//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 whaha dat mailtje heb ik ook gehad, heb antwoord gehad door een webformulier in te vullen op de site van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 17-09-10, 12:52
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
whaha dat mailtje heb ik ook gehad, heb antwoord gehad door een webformulier in te vullen op de site van PA. Maar heeft nu even geen zin voor jou. Je zal nog een goeie week moeten wachten voordat je mailt.
een hoop drama, maar geen iPhone .. =(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 17-09-10, 12:52
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

Mijn iphone is op 11-08-2010 opgehaald i.v.m waterschade ik heb na 4 weken zelf maar is even gebeld om te vragen hoe het ermee was, ze zeiden dat er een nieuwe werd geleverd maar ze konden niet zeggen wanneer die binnen kwamen. Heb op 6-9-2010 en 12-9-2010 een mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl heb daar nu nog steeds geen antwoord op gekregen behalve het bevestigingsmailtje dan. Heb nu gisteren maar een mailtje gestuurd naar webcare@proassist.nl zal zien of ik antwoord ga krijgen.
  #563  
Oud 18-09-10, 14:30
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Mijn iphone is zojuist opgehaald door proassist. Ik kreeg een nokia 3110!!!! als vervanging. Belachelijk natuurlijk, mijn eerste telefoon 10 jaar geleden was nog beter volgens mij (misschien wat overdreven, maar goed).
Ik heb de telefoon aangenomen omdat de chauffeur mij aangaf dat ik even kon bellen met proassist en dat ze dan wel een andere konden komen brengen. Het was voor deze rit de laatste, dus ik had geen keuze.
Nou goed, prima dacht ik. Ik overleef het wel een dag met dit ding.

Ik heb net met proassist gebeld en die gaf aan helemaal geen smartphones te hebben op het moment en mevrouw was nogal onvriendelijk.

Nu lees ik hier, dat er mensen onlangs nog wel een ruil hebben gedaan voor een betere telefoon dan een 3110. Klopt dat? Ik ga maandag nog even bellen. Want met dit ding kan ik niks, als ik het niet anders kan pak mijn oude nokia n73 wel, maar liever een leentoestel.

Er zat bij mij een scheurtje in de achter kant (thv waar je de kabel instopt). En ik lees hier vaak dat mensen daarvoor een gehele nieuwe iphone hebben gekregen (iphone 4 zelfs soms). Kan ik hier uit concluderen dat dit een defect is wat niet gemaakt kan worden?? (En dat er een kleine kans bestaat dat ik er dus een iphone 4 (of nieuwe 3GS) voor terug krijg?). Of zijn er ook mensen waarbij dat defect wel is gemaakt?
Daarnaast zitten er ook wat deuken in de metale rand, dit heb ik gezegd maar met mijn stomme kop zag ik pas later dat dit niet op het formulier staat... Zou ik hierover terug moeten bellen?

Hoe groot achten jullie de kans dat ik een beter leentoestel dan de 3110 kan krijgen? En dat ik een geheel nieuwe iphone krijg?
Bij de mensen die geen nieuwe iphone kregen voor dat scheurtje, als die er zijn, hoelang duurt een reperatie ongeveer?
  #564  
Oud 18-09-10, 14:38
alexzwaal alexzwaal is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik had waterschade en kreeg een nieuwe iPhone en dat duurde ongeveer 8 weken!! Maar ik had een 3G 8gig en kreeg een 3GS 16gig terug. Denk niet dat je er een iPhone 4 voor terug krijg al krijg je een nieuwe. Want de 3GS is nog volop leverbaar. Ik had trouwens geen leentoestel genomen.
  #565  
Oud 18-09-10, 14:42
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

28 augustus is mijn iPhone 3GS 32Gb opgehaald en kreeg een Nokia E63 als leentoestel. Totaal niet mee te werken en telkens irritante sms van Nokia met tips. Na één dag maar een iPhone 4 aangeschaft.

Mijn 3GS ging ter reparatie vanwege kapotte speakers. Na anderhalve week gebeld wat de status was van mijn reparatie, dat was nog niet duidelijk vanwege twee weken testfase (standaard). Na twee weken weer contact opgenomen en kreeg te horen dat ik een nieuwe binnen unit had gekregen en dus mijn eigen 3GS weer zou terugkrijgen. Vandaag kwam ProAssist langs en ontving een compleet nieuwe 3GS, waar mijn eigen 3GS was kon ProAssist niet vertellen.

Al met al, rare gang van zaken, maar in principe blij met een compleet nieuw toestel.
  #566  
Oud 18-09-10, 16:36
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Heb net met ProAssist gebeld...Kreeg een super aardige kerel aan de telefoon, die me helemaal begreep en zei dat hij ook niet zonder Iphone kon leven ghehe
Hij heeft me iig verteld dat mijn telefoon naar Apple is gegaan op de 16de omdat het allemaal nog binnen de garantie viel enzo..
Hij zei me dat ik het beste volgende week dinsdag hun kon bellen om de status van mn telefoon op te vragen en dan een afspraak konden maken wanneer ik hem weer terug zou krijgen, aangezien het langer zou duren als ik zou wachten op het telefoontje van PA
alsnog 2 weken mn iphone kwijt dus
  #567  
Oud 19-09-10, 12:25
chindo87 chindo87 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Sorry to disappoint some of you....maar ik heb geen enkel probleem of klacht met of tegen ProAssist.

Ik had problemen met m'n iPhone 3GS 16GB. Ik kreeg namelijk constant linksboven aan m'n scherm; ''Geen service''. De telefoon was niet gevallen of dergelijk, maar ik kon uiteindelijk zelf niet bellen, niet gebeld worden en had geen beschikking tot het internet. Mijn telefoon met T-Mobile abonnement had ik afgesloten bij de iCentre.
Naast de telefoon heb ik een Platinum service verzekering afgesloten bij
Actua Assurantien via de iCentre, voor €7,96 per maand.

Op 26 augustus had ik Actua opgebeld, en mijn klacht door gegeven. Ze zouden de eerst volgende dag een koerier sturen om de iPhone op te halen, met het gegeven erbij dat ik mijn toestel circa 3 weken kwijt zou zijn.
Koerier kwam volgens afspraak(tussen 1 en 3), nam m'n toestel mee(ik gaf zelf aan dat ik geen leen toestel hoefde, omdat ik nog een goed functionerende Samsung Star, simlock vrij had liggen. Het verbaasde me dat het dus een koerier van ProAssist was.

In de tussentijd dat ik m'n iPhone kwijt was, was ik natuurlijk nieuwsgierig wat de ervaring is van anderen. Heb al jullie (grotendeels) negatieve ervaring gelezen, en was dus uiteindelijk erg benieuwd wat er met mijn situatie zou worden gedaan.

Woensdag 15 september belde Diana van ProAssist dat m'n telefoon ''gerepareerd'' was, en wilde een afspraak met me maken voor zaterdag 18 september tussen 12 en 4 om het te laten bezorgen. Vond ik prima.
Gisteren kwam de koerier om 12:10 en bezorgde me een iPhone 4 32GB!
Stomverbaasd dat ik was, en vroeg hoe dit kon.
Koerier: iPhone 3GS is niet meer leverbaar, en de 16GB van de iPhone 4 was momenteel niet op voorraad. Dus wees er blij mee zei hij erbij.
Alles was compleet. Microsim, oortjes, dock en het toestel zelf!
Ook zat er een brief bij van Solid Vision. Hieronder even de brief overgetypt:

Geachte mevrouw,heer,

Onlangs heeft u bij ons uw iPhone ter reparatie aangeboden.
Onze door Apple gecertificeerde technici hebben uw iPhone nauwkeurig onderzocht en bevestigen dat het toestel niet naar behoren functioneert. Daarom ontvangt u een nieuw toestel*. De garantietermijn van uw oorspronkelijke iPhone geldt ook voor het vervangende toestel.

Let op: voordat u uw iPhone gaat gebruiken, dient u het eerst te kooppelen aan iTunes om uw iPhone weer te activeren.

Uw nieuwe toestel beschikt over een ander IMEI- en serienummer dan uw oorspronkelijke toestel. Mocht uw telefoon verzekerd zijn, informeer dan uw verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon. Indien u het AppleCare Protection Plan heeft afgesloten, dan geldt de garantie en dekking ook voor het vervangende toestel.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk
Solid Vision

Mij hoor je uiteraard niet klagen, maar hopelijk geeft dit anderen wel moed die nu nog wachtende zijn.
Ik vind het raar dat anderen 8 tot 10 weken moesten/moeten wachten op een nieuw toestel, maar ik zelf hoefde voor de duidelijkheid exact 3 weken te wachten.

Allemaal succes gewenst!

Laatst gewijzigd door chindo87; 19-09-10 om 12:31.
  #568  
Oud 19-09-10, 13:18
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Fijn te horen dat jij geen 10 weken hebt moeten wachten! Geniet maar van je Iphone4 ! Wat ik wel heel raar vind is dat de telefonisten aan de telefoon van Proassist beweren met het systeem first in first out te werken, dus wie het langst wacht als eerste een telefoon kan ontvangen. Ik heb morgen precies 6 weken geleden mijn Iphone 3G 16GB laten ophalen en krijg nog steeds na te bellen met proassist het standaard antwoord dat ik binnen 2 weken een nieuwe iphone kan verwachten. Ik wordt er zo onderhand helemaal gek van, laat staan de mensen die al meer dan 2 maanden wachten. Afgelopen vrijdag heb ik gebeld met de vraag hoe lang het nog gaat duren en kreeg ik weer bovenstaand antwoord. Daar kunnen wij dus echt helemaal niks mee toch? Ik vroeg ook dat ik begrepen had dat de Iphone 3G (16GB) én 3GS (16GB >) niet meer leverbaar is (begrepen van Tmobile). De mevrouw lachte me uit en zei: ''Nee hoor meneer, die zijn gewoon nog VOLLOP verkrijgbaar'' Nou ik was helemaal flabbergasted. Vervolgens zei ze er doodleuk achteraan dat het toch nog wel echt even gaat duren. Ik hoop dat de mensen die nog langer wachten dan ik de Iphone heel snel mogen verwachten, gevolgd door mij.
  #569  
Oud 19-09-10, 13:22
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ik raad de mensen die echt super lang aan het wachten zijn en elke keer hetzelfde te horen krijgen toch echt aan om Radar of Kassa in te schakelen...

Want dit moet je echt niet pikken, ik vind 6 dagen zonder iphone al erg...laat staan 2 maanden...
  #570  
Oud 19-09-10, 13:33
Bengtiphone Bengtiphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard

Mijn verhaal/ervaring:

Zo'n 3 maanden geleden heb ik mijn (3g) iphone laten vallen, dikke barst in het scherm. Toen Pro-assist laten komen, die zeiden dat het zo'n 2/6 weken ging duren, maarja bij het afsluiten van de verzekering stond: binnen 24 uur een vervangend toestel. Dit toestel was zo oud en versleten, de achterkant viel er constant af, geen 3g internet, niks.

Vanaf toen heb ik 1,5 maand gewacht, toen duurde het te lang voor mij dus ik besloot is op te bellen, het antwoord was: Sorry maar we kunnen niks voor u doen, op dit moment zijn er te weinig iphone's.

Vanaf die dag heb ik elke dag opgebeld, elke dag gevraagd hoe het ermee stond, elke dag hetzelfde GEZEIK.

Toen ben ik naar de T-mobile winkel in Doetinchem gegaan, liep naar de balie en heb mijn hele verhaal uitgelegd. (eventjes voor de duidelijkheid, dat was al 3 maanden later) De vrouw achter de kassa zei: Meneer eventjes geduld, ze pakte de telefoon en belde naar pro-assist, toen gaf ze de telefoon aan mij en zei: Maak maar een afspraak wanneer ze de nieuwe Iphone 4 moeten komen brengen, binnen één week had ik hem binnen.

Ik raad iedeen aan om naar je dichtsbijzijnde T-mobile shop te gaan, en je hele verhaal uit te leggen.

Al met al een K*T bedrijf..

-Bengt
  #571  
Oud 19-09-10, 13:34
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik gaa morgen gewoon weer bellen en dan ga ik heel vriendelijk gewoon uitleggen dat ik het gewoon heel vervelend vind en dat ik met klem verzoek of zij wat voor me kan regelen want dat ik het wachten zo onderhand zat ben. Als ik morgen weer niet gehoord wordt, dan rijd ik er gewoon naartoe en stap ik daar naar binnen om verhaal te halen en ik vertrek daar pas als ik een nieuwe Iphone min. 16GB mee krijg.
  #572  
Oud 19-09-10, 13:37
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor de tip! Ik ga dan ook maandag eens even een bezoekje brengen aan de T-shop! Wellicht dat dat verschil gaat uitmaken. Wat belachelijk trouwens zeg, 3 maanden wachten! Dat is gewoon een kwart jaar haha dat kan toch niet gekker!?
  #573  
Oud 19-09-10, 14:01
Bengtiphone Bengtiphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard

Nee inderdaad, ik duim voor je
  #574  
Oud 19-09-10, 15:32
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Standaard

Ik heb ook de Pro-Assist verzekering bij m'n iPhone genomen, maar dat was o.a. ook door de T-Mobile verkoper, deze meneer vroeg mij of ik in gedachte had de iPhone te jailbreaken, nadat hij zelf had verteld dat hij m gejailbreakt had. Dat was wel mijn bedoeling op dat moment, en hij kon mij aanraden die verzekering er bij te nemen voor die paar euro per 3 maanden, en dat ik dan in vrijwel alles wat er mee kon gebeuren verzekerd ben, (volgens mij echt alles wat er kan gebeuren, ook software fouten b.v laatst met mn 1002 fout was een Brick of iets ((bv door jb'en)).

Ik heb toen mijn toestel op laten halen door Pro-Assist, die er netjes binnen de afgesproken 4 uur waren, alleen was ik iets vergeten door te geven bij het bellen van Pro-Assist, en wel dat je MOET vragen om een GELIJKWAARDIG LEENTOESTEL,, anders krijg je net als wat er bij mij was, het meest goedkope gare leentoestelletje wat ze hebben, in mijn geval een oude Nokia die net een kleurenscherm en camera had. (Dat was best een teleurstelling aangezien het 4 weken geduurd heeft), gelukkig had ik nog een betere oude telefoon in huis liggen die ik zolang heb kunnen gebruiken. (SE W910I). Maar na de 4 weken kreeg ik bericht, m'n hardware was blijkbaar zo erg beschadigd (1002 fout) dat ze er niks meer mee konden en heb ik toen een splinter nieuw toestel gehad, dat maakte de teleurstelling voor mij weer helemaal goed aangezien mn oude toestel tijdens het fietsen uit mn zak was gevallen en screen down een meter of 2 achter m'n fiets aan sleurde, (gelukkig geen krassen op het scherm verbazingwekkend genoeg, alleen wat krasjes op de mooie chrome rand ). Maar goed ik had een nieuw toestel gekregen, was sowieso al helemaal blij dat ik mn iPhonetje weer terug kreeg, nog blijer toen ik hoorde dat t een nieuwe was..

eind goed al goed zal ik maar zeggen ..

Mijn tip voor iedereen die een Pro-Assist verzekering heeft is :
VRAAG ALTIJD OM EEN GELIJKWAARDIG LEENTOESTEL (HTC of eventueel een vervangende iPhone), anders dan schepen ze je af met een toestel van hooguit €5,- waarde
  #575  
Oud 19-09-10, 17:21
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone522 Bekijk bericht
Ik gaa morgen gewoon weer bellen en dan ga ik heel vriendelijk gewoon uitleggen dat ik het gewoon heel vervelend vind en dat ik met klem verzoek of zij wat voor me kan regelen want dat ik het wachten zo onderhand zat ben. Als ik morgen weer niet gehoord wordt, dan rijd ik er gewoon naartoe en stap ik daar naar binnen om verhaal te halen en ik vertrek daar pas als ik een nieuwe Iphone min. 16GB mee krijg.
Succes, waarschijnlijk vertrek je dan met twee agenten mee naar het politiebureau...
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law.
  #576  
Oud 19-09-10, 17:24
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Haha, dat denk ik ook wel ja....zoals je zelf al zei...je kan beter naar t-mobile gaan...
  #577  
Oud 19-09-10, 18:21
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Mijn iphone is op 11-08-2010 opgehaald i.v.m waterschade ik heb na 4 weken zelf maar is even gebeld om te vragen hoe het ermee was, ze zeiden dat er een nieuwe werd geleverd maar ze konden niet zeggen wanneer die binnen kwamen. Heb op 6-9-2010 en 12-9-2010 een mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl heb daar nu nog steeds geen antwoord op gekregen behalve het bevestigingsmailtje dan. Heb nu gisteren maar een mailtje gestuurd naar webcare@proassist.nl zal zien of ik antwoord ga krijgen.

Heb vanmiddag een mailtje terug gekregen maar schiet er niet veel mee op....over 2 dagen zijn de 6 weken voorbij
Goedenmiddag,

Bedankt voor u email.

Zoals u zult begrijpen werken wij als verzekeringsmaatschappij alleen met door fabrikanten geautoriseerde reparatie centra. Defecte telefoons worden hier gerepareerd volgens de richtlijnen die door deze fabrikant zijn gegeven voor onder andere een aanvaardbare reparatietijd . En dat bedraagt tussen de 2 en 6 weken.

Helaas heb ik nog geen positief bericht van het repaircenter mogen ontvangen. Zij wachten nog steeds op een swapunit.
Zodra wij meer positieve informatie voor u hebben, hoort u dat uiteraard van ons.

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door jonko; 19-09-10 om 18:27. Reden: Gekke tekts ertussen
  #578  
Oud 19-09-10, 20:39
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Die leentelefoon die ik heb gekregen is echt dramatisch slecht. Ik kan er helemaal niks mee. Zijn er hier mensen die in de afgelopen week oid een fatsoenlijk toestel te leen hebben gekregen van proassist? In ieder geval één waarmee internet kan worden gebruikt...?
Ik ga morgen maar bellen... hopelijk ben ik mijn Iphone niet te lang kwijt...

En om nog even terug te komen op mijn bovenstaand bericht... Ik reken niet op een Iphone 4, maar omdat ik veel verhalen lees van een scheurtje in de achterkant thv de aansluiting voor het kabeltje, die allemaal een nieuwe telefoon kregen, vroeg ik me af of er ook mensen zijn met zo'n probleem waarbij de telefoon gemaakt is.

En nogmaals; op het formulier wat de chauffeur heeft ingevuld staat niets over de deuken in de metalen rand die ik wel gemaakt wel hebben (en wat ik ook heb aangegeven), checken ze alles of alleen specifiek de klacht? (Oftewel; zou ik nog even moeten terugbellen hierover).
  #579  
Oud 19-09-10, 21:12
Koploper Koploper is offline
• iOS 4.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Je mag nog blij zijn met je 3110, ik heb een Nokia 2323. Ik kan hier in ieder geval geen internet mee gebruiken.
Bij mijn 'eerste' reparatie had ik ook zo'n haarscheur, en daarbij hebben ze gewoon de backcover vervangen. Dus het lijkt me sterk dat je hiervoor een nieuwe telefoon krijgt.
Ze checken ook niet alles. Bij mij hadden ze alleen het scherm en de backcover vervangen. En toen ik hem terug kreeg had ik helemaal geen bereik meer en de trilmotor deed raar. En daar hebben ze dus niet op gecheckt (en vooral dat eerste lijkt me wel noodzakelijk bij een telefoon).
  #580  
Oud 19-09-10, 23:47
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Succes, waarschijnlijk vertrek je dan met twee agenten mee naar het politiebureau...
Haha jaa dat zit er wel in, maar als ik het toch in mijn hoofd haal, dan uiteraard gewoon netjes . Eerst morgen maar eens vriendelijk bellen, die dames aan de telefoon kunnen er natuurlijk ook niks aan doen.

T-mobileshop wellicht een goede optie. We zullen zien.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.