Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Normaal nooit want als een ander schade veroorzaakt moet hi/zijj er voor opdraaien eventueel via de zijn/haar verzekering Ok, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1621
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoelt pro assist dan met " Vergoed wordt de schade als gevolg van een plotseling van buitenaf op de mobiele telefoon inwerkende gebeurte- nis met als gevolg val-, stoot- en/of vochtschade". ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#1622
|
|||
|
|||
Lang gelden dat ik gebruik heb moeten maken van Pro Assist, maar een dikke week geleden was het dan toch zo ver met mijn iPhone 5. Hij was gevallen (schade aan de rand en de achterkant leek een beetje omhoog te komen) en een weekje voor de valpartij had de flitser het begeven.
In het verleden dus wel een contact met ze gehad, en op basis van mijn oude mailtjes een nieuwe call aangemaakt. Nu een week en 2 dagen later is er een gloedje nieuwe iPhone 5 afgeleverd, chipmunk geeft week 15 aan als productie datum (2 weken geleden). Natuurlijk zeer tevreden qua afhandeling. Ook de manier waarop Pro assist je tegenwoordig van info voorziet vindt ik positief, net als het automatische afspraak verzoek. En als je telefoon naar Dynafix gaat dan kun je op basis van je imei en de postcode van Pro Assist alles helemaal gedetailleerd in de gaten houden.
__________________
iPhone 6 (64GB silver) , iPad 3, (16 GB wit) iPad mini 4(16 GB gold) , Retina MacBook Pro 13" late 2013 (8 GB RAM 256 GB SSD) |
#1623
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb 2 weken geleden mijn iphone 4 laten ophalen door pro assist nadat hij in oktober vervangen was ( heeft toen alles bij elkaar 10 dagen geduurd, chapeau) want de iphone deed niks meer, alleen maar telkens herstarten. Nu opgehaald door pro assist en net als jij op de site van dynafix met het imeinummer en postcode van pro assist (4004 LK) telkens alles bijgehouden haha. Nu na 10 dagen weer een ''nieuwe'' iphone 4 gekregen Nieuw zijn ze niet, ze zijn refurbished dynafix is ook een bedrijf wat toestellen zelf refurbished Zowel deze iphone 4 als de vorige waren gewoon gerefurbished, dat kun je zien op chipmunk en aan de letters van het serienummer ( fabriek) maar ze zien er wel gewoon gloednieuw uit met nieuwe behuizing etc |
#1624
|
|||
|
|||
Citaat:
Die van mij is in ieder geval 100% nieuw, en zoals gemeld pas 2 weken geleden gefabriceerd.. Belangrijkste is dat het, voor zover ik kan inschatten, heel erg vooruit gaat met Pro Assist! |
#1625
|
||||
|
||||
Citaat:
Je krijgt altijd een refurb Zelfde als dat je iets uit de Apple store koopt en het gaat na 3 maanden stuk, dan krijg je van apple ook een refurb, enkel als het binnen 14 dagen na aankoop kapot is krijg je een gloednieuwe Bij mij staat er ook productieweek 14 (maand april) maar hij is toch echt refurbished want iPhone 4 32 GB word niet eens meer gemaakt.. Welke fabriek komt je iPhone? Kun je zien aan welke letters het serienummer mee begint, 5K had ik, dat is een refurb, evenals beginnend met een Q |
#1626
|
|||
|
|||
Mijn serienummer begint met C7 , het betreft een iphone 5..
Als het al een refurbished is, dan hebben ze dat goed gedaan. Chipmunk geeft iig niet aan dat het om een refurbished zou gaan. |
#1627
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij ons geeft die chipmunk bij twee GSM Global iPhone 5 (hardware platform 5.2) aan dat het een hardware platform 5,1 is. Als die chipmunk nog niet in staat is om het juiste hardware platform aan te geven wat klopt er dan van de rest? PS: Maak van dat "refurb" gedoe geen obsessie, dat is niet gezond |
#1628
|
|||
|
|||
Ow, ik maak er niet druk om hoor!
Hij is namelijk perfect, zelfs geen scuffs itt mijn eerste! |
#1629
|
|||
|
|||
refurbished
Ik heb mijn iPhone 5, 3 dagen geleden op laten halen door pro assist .
De aan/uit knop moest ik te hard in drukken en als ik een foto maakte zat er een klein paars vlekje in de foto. Nu heb ik een mail gekregen dat ik een afspraak moest maken om hem terug te laten brengen want hij zou klaar zijn. Dus ik gebeld om te vragen of alles gemaakt was en toen kreeg ik te horen dat hij niet te maken was en dat ik een refurbished model zou terug krijgen. Mijn iPhone was nog geen maand oud en had nog geen 1 krasje. Maar kan het nu zijn omdat ik een refurbished terug krijg dat de behuizing wel krasjes bevat omdat het geen nieuw toestel is ? Heeft iemand daar ervaring mee ? Ik hoor het graag |
#1630
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
|
#1631
|
|||
|
|||
Oké dankje !!
|
#1632
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone weer terug echt een super service bij pro assist.
Kreeg een iphone 4s als leentoestel en nu 5 dagen later komen ze thuis een gloednieuwe iphone 5 brengen alls was snel en makkelijk geregeld. |
#1633
|
|||
|
|||
Na mijn iPhone 5 een paar keer te hebben laten vallen eigenlijk geen klachten gehad op wat valschade na.
Sinds kort begonnen er lichte vlekken op mijn foto's te verschijnen. Toen ik de lens checkte leken er vlekjes/stof in te zitten. Aangemeld bij ProAssist en zij vroegen of ik 4-uurs service wilde maar aangezien ik vlak erna een weekend weg zou gaan hield ik mijn telefoon nog graag bij me. Ook gaven ze aan dat ze verwachtten dat de reparatie ongeveer 3 weken zou duren met de huidige drukte. Afspraak gemaakt om de maandag na het weekend de telefoon op te laten halen. Ze kwamen hem keurig op tijd halen en kreeg een iPhone 4 als leentoestel. Prima geregeld in mijn ogen. Binnen 3 dagen kreeg ik een e-mail dat het toestel (gedeeltelijk) zou worden vervangen. In de e-mail een link om een afspraak te maken op welke dag en welk dagdeel het toestel geleverd zou worden. Deze link gebruikt om voor vandaag een afspraak te maken (Een eerdere datum was mogelijk voor ProAssist maar ik was zelf vandaag 's middags vrij dus bewust hiervoor gekozen). Keurig op tijd kwam de koerier langs en is mijn nieuwe toestel geleverd. Ik geef expres "nieuwe toestel" aan omdat hij er als nieuw uitziet. Ik verwacht dat het een refurbished is. Reservekopie vanaf iCloud teruggezet en tot nu toe geen enkel probleem kunnen ontdekken. Kortom: Heel erg tevreden over de geleverde service en de tijd waarin het plaats heeft gevonden! |
#1634
|
|||
|
|||
7 (Ja, ZEVEN) weken geleden is mijn iPhone 5 opgehaald met een gebroken scherm en een niet werkende lock knop. Kreeg een 3Gs als leentoestel omdat de 4 en 4S leentoestellen op waren. Prima, voor die twee weken maakt mij dat niet uit.
Vervolgens is het vier weken verder en trilfunctie kapot en silent knop is lam. Ik ProAssist bellen hoelang het nog duurt en dat het leentoestel niet goed functioneert. Werd dag erna netjes de telefoon omgeruild voor een iPhone 4 die wel fatsoenlijk werkt. Week later krijg ik de mail dat het nog maximaal twee weken gaat duren. De tijd begint voor mij al te dringen want ik ga dinsdag op vakantie. afgelopen dinsdag dus 7 weken weg, ik gebeld waar de telefoon blijft en wordt mij verteld dat de telefoon onderweg is van het reparatiecentrum naar ProAssist zelf. (Omgeruild zeiden ze? Is dat nieuwe/refurbished?) Ik nog gevraagd van kan er wel beetje tempo bij want ik moet nu al 7 weken wachten en ga dinsdag op vakantie. Werd mij verteld vrijdag (vandaag dus) nog een keer te bellen. Ik bellen vanochtend vroeg hoe het ermee zit. Wordt mij verteld dat de telefoon wel binnen is maar niet ingeboekt of iets dergelijks. Mevrouw zou er even snelheid achter zetten om evt nog voor dinsdag die afspraak te maken. Ik zou terug gebeld worden als het afgerond was. Net maar weer eens gebeld waarom het zo lang duurde en blijkt dat ze een intern mailtje gestuurd hebben met de vraag waarom het nog niet ingeboekt staat. En je raad het al, die afdeling is allang naar huis en er wordt mij verteld om maandag nog maar eens te bellen. Erg fijn natuurlijk, want je kan niet op de dag zelf een bezorgafspraak maken om nog voor die vakantie de telefoon terug te krijgen. (Ik vraag me uberhaupt al af of ie maandag wel een keer ingeboekt staat of iets maar goed). Ik ben Pro-Assist wel goed beu. Vier jaar klant en meteen de eerste de beste keer dat ik een reparatie vraag moet het zeven weken duren en is het nog steeds niet opgelost. En dan denk je dat 7 weken voor je vakantie wel lang genoeg is om ze de tijd te gunnen en dat je met je eigen mobiel op vakantie kunt.. Ik weet iig wel wat ik met mijn verzekering bij Pro-Assist ga doen als mijn iPhone 5 weer terug komt. Ooit.. |
#1635
|
|||
|
|||
Gij doet alles stuk.
Staat er iets vermeld over de maximale reparatie tijdsduur in je polis ? |
#1636
|
|||
|
|||
Deed het al niet toen ik de 3GS kreeg . Maar voor die twee weken vond ik dat niet zo erg. Trilfunctie stopte er wel mee opeens. Los denk ik, want af en toe deed ie het nog wel.
Maximale reparatieduur staat er volgens mij niet op, en ik denk dat er niets tegen te doen is aangezien ze ook nog een mail stuurde dat het wat langer gaat duren dan geplanned.. |
#1637
|
|||
|
|||
Je hebt je hart eens kunnen luchten en geef de hoop niet op en bel maandag opnieuw
Succes |
#1638
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Na vele jaren trouwe dienst heeft mijn Iphone 3GS 32gb het dan toch moeten begeven. Barst aan de voor- en achterkant en foto's waren niet meer scherp. Heb hem ingeleverd bij pro-assist. Kwam er namelijk achter dat ik hem nog verzekerd had Nu weet ik dat de iphone 3gs niet meer gemaakt wordt en dat er ook geen onderdelen meer voor beschikbaar zijn dus de kans dat ik mijn Iphone 3gs terugkrijg is erg klein. In mijn contract staat dat pro-assist mij een gelijkwaardig of beter toestel moet geven. Voor mij zijn bij mijn telefoon 2 dingen van belang. Ik wil gebruik kunnen blijven maken van mijn apps. Heb redelijk wat betaalde apps en overstappen naar een ander platform dan IOS is voor mij dus geen optie. Ten tweede is voor mij de opslagruimte van belang aangezien ik mijn telefoon altijd vol heb staan. Mijn vraag is nu eigenlijk wat pro-assist als een gelijkwaardig of beter toestel ziet? is dit bijvoorbeeld een iphone 4 8 gb? of moet dit dan ook een 32gb zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? |
#1639
|
|||
|
|||
Maak je maar niet te veel zorgen. Apple heeft nog voldoende refurbished/remanufactured iPhone 3GS op voorraad.
|
#1640
|
|||
|
|||
Zaterdag mijn iPhone 5 opgestuurd die krom was en het scherm was gebroken. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren, ze gaven aan 2-6 weken.
Iemand nog ervaringen met ProAssist de laatste weken/maanden? |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|