//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Lees voorwaarde 4.2.3 nog maar eens. Dan weet je wel waar we het over hebben. [SIZE=1] [/SIZE] 4.2.3 Vergoed wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 29-08-10, 01:28
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Lees voorwaarde 4.2.3 nog maar eens. Dan weet je wel waar we het over hebben.

[SIZE=1] [/SIZE]
4.2.3 Vergoed wordt de schade als gevolg van diefstal vergezeld
van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande
met geweld of onder bedreiging van geweld.

Wat ze hier proberen te zeggen is dus gewoonweg: het wordt dus alleen als diefstal gezien,waarna ze over kunnen gaan in uitbetaling in natura,dus een nieuw toestel,wanneer er bij je thuis wordt ingebroken en de inbreker je vervolgens je tanden uit je mond slaat of onder bedreiging van een wapen?

Is dit de definitie van diefstal?????

Nou mijn verhaal is dat de dader er goed opstaat dat hij mijn telefoon wegpikt,er is aangifte gedaan.De Dader wordt zo snel mogelijk opgepakt,waarna er ongetwijfeld een bekentenis volgt..in de trant van "ja ik heb de iphone 3gs gestolen,ik beken" getekend verdachte.
Als pro Assist daar geen genoegen mee neemt en mij niet een nieuw gelijkwaardig (of beter) toestel uitkeert,nou dan ga ik wel degelijk in beroep,want als je dat geen diefstal kunt noemen dan ben ik SinterKlaas,
mocht dat niet baten,dan stap ik naar de rechter...ook niet?...dan Supreme Court in de USA!!!....m.a.w. ze zijn echt niet van me af tot ik krijg waar ik recht op heb!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 29-08-10, 11:10
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJab Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Mijn iPhone 3Gs 32 GB is eergisterenavond gestolen in een automaterialenzaak door een of andere debiel die daar vaste klant is! Hij staat mooi op de beveiligingsbeelden,
waarop hij eventjes mijn iPhone weggriste van de toonbank.(Hoe stom kun je zijn?).
Ik wist meteen heel wat te achterhalen zoals in welke auto hij rijdt,welke buurt hij woont,welk bedrijf hij werkt...daarmee ben ik naar de politie gegaan en die is er nu mee bezig.Ik heb een T-Mobile abonement zakelijk en heb de iphone pas sinds 3 maandjes met een 2 jarige abonement.Gelukkig heb ik de T-Mobile Gegarandeerd en Compleet samen afgesloten bij mijn abonement.
Ik ga morgen de kopietjes van de aangifte sturen naar Pro Assist,zodat ik een nieuwe iPhone kan krijgen,mocht mijn oude niet boven water komen.

Ik heb gisteren een nare ervaringen gehad met Pro Assist zoals een botte,onhulpzame telefoniste....een oude aftandse nokia die na 4 uur er nog niet was.Ik dus bellen met PA...anyway ik heb een klacht per email verzonden:

"Geachte heer/mevrouw

Bij deze wil ik een officiel klacht indienen en wil ik mijn ongenoegen spreken over de manier waarop er met mij als persoon zaken is gedaan.Het volgende is gebeurd:

Op Donderdag 26 Augustus 2010, omstreeks 14:45 uur werd ik doorverbonden door T-mobile zakelijk (0800-7112),nadat mijn Iphone 3gs met de SIM-kaart van mijn T-mobile i500 abonement was gestolen en geblokkeerd door T-Mobile,kreeg ik een telefoniste aan de lijn (de naam weet ik niet meer,maar ik neem aan dat het geveriffieerd kan worden) die bot,onbehulpzaam en kortaf was.

Ik heb mevrouw uitgelegd dat ik een afspraak had met de politie om 18:30 uur (26-2010,dezelfde dag) om aangifte te doen en of ze zo vriendelijk wilde zijn om de koerier te vragen of hij voorof na de tijdstip tussen 18:00 uur en 19:00 uur het leentoestel en de duo SIM-kaart kon afleveren.En mevrouw bleef alleen volhouden dat ik tussen 14:30 uur tot 18:30 uur thuis moest wachten op de koerier.Wat ik mevrouw ook vertelde is dat de diefstal nog vers is en dat ik de dader zo snel mogelijk gepakt wil hebben,want namelijk het is in een automaterialenzaak
in Amsterdam en de dader is op beveiligingscamera's opgenomen op heterdaad dat hij mijn toestel wegpikte!
En dat er daardoor dus haast bij was,en tegenwoordig MOET je op afspraak aangifte doen.
Ik vertelde mevrouw ook dat ik niet op 2 plekken kon zijn,ik kon wel tot een uur of 18:15 uur thuis blijven,zodat ik nog de afspraak kon halen,maar mevrouw bleef maar vasthouden aan 1 verhaal en dat het leentoestel en SIM-kaarten BINNEN 4 UUR bezorgd zouden worden.
Vervolgens vroeg ik mevrouw of ik iemand anders (een meerdere c.q. supervisor) kon spreken,hierop WEIGERDE ze dit en heb
ik gewoon toegestemd om thuis te wachten!

Ik heb tot 19:00 uur gewacht,waarna ik T-Mobile zakelijk ben gaan bellen,na 12 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die mij voor
16 minuten lang in de wacht hield,om een lang verhaal kort te maken,kwam ik omstreeks 19:55 uur bij Pro Assist terecht.
Toen ik de telefoniste (Pro Assist) aan de lijn kreeg,vroeg ik waar de koerier gebleven was en mevrouw vertelde mij dat het druk was en dat hij pas vanavond om 21:30 uur zou aankomen en dat ik dan het leentoestel en duo SIM-kaarten in mijn bezit zou
hebben,maar de SIM-kaarten zouden pas de volgende dag geactiveerd worden!
En over het feit dat de koerier nooit is op komen dagen zei mevrouw: "Het is overmacht,het staat in de voorwaarden"....nou beste mevrouw of meneer,ik heb de voorwaarden gelezen en hieronder heb ik een bijlage erbij,om daar een antwoord op te geven.

Ik vond dit dus echt belachelijk en respectloos richt mij als klant/persoon en zei ook tegen mevrouw dat ik dit niet pikte en vroeg haar
of ze me terug wilde doorverbinden met T-Mobile.
Hierna moest ik weer natuurlijk een tijdje wachten voor ik weer doorverbonden werd met Pro Assist.
En eindelijk kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat de koerier die onder weg was richting mijn adres pech
onderweg heeft gekregen en dat hij heel lang op vervangend vervoer moest wachten.Met deze mevrouw heb ik een nieuwe afspraak
gemaakt voor Vrijdag 27 Augustus tussen 07:00 uur en 11:00.
Nou vind ik dit raar dat ik 2 verschillende verhalen te horen krijg van 2 verschillende Pro Assist telefonisten op 2 verschillende tijdstippen en dat zet mij ook aan het twijfelen.

Nou is het kortom samengevat,ik ben vanaf 14:30 uur aan het bellen met T-Mobile en Pro Assist beziggeweest en dan heb ik alsnog
NIETS bereikt,ikkon geen aangifte doe,ik heb de afspraak met de politie moeten verschuiven naar morgen (wat de dader alleen maar meer tijd geeft om MIJN iPhone te verkopen),mijn prive-afspraken zijn allemaal in de soep gelopen,ik heb met mijn auto allemaal onnodige kilometers gemaakt.

Dit is zowat een beetje mijn verhaal,graag zou ik u verzoeken of u kan achterhalen wie ik heb gesproken en mij verkeerd heeft
behandeld en of daar wat aan gedaan kan worden.

En graag verzoek ik u om mij hierin te compenseren.

Afwachtend op uw antwoord en met vriendelijke groet "

Ik heb dus een hele slechte ervaring met Pro Assist!

Nou had ik ook met mijn gestolen iPhone 3Gs altijd een slecht netwerkdekking,waar ik enorm van baal(de) en mijn vraag aan jullie is onder de iPhone 4 gebruikers,hoe is het met het netwerk gesteld?

En mijn volgende vraag is...ik las hierboven op het forum dat iemand een 3g kwijt was of gestolen dat ie een nieuw toestel kreeg,maar dan in de vorm van een 3Gs??!
Dus mijn vraag is...ik wil de iPhone 4 (al is het alleen maar dat ie sneller internetpagina's download),wanneer ik een nieuw toestel krijg,kan ik die zo bestellen of moet ik die afdwingen met gezeur en gemail??..(ze hebben al wat goed te maken met me )
En hoe zit het met de GB's?..de mijne was een 32 GB.

Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
Ik mag hopen dat je dit niet letterlijk zo gestuurd hebt?
Het staat vol met fouten, je probeert woorden te gebruiken waarvan je niet weet hoe je ze moet schrijven of gebruiken, je verwacht compensatie voor zaken die er niks mee te maken hebben én je verhaal is geen samenhangend geheel.

Daar moet je eerst aan werken wil je een serieuze reactie krijgen.
  #403  
Oud 29-08-10, 15:39
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJab Bekijk bericht
[SIZE=1] [/SIZE]
4.2.3 Vergoed wordt de schade als gevolg van diefstal vergezeld
van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande
met geweld of onder bedreiging van geweld.

Wat ze hier proberen te zeggen is dus gewoonweg: het wordt dus alleen als diefstal gezien,waarna ze over kunnen gaan in uitbetaling in natura,dus een nieuw toestel,wanneer er bij je thuis wordt ingebroken en de inbreker je vervolgens je tanden uit je mond slaat of onder bedreiging van een wapen?

Is dit de definitie van diefstal?????

Nou mijn verhaal is dat de dader er goed opstaat dat hij mijn telefoon wegpikt,er is aangifte gedaan.De Dader wordt zo snel mogelijk opgepakt,waarna er ongetwijfeld een bekentenis volgt..in de trant van "ja ik heb de iphone 3gs gestolen,ik beken" getekend verdachte.
Als pro Assist daar geen genoegen mee neemt en mij niet een nieuw gelijkwaardig (of beter) toestel uitkeert,nou dan ga ik wel degelijk in beroep,want als je dat geen diefstal kunt noemen dan ben ik SinterKlaas,
mocht dat niet baten,dan stap ik naar de rechter...ook niet?...dan Supreme Court in de USA!!!....m.a.w. ze zijn echt niet van me af tot ik krijg waar ik recht op heb!
Nogmaals, je hebt eigenlijk geen poot om op te staan. Als je geluk hebt is er bij ProAssist nog een medewerker die je aanvraag goedkeurt, maar als ze de regels volgen gebeurd dat niet.

Zoals je zegt: er moet of aanwijsbare sporen zijn van de inbraak, of er moet geweld zijn gebruikt. Daarnaast moet er altijd aangifte zijn gedaan (ik weet het, dat heb je al gedaan maar ik zeg het er alleen maar bij - je hebt mijn vorige post namelijk ook niet goed gelezen).

Het enige wat er nu is gebeurd is dat jij je telefoon neerlegt en vervolgens er niet meer op let. Daarna pakt een andere klant de telefoon en neemt hem mee. Ze kunnen dus zelfs nog zeggen dat je niet goed met je spullen bent omgegaan (nalatigheid) en dat het je eigen fout is. Sterker nog, het is nog niet eens echt van je gestolen. Je geeft het bijna gratis weg. Het is niet alsof een zakkenroller het van je heeft gejat. Volgens de voorwaarden heb je geen recht op een nieuw toestel, omdat je enkel en alleen onder bepaalde omstandigheden bij diefstal een nieuw toestel krijgt.

En om je vraag te beantwoorden: niet perse. Alleen onder bedreiging, dat je achteraf kan bewijzen, krijg je een nieuw toestel. Of als je iPhone in een afgesloten ruimte lag waar vervolgens is ingebroken (dan is er schade als bewijs). Voorbeeld: laat je je iPhone in je auto, dan moet je dit niet zomaar op de stoel neerleggen in duidelijk zicht maar dit moet je dan in het kastje neerleggen (die je vervolgens op slot moet draaien).

Kom op zeg, je snapt zelf wel dat ze waarschijnlijk niets gaan geven. Ten eerste voldoet het al niet aan de voorwaarden (die je als het goed is hebt gelezen voor het ondertekenen) en daarnaast kunnen ze het zien als nalatigheid. Je legt hem neer en let er vervolgens niet meer op. Daarna pakt iemand anders het toestel gewoon op en neemt hem mee. Erg stom.

Je kan ProAssist het ook niet kwalijk nemen. Anders kunnen ze makkelijk worden opgelicht. Een geval zoals bij jou is makkelijk in scene te zetten.
  #404  
Oud 29-08-10, 16:59
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

De diefstalverzekering is gezien de voorwaarden niet een volledige diefstalverzekering. Ze kunnen jouw claim afwijzen vanwege nalatig gedrag of iets in die trant. Ofwel, leg je iPhone niet out in the open maar houd hem bij je. Als er een film is dat iemand hem uit je handen grist sta je al sterker.
  #405  
Oud 29-08-10, 17:22
Ikfoldsoms Ikfoldsoms is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Je moet gewoon van andermans spullen afblijven. Ook al ligt het in de auto op je stoel of heb je hem per ongeluk op de toonbank laten liggen.
  #406  
Oud 29-08-10, 17:23
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Joh. Maar waarom zou er dan een diefstalverzekering zijn?
  #407  
Oud 29-08-10, 17:34
Ikfoldsoms Ikfoldsoms is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Klinkt mooi bij de verkoop.
  #408  
Oud 30-08-10, 01:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikfoldsoms Bekijk bericht
Je moet gewoon van andermans spullen afblijven. Ook al ligt het in de auto op je stoel of heb je hem per ongeluk op de toonbank laten liggen.
Dat klopt, maar die verzekering tegen diefstal geld alleen onder bepaalde voorwaarden. Prima, in de auto je iPhone laten is goed maar dan moet-ie niet duidelijk in het zicht liggen. In het kastje en op slot doen.

Je beseft zelf toch ook wel dat anders iedereen er misbruik van gaat maken. "Eeh ja, ik heb mijn iPhone uit het zicht verloren en nu is hij gestolen... nieuwe graag!"
  #409  
Oud 30-08-10, 05:45
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Wink

ach ja,ik zie het wel..dader wordt sowieso gepakt en zal ongetwijfeld bekennen,nou met camerabeelden,diefstal in een winkel,bekentenis..als ik daar mijn gelijk niet mee haal bij pro Assist dan weet ik het ook niet!
En al met al kan ik het ook nog verhalen op de dader!

psit is voor degene die wat poste over "makkelijk in scene te zetten" zeg ik,wat ben jij stom zeg!...even met een maatje van je zoiets afspreken om een nieuwe iphone te bemachtigen en dan aangifte met camerabeelden en zat aanwijzingen om de "dader" op te laten pakken is toch het stomste wat je kunt doen!

Hoedanook ik hou jullie op de hoogte
  #410  
Oud 30-08-10, 20:38
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJab Bekijk bericht
ach ja,ik zie het wel..dader wordt sowieso gepakt en zal ongetwijfeld bekennen,nou met camerabeelden,diefstal in een winkel,bekentenis..als ik daar mijn gelijk niet mee haal bij pro Assist dan weet ik het ook niet!
En al met al kan ik het ook nog verhalen op de dader!

psit is voor degene die wat poste over "makkelijk in scene te zetten" zeg ik,wat ben jij stom zeg!...even met een maatje van je zoiets afspreken om een nieuwe iphone te bemachtigen en dan aangifte met camerabeelden en zat aanwijzingen om de "dader" op te laten pakken is toch het stomste wat je kunt doen!

Hoedanook ik hou jullie op de hoogte
Ik zeg niet dat je dat hebt gedaan, maar dat dat zo mogelijk is en dat zulke dingen dus ook vaak gebeuren. Ik hoop voor je dat ze het met je eens zijn, maar als ze 'het boekje volgen' krijg je geen nieuwe iPhone.

En daarnaast hoeft er niet altijd een bekentenis te volgen. Hij kan net zo goed zeggen "Dus? Dat is iemand die op mij lijkt... kan toch?" of iets van "Nee, ik heb hem niet gestolen. Ik vond hem hier in de winkel en nam hem toen mee. Toen ik thuis kwam probeerde ik nog de eigenaar op te sporen maar helaas kon ik daar geen info over vinden. Toen besloot ik het zelf maar te houden. Dat is misschien een beetje stom, maar goed. Zulke dingen gebeuren toch?"

Er zijn heel veel zaken geweest waarbij er veel bewijs is maar iemand niet bekent. Soms is niks zeggen zelfs beter dan wel iets zeggen. Als hij niks zegt gaan ze hem heus niet lang opsluiten. Uiteindelijk 'is het maar' een telefoon.

Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het goed komt, maar in mijn ogen ben je iets te positief. Zoals ik al zei kunnen ze je bij ProAssist nalatig vinden of zoiets. Je voldoet zoiezo al niet aan de voorwaarden dus je krijgt alleen nieuwe als je veel geluk hebt. En die 'dief' kan zeggen dat hij hem vond en thuis wou gaan opzoeken van wie het is (wat hem dus 'niet was gelukt'). Of hij beroept zich gewoon op zijn zwijgplicht. Als hij al wordt opgepakt is het nog maar de vraag of-ie wel zegt waar je telefoon is, en of hij uberhaupt wordt vastgehouden. Hij krijgt waarschijnlijk gewoon een brief om zich te melden op het politiebureau. Ze gaan heus niet een arrestatieteam ofzo bij elkaar trommelen. En als ze al gewone agenten langs sturen, als hij niet open doet dan moeten ze gewoon weer verder.

Zoals ik al zei: je bent volgens mij iets te positief. De politie gaat niet heel veel moeite doen voor 'slechts een telefoon'. De 'dief' kan iets verzinnen of gewoon niet bekennen (want als hij niet bekent, dan moet er eerst daadwerkelijk bewezen worden in bijvoorbeeld een rechtszaak dat hij schuldig is). En dan zijn camerabeelden waarvan hij een telefoon oppakt en meeneemt niet bewijs genoeg. Hij kan van alles verzinnen zoals ik al zei.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 30-08-10 om 20:51.
  #411  
Oud 31-08-10, 00:20
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
En dan zijn camerabeelden waarvan hij een telefoon oppakt en meeneemt niet bewijs genoeg.
Laten we het ontopic houden. De rechter kan besluiten of dat voldoende bewijs is, maar een beetje common sense en hij kan er niet onderuit.

Los daarvan staat de vraag of proassist diefstal vergoed. Dat doen ze namelijk alleen onder bepaalde voorwaarden. Zij gaan checken of jouw diefstal daaran voldoet, en wanneer dat zo is krijg je een nieuwe. Zo niet, dan kan je in beroep gaan of naar een geschillencommissie. Evt. de reclame code commissie (misleidende naam diefstalverzekering).

Laten we eerst maar eens afwachten wat proassist hiermee doet.
  #412  
Oud 01-09-10, 20:40
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Mijn ervaring met ProAssist is ronduit belabberd!

Ik heb mijn toestel in Mei dit jaar laten vallen: Ik wou hem uit mijn broekzak halen en hij glipte per ongeluk uit mijn hand, met het beeldscherm naar beneden plat op de stenen vloer. Het beeldscherm was van boven tot onderen gebarsten.

Direct contact met ProAssist opgenomen en het toestel de volgende dag (19 Mei) laten ophalen (er zat gelukkig een screenprotector op en de touch werkte nog, dus eerst een volledige backup gemaakt en het toestel gewiped). Van ProAssist een leentoestel gekregen: Een crappy uitschuifbaar HTC toestel (Windows Mobile) met schade rondom en constante vastlopers.

Op 5 Juni heb ik mijn iPhone terug ontvangen maar al snel bleek de reparatie niet goed uitgevoerd te zijn: Een klein gedeelte van het touchscreen reageerde niet meer en dit viel precies over het toetsenbord, waardoor de letter P / cijfer 0 het niet meer deden: Erg lastig om zo te sms'en/internetten e.d.! Ook had het toestel behoorlijk wat schade wat er voorheen niet op zat: Het alu roostertje bij de gehoor-dinges (boven het scherm) was helemaal ingedeukt en de achterkant zat vol met krassen (toen ik hem opstuurde zag hij nog bijna maagdelijk uit, altijd in een beschermhoesje gezeten en regelmatig schoongemaakt met een zachte doek).

Direct weer contact met ProAssist opgenomen en het toestel op 7 Juni opnieuw op laten halen. Deze keer een ander HTC toestel (ik geloof een Touch of een Touch Pro) ontvangen, deze werkt al beter als de vorige maar internetten op dat ding is nog steeds een ramp!
Na herhaaldelijk gebeld te hebben, meermaals de belofte te hebben gekregen teruggebeld te worden (wat steeds niet gebeurde) uiteindelijk te horen gekregen dat mijn toestel niet gerepareerd zou worden maar dat ik een nieuwe zou ontvangen.

...en daar wacht ik nu nog steeds op.

Als ik met nu met ProAssist contact op neem dan vragen ze mijn gegevens niet eens meer, ik krijg enkel te horen dat er leveringsproblemen zijn en dat ik 1) moet wachten of 2) genoegen moet nemen met een ander toestel. Ik heb altijd prepaid gehad en heb speciaal voor een iPhone een contract bij T-mobile afgesloten (mijn prepaid SIM om laten zetten met nummerbehoud), een ander toestel is voor mij dus geen optie.

Bij mijn laatste telefoontje richting ProAssist heb ik een e-mail adres gekregen waar ik een eventuele klacht (eventueel? HALLO!) kan indienen. Maar heeft dat eigenlijk wel zin? Ik heb zelf jaren op een servicedesk gewerkt en ik weet uit ervaring dat klachten doorgaans met een glimlach weggewuifd worden zonder ook maar enige reactie te geven.

Hoe zit het met mijn recht? Ik bedoel, ik betaal nog steeds voor een service (verzekering) die ProAssist mij niet kan leveren. Klopt het dat ProAssist er garant voor staat binnen 4 weken het toestel te retourneren danwel een nieuwe te leveren? Als ik een klacht indien, welke eisen kan ik dan stellen? Kan ik bijvoorbeeld mijn premie terugvorderen over de tijd waarin ik mijn toestel heb moeten missen? Kan ik een nieuwere/betere iPhone eisen (ik had een 3GS 16gb, dus kan ik een 3GS 32gb danwel een 4G eisen)?

Laatst gewijzigd door Lunchbox; 01-09-10 om 23:22.
  #413  
Oud 02-09-10, 11:24
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Zojuist gebeld door proassist ... woensdag komen ze mijn telefoon brengen.

Ben benieuwd!
  #414  
Oud 02-09-10, 11:51
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ook! Zaterdag komen ze langs. Ik krijg een Iphone 4GS, dus ben benieuwd of het een 3GS of een 4 wordt... Wat zeiden ze tegen jou?
  #415  
Oud 02-09-10, 12:06
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Niet naar gevraagd ... Wilde het een verassing laten
  #416  
Oud 02-09-10, 12:16
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Heb nog maar even gebeld om te vragen welke het is ivm de microsimkaart. We krijgen een Iphone4!!! Nette oplossing van Pro Assist! (sorry als ik je verassing hebt verpest)
  #417  
Oud 02-09-10, 12:17
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Haha! iPhone 4 vind ik goed hoor! Idd welhandig ivm microsimkaart ... ik ga ook maar even bellen dan om te kijken of ik ook zo lucky ben ... wanneer had jij de jouwe ingeleverd?

Update: Even gebeld! Ik krijg ook een iphone 4, 16GB. Inclusief microsim

Netjes hoor!

9 weken wachten, maar dan krijg je wel wat ...

Laatst gewijzigd door DirkieB; 02-09-10 om 12:50. Reden: update
  #418  
Oud 02-09-10, 12:41
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Dat zeg ik niet, anders gaat iedereen mijn tactiek gebruiken om snel aan een nieuwe telefoon Maar we krijgen ook een microsim die weer via t-mobile geactiveerd moet worden.
  #419  
Oud 02-09-10, 14:51
fils fils is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook ik ben net gebeld met de mededeling dat in voor mijn kapotte 3g 16gb een iphone 4 krijg met microsim. Heb erg lang moeten wachten maar na 10 weken en ontelbaar telefoontjes dan toch resultaat.
  #420  
Oud 02-09-10, 16:20
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Mijn telefoon was binnen een week gemaakt en weer terug daar. Echter als haal en brengservice bedrijf zijn ze niet goed in het enige dat ze daar doen.. Moet meer dan een week wachten voor ze tijd hebben om hem langs te brengen.

En waarschijnlijk krijg ik mijn eigen telefoon terug, 32gb 3gs. een 4 zou een welkome verrassing zijn.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.