Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Bart02. Je moet ze gewoon even mailen en hopen dat je bianca krijgt Heb al veel goede verhalen over haar gehoord . Mail staat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Bart02.
Je moet ze gewoon even mailen en hopen dat je bianca krijgt Heb al veel goede verhalen over haar gehoord . Mail staat een post boven je ! Btw; Spam ze gewoon vol daar =). heb er zelf ook stuk of 10 verstuurd voordat ik haar kreeg;P onderhand wil ik ook wel een iphone 4 krijgen als ze geen 3gs meer gaan leveren ! (Las ik op een ander forum ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat doet webcare precies?Ik zie dat nergens staan..wil beste bianca wel mailen maar dan moet ik wel weten wat ze exact doen.
|
|
||||
|
||||
@Soulja, ja ik bedoelde ook mailen haha. Maar ik heb dus gemaild, nu maar wachten op een reactie :-O
Ik heb wel gelijk mijn optie's erin gezet, lekker zwart op wit lol. |
|
|||
|
|||
en wat als die gestole? of gevallen of kwijt?
word dit 100% vergoed of krijg je een nieuwe? |
|
|||
|
|||
gestolen moet je echt kunnen bewijzen voordat je een nieuwe krijgt, als je een kwijt bent krijg je niks en gevallen ben je voor verzekerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
euuuh ok???
|
|
|||
|
|||
Maar zulk soort dingen zijn je ook verteld toen je de verzekering afsloot toch?
|
|
|||
|
|||
Ja of even een goeie 5 minuten nemen om de algemene voorwaarden te lezen
|
|
|||
|
|||
nee nog niet.
maar ik ga het alsnog doen. gewoon die platium van 8euro per maand die word overal gedekt. bijna of overal idk ik ga vragen bij t-mobile shop |
|
|||
|
|||
Nou dus niet bij diefstal eh, je moet zelfs bij die platinum kunnen bewijzen dat je iphone gestolen is..zoals in een tas met een slot erop en dat soort onzin...dat zullen ze je ook vertellen bij de t-mobile shop
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen heeft Bianca van webcare mij, geheel volgens afspraak, gebeld met de mededeling dat ik vanmiddag nog gebeld zou worden door een collega van haar om een aflever afspraak voor donderdag te maken.
Heeft ze me ook netjes op de mail bevestigd, hoefde ik niet eens naar te vragen. 2 uur later werd ik idd gebeld en de afspraak staat! Donderdagmiddag krijg ik een nieuwe (of refurbished) 3Gs!! Ze konden me niet vertellen of het een witte (die had ik) of een zwarte zou worden, maar ik had op voorhand al aangegeven met beide accoord te gaan (zeker omdat de witte toch vaak het haarscheuren probleem heeft). Als ze donderdag komen dan heeft het bij mij 2 weken en 1 dag geduurd. Ik denk dat het bij sommigen sneller gaat omdat het nog binnen de garantie valt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Babz en ik hebben ook donderdag een aflever afspraak, ook bij mij konden ze niet vertellen of het een witte of zwarte was!Wil natuurlijk gewoon een witte..en mocht het een zwarte zijn ga ik daar even over mailen met PA. Ook vind ik het vreemd dat bij jou babz en mij het ongeveer 2.5 week heeft geduurd..Wij zitten alle 3 wel binnen de garantie. Ik denk dat dat meespeelt!Heb die van mij nog maar 6 maanden..Babz heeft hare 11 maanden dus beiden snelle service wat naar mening aan het feit ligt dat we binnen de garantie zitten. Hoelang heb jij hem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vandaag ook gebelt, mevrouw vertelde mij dat er problemen waren met de levering van iPhones, en dat dat nu is opgelost & weer beter begon te lopen.. Vreemdd dat ze jou iets anders vertelde... Ik ben em trouwens iets meer dan 2 weken kwijt... |
|
|||
|
|||
hoi,
ik heb mijn iphone 15 maand nu in totaal.en verzekering loopt over 2 jaar ? vandaag maar weer eens bellen,word nu wel gek ervan pfff.. |
|
|||
|
|||
zie onderstaand bericht
Laatst gewijzigd door Tan_n86; 28-09-10 om 11:52. |
|
|||
|
|||
Dag forumleden,
Nou ik had gister avond bianca van webcare een mail gestuurd over het feit dat ik niet akkoord zou gaan met een zwarte 3gs waar ik een witte 3gs had ingeleverd. Bianca die doet haar werk dan ook echt super goed moet ik eerlijk zeggen! Echt een topafdeling binnen proassist, hier kan ik alleen maar met lof over spreken. Kijk maar is naar het onderstaande mail contact: Citaat:
Laatst gewijzigd door Tan_n86; 28-09-10 om 12:22. |
|
|||
|
|||
Gisteren was ik mijn iphone 2 weken kwijt. Bianca belde mij op om te vertellen dat ze dindag middag meer zou weten. Toch kreeg ik deze ochtend al een telefoontje met de mededeling dat ze morgen mijn gerepareerde iphone 3g terug komen brengen. Ze hebben het binnenwerk vervangen.
Al met al is alles toch snel gegaan +/- 2 a 2.5 week. Zolang duurde het de vorige keer ook. Goede service. |
|
|||
|
|||
@ Maxtor
Ik ben het helemaal met je eens dat de service top is bij mij is nu alles ook goed dankzij Bianca. Het heeft in totaal 2.5 geduurd bij mij. Ze moeten wat meer Bianca's aannemen daar in tiel dan zou deze topic overbodig worden!! |
|
|||
|
|||
Fijn om te horen dat zoveel van jullie weer tijdig geholpen worden!
@Maxtor, hebben ze je ook kunnen vertellen wat ze gerepareerd hadden aan je iPhone? |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|