//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ik heb WEER eens een slechte ervaring met ProAssist, 8 december mijn iPhone ingeleverd nu imiddels 15(!!!!) weken verder en nog steeds mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1561  
Oud 27-02-12, 20:59
Connexion Connexion is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Nou ik heb WEER eens een slechte ervaring met ProAssist, 8 december mijn iPhone ingeleverd nu imiddels 15(!!!!) weken verder en nog steeds mijn iPhone niet weer. De beste mensen kunnen mij niet vertellen waar deze is of wanneer ik hem terug krijg, elke week bel ik ze op. Een aantal beloven me dat ze me de volgende dag weer zouden bellen met meer info, en zelfs dit verdomme ze!! Een aantal maken het nog bonter door te vertellen dat deze allang onder weg is, en ik nog even geduld moet hebben! De eerst keer ben ik hem ook al 9 weken kwijt geweest, en nu dus al 15!

Ik vind dit heel erg belachelijk! Ik adviseer ook helemaal niemand meer om ooit met deze mensen in zee te gaan! Zelfs de simpelste vraag: Waar MIJN telefoon in vredes naam is kunnen deze beste mensen nog niet beantwoorden, ze weten het simpel weg gewoon niet. Ik zie deze week nog aan, en anders ga ik toch echt mijn rechts-bijstand verzekering inschakelen.

Ben helemaal klaar met ProAssist!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1562  
Oud 27-02-12, 21:56
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Zoals ik al eerder aangaf op mijn blog, had het webcare team van ProAssist mij vrijdagmorgen telefonisch benaderd. Ik ga niet meer op alle details in maar de afspraak was dat ik vandaag werd teruggebeld voor meer informatie.

Via het track&trace systeem van Dynafix zag ik dat mijn toestel al was omgeruild voor een nieuwe (refurbished most likely) iPhone 4. Toen ik op school zat werd ik in eerste instantie gebeld door een medewerker van ProAssist om een retourafspraak te plannen. Toen ik vroeg wanneer het voor 't eerst kon, werd er zaterdag 03/03/2012 tussen 1200/1600u geantwoord. Ik had geen andere keuze want dat was de eerst volgende mogelijkheid. Aangezien ik met het webcare team van ProAssist een afspraak had gemaakt, had ik een mail gestuurd dat ik de retourafspraak absurd vond. Nog geen 5 minuten later werd ik wederom gebeld door ProAssist, maar deze keer door de webcare dame waar ik een afspraak mee had. Haar woorden waren simpel: Afspraak staat voor aankomende zaterdag, dus heb ik hem naar morgen gezet.

Toen ik zei dat ik 't raar vond dat het nu opeens wel kon, werd mij verteld dat het webcare team ruimte krijgt om gevallen zoals mij er nog tussen in te plannen. Dat vind ik dan wel weer netjes, de mevrouw is haar afspraken nagekomen en heeft me dan ook geholpen. Voordat ik het hele RoadTrip gebeuren kan eindigen, dien ik het nieuwe toestel in mijn handen te hebben en te hebben getest. Meer volgt morgen.

Voor het hele traject, zie: dannyhtek.nl » Blog Archive » RoadTrip ProAssist. [27/02]
Niet dat ik het niet fijn vind voor jou, maar ik zelf vind het toch een beetje oneerlijk. Ik heb op 31 januari al naar ProAssist gebeld om een afspraak te maken om mijn toestel te laten ophalen (ook een iPhone 4) en ik heb nog absoluut niks gehoord van ProAssist. Het enige contact wat er met ProAssist is geweest, is via de telefoon - en dat is uit eigen beweging (dus zelf bellen). Daar wordt je verder ook niet veel wijzer van, want daar kunnen ze je niks vertellen.

Ik heb vorige week ook al een mail gestuurd, om te vragen of ik het reparatienummer kon krijgen zodat ik de reparatiestatus via Service with a smile in ieder geval kon bijhouden (zodat ik dus nog een beetje iets weet). Ik heb nog geen mail teruggehad, maar dat valt dan nog te begrijpen wegens drukte bij de klantenservice.

Zoals ik al zei vind ik het wel fijn voor jou dat je iPhone 4 binnenkort alweer onderweg is, maar ondertussen heb ik dus nog helemaal niks gehoord terwijl mijn iPhone 4 al langer weg is (als de data op je blog kloppen).

En ik vind het eerlijk gezegd nog erger voor Connexion die dus al bijna 4 maanden zonder iPhone zit... (aan Connexion: ik zou in ieder geval een claim indienen als ik jou was, aangezien je nu bijvoorbeeld ook niet volop van je abonnement (en toestel, wat vaak ook in de abonnementskosten zit) gebruik hebt kunnen maken).

Als ik je blog lees staat er ook dit:

"Vanmorgen werd ik, naar aanleiding van dit blog, telefonisch benaderd door het webcare team van ProAssist."

Het lijkt me dan ook eerder 'damage control' vanuit ProAssist. Jouw blog zal misschien nog wel jaren via Google en dergelijke te benaderen zijn - hoe eerder het bij jou opgelost is, hoe positiever je blog.

Ik hoop dat je morgen mooi weer je iPhone terug hebt (het is lastiger dan ik dacht, een maand zonder je vertrouwde toestel ) en ik hoop ook dat je nieuwe iPhone 4 helemaal in orde is. Ik zal je blog in ieder geval morgen nog even bekijken (en natuurlijk ook hier).
  #1563  
Oud 28-02-12, 10:58
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zojuist is het mannetje met mijn nieuwe iPhone 4 gekomen. Helaas geen iPhone 4S zoals in andere gevallen, maar beter dan een HTC en het is immers het toestel die ik altijd al had. Ik ben nu mijn iCloud backup aan 't restoren en daarna even volledig testen. Als ik naar de informatie op www.chipmunk.nl kijk, zie ik dat mijn toestel in week 7 (februari) 2012 geproduceerd is. Het gaat dus om een volledig nieuwe iPhone 4 van de fabriek en geen refurbished.

@Simon
Ik begrijp je punt volledig, ik stond er ook van te kijken toen ik werd benaderd door het webcare team met het nieuws. Het zal hoogstwaarschijnlijk door het blog komen, namelijk door wat je zelf al aangeeft. Wat je kunt doen is via Dynafix RepairService je IMEI nummer invullen en bij postcode '4004 LK'. Zo zie je tenminste of er al iets is gebeurd met je toestel, als je toestel zich bij het reparatiecenter van Dynafix bevindt. Bij referentie kun je het reparatienummer vinden, dan dien je enkel nog je dosiernummer te ontvangen om het traject te volgen via Mijn ProAssist.
  #1564  
Oud 29-02-12, 17:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Er is verbetering! Ik heb gisteravond een mail terug gekregen (ik had vorige week zelf een mail gestuurd). Er werd in de mail kort, maar duidelijk uitgelegd hoe ik de reparatiestatus kon bekijken.

Anyway, nu kan ik me reparatiestatus bekijken en het gaat een stuk vlotter nu.

31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).
06-02-2012 's morgens - ProAssist heeft het toestel ontvangen en aangemeld voor reparatie
06-02-2012 's avonds - Onderweg naar reparatiecentrum
08-02-2012 vroege morgen - Rc heeft reparatie in goede orde ontvangen.
29-02-2012 's morgens - Verzonden van reparatiecentrum naar ProAssist

Dit betekent wellicht dat ik 'm eind deze week of anders, hopelijk, volgende week al terug heb. Ik hoop in ieder geval van wel.

Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.
  #1565  
Oud 01-03-12, 15:51
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Er is verbetering! Ik heb gisteravond een mail terug gekregen (ik had vorige week zelf een mail gestuurd). Er werd in de mail kort, maar duidelijk uitgelegd hoe ik de reparatiestatus kon bekijken.

Anyway, nu kan ik me reparatiestatus bekijken en het gaat een stuk vlotter nu.

31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).
06-02-2012 's morgens - ProAssist heeft het toestel ontvangen en aangemeld voor reparatie
06-02-2012 's avonds - Onderweg naar reparatiecentrum
08-02-2012 vroege morgen - Rc heeft reparatie in goede orde ontvangen.
29-02-2012 's morgens - Verzonden van reparatiecentrum naar ProAssist

Dit betekent wellicht dat ik 'm eind deze week of anders, hopelijk, volgende week al terug heb. Ik hoop in ieder geval van wel.

Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.
31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).
06-02-2012 's morgens - ProAssist heeft het toestel ontvangen en aangemeld voor reparatie
06-02-2012 's avonds - Onderweg naar reparatiecentrum
08-02-2012 vroege morgen - Rc heeft reparatie in goede orde ontvangen.
29-02-2012 's morgens - Verzonden van reparatiecentrum naar ProAssist
----
29-02-2012 's avonds - Verzonden door afzender
01-03-2012 - Mail gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke bezorgdatum was 5 maart, over vier dagen, dus die maar gekozen.

In totaal dus langer dan een maand moeten wachten (eind januari immers voor 't eerst gebeld). Aan de andere kant ben ik wel blij dat ik niet zolang hoef te wachten als bijvoorbeeld Connexion.

Ik heb trouwens de Kassa uitzending gezien waarbij T-Mobile het volgende zei:

"Als klanten langer dan 30 dagen hebben moeten wachten, bieden wij een financiële tegemoetkoming aan."

Ik ben en blijf een Nederlander dus daar zal ik nog wel even naar kijken, haha. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Daarnaast zou het wel fijn zijn aangezien je zoiezo al veel minder van het abonnement gebruik hebt kunnen maken (vooral van internet: met de Galaxy Mini gaat dat allemaal veel minder snel en minder handig) én als ze een financiële vergoeding aanbieden, dan is dat wel fijn om (gedeeltelijk?) de kosten van het Eigen Risico op te vangen.

Nog vier dagen, en dan heb ik 'm eindelijk terug!
  #1566  
Oud 05-03-12, 15:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).
06-02-2012 's morgens - ProAssist heeft het toestel ontvangen en aangemeld voor reparatie
06-02-2012 's avonds - Onderweg naar reparatiecentrum
08-02-2012 vroege morgen - Rc heeft reparatie in goede orde ontvangen.
29-02-2012 's morgens - Verzonden van reparatiecentrum naar ProAssist
29-02-2012 's avonds - Verzonden door afzender
01-03-2012 - Mail gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke bezorgdatum was 5 maart, over vier dagen, dus die maar gekozen.
05-03-2012 - ProAssist bezorgt splinternieuwe iPhone, geen eigen risico hoeven te betalen

Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk weer een iPhone!

Op de wat brakkige communicatie na en de toch wel lange levertijd verder niks te klagen.
  #1567  
Oud 06-03-12, 22:36
elrudos elrudos is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

deze jongen is helemaal klaar met pro assist. wat een waardeloze organisatie.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post561617

eerder m'n iphone terug gekregen waar niks aan gedaan was. toen deze weer mee laten nemen en opeens wel een refurb iphone gekregen.

nu weer deze situatie.

op 16-02-2012 haalt pro assist m'n iphone op voor reparatie. op moment dat de trilfunctie ingeschakeld stond bleef de telefoon op geluid staan, en bij elke aanraking van de mute knop begon de telefoon te trillen. ik dacht eerst dat ik berichten kreeg of gebeld werd, maar al snel wist ik de oorzaak. dus de telefoon op laten halen, twee dagen eerder gebeld voor de afspraak, tot zover geen problemen.

telefoon opgehaald, en verder wordt het stil. ik vorige week maar eens bellen hoe het er voor stond. "er zijn onderdelen besteld en die worden er in gezet zodra ze binnen zijn, dan is het een kwestie van snel repareren en hebt u het toestel weer snel terug." prima, denk ik, dat gaat goedkomen. bij het kijken op mijn pro assist staat echter geen reparatiestatus of iets dergelijks. afgelopen donderdag (01-03-2012) krijg ik om 21.00 een voicemail bericht dat er een afspraak kon worden gemaakt om de telefoon te bezorgen. ik vrijdag (02-03-2012) bellen en de afspraak staat om de telefoon op 06-03-2012 te bezorgen. ik vraag de vriendelijke man aan de andere kant nog, kunt u zien wat er aan is gedaan? "nou dat kunnen we niet precies zien, maar er zijn nieuwe onderdelen in gezet dus het moet goed zijn."

vandaag kan ik zelf niet aanwezig zijn op het moment dat de telefoon afgeleverd wordt dus een gezinslid neemt de telefoon in ontvangst, en betaald de 30 euro eigen risico. telefoon zat in noppenfolie en dat moest goed zijn.

kom ik terug, zie ik tot mijn grote spijt en verbazing dat mijn telefoon in dezelfde staat terug is gestuurd als dat ik hem mee gaf en op de bon staat dat er is getest, en verder niks is gedaan. WTF!!! kon ze wel schieten. dit is voor mij de tweede keer dat m'n iphone zonder enige reparatie weer terug wordt gestuurd, waar er bij telefonisch contact gewoon wordt gelogen?? ik ben er echt helemaal klaar mee! ik baal ook dat ik niet aanwezig kon zijn, want er is wel getekend voor goed ontvangst. maar hoe kunnen ze me vertellen dat er onderdelen binnen moeten komen voor de reparatie, en vervolgens de telefoon opsturen zonder dat er iets is aan gedaan?? tot twee keer toe dat verhaal, in mijn optiek is dat een standaart lulverhaal om mensen af te wimpelen..

ben klaar met pro assist, niks geen pro, meer PRUTS assist...
  #1568  
Oud 10-03-12, 16:05
target52 target52 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb afgelopen donderdag mijn Iphone 4 afgegeven voor reparatie, home button functioneerde niet meer. Daarna even gaan googelen op Pro Assist en ik ben me helemaal rot geschrokken over alle negatieve ervaringen. Ik had gehoopt mijn telefoon na 1 a 2 weken weer terug te hebben maar als ik alles lees is dat waarschijnlijk niet aan de orde. Mijn enige hoop is dat Pro Assist, na alle commotie van tv uitzendingen ed, hun zaken wat beter voor elkaar hebben. Ik moet zeggen dat het er tot nu toe nog niet verkeerd uitziet, ik zal op het forum even bijhouden wanneer welke acties zijn uitgevoerd.
Het is wel zo dat ik vrijdagmiddag al een mailtje naar hun heb gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik graag op de hoogte van de voortgang wil worden gehouden, nog geen reactie terug gehad maar ik kon zaterdag ochtend wel inloggen op Mijn ProAssist.

donderdag 08-03-12 10:30 gebeld met KPN over defect.
donderdag 08-03-12 14:30 Iphone opgehaald, leentoestel: Samsung Galaxy mini

vrijdag 09-03-12 verder via volgens Mijn ProAssist website:
09-03-2012 22:02 Verzonden door afzender naar ProAssis
09-03-2012 22:02 Toestel is aangemeld voor reparatie
09-03-2012 22:03 Ontvangen ProAssist
09-03-2012 22:42 Onderweg naar reparatiecentrum

maandag maar eens kijken of er wat verander is.

Update 12-03-12
Standaard emailtje terug gekregen zonder mededelingen of een geschatte tijdsduur. Status nog steeds onderweg naar RC

Update 13-03-12
Status nog steeds onderweg naar RC.

Update 21-03-12
Status nog steeds onderweg naar RC.

Laatst gewijzigd door target52; 21-03-12 om 21:55.
  #1569  
Oud 10-03-12, 16:53
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Even een vraagje. Ik heb mijn telefoon (geen iPhone maar een Samsung galaxy Nexus) 28-02 laten ophalen & ik kan mijn reparatie volgen. Nou staat daar dus dat hij 2x naar een reparatie centrum is verzonden (en ontvangen) wat dus betekent dat hij nu bij het 2e gespecialiseerde (?) bedrijf is. Maar nu komt het, nou staat er dus ''SWAP OPD. ProAssist.'' wat zou dit in hemelsnaam kunnen betekenen? Hij is maandag 2 weken weg en vraag me echt af of het nog lang gaat duren of niet en wat dat SWAP OPD betekent. Er staat ook nergens op de site daar iets over. Ik vraag het maar even hier misschien dat een van jullie het weten anders ga ik even bellen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 maart 2012 om 15:55 ----------

En ik zit hier op dit forum omdat ik een iPad heb en 2 jaar een iPhone. En binnenkort alsnog een iPhone 4s ga halen. Haha heb spijt van het nemen van een Samsung.
  #1570  
Oud 13-03-12, 16:56
iTonyVos iTonyVos is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Heesch
Berichten: 18
Standaard

Alleen maar lof voor pro assist van mij kant.

Wi-Fi werkte niet goed op mijn iphone. Hier dus melding van gemaakt bij kpn waar ik mijn iphone heb gekocht. Omdat ik blijkbaar premium klant van kpn ben werd mijn iphone4 opgehaald door pro assist.

Binnen 10 dagen kreeg ik een splinter nieuwe iphone 4.

Maar nu komt het: ik kreeg dus een leen toestel(samsung galaxy mini met android, beter als niks zeg maar) en deze heb ik in het toilet laten vallen. Hier netjes melding van gemaakt en tot op heden hier geen rekening van gekregen!

Dit is nu ongeveer twee maanden geleden!
  #1571  
Oud 19-03-12, 10:02
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Bij mij is het nog steeds niet veel goeds. Vandaag ben ik mijn telefoon al 3 weken kwijt en volgens de status historie op de site is er sinds 29 februari (1 dag nadat hij werd opgehaald) niks mee gedaan. Te gek voor woorden eigenlijk.
  #1572  
Oud 19-03-12, 12:04
target52 target52 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb precies hetzelfde, status is sinds 9-3, dag nadat telefoon is opgehaald, niet meer veranderd. Ik heb hierover gemailt en ik kreeg te horen dat de gegevens wekelijks worden bijgewerkt, dat klopt dus niet echt.
  #1573  
Oud 19-03-12, 13:04
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door target52 Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde, status is sinds 9-3, dag nadat telefoon is opgehaald, niet meer veranderd. Ik heb hierover gemailt en ik kreeg te horen dat de gegevens wekelijks worden bijgewerkt, dat klopt dus niet echt.
Jij hebt dus ook staan "SWAP OPD. Proassist" ?
Dan betekend dat hij niet te repareren is en dat er een nieuwe voor je in bestelling is !
Ik had gebeld en ze zei dat plus dat mn telefoon gewoon leverbaar was en dat het waarschijnlijk op korte termijn terug zal hebben.
  #1574  
Oud 19-03-12, 15:21
target52 target52 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Nee bij mij staat er: onderweg naar reparatiecentrum
  #1575  
Oud 19-03-12, 21:22
leonvb89 leonvb89 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Nou bij mij is het nog slimmer.

Heb hem in januari per ongeluk laten stuiteren. Paar keer gebeld hoe het ervoor stond; 'ligt bij het reparatiecentrum'.. Niemand kon me echt verder helpen. Toen contact gehad met het webcare team wat me wel heel goed heeft geholpen!
Vrijdag 5 maart kwamen ze 's ochtends een nieuwe brengen, prima! Deze deed het ook perfect. Komen ze 's middags weer aan de deur om hem om te ruilen voor een andere omdat die ik eerst kreeg niet voor mij was...? Alles goed tot dan toe. Meneer rijd weg, blijkt nummer2 het niet te doen.
Direct weer bellen, krijg ik een vrouw aan de telefoon die me niet verder kan helpen. Ik moet maar een keer weer bellen als haar 'supervisor' aanwezig is krijg ik te horen.
2 dagen later gebeld om hem te laten ophalen, waarna ze hem de dag erna kwamen ophalen. Inmiddels ben ik er 2x achteraan geweest maar loop tegen een muur van onwil op. Ze kunnen niks zeggen, willen niks en ik moet in de loop van de tijd maar is mailen als ik de status wil weten want heb nr2 gewoon voor reparatie moeten indienen. Ben dus na 2 maand nog geen stap verder dan de dag dat ik hem liet vallen!
  #1576  
Oud 12-04-12, 22:33
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).
06-02-2012 's morgens - ProAssist heeft het toestel ontvangen en aangemeld voor reparatie
06-02-2012 's avonds - Onderweg naar reparatiecentrum
08-02-2012 vroege morgen - Rc heeft reparatie in goede orde ontvangen.
29-02-2012 's morgens - Verzonden van reparatiecentrum naar ProAssist
29-02-2012 's avonds - Verzonden door afzender
01-03-2012 - Mail gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke bezorgdatum was 5 maart, over vier dagen, dus die maar gekozen.
05-03-2012 - ProAssist bezorgt splinternieuwe iPhone, geen eigen risico hoeven te betalen

Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk weer een iPhone!

Op de wat brakkige communicatie na en de toch wel lange levertijd verder niks te klagen.
En wéér kapot. Ik heb 'm niet laten vallen of iets. Het apparaat liep gewoon steeds vast en viel dan uit - en toen viel-ie tijdens het rebooten uit - en toen kon ik 'm ook niet meer herstellen.

10-04-2012 - ProAssist zou toestel tussen 19:00 en 23:00 komen ophalen, om 23:15 gebeld dat ze nog driekwartier reistijd hadden, dus dan maar besloten volgende dag te bellen
11-04-2012 - ProAssist zou toestel tussen 18:00 en 22:00 komen ophalen, niemand komen ophalen
12-04-2012 - ProAssist komt toestel tussen 17:00 en 21:00 ophalen en is dus ook net opgehaald. Samsung Galaxy S Mini deed het niet met de simkaart, en er was nog maar één toestel over: een vage HTC telefoon (geen touchscreen) die draait op Windows Mobile 6.5.

Nou, ik ben benieuwd.

En oh, ik zal niks vanuit T-Mobile verwachten want ondanks dat ik de vorige keer al in januari een afspraak had gemaakt om 't toestel op te halen en 'm pas begin maart terugkreeg, was dit nog binnen de reparatieperiode (de periode van het vervoer (dus: van klant naar ProAssist en van ProAssist naar reparatiecentrum, en van reparatiecentrum naar ProAssist en van ProAssist naar klant) telt niet mee.

Edit ironisch genoeg vanmiddag al wel een mail ontvangen van ProAssist zelf dat ik in aanmerking kom voor een coulanceregeling: ter compensatie ontvang ik 3 maandpremies. Mooi meegenomen.
  #1577  
Oud 16-04-12, 18:26
target52 target52 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Op 9 maart heb ik mijn iphone 4 bij Pro Assist afgegeven voor reparatie. Ik heb immers een BedrijfsFlexibel abonnement met daarin GRATIS leentoestelservice. Op 20 maart maar eens gebeld om te vragen hoe het met de reparatie stond. Ik kreeg te horen dat het repair centre een prijsopgave naar mij had gestuurd omdat de reparatie buiten de garantie viel, deze prijsopgave heb ik echter nooit ontvangen. Vanaf die dag tot vandaag heb ik ettelijke keren contact gehad met zowel KPN als ProAssist om die prijsopgave te krijgen. Dat is niet gelukt. Er is door hun meerdere malen naar het RC gemaild om de prijsopgaaf opnieuw te laten versturen maar dat is niet gebeurt. Omdat ik er geen zin in al het getelefoneer meer had en omdat ik eind van de maand naar Dubai vertrek heb ik vandaag aangegeven mijn defecte toestel retour te willen krijgen om dan zelf het toestel ergens te laten repareren.

Dit gaan ze nu regelen helaas gaat het RC wel kosten in rekening brengen.



Na deze geschiedenis is dit waarschijnlijk het laatste KPN abonnement wat ik ooit zal nemen ik ben hier echt ontzettend kwaad over. Als je een bepaalde service niet kan of wilt verlenen bied deze dan gewoon niet aan.
ProAssist heeft in deze zaak eigenlijk alleen een doorgeef functie, ik vind dat de KPN echt een slechte service biedt.

Voor degene wiens telefoon ook bij het RC ligt en willen weten wat de status is kunnen kijken op:
http://www.e-repair.com/
Dit betreft een site van Teleplan, een bedrijfsonderdeel van KPN die reparaties uitvoert, of dus niet zoals in mijn geval.

Laatst gewijzigd door target52; 16-04-12 om 21:57.
  #1578  
Oud 17-04-12, 14:10
target52 target52 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Vanochtend om 06:00 uur een mail gehad met de lang verwachtte prijsopgave. Dus blijkbaar heeft heel erg boos worden wel zin. De kapotte home button van mijn Iphone valt blijkbaar niet meer te repareren en het toestel moet worden omgeruild. Kosten: 189,- euro.
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen maar ik heb aangegeven hier geen gebruik van te maken en mijn toestel retour te willen hebben. Als ik het goed heb kost een home button repareren rond de 50,- euro dus dan ga ik geen nieuw toestel aanschaffen bij een abbo die bijna afgelopen is.
Ik hoop dat ik mijn toestel snel terug heb en ik raad iedereen aan om goed na te denken voordat hij gebruik gaat maken van de KPN toestel vervang "service"
  #1579  
Oud 01-05-12, 16:49
marinos88 marinos88 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Na vele goede ervaringen met ProAssist heb ik deze keer een slechte.
2 weken terug heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden, aangezien de homeknop niet meer functioneerde. Nu 2 weken later heb ik het toestel weer terug, en er waren componenten vervangen volgens ProAssist.
Maar de knop heeft het welgeteld 4 minuten vol gehouden en is weer kapot. Waarschijnlijk ligt het dus niet aan de knop maar ergens anders aan.

Vanavond komen ze hem weer ophalen en kan ik weer een tijd met een crappy leentoestel rond lopen.. Niks geen compensatie of snellere reparatie mogelijk..
  #1580  
Oud 24-08-12, 21:02
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Even een vraag, bezorgt Pro Assist ook gerepareerde telefoons op zaterdag ?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.