//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Bart02. Je moet ze gewoon even mailen en hopen dat je bianca krijgt Heb al veel goede verhalen over haar gehoord . Mail staat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #701  
Oud 27-09-10, 17:25
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

@Bart02.

Je moet ze gewoon even mailen en hopen dat je bianca krijgt
Heb al veel goede verhalen over haar gehoord .

Mail staat een post boven je !

Btw; Spam ze gewoon vol daar =). heb er zelf ook stuk of 10 verstuurd voordat ik haar kreeg;P

onderhand wil ik ook wel een iphone 4 krijgen als ze geen 3gs meer gaan leveren !
(Las ik op een ander forum )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 27-09-10, 17:53
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Wat doet webcare precies?Ik zie dat nergens staan..wil beste bianca wel mailen maar dan moet ik wel weten wat ze exact doen.
  #703  
Oud 27-09-10, 18:19
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

@Soulja, ja ik bedoelde ook mailen haha. Maar ik heb dus gemaild, nu maar wachten op een reactie :-O

Ik heb wel gelijk mijn optie's erin gezet, lekker zwart op wit lol.
  #704  
Oud 27-09-10, 18:48
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

en wat als die gestole? of gevallen of kwijt?
word dit 100% vergoed of krijg je een nieuwe?
  #705  
Oud 27-09-10, 19:12
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

gestolen moet je echt kunnen bewijzen voordat je een nieuwe krijgt, als je een kwijt bent krijg je niks en gevallen ben je voor verzekerd.
  #706  
Oud 27-09-10, 19:31
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
gestolen moet je echt kunnen bewijzen voordat je een nieuwe krijgt, als je een kwijt bent krijg je niks en gevallen ben je voor verzekerd.
ooh waauw.. dat deal is ongelooflijk...






























WAAAAAAAAAAAAAAAAANK!!!!!
  #707  
Oud 27-09-10, 19:41
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

euuuh ok???
  #708  
Oud 27-09-10, 19:45
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Maar zulk soort dingen zijn je ook verteld toen je de verzekering afsloot toch?
  #709  
Oud 27-09-10, 20:01
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Ja of even een goeie 5 minuten nemen om de algemene voorwaarden te lezen
  #710  
Oud 27-09-10, 20:13
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

nee nog niet.
maar ik ga het alsnog doen.
gewoon die platium van 8euro per maand
die word overal gedekt.
bijna of overal
idk
ik ga vragen bij t-mobile shop
  #711  
Oud 27-09-10, 20:17
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Nou dus niet bij diefstal eh, je moet zelfs bij die platinum kunnen bewijzen dat je iphone gestolen is..zoals in een tas met een slot erop en dat soort onzin...dat zullen ze je ook vertellen bij de t-mobile shop
  #712  
Oud 27-09-10, 21:32
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Vanmorgen heeft Bianca van webcare mij, geheel volgens afspraak, gebeld met de mededeling dat ik vanmiddag nog gebeld zou worden door een collega van haar om een aflever afspraak voor donderdag te maken.
Heeft ze me ook netjes op de mail bevestigd, hoefde ik niet eens naar te vragen.

2 uur later werd ik idd gebeld en de afspraak staat!
Donderdagmiddag krijg ik een nieuwe (of refurbished) 3Gs!!
Ze konden me niet vertellen of het een witte (die had ik) of een zwarte zou worden, maar ik had op voorhand al aangegeven met beide accoord te gaan (zeker omdat de witte toch vaak het haarscheuren probleem heeft).

Als ze donderdag komen dan heeft het bij mij 2 weken en 1 dag geduurd.
Ik denk dat het bij sommigen sneller gaat omdat het nog binnen de garantie valt?
  #713  
Oud 27-09-10, 21:41
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Vanmorgen heeft Bianca van webcare mij, geheel volgens afspraak, gebeld met de mededeling dat ik vanmiddag nog gebeld zou worden door een collega van haar om een aflever afspraak voor donderdag te maken.
Heeft ze me ook netjes op de mail bevestigd, hoefde ik niet eens naar te vragen.

2 uur later werd ik idd gebeld en de afspraak staat!
Donderdagmiddag krijg ik een nieuwe (of refurbished) 3Gs!!
Ze konden me niet vertellen of het een witte (die had ik) of een zwarte zou worden, maar ik had op voorhand al aangegeven met beide accoord te gaan (zeker omdat de witte toch vaak het haarscheuren probleem heeft).

Als ze donderdag komen dan heeft het bij mij 2 weken en 1 dag geduurd.
Ik denk dat het bij sommigen sneller gaat omdat het nog binnen de garantie valt?
Dag,

Babz en ik hebben ook donderdag een aflever afspraak, ook bij mij konden ze niet vertellen of het een witte of zwarte was!Wil natuurlijk gewoon een witte..en mocht het een zwarte zijn ga ik daar even over mailen met PA.

Ook vind ik het vreemd dat bij jou babz en mij het ongeveer 2.5 week heeft geduurd..Wij zitten alle 3 wel binnen de garantie. Ik denk dat dat meespeelt!Heb die van mij nog maar 6 maanden..Babz heeft hare 11 maanden dus beiden snelle service wat naar mening aan het feit ligt dat we binnen de garantie zitten.

Hoelang heb jij hem?
  #714  
Oud 27-09-10, 22:16
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Bekijk bericht
Ik ben mijn iPhone nu 2,5 week kwijt dus ik heb even Pro-Assist gebeld wat de status is.

Ik citeer dit letterlijk:
Mevrouw -> "Uw iPhone staat in bestelling".
Ik -> "Enig idee hoe lang dit kan gaan duren?".
Mevrouw -> "Het kan variëren van 2 weken tot een maand dus ik kan het u echt niet vertellen, Apple levert op dit moment geen iPhones uit"

...

Wachten...

Ik heb vandaag ook gebelt, mevrouw vertelde mij dat er problemen waren met de levering van iPhones, en dat dat nu is opgelost & weer beter begon te lopen.. Vreemdd dat ze jou iets anders vertelde... Ik ben em trouwens iets meer dan 2 weken kwijt...
  #715  
Oud 28-09-10, 10:37
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

hoi,
ik heb mijn iphone 15 maand nu in totaal.en verzekering loopt over 2 jaar ?
vandaag maar weer eens bellen,word nu wel gek ervan pfff..
  #716  
Oud 28-09-10, 10:50
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

zie onderstaand bericht

Laatst gewijzigd door Tan_n86; 28-09-10 om 10:52.
  #717  
Oud 28-09-10, 10:51
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Dag forumleden,

Nou ik had gister avond bianca van webcare een mail gestuurd over het feit dat ik niet akkoord zou gaan met een zwarte 3gs waar ik een witte 3gs had ingeleverd.

Bianca die doet haar werk dan ook echt super goed moet ik eerlijk zeggen! Echt een topafdeling binnen proassist, hier kan ik alleen maar met lof over spreken. Kijk maar is naar het onderstaande mail contact:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Geachte heer Nguyen,

Wij betreuren ten zeerste dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden op de manier zoals u bent geholpen binnen ProAssist.
Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Het is inderdaad lastig om aan te geven of een toestel wordt gerepareerd of wordt vervangen.
De I-phone van u is opgestuurd naar een repaircenter die vanuit Apple de licentie heeft om het te beoordelen of het een garantie is.

Wij ontvangen vanuit het repair center de melding dat het toestel retour komt met unit/board swap.
Dit betekend dat het toestel is gerepareerd en dat het unitboard is vervangen.

Om u de juiste informatie te verstrekken heb ik even contact met het repair center opgenomen en kan ik u de juiste informatie verstrekken.
U ontvangt een nieuwe I-Phone 3GS 16 GB Wit.

Wij hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld en danken u nogmaals voor de genomen moeite.
Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd


Met vriendelijke groet,
Bianca
Webcare
ProAssist



Disclaimer
The contents of this e-mail and any attachments may be confidential and are exclusively intended for the addressee(s). If this e-mail is not intended for you, please return the message and subsequently delete it. No rights can be derived from employees' personal opinions.



Lingewei 1
4004 LK Tiel
The Netherlands
ProAssist The service company


P Denk aan het milieu en print dit bericht alleen als het noodzakelijk is







Van: Tan Nguyen [mailto:tan_n86@hotmail.com]
Verzonden: maandag 27 september 2010 22:39
Aan: Webcare
Onderwerp: Klacht over het leveren van een nieuw toestel

Mijn gegevens zijn:

xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx

Beste heer/mevrouw,

Ik mail u naar aanleiding van een gesprek die ik net heb gevoerd met 1 van uw medewerkers aan de telefoon over het terug brengen van mijn iphone. Hierin zijn dingen gezegd die niet helemaal kloppen naar mijn mening.

Ten eerste: Er werd mij medegedeeld op 22-09-2010 dat mijn toestel was gerepareerd (via mail) en dit stond er in het mailtje:
Goedemorgen,

Ik krijg zojuist de melding dat uw toestel inmiddels gerepareerd is en dat deze vanaf het reparatiecentrum naar ons word verzonden.

Zodra deze hier op locatie is zullen wij deze bij u terug leveren en dit zal in de loop van volgende week worden.

Het unitboard van uw toestel is vervangen.

Met vriendelijke groet,
Mariette de Jongh
Senior Medewerkster Callcenter
ProAssist


Hier heb ik alleen maar complimenten voor.

Maar nu werd mij het volgende net aan de telefoon medegedeeld (op 27-09-2010) u krijgt een nieuwe waarschijnlijk een zwarte iphone van ons. Dit verbaasd me en wel om het volgende. Er word medegedeeld dat mijn toestel weer gerepareerd is en vervolgens krijg ik aan de telefoon de melding dat ik een hele nieuwe krijg. Hoe is het mogelijk dat ik een mail krijg waarin staat dat mijn toestel is gerepareerd en aan de telefoon men zegt dat ik een nieuwe 3gs krijg maar dan in het zwart? Met andere woorden ik krijg mijn toestel helemaal niet terug. De medewerkster zei tegen mij dat ik dan een zwarte 3gs 16 gig krijg waar ik een witte heb ingeleverd. Hiermee ga ik absoluut niet mee akkoord en wel om het volgende.

Ik heb bewust voor een witte iphone gekozen, hiervoor heb ik dan ook 100 euro extra moeten betalen omdat die niet in de 8gig variant werd geleverd.

Ik vind deze manier van werken dan ook onacceptabel. Even een klein voorbeeld, wanneer u schade met uw witte auto ridtj en u brengt hem namens de verzekering naar de spuiterij en daar wordt die vervolgens zwart gespoten, omdat men geen witte verf meer heeft dan zou u toch ook schrikken?

Nu zijn er 3 oplossingen waarmee ik kan leven:

1. Of ik krijg mijn eigen witte toestel weer terug
2. Of ik krijg een nieuwe witte 3gs 16 gig terug
3. Of ik krijg een zwarte iphone 4 terug (wat ik overigens een hele eerlijke upgrade vind)

Met een andere oplossing zal ik niet akkoord gaan. Ik weet dat er leverings problemen zijn en ik hoop dan ook dat u wat voor mij kan betekenen.

Deze mail is dan ook niet persoonlijk naar u gericht dat u wat fout doet, maar ik vind het gewoon frappant dat ik tegenstrijdige geluiden krijg te horen zowel van de mensen aan de telefoon als de mensen over de email. Ik zou graag willen dat we tot een compromis kunnen komen.

In afwachting op uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

Tan Nguyen

Laatst gewijzigd door Tan_n86; 28-09-10 om 11:22.
  #718  
Oud 28-09-10, 10:53
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Gisteren was ik mijn iphone 2 weken kwijt. Bianca belde mij op om te vertellen dat ze dindag middag meer zou weten. Toch kreeg ik deze ochtend al een telefoontje met de mededeling dat ze morgen mijn gerepareerde iphone 3g terug komen brengen. Ze hebben het binnenwerk vervangen.

Al met al is alles toch snel gegaan +/- 2 a 2.5 week.

Zolang duurde het de vorige keer ook.

Goede service.
  #719  
Oud 28-09-10, 10:55
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@ Maxtor

Ik ben het helemaal met je eens dat de service top is bij mij is nu alles ook goed dankzij Bianca. Het heeft in totaal 2.5 geduurd bij mij. Ze moeten wat meer Bianca's aannemen daar in tiel dan zou deze topic overbodig worden!!
  #720  
Oud 28-09-10, 11:03
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Fijn om te horen dat zoveel van jullie weer tijdig geholpen worden!

@Maxtor, hebben ze je ook kunnen vertellen wat ze gerepareerd hadden aan je iPhone?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.