Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Had PA al gebeld maar ik ga het nogmaals proberen met die Iphone 4g dan! Hoop dat ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#601
|
|||
|
|||
Niet akkoord gaan met het repareren, vraag vriendelijk dat je nu een oplossing wil hebben. Dat 5 maanden geen iphone hebben je flink op de kosten heeft gejaagd etc etc. Het is al iemand gelukt hier op et forum!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#602
|
|||
|
|||
Heb de rekening al binnen 70 euro over me bundel door het smsen gebruikte normaal whatsapp
|
#603
|
|||
|
|||
|
#604
|
|||
|
|||
Nou heb gebeld maar nee hoor geen andere alternatieven. Werkelijkwaar schandalig dat PA. Ze kon zelfs geen garantie bieden dat die bij de volgende reparatie het weer doet.. Ze vindt het allemaal erg vervelend maar kan er voor de rest niets aan doen
|
#605
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze kan er niks aan doen..dan mag misschien wel waar zijn maar ze wordt betaald om mensen te helpen. Wou ze geen leidinggevende geven dan?Heb je nog antwoord gehad van webcare? DIT IS NIET NORMAAL. Kassa en Radar inlichten zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door Tan_n86; 21-09-10 om 18:24. |
#606
|
|||
|
|||
Nee ik vroeg van ja en wat als die volgende keer weer niet gerepareerd is, is dat mogelijk? Dus ze zei van ja dat is mogelijk maar niet onze insteek.. Dus ik vroeg van ja jullie kunnen dus eindeloos deze telefoon blijven repareren er is niet een soort lijn van na 2x niet succesvol repareren krijg je een nieuw toestel maar daar was het antwoord nee.
Ze zou kijken of het met voorrang kon die 'Inzage door de specialist' maar heb daar weinig vertrouwen in aangezien het de laatste 2 keer ook mis ging. Nee leidinggevende kon ik bereiken via Claimservice@proassist.nl en heb helaas nog geen bericht gehad van webcare |
#607
|
|||
|
|||
Echt ongelovelijk wat ze jou hier aan doen!Ze vragen erom *plons*
|
#608
|
|||
|
|||
hoi Pro Assist repareerd zelf geen toestellen en ze testen ze ook niet zij sturen ze door naar Solid Vision dit is zover ik begrepen heb de enige firma in NL die iPhones repareerd en zover ik van hen begrepen heb is een iphone daar maar ongeveer 2 dagen als zij er niks mee kunnen worden zxe door gestuurd naar Engeland daar zit een Apple reparatiecentrum. Vandaar dat het soms lang kan duren.
Dit is wat ik begrepen heb van Solid Vision. |
#609
|
|||
|
|||
Ja snap dat het lang kan duren maar dat dit tot 2x toe gebeurt slaat gewoon weg alles..
Ja die plons zat ik ook al aan te denken maar er komt vanavond nog iemand langs dus moet maar weer geduld hebben pfffff |
#610
|
|||
|
|||
Ughh, ik heb om 2u gebeld & zij vertelde mij dat de koerier tussen dan & 6u mn iPhone zou komen ophalen. Het is nu 7u en nog steeds geen koerier.
Ik moet om 8u weg dus ik hoop dat ie snel komt. |
#611
|
|||
|
|||
Nu ik ondertussen al 7 weken zit te wachten op een nieuwe telefoon krijg ik dit mailtje
Citaat:
Ik heb zelf bijna 5 jaar in telecom winkels gewerkt, waarbij ik van mijn laatste werkgever weet hoeveel iPhone's er iedere week binnen komen. (Het aantal kan afwijken maar max. 5%) Hierdoor heb ik ook meteen de vraag gesteld waardoor ProAssist hier geen inzage inheeft. Ook ben ik het redelijk eens met de stelling dat deze service van ProAssist niet overeenkomt met hetgeen ons verkocht is in de T-Mobile winkel. Hierop volgde de volgende reactie, die naar mijn mening nogal overdreven is. Citaat:
Laatst gewijzigd door Robin84; 21-09-10 om 20:07. |
#612
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ja, niets aan te doen. Nu maar hopen dat die allemaal snel voorbij is, mis m'n iPhone nu al. |
#613
|
|||
|
|||
Citaat:
Krijg ik te horen dat de koerier met pech staat ofzo, en daarna zei ze dat het erg druk was. Dus wat is het nou? Maargoed, hij komt nu tussen 11 & half 12 vanavond. Het begint dus allemaal al goed.. |
#614
|
|||
|
|||
Vorige week had ik een medewerker van de webcare aan de lijn zoals in mijn vorige post vermeld is, mijn iPhone was met spoed naar het reparatie centrum gestuurd en ik zou binnen enkele dagen iets horen.
Het is nu al ruim één week later en nog steeds niks gehoord, ik wacht nog enkele dagen anders ga ik zelf maar weer eens contact zoeken... Er was me nog zo beloofd om op de hoogte gehouden worden via email... Laatst gewijzigd door Agaron; 21-09-10 om 22:30. |
#615
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik neem aan dat ie nu niet meer komt.. Ik bel morgen nog 1 keer, & als ie dan weer niet op komt dagen flikker ik mn iPhone bij t-mobile neer & gaan hun het maar lekker regelen! |
#616
|
|||
|
|||
@ Robin mooie post! Heb 10 minuten geleden ook even gemaild met PA en heb meteen een reactie terug mogen ontvangen. Heel erg snel in dit geval, echter vroeg ik om de status van de reparatie.
Toen kreeg ik het volgende antwoord: Goedemorgen, Een gemiddelde reparatie duurt 2 tot 6 weken. Uw toestel is op dit moment in behandeling op het reparatiecentrum. Zodra wij het toestel terug hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een retourafspraak. Vind dit geen bevredigend antwoord, want ze zeiden aan de telefoon:'u kunt 2 weken nadat de telefoon is opgehaald de status opvragen'. Status opvragen is in mijn ogen expliciete informatie wat ermee aan de hand is en wat ze eraan gaan doen. Het verzenden van een telefoon naar een reparatiecentrum is geen status. Maar goed ik denk dat mijn gedachtegang en hun procedures flink van elkaar afliggen. Zal ze over een week weer mailen. Wees gegroet forumleden! |
#617
|
|||
|
|||
Vrijdag zag ik een reply op dit forum van de pro-assist webcare met de vraag of ik mijn gegevens wilde mailen. Dit heb ik gedaan en maandag werd ik al terug gebeld. De persoon van de webcare vond het ook erg slecht hoe ik behandeld was. Elke maandag belt ze om de status door te geven van mijn reparatie. Hopelijk verloopt het allemaal een beetje snel.
|
#618
|
|||
|
|||
beste forumleden,
Zoals jullie weten heb ik vandaag 2 keer mail contact gehad met PA. Ik ben mijn toestel nu exact 2 weken kwijt en kreeg zojuist het volgende mailtje: Goedemorgen, Ik krijg zojuist de melding dat uw toestel inmiddels gerepareerd is en dat deze vanaf het reparatiecentrum naar ons word verzonden. Zodra deze hier op locatie is zullen wij deze bij u terug leveren en dit zal in de loop van volgende week worden. Het unitboard van uw toestel is vervangen. Nou dat is redelijk snel vind ik zelf!Ben benieuwd of ze hem echt gerepareerd hebben of gewoon een gerefurbished toestelletje opsturen. Zal jullie op de hoogte houden. |
#619
|
||||
|
||||
|
#620
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou is een prima deal lijkt me zo! Moet zeggen als ze daadwerkelijk volgende week komen dat het zeker wel snel is! Heb jij gewoon de 3gs 16gb gekregen? En hoelang heb jij in totaal moeten wachten? Oowwh wacht ik zie dat jij een 4g bezit. Was jou 4g zo snel kapot gegaan of heb je in de tussen tijd een 4g gekregen bij een verlenging? Of was het de 3gs die jij had en dat je vervolgens een gerefurbished 3gs kreeg? Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-10 om 17:46. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|