//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Normaal nooit want als een ander schade veroorzaakt moet hi/zijj er voor opdraaien eventueel via de zijn/haar verzekering Ok, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1621  
Oud 02-02-13, 13:08
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Normaal nooit want als een ander schade veroorzaakt moet hi/zijj er voor opdraaien eventueel via de zijn/haar verzekering
Ok, dus stel je iPhone 5 vanaf je luie stoel op de grond en je zou lichte beschadigingen krijgen dan is dit bij de pro assist verzekering niet gedekt ?

Wat bedoelt pro assist dan met " Vergoed wordt de schade als gevolg van een plotseling
van buitenaf op de mobiele telefoon inwerkende gebeurte-
nis met als gevolg val-, stoot- en/of vochtschade". ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1622  
Oud 27-04-13, 13:09
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Lang gelden dat ik gebruik heb moeten maken van Pro Assist, maar een dikke week geleden was het dan toch zo ver met mijn iPhone 5. Hij was gevallen (schade aan de rand en de achterkant leek een beetje omhoog te komen) en een weekje voor de valpartij had de flitser het begeven.

In het verleden dus wel een contact met ze gehad, en op basis van mijn oude mailtjes een nieuwe call aangemaakt. Nu een week en 2 dagen later is er een gloedje nieuwe iPhone 5 afgeleverd, chipmunk geeft week 15 aan als productie datum (2 weken geleden).

Natuurlijk zeer tevreden qua afhandeling.
Ook de manier waarop Pro assist je tegenwoordig van info voorziet vindt ik positief, net als het automatische afspraak verzoek.
En als je telefoon naar Dynafix gaat dan kun je op basis van je imei en de postcode van Pro Assist alles helemaal gedetailleerd in de gaten houden.
__________________
iPhone 6 (64GB silver) , iPad 3, (16 GB wit) iPad mini 4(16 GB gold) , Retina MacBook Pro 13" late 2013 (8 GB RAM 256 GB SSD)
  #1623  
Oud 27-04-13, 17:24
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Lang gelden dat ik gebruik heb moeten maken van Pro Assist, maar een dikke week geleden was het dan toch zo ver met mijn iPhone 5. Hij was gevallen (schade aan de rand en de achterkant leek een beetje omhoog te komen) en een weekje voor de valpartij had de flitser het begeven.

In het verleden dus wel een contact met ze gehad, en op basis van mijn oude mailtjes een nieuwe call aangemaakt. Nu een week en 2 dagen later is er een gloedje nieuwe iPhone 5 afgeleverd, chipmunk geeft week 15 aan als productie datum (2 weken geleden).

Natuurlijk zeer tevreden qua afhandeling.
Ook de manier waarop Pro assist je tegenwoordig van info voorziet vindt ik positief, net als het automatische afspraak verzoek.
En als je telefoon naar Dynafix gaat dan kun je op basis van je imei en de postcode van Pro Assist alles helemaal gedetailleerd in de gaten houden.

Ik heb 2 weken geleden mijn iphone 4 laten ophalen door pro assist nadat hij in oktober vervangen was ( heeft toen alles bij elkaar 10 dagen geduurd, chapeau) want de iphone deed niks meer, alleen maar telkens herstarten.

Nu opgehaald door pro assist en net als jij op de site van dynafix met het imeinummer en postcode van pro assist (4004 LK) telkens alles bijgehouden haha. Nu na 10 dagen weer een ''nieuwe'' iphone 4 gekregen

Nieuw zijn ze niet, ze zijn refurbished dynafix is ook een bedrijf wat toestellen zelf refurbished
Zowel deze iphone 4 als de vorige waren gewoon gerefurbished, dat kun je zien op chipmunk en aan de letters van het serienummer ( fabriek)

maar ze zien er wel gewoon gloednieuw uit met nieuwe behuizing etc
  #1624  
Oud 27-04-13, 19:57
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
Ik heb 2 weken geleden mijn iphone 4 laten ophalen door pro assist nadat hij in oktober vervangen was ( heeft toen alles bij elkaar 10 dagen geduurd, chapeau) want de iphone deed niks meer, alleen maar telkens herstarten.

Nu opgehaald door pro assist en net als jij op de site van dynafix met het imeinummer en postcode van pro assist (4004 LK) telkens alles bijgehouden haha. Nu na 10 dagen weer een ''nieuwe'' iphone 4 gekregen

Nieuw zijn ze niet, ze zijn refurbished dynafix is ook een bedrijf wat toestellen zelf refurbished
Zowel deze iphone 4 als de vorige waren gewoon gerefurbished, dat kun je zien op chipmunk en aan de letters van het serienummer ( fabriek)

maar ze zien er wel gewoon gloednieuw uit met nieuwe behuizing etc
OF je een refurb of nieuw toestel krijgt hang volgens mij mede af van het wel/niet nog garantie hebben op het toestel.

Die van mij is in ieder geval 100% nieuw, en zoals gemeld pas 2 weken geleden gefabriceerd..

Belangrijkste is dat het, voor zover ik kan inschatten, heel erg vooruit gaat met Pro Assist!
  #1625  
Oud 27-04-13, 20:06
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
OF je een refurb of nieuw toestel krijgt hang volgens mij mede af van het wel/niet nog garantie hebben op het toestel.

Die van mij is in ieder geval 100% nieuw, en zoals gemeld pas 2 weken geleden gefabriceerd..

Belangrijkste is dat het, voor zover ik kan inschatten, heel erg vooruit gaat met Pro Assist!

Je krijgt altijd een refurb

Zelfde als dat je iets uit de Apple store koopt en het gaat na 3 maanden stuk, dan krijg je van apple ook een refurb, enkel als het binnen 14 dagen na aankoop kapot is krijg je een gloednieuwe

Bij mij staat er ook productieweek 14 (maand april) maar hij is toch echt refurbished want iPhone 4 32 GB word niet eens meer gemaakt.. Welke fabriek komt je iPhone? Kun je zien aan welke letters het serienummer mee begint, 5K had ik, dat is een refurb, evenals beginnend met een Q
  #1626  
Oud 27-04-13, 20:11
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Mijn serienummer begint met C7 , het betreft een iphone 5..

Als het al een refurbished is, dan hebben ze dat goed gedaan.

Chipmunk geeft iig niet aan dat het om een refurbished zou gaan.
  #1627  
Oud 27-04-13, 20:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
Zowel deze iphone 4 als de vorige waren gewoon gerefurbished, dat kun je zien op chipmunk en aan de letters van het serienummer ( fabriek)
Die chipmunk informatie moet je niet met een korreltje zout nemen maar met een groot vat grof zeezout

Bij ons geeft die chipmunk bij twee GSM Global iPhone 5 (hardware platform 5.2) aan dat het een hardware platform 5,1 is. Als die chipmunk nog niet in staat is om het juiste hardware platform aan te geven wat klopt er dan van de rest?

PS:
Maak van dat "refurb" gedoe geen obsessie, dat is niet gezond
  #1628  
Oud 27-04-13, 20:21
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Ow, ik maak er niet druk om hoor!

Hij is namelijk perfect, zelfs geen scuffs itt mijn eerste!
  #1629  
Oud 04-05-13, 21:52
Guidotjhuu Guidotjhuu is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard refurbished

Ik heb mijn iPhone 5, 3 dagen geleden op laten halen door pro assist .
De aan/uit knop moest ik te hard in drukken en als ik een foto maakte zat er een klein paars vlekje in de foto.
Nu heb ik een mail gekregen dat ik een afspraak moest maken om hem terug te laten brengen want hij zou klaar zijn.
Dus ik gebeld om te vragen of alles gemaakt was en toen kreeg ik te horen dat hij niet te maken was en dat ik een refurbished model zou terug krijgen.
Mijn iPhone was nog geen maand oud en had nog geen 1 krasje.
Maar kan het nu zijn omdat ik een refurbished terug krijg dat de behuizing wel krasjes bevat omdat het geen nieuw toestel is ? Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik hoor het graag
  #1630  
Oud 04-05-13, 22:09
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guidotjhuu Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 5, 3 dagen geleden op laten halen door pro assist .
De aan/uit knop moest ik te hard in drukken en als ik een foto maakte zat er een klein paars vlekje in de foto.
Nu heb ik een mail gekregen dat ik een afspraak moest maken om hem terug te laten brengen want hij zou klaar zijn.
Dus ik gebeld om te vragen of alles gemaakt was en toen kreeg ik te horen dat hij niet te maken was en dat ik een refurbished model zou terug krijgen.
Mijn iPhone was nog geen maand oud en had nog geen 1 krasje.
Maar kan het nu zijn omdat ik een refurbished terug krijg dat de behuizing wel krasjes bevat omdat het geen nieuw toestel is ? Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik hoor het graag
Nee, deze zou niet beschadigd mogen zijn. Indien wel, direct contact met pro-assist opnemen. Een refurbished toestel is een nieuwstaat toestel en mag dus niet beschadigd worden aangeleverd.
__________________
  #1631  
Oud 04-05-13, 22:11
Guidotjhuu Guidotjhuu is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard

Oké dankje !!
  #1632  
Oud 07-05-13, 15:43
Guidotjhuu Guidotjhuu is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn iphone weer terug echt een super service bij pro assist.
Kreeg een iphone 4s als leentoestel en nu 5 dagen later komen ze thuis een gloednieuwe iphone 5 brengen alls was snel en makkelijk geregeld.
  #1633  
Oud 24-05-13, 21:11
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Na mijn iPhone 5 een paar keer te hebben laten vallen eigenlijk geen klachten gehad op wat valschade na.
Sinds kort begonnen er lichte vlekken op mijn foto's te verschijnen.
Toen ik de lens checkte leken er vlekjes/stof in te zitten.

Aangemeld bij ProAssist en zij vroegen of ik 4-uurs service wilde maar aangezien ik vlak erna een weekend weg zou gaan hield ik mijn telefoon nog graag bij me. Ook gaven ze aan dat ze verwachtten dat de reparatie ongeveer 3 weken zou duren met de huidige drukte. Afspraak gemaakt om de maandag na het weekend de telefoon op te laten halen.
Ze kwamen hem keurig op tijd halen en kreeg een iPhone 4 als leentoestel. Prima geregeld in mijn ogen.

Binnen 3 dagen kreeg ik een e-mail dat het toestel (gedeeltelijk) zou worden vervangen. In de e-mail een link om een afspraak te maken op welke dag en welk dagdeel het toestel geleverd zou worden. Deze link gebruikt om voor vandaag een afspraak te maken (Een eerdere datum was mogelijk voor ProAssist maar ik was zelf vandaag 's middags vrij dus bewust hiervoor gekozen).

Keurig op tijd kwam de koerier langs en is mijn nieuwe toestel geleverd. Ik geef expres "nieuwe toestel" aan omdat hij er als nieuw uitziet. Ik verwacht dat het een refurbished is.

Reservekopie vanaf iCloud teruggezet en tot nu toe geen enkel probleem kunnen ontdekken.

Kortom: Heel erg tevreden over de geleverde service en de tijd waarin het plaats heeft gevonden!
  #1634  
Oud 21-06-13, 19:28
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

7 (Ja, ZEVEN) weken geleden is mijn iPhone 5 opgehaald met een gebroken scherm en een niet werkende lock knop. Kreeg een 3Gs als leentoestel omdat de 4 en 4S leentoestellen op waren. Prima, voor die twee weken maakt mij dat niet uit.

Vervolgens is het vier weken verder en trilfunctie kapot en silent knop is lam. Ik ProAssist bellen hoelang het nog duurt en dat het leentoestel niet goed functioneert. Werd dag erna netjes de telefoon omgeruild voor een iPhone 4 die wel fatsoenlijk werkt. Week later krijg ik de mail dat het nog maximaal twee weken gaat duren. De tijd begint voor mij al te dringen want ik ga dinsdag op vakantie. afgelopen dinsdag dus 7 weken weg, ik gebeld waar de telefoon blijft en wordt mij verteld dat de telefoon onderweg is van het reparatiecentrum naar ProAssist zelf. (Omgeruild zeiden ze? Is dat nieuwe/refurbished?) Ik nog gevraagd van kan er wel beetje tempo bij want ik moet nu al 7 weken wachten en ga dinsdag op vakantie. Werd mij verteld vrijdag (vandaag dus) nog een keer te bellen.

Ik bellen vanochtend vroeg hoe het ermee zit. Wordt mij verteld dat de telefoon wel binnen is maar niet ingeboekt of iets dergelijks. Mevrouw zou er even snelheid achter zetten om evt nog voor dinsdag die afspraak te maken. Ik zou terug gebeld worden als het afgerond was. Net maar weer eens gebeld waarom het zo lang duurde en blijkt dat ze een intern mailtje gestuurd hebben met de vraag waarom het nog niet ingeboekt staat. En je raad het al, die afdeling is allang naar huis en er wordt mij verteld om maandag nog maar eens te bellen. Erg fijn natuurlijk, want je kan niet op de dag zelf een bezorgafspraak maken om nog voor die vakantie de telefoon terug te krijgen. (Ik vraag me uberhaupt al af of ie maandag wel een keer ingeboekt staat of iets maar goed).

Ik ben Pro-Assist wel goed beu. Vier jaar klant en meteen de eerste de beste keer dat ik een reparatie vraag moet het zeven weken duren en is het nog steeds niet opgelost. En dan denk je dat 7 weken voor je vakantie wel lang genoeg is om ze de tijd te gunnen en dat je met je eigen mobiel op vakantie kunt..

Ik weet iig wel wat ik met mijn verzekering bij Pro-Assist ga doen als mijn iPhone 5 weer terug komt. Ooit..
  #1635  
Oud 21-06-13, 19:34
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Gij doet alles stuk.

Staat er iets vermeld over de maximale reparatie tijdsduur
in je polis ?
  #1636  
Oud 21-06-13, 19:38
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Deed het al niet toen ik de 3GS kreeg . Maar voor die twee weken vond ik dat niet zo erg. Trilfunctie stopte er wel mee opeens. Los denk ik, want af en toe deed ie het nog wel.

Maximale reparatieduur staat er volgens mij niet op, en ik denk dat er niets tegen te doen is aangezien ze ook nog een mail stuurde dat het wat langer gaat duren dan geplanned..
  #1637  
Oud 21-06-13, 19:44
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je hebt je hart eens kunnen luchten en geef de hoop niet op en bel maandag opnieuw

Succes
  #1638  
Oud 23-07-13, 09:29
eureka18 eureka18 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard

Goedemorgen,

Na vele jaren trouwe dienst heeft mijn Iphone 3GS 32gb het dan toch moeten begeven. Barst aan de voor- en achterkant en foto's waren niet meer scherp. Heb hem ingeleverd bij pro-assist. Kwam er namelijk achter dat ik hem nog verzekerd had

Nu weet ik dat de iphone 3gs niet meer gemaakt wordt en dat er ook geen onderdelen meer voor beschikbaar zijn dus de kans dat ik mijn Iphone 3gs terugkrijg is erg klein.

In mijn contract staat dat pro-assist mij een gelijkwaardig of beter toestel moet geven.

Voor mij zijn bij mijn telefoon 2 dingen van belang. Ik wil gebruik kunnen blijven maken van mijn apps. Heb redelijk wat betaalde apps en overstappen naar een ander platform dan IOS is voor mij dus geen optie. Ten tweede is voor mij de opslagruimte van belang aangezien ik mijn telefoon altijd vol heb staan.

Mijn vraag is nu eigenlijk wat pro-assist als een gelijkwaardig of beter toestel ziet? is dit bijvoorbeeld een iphone 4 8 gb? of moet dit dan ook een 32gb zijn?

Heeft iemand hier ervaring mee?
  #1639  
Oud 23-07-13, 10:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eureka18 Bekijk bericht
Nu weet ik dat de iphone 3gs niet meer gemaakt wordt en dat er ook geen onderdelen meer voor beschikbaar zijn dus de kans dat ik mijn Iphone 3gs terugkrijg is erg klein.
Maak je maar niet te veel zorgen. Apple heeft nog voldoende refurbished/remanufactured iPhone 3GS op voorraad.
  #1640  
Oud 01-10-14, 15:38
Jodinho112 Jodinho112 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Zaterdag mijn iPhone 5 opgestuurd die krom was en het scherm was gebroken. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren, ze gaven aan 2-6 weken.
Iemand nog ervaringen met ProAssist de laatste weken/maanden?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.