv en hoor wat ze te melden hebben
Ik heb de aflevering gekeken en ik was verbaasd dat er echt zo veel mensen waren met klachten. Er was dus iemand die serieus 22 weken moest wachten voordat alles afgerond werd. Na het kijken heb ik een mailtje gestuurd naar proassist met de klachten die ik had (het leveren van een slecht toestel na 2 dagen die nog helemaal volstond met bestanden van de vorige gebruiker; uiteraard geen iphone) Vandaag kreeg ik bericht terug met "terecht excuus" van pro assist en dat ik de volgende kwartaal mijn premie niet hoef te betalen. Als je dus een klacht hebt moet je mailen naar webcare@proassist.nl en ze lossen het op met bijvoorbeeld een kwartaal geen premie betalen! Woensdag krijg ik mijn iPhone terug, een vervangend toestel. dus voor mij is alles opgelost! Hoop dat bij jullie ook alles netjes wordt opgelost.
  #1560  
Oud 27-02-12, 18:18
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zoals ik al eerder aangaf op mijn blog, had het webcare team van ProAssist mij vrijdagmorgen telefonisch benaderd. Ik ga niet meer op alle details in maar de afspraak was dat ik vandaag werd teruggebeld voor meer informatie.

Via het track&trace systeem van Dynafix zag ik dat mijn toestel al was omgeruild voor een nieuwe (refurbished most likely) iPhone 4. Toen ik op school zat werd ik in eerste instantie gebeld door een medewerker van ProAssist om een retourafspraak te plannen. Toen ik vroeg wanneer het voor 't eerst kon, werd er zaterdag 03/03/2012 tussen 1200/1600u geantwoord. Ik had geen andere keuze want dat was de eerst volgende mogelijkheid. Aangezien ik met het webcare team van ProAssist een afspraak had gemaakt, had ik een mail gestuurd dat ik de retourafspraak absurd vond. Nog geen 5 minuten later werd ik wederom gebeld door ProAssist, maar deze keer door de webcare dame waar ik een afspraak mee had. Haar woorden waren simpel: Afspraak staat voor aankomende zaterdag, dus heb ik hem naar morgen gezet.

Toen ik zei dat ik 't raar vond dat het nu opeens wel kon, werd mij verteld dat het webcare team ruimte krijgt om gevallen zoals mij er nog tussen in te plannen. Dat vind ik dan wel weer netjes, de mevrouw is haar afspraken nagekomen en heeft me dan ook geholpen. Voordat ik het hele RoadTrip gebeuren kan eindigen, dien ik het nieuwe toestel in mijn handen te hebben en te hebben getest. Meer volgt morgen.

Voor het hele traject, zie: http://dannyhtek.nl/WordPress/?p=847
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.