Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat ik een van de eerste ben met ervaringen met het nieuwe verzekeringdinges ik België hier, iPhone 3GS 8 was kapot, nu 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1541
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik een van de eerste ben met ervaringen met het nieuwe verzekeringdinges ik België hier, iPhone 3GS 8 was kapot, nu 2 weken verder is hij al terug geleverd, ik heb een witte 4s 32 gb gekregen, TOP SERVICE!!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#1542
|
||||
|
||||
trolol, netjes
|
#1543
|
|||
|
|||
Ik ook bij tmobile!!
Even een update Ik had een kapote iphone terug gekregen van pro assist dus weer terug gestuurd maar had dit probleem gelegd bij tmobile.. Na 4 dagen stond er een tnt man voor de deur met een nieuwe iphone 4 HULDE TMOBILE!! |
#1544
|
||||
|
||||
Heeft niemand van jullie een account op mijnproassist.nl? Zodat iemand even de totale overzicht van zijn/haar reparatieprocess kan plaatsen? Bij mij is het nog altijd:
09-02-2012 22:41 Onderweg naar RC(NL) 09-02-2012 15:24 Ontvangen PA 09-02-2012 15:23 Verz. Filiaal naar PA 09-02-2012 15:23 Aangemeld bij filiaal 04-02-2012 18:37 Opgehaald Long story short: hij is al 8 dagen onderweg naar het reparatie center in Nederland.. |
#1545
|
|||
|
|||
Danny beste bellen..
|
#1546
|
||||
|
||||
Nouja ik kan die mensen toch niet telkens lastig vallen? Ze zullen me sowieso doorverwijzen naar MijnProassist :') Nouja volgende week vrijdag zal ik wel bellen, dan zijn 2,5week pas om dus.
|
#1547
|
|||
|
|||
Netjes. Ik ben ook mijn 3gs 8gb nu 2 weekjes kwijt. Ben benieuwd wat ik ga krijgen aangezien ik in nl woon.
|
#1548
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1549
|
||||
|
||||
@denbear, bij mij staat 't er officieel ook niet bij dat ie is opgehaald. Wel staat dit vermeld bij de Toelichting onder het kopje 'Klachten'. Daarnaast moet je even met ProAssist contact opnemen. Via mijn account kreeg ik ook geen reparatiestatus overzicht, maar de afdeling Mijn ProAssist (beheerder website) heeft per mail mijn dosier- en reparatienummer toegestuurd.
Daarnaast is mijn telefoon vanaf gisterenavond ontvangen bij ProAssist en even later doorgestuurd naar een tweede Repair Center binnen Nederland. Ze zeiden dat mijn telefoon nu in behandeling is bij een gespecialiseerdere RC, maar wat de reden zelve was wisten ze niet. Nu rest mij de vraag waarom dit niet meteen gebeurd is, en waarom ze in zee gaan met een 'minder gespecialiseerde' RC.. Anyway, nu maar afwachten op een volgende update. Hopelijk duurt het daar geen 8 dagen om te concluderen dat ze hem niet kunnen maken en het toestal moeten vervangen waar nog een x-aantal dagen bovenop zullen komen.. Statushistorie 17-02-2012 22:51 Onderweg naar RC(NL) 17-02-2012 21:45 Ontvangen PA(NL) 09-02-2012 22:41 Onderweg naar RC(NL) 09-02-2012 15:24 Ontvangen PA 09-02-2012 15:23 Aangemeld bij filiaal 09-02-2012 15:23 Verz. Filiaal naar PA |
#1550
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door denbear; 22-02-12 om 18:19. |
#1551
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn advies: Bel met ProAssist en vraag om je dosier- en reparatienummer. Kom terug naar dit forum en plaats (of stuur mij een prive bericht) met je dosier-, reparatie- en IMEInummer. |
#1552
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige wat ze wél wist te vertellen is dat de wachttijd voor een iPhone-reparatie nu zeven (!) weken is. Dat zijn gewoon bijna twee volle maanden! Ik vind het trouwens ook wel slecht dat er helemaal geen communicatie van ProAssist uit is: ze zouden je bijvoorbeeld op z'n minst op de hoogte kunnen houden van de reparatiestatus per mail. Het enige contact wat er nu met ProAssist is geweest is: - Het bellen naar ProAssist om iPhone te laten ophalen - Contact met de chaffeur om de iPhone op te halen - Drie weken verder dus het belletje naar ProAssist om reparatiestatus op te vragen wat dus niet eens mogelijk is Ik vind zeven weken wachten wel erg lang, zeker als je je bedenkt dat je met die Galaxy Mini (die ik heb gekregen) véél minder kan doen (en ook veel minder van je abonnement gebruik maakt (en dan heb ik het over internet)). Ondertussen loopt het abonnement toch door (waar je minder gebruik van kan maken). Ik hoop niet dat ik pas eind maart of begin april mijn iPhone terugkrijg! De reparatie zou echt verschrikkelijk lang duren dan. |
#1553
|
||||
|
||||
Zo blij ben ik niet hoor.. Hij is naar een tweede reparatiecentrum verstuurd. Nu weet ik wel dat dát Dynafix in Nuth is. Ik heb dus via de track 'n trace van hun mijn reparatiestatus bij Dynafix vernomen. Echter, ze hebben mijn telefoon vanuit Dynafix naar het interne reparatiecentrum gestuurd en is daar nog altijd niet ontvangen. Dit is gebeurd op 17/02 en het is inmiddels 21/02. Ik zal ze vanavond even bellen en vragen hoe het zit en waarom mijn iPhone onder twee verschillende reparatienummers in hun systeem staan.
Wat jouw reparatie betreft.. Ik vind het raar dat de medewerkster niet de status kan opvragen. Daarnaast is de medewerkster hoogstwaarschijnlijk niet up-to-date want er bestaat wel degelijk een systeem voor. Mijn advies: Bel even ProAssist en vraag naar je dosier- en reparatienummer. DM mij zodra je deze hebt |
#1554
|
||||
|
||||
Kleine update: Gisteren nog met Dynafix gebeld ivm. twee reparatienummers. Ik vroeg waarom dit was en met welke reparatienummer ik een update kan verwachten. Jammer genoeg wist ie dit niet en raakte een klein beetje in de stress, waardoor ie niet verder dan "Hij is in ieder geval, sinds 17/02, bij ons in behandeling". Toen hij navraag ging doen kwam er als conclusie dat ik de status niet kon volgen via hun track&trace systeem, in andere gevallen was dat wel mogelijk maar in dit geval helaas niet. Prima dacht ik, zolang die sinds 17/02 bij hun in behandeling is komt er nog een reparatietijd van max. 10 werkdagen. Dit werd mij twee keer verteld door de klantenservice.
De ongeduld die ik ben checkte vanmorgen voor de fun beiden iRMA (reparatie) nummers. En jawel, ik zag dat mijn iPhone vandaag pas bij de reparatieafdeling is ontvangen.. Dan komt er nog eens bij kijken dat bij het ander reparatienummer staat dat de telefoon nog onderweg is naar de interne reparatiedienst? Blup, da**** is dit.. Daar gaan de eerste 3 werkdagen reparatietijd, want nu gaan pas de max. 10 werkdagen in voor de reparatie.. FML. STATUSOVERZICHT Order - Data complete 17-2-2012 22:54:27 Order - Confirmed 17-2-2012 22:54:28 Logistics - Product received by Dynafix Care 22-2-2012 6:05:30 Logistics - Product sent to internal repair facility 22-2-2012 6:05:31 Logistics - Product arrived at repair center 22-2-2012 8:07:44 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 februari 2012 om 10:29 ---------- Whoop de reparatie is van start gegaan! Wel staat er een fckn weird foto bij waar ik niet echt iets van snap :/ Get it done, Dynafix! Laatst gewijzigd door dannyhtek; 22-02-12 om 11:30. |
#1555
|
||||
|
||||
Laatste update: Telefoon is inmiddels nagekeken en er is geconstateerd dat hij niet meer te maken was. ProAssist heeft vanuit Dynafix een Prijsopgave ontvangen en is ermee akkoord gegaan dat 't toestel wordt vervangen. De mevrouw kon mij geen correcte indicatie geven wat betreft de levertijden, deze zouden variëren tussen de 2 en 8 weken..
Absurd als je mij vraagt.. Men, tenminste ik, zou toch zeggen dat ze toestellen op voorraad zouden moeten hebben. Dit valt bij mij onder de service en iedereen met een beetje gezond verstand zal in dit geval achter mij aansluiten. Nouja.. happy waitin' |
#1556
|
|||
|
|||
Bij mij staat op dit moment in het systeem van Mijn Proassist de volgende statusupdate: 'PO Klant(NL)'. Dit is nadat er in de statusupdate van het RC de volgende melding is opgenomen: 'Prijsopgave - verzonden'. Heeft iemand enig idee wat PO precies betekent? En wordt met klant in deze de polishouder (ikzelf dus) bedoeld?
|
#1557
|
||||
|
||||
Hehe denbear, dat staat er bij mij ook PO Klant(NL) Betekent dat ProAssist de PrijsOpgave heeft ontvangen van Dynafix, maar deze nog dient te beoordelen. Er staat inderdaad 'Klant' bij waardoor je zou denken dat deze voor jou is. Aangezien ik eerder contact met ProAssist had, weet ik dat deze voor ProAssist is. De enige vraag voor ons rest nog: Wanneer gaat ProAssist onze prijsopgaven beoordelen
|
#1558
|
||||
|
||||
Ik ben toenet door Kassa TV uitgenodigd om plaats te nemen in de studio aankomende zaterdag. Het onderwerp is ProAssist en er is een woordvoerder van ProAssist aanwezig. Zelf voel ik me niet echt geroepen aangezien het allemaal nog vrij vlotjes is verlopen. De enigste minpunten die ik deze keer heb ervaren is dat 't bestellen van nieuwe toestellen 2 tot 6 weken zal duren (indien je eigen niet meer gerepareerd kan worden en wordt vervangen). Daarnaast ben ik het niet gewend om zolang te wachten tot ze de PrijsOpgave van het RC beoordelen. Dit zorgt voor extra vertraging in het hele traject..
Kortom: kijk van 't weekend naar kassa tv en hoor wat ze te melden hebben |
#1559
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1560
|
||||
|
||||
Zoals ik al eerder aangaf op mijn blog, had het webcare team van ProAssist mij vrijdagmorgen telefonisch benaderd. Ik ga niet meer op alle details in maar de afspraak was dat ik vandaag werd teruggebeld voor meer informatie.
Via het track&trace systeem van Dynafix zag ik dat mijn toestel al was omgeruild voor een nieuwe (refurbished most likely) iPhone 4. Toen ik op school zat werd ik in eerste instantie gebeld door een medewerker van ProAssist om een retourafspraak te plannen. Toen ik vroeg wanneer het voor 't eerst kon, werd er zaterdag 03/03/2012 tussen 1200/1600u geantwoord. Ik had geen andere keuze want dat was de eerst volgende mogelijkheid. Aangezien ik met het webcare team van ProAssist een afspraak had gemaakt, had ik een mail gestuurd dat ik de retourafspraak absurd vond. Nog geen 5 minuten later werd ik wederom gebeld door ProAssist, maar deze keer door de webcare dame waar ik een afspraak mee had. Haar woorden waren simpel: Afspraak staat voor aankomende zaterdag, dus heb ik hem naar morgen gezet. Toen ik zei dat ik 't raar vond dat het nu opeens wel kon, werd mij verteld dat het webcare team ruimte krijgt om gevallen zoals mij er nog tussen in te plannen. Dat vind ik dan wel weer netjes, de mevrouw is haar afspraken nagekomen en heeft me dan ook geholpen. Voordat ik het hele RoadTrip gebeuren kan eindigen, dien ik het nieuwe toestel in mijn handen te hebben en te hebben getest. Meer volgt morgen. Voor het hele traject, zie: http://dannyhtek.nl/WordPress/?p=847 |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|