Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Ik hoor echter helemaal niks, en ik krijg ook helemaal niks terug op mijn mail van webcare (3x gemaild). Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#741
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook pas na een week een reactie van Bianca....maarja, je moet er zelf wel elke x achteraan blijven gaan, want gaan wachten op PA ...dan kan je wachten tot je een ons weegt...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#742
|
|||
|
|||
Citaat:
Bianca mocht je dit lezen super service! |
#743
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb in totaal...3 x gebelt..en 1x gemailt...das wel genoeg dacht ik zo |
#744
|
|||
|
|||
|
#745
|
|||
|
|||
10 weken geleden me iphone oplaten halen door PA, 2weken geleden gebeld om te vragen hoe het er meej voor staat : Meneer Hij staat in de bestellijst
Vorige week gebeld hoe het er meej voor staat :Meneer hij staat in de bestellijst Vandaag gebeld: Meneer er staat er helemaal nie bij dat er een nieuwe besteld is terwijl je wel een nieuwe krijg.. en ik daarvoor w8! tis maar goed da ik zow een paar x bel |
#746
|
|||
|
|||
ik heb de iphone de 21 laten ophalen door pa met de volgende problemen
1 home knop werkt slecht 2 vermoedelijk water schade sensoren 3 slecht tot geen 3g verbinding 4 software loopt vast ben zeer benieuwd wanneer ik me telefoon terug krijg en in welke staat gefixt of nieuw. daarvoor had ik een nokia n82 en een aantal x op gestuurt en altijd goed behandelt door pa |
#747
|
|||
|
|||
Nou ik snap niet dat mensen zo goed contact hebben met Proassist, want ik mail en bel elke keer, maar ze bellen mij nooit of niet. Als ik mail dan krijg ik nooit een reactie terug. Volgens mij zit er een verschil in tussen binnen de garantie van Apple en buiten de garantie (dan gaat de verzekering echt in werking) Volgens mij comminuceren ze hier ook naar.
Maar ik vindt het wel raar dat Proassist bij mij en sommige anderen eigenlijk gewoon nooit reageert. Laatst gewijzigd door Dani538; 29-09-10 om 14:02. |
#748
|
|||
|
|||
14 september was mijn oude iphone 3g 16gb opgehaald. Vandaag (15 dagen later) heb ik een nieuwe 3g 16gb mogen ontvangen. Ben erg blij dat ik hem terug heb En ik heb een goede en snelle service gehad.
Mensen die denken we geven hem zwemles of een skydive cursus. Verheug je maar niet op een I4. Ik merk hier op het forum dat er wel heeeeeeeeel erg veel water gevalletje's langs komen. |
#749
|
|||
|
|||
MaXt0r, alsof ik hem expres in het water heb laten vallen. Ik zou mijn Iphone niet eens willen missen. Dus dat is totaal het idee niet.
Ik heb zojuist weer een mail de deur uit gestuurd, dat ik in contact wil komen met Bianca. |
#750
|
|||
|
|||
Citaat:
Hebben ze nog verteld wat ze eraan gedaan hebben? En weet je zeker dat het 'n nieuwe 3g is of 'n refurbished? In ieder geval, veel plezier met je iPhone (zal vast wel 'n beetje voelen alsof je hem weer voor de eerste keer hebt gekregen) |
#751
|
|||
|
|||
Ik spreek jou er ook niet op aan. Maar ik zie wel heel veel van die gevallen hier op het forum langs komen.
|
#752
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#753
|
|||
|
|||
Jaa nieuw en refurbished is bijna niet uitelkaar te houden, maar goed het gaat erom dat die het doet!
Ik krijg mijnes zaterdag weer! |
#754
|
|||
|
|||
Citaat:
Is die Bianca niet gewoon een soort all inn service web assistent, dat ze dus eigenlijk niet bestaat. Zeg maar dat er een aantal telefonisten opnemen met de naam Bianca. (moeten wel vrouwelijk zijn dan) |
#755
|
|||
|
|||
Wel wisselende verhalen zeg, de één wacht twee weken, de ander 3 maanden! Zou het inderdaad iets met de garantie te maken kunnen hebben?
Ik ben mijn iPhone nu anderhalve week kwijt. Ik zal maandag dus eens gaan bellen of ze al iets weten (dan zijn de twee weken in ieder geval voor bij). Bellen jullie dan gewoon naar het nummer waar je ook heen belt om een afspraak te maken (0344636326_ of moet ik een ander nummer hebben (of mailen?)? Ik hoop dat ik hem snel terug krijg! |
#756
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je telefoon dan daar klaar is....dan kan je daarna contact opnemen met 0344 63 63 63 en dan optie 3 kiezen en om een afspraak vragen...dat heb ik iig gedaan...ik ga namelijk niet wachten todat PA een afspraak met mij gaat maken terwijl mijn telefoon allang klaar is... |
#757
|
|||
|
|||
0344 63 63 26 is de claimservice van T-mobile gegarandeerd mijn lieve babz
|
#758
|
|||
|
|||
Citaat:
" Geachte mevrouw V, Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat uw vraag is beantwoord. Indien u vragen heeft m.b.t. de status van uw toestel dan wil ik u graag doorverwijzen naar mijn collega’s van de afdeling Claimservice. U kunt ze bereiken op; 0344- 63 63 29. Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist " |
#759
|
|||
|
|||
Wellicht is dat nummer van mij het directe nummer als je t-mobile klant bent en is dat andere nummer meer algemeen (dus ongeacht he provider?). Als dit dus ook de claimservice is, zou ik dus als t-mobile klant daar terecht kunnen met vragen over de status...
|
#760
|
|||
|
|||
Ik ben ook een t-mobile klant en Bianca zou niet zomaar een verkeerd nummer geven toch? Ik kreeg meteen bij het "29" nummer iemand aan de telefoon..zonder wachtrij of iets....alleen jammer dat ik allemaal dingen op de achtergrond hoorde waardoor de mevrouw mij niet kon verstaan :/
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|