Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YvoStaudt Beetje kansloos je eigen simkaart verknippen. Je kunt veel beter even naar de lokale telefoonboer en die kan voor je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#481
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#482
|
|||
|
|||
ProAssist heeft mij toegezegd dat ik bij mijn vervangende toestel (4G) een MicroSIM geleverd krijg. Maar als ik die verhalen hier zo lees dan klopt daar dus geen jota van?
|
#483
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou kon ik niet wachten en ben evengoed langs de tmobile shop gegaan en heb voor 5,- een microsim gehaald daar |
#484
|
|||
|
|||
Okee, om 10:30 is de koerier van ProAssist bij mij langs geweest:
Een volledig nieuwe iPhone 4G 16GB Zwart, in de verpakking compleet met alle accessoires. En, ook gelijk een MicroSIM erbij gekregen! Nu alleen nog wachten tot T-mobile mijn nieuwe SIM geactiveerd heeft, heb het via My T-mobile gedaan dus het zal nog een uurtje of 2 duren voordat het verwerkt is. Op mijn klacht heb ik overigens niets vernomen. Maarja, als ProAssist er al een kleine 4 maanden over doet om een toestel te repareren/vervangen dan kan ik natuurlijk ook niet verwachten dat ze binnen 1 week een reactie sturen op een e-mail. *zucht* Mijn ervaring met ProAssist is en blijft slecht, maar ik ben blij dat ik eindelijk een vervangend toestel binnen heb! Oh, de software-versie van mijn 4G is overigens 4.0.2. |
#485
|
|||
|
|||
Beste forumleden,
En ja hoor gisteren is ook mijn 3gs 16gig overleden Gisteren om 10.45 gebeld naar PA en de dame aan de telefoon stond mij netjes te woord. Alle gegevens werden genoteerd heb nog even gevraagd naar de reguliere reparatie tijd en daar kon mevrouw geen antwoord op geven wat eigenlijk al een heeeeeeel slecht teken is, tenzij ik een 4g krijg van ze Enfin een afspraak met de monteur tussen 18.00 en 22.00 ivm mijn werk. Kreeg ik om 17.15 een smsje van mijn zusje dat die vent van PA er al was en hij zei tegen mijn zusje dan wacht ik wel. Hij heeft netjes gewacht tot ik thuis was. So far so good en alleen maar lof voor PA. Maar goed nu maar afwachten hoelang ik tevreden blijf. Het kan maar zo zijn dat ik hier me over een paar weken meld en ze helemaal de grond in boor. Ik hoop het zelf niet, want vind de service tot nu toe prima. Heb trouwens een nokia e63 gekregen prima toestel voor max 4 weken Als ik dan mijn iphone nog niet (lees: iphone 4g) heb gaat deze tegen de vloer! |
#486
|
|||
|
|||
Citaat:
Grtz Triaxxx |
#487
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat veranderd de zaak dan knip ik de draden door van de oplader, autolader en de headset van mijn leentoestel. |
#488
|
|||
|
|||
|
#489
|
|||
|
|||
Kun je bij proassist ook een toestel uit het buitenland verzekeren? Hier kan ik namelijk geen informatie over vinden.
|
#490
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Volgens mij moet jij even terug naar de basisschool jochie, want jij bent hier diegene die niet kan lezen: 8.6. Gedurende de periode dat het leentoestel in bruikleen is bij verzekerde is het leentoestel verzekerd overeenkomstig de voorwaarden van deze polis. Verzekerde is aansprakelijk voor schade aan het leentoestel die is uitgesloten in deze polis. 'schade aan het leentoestel' zie jij hier ergens staan leentoestel en toebehoren? En het antwoord luidt alsvolgt: NEE. Dus hou in het vervolg je domme opmerkingen voor je en laat mensen gewoon een grapje maken. Of geef een reactie met fatsoenlijke argumenten voordat je mensen gaat zitten afzeiken trieste rakker. @ Sjord ik denk dat je een toestel die je uit het buitenland wel kan verzekeren, mits je de aankoop papieren erbij hebt en het binnen 14 dagen na aankoop bij ze aanmeld. Het beste is uiteraard even bellen met Pro dan weet je het meteen |
#491
|
|||
|
|||
Citaat:
In MIJN voorwaarden voor LEEN TELEFOON SERVICE staat dat de accessoires van het leentoestel moeten worden vergoed als er schade aan is ontstaan. Knipschade moet dus gewoon betaald worden. Wat denk je zelf? dat je het leentoestel zonder accessoires terug mag geven? Lees zelf : artikel 2.d. Indien blijkt dat, direct nader het leentelefoon PAKKET na gebruik retour is ontvangen, componenten hiervan ontbreken, defect zijn dan wel anderzins redelijkerwijs niet meer bruikbaar zijn, zal proassist de kosten voor herstel of vervanging, vermeerderd met 25% kosten, middels een factuur aan contractant in rekening brengen. artikel 2.g. De contractant is verplicht het leentelefoon pakket als goed huisvader te gebruiken en zo goed mogelijk tegen onbevoegd gebruik, diefstal of beschadiging te beschermen. De contractant is volledig aansprakelijk voor schade aan het leentelefoon pakket als gevolg van diefstal, verlies, vermissing of beschadiging. |
#492
|
|||
|
|||
Haha ja kijk als ik nou zulke voorwaarden had zou ik zeggen ok je hebt gelijk, maar ik heb die voorwaarden niet ondertekend die jij hebt. Ik heb de voorwaarden getekend die ik heb gekregen en daar staat jou aanvullende informatie niet in.
Vind jou voorwaarden dan ook een beetje seksistisch, aangezien ze hier ervan uit gaan dat de verzekeringsnemer een man is (huisvader). Maar goed ik maakte een grap en jij maakt een grap (door iemand proberen af te zeiken). Prima! Nu weer ff on-topic we zitten met zijn 2en de boel te vervuilen. Greetings |
#493
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik heb deze voorwaarden moeten tekenen toen in mijn leentoestel kreeg (licht blauwe formulier). Op de achterkant daarvan staat Algemene voorwaarden voor leen telefoon service van proassist. |
#494
|
|||
|
|||
Rudy,
Je hebt helemaal gelijk haha ik zie het inderdaad nu staan, echter heb ik dit blauwe papiertje niet zelf ondertekend maar mijn huisgenoot. Dus als ik alles loop te verknippen en te verzieken draait hij voor de kosten op Maar je weet best dat ik dat niet doe, ik probeer ermee te zeggen dat ze gewoon een redelijke reparatie termijn in acht moeten nemen en zo niet ja dan ga ik ze plat mailen en bellen. Zal nu de leen telefoon pakket met rust laten Eind goed al goed, geniet van je weekend en niet te veel drinken. |
#495
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen donderdag mijn iPhone 3GS (32GB) meegegeven aan ProAssist en er een vreselijke HTC Touch voor in de plaats gekregen. Was een naar toestel! Ik heb besloten om het oude toestel van mijn vrouw, een roze Nokia N73, maar in gebruik te nemen en die HTC maar niet meer te "Touchen". Dat ter zijde, was ik nieuwsgierig naar wat ik kan verwachten. Ik heb namelijk een Homebutton die hapert en is dat een beetje te repareren of maak ik meer kans dat het toestel zal worden vervangen? Ben trouwens bang dat mijn 3GS daar in hun testlab o.i.d. het fantastisch doet en niet 1x hapert. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. |
#496
|
|||
|
|||
Het is voor ons natuurlijk lastig te zien wat het probleem is, en ook hoe makkelijk een probleem te verhelpen is voor een reparatiedienst.
Je homebutton kan vrij makkelijk losgehaald worden, en aangezien deze knop ook universeel is, zal hij ook gewoon gerepareerd/vervangen worden. Het blijft lastig met de leentoestellen die ze uitleveren, maar klagen helpt niet, helaas. Op dat punt blijft de service een beetje achter (vind ik). |
#497
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook gebeld, omdat er scheuren aan de achterkant van mijn iphone zitten,
Nu heb ik het forum door gelezen en zie nu dat wel veel mensen dit probleem hadden maar het echt verschilt qua wachttijd en hoe mensen geholpen worden... Zijn de leentoestellen in die tijd nog veranderd of zijn het nog steeds de nokia of de HTC? En ik neem aan dat ik gewoon mijn simkaart kan houden enzo? |
#498
|
|||
|
|||
Citaat:
En ja over dat repareren, dat zouden we even moeten vragen aan iemand die daar werkt of heeft gewerkt. Ik zag in het forum dat er wel wat zijn die er hebben gewerkt zal ze gewoon even een pm sturen. @Babz het zijn tegenwoordig ook iphones en blackberry's echter zijn die schaars en moet je geluk hebben mocht je die krijgen van PA. Meestal zijn het inderdaad nokia's en htc. Dan zou ik liever voor de nokia gaan! wees gegroet allen. |
#499
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3gs 16gb is op 11 augustus opgehaald door proassist. Had waterschade belde vorige week hoe het ermee was ze zeiden dat ik een nieuwe kreeg alleen ze konden niet zeggen hoelang het gaat duren voordat die geleverd word. Heb als leentoestel een MDA kan er niet mee opschieten.
|
#500
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|